
Porad mi ale vrta hlavou proc kolisa tah jen kdyz je vic jak 12-13st. Kdyz je chladneji tak tahne normalne. To mi hlava nebere...
Jeste takovej napad...vykoukal jsem ze pri bezicim motoru jakoby bzuci ovladaci ventil egru. Je to normalni?
to odpojování čidla teploty dělá to relé jak jsem dával odkaz, po nastartování ho to zase připojí.z-d-e-n-a píše:ted uz jsem naucenej vzdy pred studenym startem odpojit cidlo chl.kapaliny
To je znama uprava u naftovych felicii,ale neresi to problem,pouze dusledek...pepa.paur píše:to odpojování čidla teploty dělá to relé jak jsem dával odkaz, po nastartování ho to zase připojí.z-d-e-n-a píše:ted uz jsem naucenej vzdy pred studenym startem odpojit cidlo chl.kapaliny
Ne-e,tohle ovlada egr ventil...kwiko píše:je to ovladacia cievka pretlakoveho ventilu na turbe. zapojenie a funkcia nejako takto...
http://www.vwt4forum.co.uk/showthread.php?t=87750
v praxi ked to nefunguje tak zvycajne motor pri prutkej akceleracii vo vyssich otackach strati vykon. riadiaca jednotka zaregistruje prekrocenie tlaku v sani a obmedzi palivo aby sa predislo skodam na motori.
Když dá řídící jednotka pokyn otevřít EGR ventil, tak zároveň očekává pokles průtoku vzduchu váhou (o ty výfukové plyny proudící skrz EGR), hlídá se tím funkce EGR a u řízení MSA15.8 to vede k rozsvícení kontrolky motoru, váha za to nemůže.M4jky píše:Stále mi ale vŕta hlavou ako je možné, že riadiaca jednotka vie o tom, že je EGR zaslepený/odpojený, resp. po odpojení zle určuje objem vzduchu v saní.
no já bych EGR taky zaslepil, kdybych mohlM4jky píše:Je mi jasné čo si napísal. U starších auťákov proste nie je hliadaný ten pokles prietoku vzduchu a nerozsvieti sa diagnostika. Každopádne EGR je v aute úplne zbytočná vec a neverím, že by jeho odpojenie mohlo mať nejaký vplyv na chod motora. Všetko je to len otázka číseliek, ktoré potom očividne nesedia. Zmes sa ale nastavuje podľa nameraných hodnôt prietoku vzduchu a nie očakávaných. Takže môj postoj k veci je jasný a aj z-d-e-n-a ho má v podpise: EGR "f*ck" off
jo, to jsem někde četl, řídící jednotka otevídá EGR v určitých otáčkách a zatížení, tak se to prostě přepíše, aby ho otevírala třeba v 6000 otáčkách a je hotovoM4jky píše:Tak to ti verím. Viem, že na niektorých autách to dokonca riešili nejakým vyblokovaním cez diagnostiku. Stále sme ale na tom čo sa týka moderných "prospešných" vecí pre motor oveľa lepšie ako nové autá
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé