
Pedrozo1 - 740 Turbo sedan, B204GT M46

To jako série? Impozantní..::Philip::.. píše:V70 III D5, 136kw, Geartronic - 9.5s
taky jsem to mel za zhruba 11 sekund... ted po novem tcv, lambde a svickach mam pocit, ze to jede o cosi lip, tak pomerim zase...Haben píše:S60 2,4T 147 kw, r.v. 2001 manuál, plná nádrž benzinu, akcelerace na LPG rovných 11 sec
Stačí zajet do Volva na Service 2.0 a budeš vědět hned, jestli si tam chip měl nebo ne..::Philip::.. píše:Mam podezreni na chip. Auto mam srovnane s jinou V70 III D5 136kw Geartronic 2009 kamarada a me jede o mnoho lepe.
luxuxní.DavidJ píše:Ahoj, tak jsem to taky už změřil,![]()
6,36 s , na autě provedena úprava CHIP ARD, TCV od IPD + jedna zátěž cca 77 Kg časoměřič.
S60 T5, '06 manuální převodovka M66
David
husteDavidJ píše:Ahoj, tak jsem to taky už změřil,![]()
6,36 s , na autě provedena úprava CHIP ARD, TCV od IPD + jedna zátěž cca 77 Kg časoměřič.
S60 T5, '06 manuální převodovka M66
David
Moc pěknýDavidJ píše:Ahoj, tak jsem to taky už změřil,![]()
6,36 s , na autě provedena úprava CHIP ARD, TCV od IPD + jedna zátěž cca 77 Kg časoměřič.
S60 T5, '06 manuální převodovka M66
David
To jako s tím ARD, nebo Heico? To je na tohle turbo už celkem dost.DavidJ píše:Jinak turbo v extrému tlačilo až 1,5 -1,6 bar.
Turbo jo,ale jen aby to snesly i ojnice...::Philip::.. píše:K24 umi i 1.8 baru
Otázka je jak dlouho :/..::Philip::.. píše:K24 umi i 1.8 baru
Naopak motor by tohle vydržel bez problému. Vrtání 81mm, takže blok při trochu lidských hodnotách nepraská, ojnice má zesílený rovnou z výroby, lehkou klikovku, okna mezi válcema pro přefukování tlaku pod pístem, takže ani odvětrání ve velkých otáčkách neni problém. Minimálně do 400koní, spíš 450 neni potřeba ten motor otvírat a zesilovat.martinopel píše:Turbo jo,ale jen aby to snesly i ojnice.
Uživatelé procházející toto fórum: Carl-Gustaf Sudhoven, peter cz, powl