Po tý starý 70 se ti bude stejskat
Haben - od V70 I, V70 II, C30 k REDBLOCKu
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 2196
- Registrován: 13 roků 9 měsíců
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
Haben - V70 I 2,5D, V70 II D5 AWD
Pěknej povoz Habene, tak koukám že jsi nakonec po dlouhý době pokoupil, ať slouží a hodně spokojených km bez nehod a investic
Po tý starý 70 se ti bude stejskat
Po tý starý 70 se ti bude stejskat
-
Offline
- Příspěvky: 111
- Registrován: 11 roků 7 měsíců
- Bydliště: Beroun
- Vůz: Volvo II 103kw,r.v.2000,černá metalíza
Haben - V70 I 2,5D, V70 II D5 AWD
Dobrá volba.Moc pěkný povoz.
Gratulace ať slouží.
Gratulace ať slouží.
-
Offline
- Příspěvky: 6142
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Haben - V70 I 2,5D, V70 II D5 AWD
No už se stýská. Po ujetých 1 300 km člověka pozná, jak rozdílná obě auta doopravdy jsou. V70 II je takový tank, co relativně dobře filtruje vše na cestě, ale je více neohrabaný na zatáčkovitých okreskách. Prostě ideál na dálnice či rovné okresky. D5 motor táhne jak kráva od nějakých 1600 ot, ale ve vyšších otáčkách už to není ono. Na druhou stranu stará V70 I je nepříjemná na rozbitých silnicích, lépe se s ní krouží po okreskách a starý TDI motor je na začátku zdechlý, ale pak krásně plynule táhne až do 4 500 ot. Prostě jsou to naprosto jiná auta a je možné, že si ještě jednou udělám nějakou V70 I někdy radostKr.P píše:Pěknej povoz Habene, tak koukám že jsi nakonec po dlouhý době pokoupil, ať slouží a hodně spokojených km bez nehod a investic![]()
Po tý starý 70 se ti bude stejskat
-
Offline
- Příspěvky: 2196
- Registrován: 13 roků 9 měsíců
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
Haben - V70 I 2,5D, V70 II D5 AWD
Tak to už kupuj, protože Rka jdou dost nahoru a jinou motorizaci nemá smysl brát
Nebo Cčko
Nebo Cčko
-
Offline
- Příspěvky: 6142
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Haben - V70 I 2,5D, V70 II D5 AWD
2,5 TDI mi celkem seděl, Rko pro mne zbytečnost 
-
Offline
- Příspěvky: 6142
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Haben - V70 I 2,5D, V70 II D5 AWD
auto zaregistrováno v ČR, zařizovala žena a svině na STK ve Zlíně Malenovicích ji řekli, že nemusí dělat jen evidenčku, že jí udělají rovnou STK i emise, ale už ji neupozornili, že zaplatí o 1000 Kč více, než kdyby si nechala udělat evidenčku, pak na úřadě získala český techničák a jela na STK a emise. mám chuť je tam jet vyliskat, ku.vy jedny
Ještě, že jsem ženě doma vysvětloval, že má trvat pouze na evidenčce, jinak to bude zbytečně dražší 
SPZ dostaneme ve středu, takže vše proběhlo v klidu. Na STK prohlídka taky ok, jen upozorňoval, že je silentblok na přední nápravě trochu měkčí, ale není potřeba ještě řešit. Tak pak do sekce nákupu auta ze zahraničí napíšu postřehy a postupy z nákupu v NL
SPZ dostaneme ve středu, takže vše proběhlo v klidu. Na STK prohlídka taky ok, jen upozorňoval, že je silentblok na přední nápravě trochu měkčí, ale není potřeba ještě řešit. Tak pak do sekce nákupu auta ze zahraničí napíšu postřehy a postupy z nákupu v NL
-
Offline
- Příspěvky: 470
- Registrován: 12 roků 11 měsíců
- Bydliště: Havr
- Vůz: V70 2,4 D5
- Bydliště: Havířov
Haben - V70 I 2,5D, V70 II D5 AWD
Habene,taky gratuluji.Pěkný výlet s pěkným úlovkem.Za mně.....

_________________
Je:Volvo XC60,AWD, 2.4 D5, 151kW,MAN Zlatenka
Volvo,C70, 2.4T, 142 kW,MAN Cabrio
Bylo:Volvo C30, 1,6, 74 kW,MAN Jahůdka ,
Volvo V70, 2,4 D5 120 kW,AUT MALINA, Volvo V70 AWD 166 kw LPG Sněhulka.
Volvo V40 1,9i TURBO 147Kw LPG,MAN ZELENÁ METLA
Je:Volvo XC60,AWD, 2.4 D5, 151kW,MAN Zlatenka
Volvo,C70, 2.4T, 142 kW,MAN Cabrio
Bylo:Volvo C30, 1,6, 74 kW,MAN Jahůdka ,
Volvo V70, 2,4 D5 120 kW,AUT MALINA, Volvo V70 AWD 166 kw LPG Sněhulka.
Volvo V40 1,9i TURBO 147Kw LPG,MAN ZELENÁ METLA
-
Offline
- Příspěvky: 659
- Registrován: 13 roků 3 měsíce
- Bydliště: Chrudim
- Vůz: S60 2.5T AWD Summum MY05
Haben - V70 I 2,5D, V70 II D5 AWD
Habene myslím že super, tohle je lepší než ta 2.5T z Volva co sem se na ní byl dívat... moc se mě líbí, pekná barva, pekná výbava... At ti slouží! 
-
Offline
- Příspěvky: 1795
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Bydliště: Holubice
- Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
- Bydliště: Brno/Kyjov
Haben - V70 I 2,5D, V70 II D5 AWD
Pekna facelift V70, solidni vybava...podle motorizace a toho trendu usetrit asi jezdis dalky?
No a s tim kardanem u tohoto typu Haldexu, neusetris prakticky nic pri beze jizde, mozna na mokru a v zime, na suchu pri rezani zatacek pod plynem a prudsim rozjezdu to taky sepne - nedoporucuje se mockrat.
Navic mam dojem, ze bez kardanu uz to RJ novejsich Haldexu vyhodnoti jako chybu, mozna rozsviti kontrolku trakce...diagnostika odhali vic
No a s tim kardanem u tohoto typu Haldexu, neusetris prakticky nic pri beze jizde, mozna na mokru a v zime, na suchu pri rezani zatacek pod plynem a prudsim rozjezdu to taky sepne - nedoporucuje se mockrat.
Navic mam dojem, ze bez kardanu uz to RJ novejsich Haldexu vyhodnoti jako chybu, mozna rozsviti kontrolku trakce...diagnostika odhali vic
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
-
Offline
- Příspěvky: 6142
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Haben - V70 I 2,5D, V70 II D5 AWD
jezdí se buď město nebo dálky. Město převažuje.
Co mám informace, tak při vyndání kardanu se při případném "sepnutí" haldexu rozsvítí oranžová kontrolka a napíše něco o chybě haldexu. Auto však jede zcela normálně. Po vypnutí klíčku a znovu nastartování oranžový vykřičník a hláška zmizí až do dalšího "sepnutí" haldexu.
Teď vyjedu ze 2-3 nádrže s kardanem a pak jej zkusím vyhodit a porovnat, zda se spotřeba sníží či ne. Pokud ne, tak jej tam před zimou natrvalo vrátím, pokud ano, tak na zimu jej vždy vrátím a na léto vyndám.
Co se týče sepínání haldexu, tak rád si nechám poradit. Naštěstí nejsem ten, co by gumoval na křižovatkách, takže by AWD mohlo nějakou chvíli vydržetí, ale co si myslím, že může mít vliv na spotřebu je:
- jakmile se změní počet otáček předních a zadních kol nebo PP a LP, tak se začne něco málo na zadek přenášet
- pokud auto jede po rozbitých cestách, může AWD vyhodnotit malou trakci a že je potřeba přiřadit zadní pohon a spíná
- točí se pořád více hmoty a je více ztrát než u odpojeného kardanu
Toť mé domněnky, pokud je tomu jinak, nechám si rád vysvětlit.
Co mám informace, tak při vyndání kardanu se při případném "sepnutí" haldexu rozsvítí oranžová kontrolka a napíše něco o chybě haldexu. Auto však jede zcela normálně. Po vypnutí klíčku a znovu nastartování oranžový vykřičník a hláška zmizí až do dalšího "sepnutí" haldexu.
Teď vyjedu ze 2-3 nádrže s kardanem a pak jej zkusím vyhodit a porovnat, zda se spotřeba sníží či ne. Pokud ne, tak jej tam před zimou natrvalo vrátím, pokud ano, tak na zimu jej vždy vrátím a na léto vyndám.
Co se týče sepínání haldexu, tak rád si nechám poradit. Naštěstí nejsem ten, co by gumoval na křižovatkách, takže by AWD mohlo nějakou chvíli vydržetí, ale co si myslím, že může mít vliv na spotřebu je:
- jakmile se změní počet otáček předních a zadních kol nebo PP a LP, tak se začne něco málo na zadek přenášet
- pokud auto jede po rozbitých cestách, může AWD vyhodnotit malou trakci a že je potřeba přiřadit zadní pohon a spíná
- točí se pořád více hmoty a je více ztrát než u odpojeného kardanu
Toť mé domněnky, pokud je tomu jinak, nechám si rád vysvětlit.
-
Offline
- Radní
- Příspěvky: 8403
- Registrován: 13 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha a Zápraží
- Vůz: V70XC & 2x 240
x 2
Haben - V70 I 2,5D, V70 II D5 AWD
Auto je pěkné a domněnky správné. Jen si nemyslím, že by vyndavání kardanu na léto mělo mít nějaké opodstatnění nebo výhodu. Ano, točí se pořád více hmoty a je více ztrát než u odpojeného kardanu, ale na druhou stranu máš lepší trakci, jejíž výhodu můžeš využít nejen na sněhu, ale třeba v dešti. A pokud nebudeš auto trápit v terénu, protože to samozřejmě offroad není, tak si myslím, že se není čeho bát. Je jen na Tobě jestli se Ti úspora paliva vyplatí na úkor výhod AWD a prací s tím spojených.
Jinak přeji mnoho spokojených kilometrů!
Jinak přeji mnoho spokojených kilometrů!
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +500000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '91 ~ 200000 km ~ B230F ~ AW71
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +500000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '91 ~ 200000 km ~ B230F ~ AW71
-
Offline
- Příspěvky: 6142
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Haben - V70 I 2,5D, V70 II D5 AWD
Díky Petře za potvrzení domněnek. Vždy jsme jezdil pouze s 2WD a i déšť a sníh jsem zvládal .-) tak bych se toho tady nebál. Jedno vyndání a opětovné vrácení kardanu finančně přežiju a dám pak alespoň zprávu, jak moc tento zásah ovlivňuje / neovlivňuje spotřebu
-
Offline
- Příspěvky: 3090
- Registrován: 13 roků 2 měsíce
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: 945 98’ B230FK M90
Haben - V70 I 2,5D, V70 II D5 AWD
Je to jen myslenka ale kolik te to vyndani/zandani bude stat?
Vyplati se to vzhledem k uspore paliva?Mysleno castka za montaz/demontaz vs spotreba AWD/RWD...
Vyplati se to vzhledem k uspore paliva?Mysleno castka za montaz/demontaz vs spotreba AWD/RWD...
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
-
Offline
- Příspěvky: 6142
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Haben - V70 I 2,5D, V70 II D5 AWD
co jsem se jen tak rychle informoval, tak vyndání / nandání dohromady do 3000 Kč? Ale neberte mne za slovo, to je jen nástřel. Pak by to znamenalo, že kdyby spotřeba klesla o litr na sto, tak je návratnost projetých necelých 100 litrů nafty, tedy řekněme s rezervou 2 nádrže. Takže teoreticky po 2 000 km už ti jde úspora do kapsy. Zatím je to teorie, kterou si časem potvrdím nebo vyvrátím.
-
Offline
- Příspěvky: 1795
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Bydliště: Holubice
- Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
- Bydliště: Brno/Kyjov
Haben - V70 I 2,5D, V70 II D5 AWD
A to ti ktery blazen dal takovou cenu? Ja davam kardan na leto taky dolu na eRku...ale je to viskospojka, a je to prace asi do cca 45min...takze zaplatim za praci par set.Haben píše:co jsem se jen tak rychle informoval, tak vyndání / nandání dohromady do 3000 Kč? Ale neberte mne za slovo, to je jen nástřel. Pak by to znamenalo, že kdyby spotřeba klesla o litr na sto, tak je návratnost projetých necelých 100 litrů nafty, tedy řekněme s rezervou 2 nádrže. Takže teoreticky po 2 000 km už ti jde úspora do kapsy. Zatím je to teorie, kterou si časem potvrdím nebo vyvrátím.
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
-
Offline
- Příspěvky: 6142
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Haben - V70 I 2,5D, V70 II D5 AWD
to jsem střelil od boku, proto jsem psal, ať mě neberete za slovo. Nevím, jak dlouho se na tom stráví času a co vše je potřeba rozebrat a složit (takže jsme počítal ze 4 hodiny ven ze 4 hodiny tam). Pokud by to trvalo hodinu vyndat a hodinu zase vrátit, tak je to do 1 000 Kč za oba úkony. Tak jsem to možná přestřelil. Díky za tvůj odhad, až to budu řešit, tak vím, co by to mělo zhruba stát.
-
Offline
- Příspěvky: 193
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: EUSSR/Praha
- Vůz: V70 T5
Haben - V70 I 2,5D, V70 II D5 AWD
Napsali to všichni přede mnou. Jednoznačně krasavec. Kombinace modrá barva a béžový vnitřek je top. Ať dlouho slouží.
_________________
aktuálně bez. Aber es kommt der Tag.
aktuálně bez. Aber es kommt der Tag.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 10040
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Dubí
- Vůz: V60 T8
Haben - V70 I 2,5D, V70 II D5 AWD
tak jako už kvůli tomu, že prodloužíš životnost celého ústrojí by to za to stálo. Ale docela by mě štval ten svíticí trojúhleník.Haben píše:to jsem střelil od boku, proto jsem psal, ať mě neberete za slovo. Nevím, jak dlouho se na tom stráví času a co vše je potřeba rozebrat a složit (takže jsme počítal ze 4 hodiny ven ze 4 hodiny tam). Pokud by to trvalo hodinu vyndat a hodinu zase vrátit, tak je to do 1 000 Kč za oba úkony. Tak jsem to možná přestřelil. Díky za tvůj odhad, až to budu řešit, tak vím, co by to mělo zhruba stát.
_________________
V60 T8 MY2020
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw, XC70 D5 151kw
V60 T8 MY2020
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw, XC70 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 6142
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Haben - V70 I 2,5D, V70 II D5 AWD
To je potreba vyzkouset jak moc trojuhelnik svitit bude a nebude. Na krizovatkach preci bezne clovek nehrabe, takze pak nema duvod se rozsvitit, co to bude delat na nerovnostech a v prudsich rychleji jetych zatackach, to ukaze cas.
-
Online
- Moderátor
- Příspěvky: 14685
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Haben - V70 I 2,5D, V70 II D5 AWD
Pěkné autíčko
Co se týče demontování kardanu, tak bych to nedělal. Myslím, že ta úspora nafty nebude taková jak očekáváš. Úhlovka už to má stejně skoro za sebou (s tím nic nenaděláš prostě už je opotřebované drážkování) a tak to nemá cenu. Možná to začít dělat až úhlovku zrepasuješ (nebo vyměníš), ale teď už bych to nechal dožít. Je to otázka opravdu cca 1 hodiny (demontáž). Musí se odšroubovat příruby, středové uložení a příčka pod výfukem, pak už kardan vytáhneš.
Co se týče demontování kardanu, tak bych to nedělal. Myslím, že ta úspora nafty nebude taková jak očekáváš. Úhlovka už to má stejně skoro za sebou (s tím nic nenaděláš prostě už je opotřebované drážkování) a tak to nemá cenu. Možná to začít dělat až úhlovku zrepasuješ (nebo vyměníš), ale teď už bych to nechal dožít. Je to otázka opravdu cca 1 hodiny (demontáž). Musí se odšroubovat příruby, středové uložení a příčka pod výfukem, pak už kardan vytáhneš.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 1745
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)
- Vůz: Volvo S60 2.4T
Haben - V70 I 2,5D, V70 II D5 AWD
no podle toho co tady mnohdy slycham prave hrabou na krizovatkach uplne vsichni, kazdemu druhemu tu pri prejezdu vesnici nestiha podvozek za zbytkem auta a mimo obec jezdi v pernamentnim smyku a vetsinu zatacek tu davaji mistni zadkem napred... proto si tam ten kardan nechej, pac kdyby zaprselo, tak ani nevyjdes z garazeHaben píše:To je potreba vyzkouset jak moc trojuhelnik svitit bude a nebude. Na krizovatkach preci bezne clovek nehrabe, takze pak nema duvod se rozsvitit, co to bude delat na nerovnostech a v prudsich rychleji jetych zatackach, to ukaze cas.
-
Offline
- Příspěvky: 2181
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
Haben - V70 I 2,5D, V70 II D5 AWD
Tak tak spíš bych vyhodil přední poloosy a měl bys s toho zadohrabkoch píše:no podle toho co tady mnohdy slycham prave hrabou na krizovatkach uplne vsichni, kazdemu druhemu tu pri prejezdu vesnici nestiha podvozek za zbytkem auta a mimo obec jezdi v pernamentnim smyku a vetsinu zatacek tu davaji mistni zadkem napred... proto si tam ten kardan nechej, pac kdyby zaprselo, tak ani nevyjdes z garazeHaben píše:To je potreba vyzkouset jak moc trojuhelnik svitit bude a nebude. Na krizovatkach preci bezne clovek nehrabe, takze pak nema duvod se rozsvitit, co to bude delat na nerovnostech a v prudsich rychleji jetych zatackach, to ukaze cas.![]()
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 434tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 248tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 280tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 465 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 434tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 248tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 280tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 465 tkm
-
Offline
- Příspěvky: 3090
- Registrován: 13 roků 2 měsíce
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: 945 98’ B230FK M90
Haben - V70 I 2,5D, V70 II D5 AWD
Kdyz uz to tu plevelite...
zadohrab by sel udelat trebas takhle
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=262890&
zadohrab by sel udelat trebas takhle
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=262890&
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
-
Offline
- Příspěvky: 4072
- Registrován: 19 roků 10 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
Haben - V70 I 2,5D, V70 II D5 AWD
Gratuluju k parádní káře
. Máš úplně nejvyšší hudbu co existovala, díky tomu zesíku. V mým autě to bylo taky tak, bohužel jsem to našel jen ve ViDě, nikoli pod podlahou kufru
Pokud vím tak auto by po vyndání kardanu nadávat nemělo... maximálně bych to viděl na vyndání pojistky třeba haldexu (neberte mě za slovo, jen mi to připadá logický), třeba sem přispěje někdo kdo to má fyzicky zmáklý.
Pokud vím tak auto by po vyndání kardanu nadávat nemělo... maximálně bych to viděl na vyndání pojistky třeba haldexu (neberte mě za slovo, jen mi to připadá logický), třeba sem přispěje někdo kdo to má fyzicky zmáklý.
-
Offline
- Příspěvky: 814
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Bydliště: NZ
- Vůz: Subaru Levorg GT-S 2017
- Bydliště: NZ
Haben - V70 I 2,5D, V70 II D5 AWD
u techto nevejsich aut to vidim na nutnou upravu konfigu vozu. Takze, Tymone, co ty na to?
_________________
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Blade, honzs, zorg1

