Volvo zrychlení 100-160 km/h

...i nemožném! ALE JEN POKUD TO SOUVISÍ S VOLVEM!!! (potažmo evt. s jinými automobily)

VYKECAT SE MŮŽETE V LAMPÁRNĚ!!!
  • Autor
  • Zpráva
dali
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4072
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

Volvo zrychlení 100-160 km/h

Příspěvek od dali »

DavidJ píše: 3. SW ARD, TCV - od Volva - originální, standardní tlak 1,1 možná něco více, při přeřazení z 5 st na 6 st, plyn podlaha 6st tak 1,3 bar
4. SW ARD, TCV - od IPD, standardní tlak 1,1 - 1,2 bar, při přeřazení z 5 st na 6 st, plyn podlaha 6st tak 1,5 - 1,6
Ahoj Davide,

ten bod 3. už zní rozumně jasnej viník je ten TCV od IPD, pokud je stálej tlak 1.2 a přefuk 1.3 je to pro auto a pro turbo maximálně bezpečný. Extrémní úpravy bývaj 1.45 baru stálej tlak a max 1.5 přefuk. Většina seriózních ladičů se ale drží do 1.4baru stálýho tlaku včetně přičemž aby to auto nějak výraznějc profitovalo z navýšení 1.4 vs 1.2 baru chce to velkou zimu, nebo jinak udělanej mezichladič (FMIC), protože i tak po chvíli jízdy ECU vyhodnotí IAT jako příliš vysokou a hrábne do předstihu.
Podle mě pokud zkusíš změřit 100-160 s Volvo TCV, nijak propastnej rozdíl tam nebude, protože po tom přefuku následuje korekce, která nějakej čas taky sežere, takže ikdyž to auto pocitově tolik nezatlačí do sedačky, na stopkách bys měl vidět velmi podobný číslo. Nezapomeň na adaptaci než to půjdeš měřit... U mojí T5 to trvá snad 100km, než se po nějakým zásahu všechno usadí a naplno projeví.
Vpodstatě to samý jsem pozoroval když jsem od tebe měl půjčenej ten IPD TCV.... pocitově to zatahovalo jako kráva, na stopkách naprosto stejnej výsledek s AC-Delco co tam mám teď.

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 12949
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

Volvo zrychlení 100-160 km/h

Příspěvek od Urvanej »

Hlásim Jarunu, měřeno dementně a nebezpečně stopkama na mobilu za volantem: 10s,
přesněji to uvádět nemá smysl, stejně je to moc, musim s tim něco dělat.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Sarkasmic
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1594
Registrován: 18 roků 8 měsíců
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo 1980-97

Volvo zrychlení 100-160 km/h

Příspěvek od Sarkasmic »

To je i s čipama a zvedlým tlakem? Na automatku myslím slušný... :)
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 12949
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

Volvo zrychlení 100-160 km/h

Příspěvek od Urvanej »

To je s čipem a kat off (OBX od DP až za auto), nic jinýho, jo a 30% E85 v nádrži. Na nic víc sem se zatim nezmohl a to toho co na ní patří mam plnou skříň :-(
Standard tlak to ale neni, protože mam budík cca 4mm od konce bílýho pole, ale na nic sem nešahal, takže to podle mě nestíhá WG přepouštět.
Perlička na závěr, při hnátě na zemi a asi 120ti mi uletěl levej blinkr, což sem zjistil až za 5km, kdy sem poprvé odbočoval vlevo (celkově upadnul už potřetí). Takže sem to projel celý tam a z5 a nenašel sem ho, tak sem to píchnul do prostředka intervalu mezi tim, kdy to blikalo normálně a kdy blbě, ke kraji, že se projdu, ale našel sem ho už po kilometru 10m nalevo v poli. Budu muset zase koupit asi oba, protože předpokládám klasicky, že už neseženu stejnej odstín. :-)

PS: poslední kompletní tabulka je na straně 13 od metjua.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Petr Marek
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvky: 8191
Registrován: 13 roků 5 měsíců
Bydliště: Praha a Zápraží
Vůz: V70XC & 2x 240
Participant x 2

Volvo zrychlení 100-160 km/h

Příspěvek od Petr Marek »

Dnes po nahrání ARD tuning stage 2 jsem se dostal na čas 10,10 s. Zlepšení proti sériovému sw je hodně znatelných 3,40 s.
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +500000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ 200000 km ~ B230F ~ AW71

..::Philip::..
Offline
Příspěvky: 814
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: NZ
Vůz: Subaru Levorg GT-S 2017
Bydliště: NZ

Volvo zrychlení 100-160 km/h

Příspěvek od ..::Philip::.. »

V70 III D5 166kw chip VolvoTune stage 2 - 8.6-8.8s
_________________
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort

tymon
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 603
Registrován: 16 roků 4 měsíce
Bydliště: Liberecko / Praha
Vůz: V90CC D5 MY19 / V60 D6 / V70R MY98
Bydliště: Liberecko

Volvo zrychlení 100-160 km/h

Příspěvek od tymon »

zlomili jste me... dneska zmerim svoje :twisted:
_________________
Opravy / repase / klonování / párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / REM / SRS / UEM / CCM / DDM / PDM /
D5T5.com pro: Praha, Česká Lípa, Mladá Boleslav, Liberec, Děčín, Mělník - info@d5t5.com / https://d5t5.com/helpdesk/

Vzdálený start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika, atd... - VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
VOLVO hra D5T5 RACER https://d5t5.com/article/d5t5-racer-volvo-game

eLzyx
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3069
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: Teplicko
Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
Bydliště: Bílina

Volvo zrychlení 100-160 km/h

Příspěvek od eLzyx »

já si ho musím taky přeměřit ... odhaduju, že v defaultu budu mít tak 16
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999

Roger
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1795
Registrován: 19 roků 7 měsíců
Bydliště: Holubice
Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
Bydliště: Brno/Kyjov

Volvo zrychlení 100-160 km/h

Příspěvek od Roger »

eLzyx píše:já si ho musím taky přeměřit ... odhaduju, že v defaultu budu mít tak 16
cm? a v defaultu? Tak to gratuluju :crazy:
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů

eLzyx
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3069
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: Teplicko
Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
Bydliště: Bílina

Volvo zrychlení 100-160 km/h

Příspěvek od eLzyx »

sekund ... s V70 :crazy:
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999

Deshi
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3599
Registrován: 19 roků 7 měsíců
Bydliště: Dolní Roveň
Vůz: V40 1.9D 75kW

Volvo zrychlení 100-160 km/h

Příspěvek od Deshi »

Roger píše:
eLzyx píše:já si ho musím taky přeměřit ... odhaduju, že v defaultu budu mít tak 16
cm? a v defaultu? Tak to gratuluju :crazy:
Jenom machruje, já eLzyxe viděl a černoch to není :crazy: :crazy:
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 03/2025, 2,0 184 kW AWD automat, Ultra
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum

eLzyx
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3069
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: Teplicko
Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
Bydliště: Bílina

Volvo zrychlení 100-160 km/h

Příspěvek od eLzyx »

to je fakt, tak silný nohy jako černoši nemám, abych tu V70 roztlačil rychleji :lol:
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999

tymon
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 603
Registrován: 16 roků 4 měsíce
Bydliště: Liberecko / Praha
Vůz: V90CC D5 MY19 / V60 D6 / V70R MY98
Bydliště: Liberecko

Volvo zrychlení 100-160 km/h

Příspěvek od tymon »

...aneb, jak jednim prispevkem otocit diskuzi o 180° :ROFL:
_________________
Opravy / repase / klonování / párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / REM / SRS / UEM / CCM / DDM / PDM /
D5T5.com pro: Praha, Česká Lípa, Mladá Boleslav, Liberec, Děčín, Mělník - info@d5t5.com / https://d5t5.com/helpdesk/

Vzdálený start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika, atd... - VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
VOLVO hra D5T5 RACER https://d5t5.com/article/d5t5-racer-volvo-game

..::Philip::..
Offline
Příspěvky: 814
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: NZ
Vůz: Subaru Levorg GT-S 2017
Bydliště: NZ

Volvo zrychlení 100-160 km/h

Příspěvek od ..::Philip::.. »

tymon píše:...aneb, jak jednim prispevkem otocit diskuzi o 180° :ROFL:

nezamlouvej to. 8)
_________________
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort

eLzyx
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3069
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: Teplicko
Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
Bydliště: Bílina

Volvo zrychlení 100-160 km/h

Příspěvek od eLzyx »

tak to se omlouvuju, za rozdmýchání OT, bylo to nechtěné. Tak já si je teda přeměřím oba, ať je tu více čísel na porovnávání.
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999

tymon
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 603
Registrován: 16 roků 4 měsíce
Bydliště: Liberecko / Praha
Vůz: V90CC D5 MY19 / V60 D6 / V70R MY98
Bydliště: Liberecko

Volvo zrychlení 100-160 km/h

Příspěvek od tymon »

tywoe.... jak to merite? ja at delam co delam, tak 100-160 mam proste furt asi za 10s ...z 0-100 jsem se dostal asi na 8s

resp. ja to meril tak, ze jsem se rozjel, na cca 110, nacvakal tempomat na 100, pockal az se tam rychlost ustali a pak jsem meril presne od dupnuti na plyn az na 160km/h a proste pod 10s to nedam ani prd... je fakt, ze docela chvilku trva, nez se nadychne turbo a zacne se vubec neco dit

to vubec nechapu... na silnici mi to jeste nikdo nenandal a pak tohle :(

jsem z toho nejakej rozladenej a asi se mi chce brecet :cry: :sorry: ...ten kram hodim ze skaly =@
_________________
Opravy / repase / klonování / párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / REM / SRS / UEM / CCM / DDM / PDM /
D5T5.com pro: Praha, Česká Lípa, Mladá Boleslav, Liberec, Děčín, Mělník - info@d5t5.com / https://d5t5.com/helpdesk/

Vzdálený start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika, atd... - VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
VOLVO hra D5T5 RACER https://d5t5.com/article/d5t5-racer-volvo-game

koch
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1704
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)
Vůz: Volvo S60 2.4T

Volvo zrychlení 100-160 km/h

Příspěvek od koch »

asi to bude tim, ze to tu z ustalene 100 nikdo nemeri :)

Haben
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 6088
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

Volvo zrychlení 100-160 km/h

Příspěvek od Haben »

tak tak, já z ustálené taky neměřil. To by bylo klidně o sekundu více, než se začne, jak píše Tymon, "něco dít"
Na první stránce uvádí wickey návod: začít zrychlovat z 90, ve 100 zmáčknout stopky, ve 160 je vypnout. Pak se pod 10 dostaneš :-)
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

cuhan
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 827
Registrován: 13 roků 8 měsíců
Bydliště: Zlaté Hory
Vůz: ......
Bydliště: Zlaté Hory

Volvo zrychlení 100-160 km/h

Příspěvek od cuhan »

Já jsem to měřil z ustálené rychlosti 100km.. :)
https://www.youtube.com/watch?v=Bh7hYQczTQ8
_________________
Saab 9-3 1.8T 110Kw
Smart fortwo 0.8cdi 30kw
Toyota Celica 1.8
Mercedes W220 S500 Long 225Kw
Mini Cooper Countryman 1.6D

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 12949
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

Volvo zrychlení 100-160 km/h

Příspěvek od Urvanej »

Máš tam dotaz, kolik že to má vlastně teda koní :-)
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

mekky
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 378
Registrován: 13 roků
Bydliště: Brno
Vůz: C70 T5 98´

Volvo zrychlení 100-160 km/h

Příspěvek od mekky »

i ja to tak meril ale nejlepsi je to asi presne urcit, pres nejaky upravovac videi https://www.youtube.com/watch?v=YlZP1x5oRJc
_________________
Je:C70 T5 B5234T3 man 98´- K24(1,5 bar),E85
Je: VW Golf II 1.6D (brzo bude motor 1.6TD a nějaké kw a nm navíc)
Bylo:S60 T5 184kW Aut. 3" Custom Exhaust , LPG-Lovato

tymon
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 603
Registrován: 16 roků 4 měsíce
Bydliště: Liberecko / Praha
Vůz: V90CC D5 MY19 / V60 D6 / V70R MY98
Bydliště: Liberecko

Volvo zrychlení 100-160 km/h

Příspěvek od tymon »

Haben píše:tak tak, já z ustálené taky neměřil. To by bylo klidně o sekundu více, než se začne, jak píše Tymon, "něco dít"
Na první stránce uvádí wickey návod: začít zrychlovat z 90, ve 100 zmáčknout stopky, ve 160 je vypnout. Pak se pod 10 dostaneš :-)
ahaaa... no, tak to bude ten zadrhel :D
...dnes to zkusim znova :evil:
_________________
Opravy / repase / klonování / párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / REM / SRS / UEM / CCM / DDM / PDM /
D5T5.com pro: Praha, Česká Lípa, Mladá Boleslav, Liberec, Děčín, Mělník - info@d5t5.com / https://d5t5.com/helpdesk/

Vzdálený start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika, atd... - VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
VOLVO hra D5T5 RACER https://d5t5.com/article/d5t5-racer-volvo-game

MarekV
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 858
Registrován: 14 roků 11 měsíců
Bydliště: Nitra
Vůz: S60 D5, S60 R, S80 D5

Volvo zrychlení 100-160 km/h

Příspěvek od MarekV »

ja som to meral aj z ustalenej 100 aj z rozbehu ale cas som mal takmer rovnaky

Shuwex

Volvo zrychlení 100-160 km/h

Příspěvek od Shuwex »

Tak pridam i ja moje mereni :

Volvo V50 2.0D bez DPF

Bez uprav- 15.3s
Chip+KN filter -10,1s

dali
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4072
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

Volvo zrychlení 100-160 km/h

Příspěvek od dali »

@tymon: Jak všichni píšou, reakční doba regulace turba nemá s výkonem nic společnýho. Jasně že ve finále v provozu taky hraje nemalou roli, ale tohle měření je o tom, že tomu šlápneš v cca 90km/h a ve 100km/h zapneš stopky ve 160km/h je vypneš.
Jakýmkoli způsobem se snažíš dostat co nejrychlejc ze 100 na 160. Vůbec nezáleží na tom na kterej kvalt ten nejlepší čas dosáhneš. Některý auto bude mít nejlepší čas když to dáš celý na trojku, jiný třeba celý na čtyřku, další auto dosáhne nejlepšího času s řazením 3->4. Zkus si třeba pro začátek porovnat měření s řazením 3->4 pak celý na 4, a to ti naznačí, jestli má cenu pilovat rychlost řazení, a nebo jestli je výhodnější to měřit celý na čtyřku. Moje benzínový auta to dávaj nejlíp celý na 3°, naftový celý na 4°.

Zpět na „o všem možném :-)“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Tomas78