
Po tý starý 70 se ti bude stejskat

No už se stýská. Po ujetých 1 300 km člověka pozná, jak rozdílná obě auta doopravdy jsou. V70 II je takový tank, co relativně dobře filtruje vše na cestě, ale je více neohrabaný na zatáčkovitých okreskách. Prostě ideál na dálnice či rovné okresky. D5 motor táhne jak kráva od nějakých 1600 ot, ale ve vyšších otáčkách už to není ono. Na druhou stranu stará V70 I je nepříjemná na rozbitých silnicích, lépe se s ní krouží po okreskách a starý TDI motor je na začátku zdechlý, ale pak krásně plynule táhne až do 4 500 ot. Prostě jsou to naprosto jiná auta a je možné, že si ještě jednou udělám nějakou V70 I někdy radostKr.P píše:Pěknej povoz Habene, tak koukám že jsi nakonec po dlouhý době pokoupil, ať slouží a hodně spokojených km bez nehod a investic![]()
Po tý starý 70 se ti bude stejskat
A to ti ktery blazen dal takovou cenu? Ja davam kardan na leto taky dolu na eRku...ale je to viskospojka, a je to prace asi do cca 45min...takze zaplatim za praci par set.Haben píše:co jsem se jen tak rychle informoval, tak vyndání / nandání dohromady do 3000 Kč? Ale neberte mne za slovo, to je jen nástřel. Pak by to znamenalo, že kdyby spotřeba klesla o litr na sto, tak je návratnost projetých necelých 100 litrů nafty, tedy řekněme s rezervou 2 nádrže. Takže teoreticky po 2 000 km už ti jde úspora do kapsy. Zatím je to teorie, kterou si časem potvrdím nebo vyvrátím.
tak jako už kvůli tomu, že prodloužíš životnost celého ústrojí by to za to stálo. Ale docela by mě štval ten svíticí trojúhleník.Haben píše:to jsem střelil od boku, proto jsem psal, ať mě neberete za slovo. Nevím, jak dlouho se na tom stráví času a co vše je potřeba rozebrat a složit (takže jsme počítal ze 4 hodiny ven ze 4 hodiny tam). Pokud by to trvalo hodinu vyndat a hodinu zase vrátit, tak je to do 1 000 Kč za oba úkony. Tak jsem to možná přestřelil. Díky za tvůj odhad, až to budu řešit, tak vím, co by to mělo zhruba stát.
no podle toho co tady mnohdy slycham prave hrabou na krizovatkach uplne vsichni, kazdemu druhemu tu pri prejezdu vesnici nestiha podvozek za zbytkem auta a mimo obec jezdi v pernamentnim smyku a vetsinu zatacek tu davaji mistni zadkem napred... proto si tam ten kardan nechej, pac kdyby zaprselo, tak ani nevyjdes z garazeHaben píše:To je potreba vyzkouset jak moc trojuhelnik svitit bude a nebude. Na krizovatkach preci bezne clovek nehrabe, takze pak nema duvod se rozsvitit, co to bude delat na nerovnostech a v prudsich rychleji jetych zatackach, to ukaze cas.
Tak tak spíš bych vyhodil přední poloosy a měl bys s toho zadohrabkoch píše:no podle toho co tady mnohdy slycham prave hrabou na krizovatkach uplne vsichni, kazdemu druhemu tu pri prejezdu vesnici nestiha podvozek za zbytkem auta a mimo obec jezdi v pernamentnim smyku a vetsinu zatacek tu davaji mistni zadkem napred... proto si tam ten kardan nechej, pac kdyby zaprselo, tak ani nevyjdes z garazeHaben píše:To je potreba vyzkouset jak moc trojuhelnik svitit bude a nebude. Na krizovatkach preci bezne clovek nehrabe, takze pak nema duvod se rozsvitit, co to bude delat na nerovnostech a v prudsich rychleji jetych zatackach, to ukaze cas.![]()
Uživatelé procházející toto fórum: honzi2