Volvo zrychlení 100-160 km/h

...i nemožném! ALE JEN POKUD TO SOUVISÍ S VOLVEM!!! (potažmo evt. s jinými automobily)

VYKECAT SE MŮŽETE V LAMPÁRNĚ!!!
  • Autor
  • Zpráva
Pedrozo
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 647
Registrován: 13 roků 9 měsíců
Bydliště: zastoupení Dobříš (Příbramsko)
Vůz: Volvo 740 Turbo sedan B204GT
Bydliště: VRZČ

Volvo zrychlení 100-160 km/h

Příspěvek od Pedrozo »

Tak dnes jsem byl mile překvapenej!!! Na čtyřku bez řazení z kila na 160 - 9,73 s :Yahoo!:
Pedrozo1 - 740 Turbo sedan, B204GT M46 :twisted:
_________________
Je: 740 Turbo B204GT, 1990, 147 kW, M46 overdrive, sedan + multilink
Bylo: S60 R 2.5 T AWD 220kW 2003 - 850 2.5 GLE 1997 106 kW - V70 T5 2005 241kW Daliborka - V70I Tdi 103 kW 2x - S60 2.4D 96kW 2003

Haben
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 6088
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

Volvo zrychlení 100-160 km/h

Příspěvek od Haben »

S60 2,4T 147 kw, r.v. 2001 manuál, plná nádrž benzinu, akcelerace na LPG rovných 11 sec
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

..::Philip::..
Offline
Příspěvky: 814
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: NZ
Vůz: Subaru Levorg GT-S 2017
Bydliště: NZ

Volvo zrychlení 100-160 km/h

Příspěvek od ..::Philip::.. »

V70 III D5, 136kw, Geartronic - 9.5s
_________________
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort

dali
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4072
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

Volvo zrychlení 100-160 km/h

Příspěvek od dali »

..::Philip::.. píše:V70 III D5, 136kw, Geartronic - 9.5s
To jako série? Impozantní :good: To až uvidí 3m3 tak udělá rozborku a sborku :oops: :green:

..::Philip::..
Offline
Příspěvky: 814
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: NZ
Vůz: Subaru Levorg GT-S 2017
Bydliště: NZ

Volvo zrychlení 100-160 km/h

Příspěvek od ..::Philip::.. »

Mam podezreni na chip. Auto mam srovnane s jinou V70 III D5 136kw Geartronic 2009 kamarada a me jede o mnoho lepe.
_________________
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort

koch
Online
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1704
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)
Vůz: Volvo S60 2.4T

Volvo zrychlení 100-160 km/h

Příspěvek od koch »

Haben píše:S60 2,4T 147 kw, r.v. 2001 manuál, plná nádrž benzinu, akcelerace na LPG rovných 11 sec
taky jsem to mel za zhruba 11 sekund... ted po novem tcv, lambde a svickach mam pocit, ze to jede o cosi lip, tak pomerim zase...

dali
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4072
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

Volvo zrychlení 100-160 km/h

Příspěvek od dali »

..::Philip::.. píše:Mam podezreni na chip. Auto mam srovnane s jinou V70 III D5 136kw Geartronic 2009 kamarada a me jede o mnoho lepe.
Stačí zajet do Volva na Service 2.0 a budeš vědět hned, jestli si tam chip měl nebo ne :o Možná tak kdyby sem nějaký hodnoty z těch jeho pojízdných laboratoří hodil Tymon, tak bys měl slušný srovnání.

..::Philip::..
Offline
Příspěvky: 814
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: NZ
Vůz: Subaru Levorg GT-S 2017
Bydliště: NZ

Volvo zrychlení 100-160 km/h

Příspěvek od ..::Philip::.. »

Service 2.0 mi nechteji nahrat, kdyz auto funguje. :)
_________________
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort

DavidJ
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 141
Registrován: 20 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: Opel OPC V6 2.8

Volvo zrychlení 100-160 km/h

Příspěvek od DavidJ »

Ahoj, tak jsem to taky už změřil, :Yahoo!:
6,36 s , na autě provedena úprava CHIP ARD, TCV od IPD + jedna zátěž cca 77 Kg časoměřič.
S60 T5, '06 manuální převodovka M66
David
_________________
je neVOLVO Opel OPC V6 2.8, 239 kW, 435 Nm., r. 2012,
bylo: VOLVO S60 2.4 T5, B5244T5, 191 kW, r. 2005
bylo: VOLVO S 70 2.0 T5 ,B5204T3, 166 kW, r. 1997
bylo: VOLVO 850 GLT, B5254FS, 125 kW, r. 1993
bylo: VOLVO 240 GLE, r. 1986

mekky
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 378
Registrován: 13 roků
Bydliště: Brno
Vůz: C70 T5 98´

Volvo zrychlení 100-160 km/h

Příspěvek od mekky »

Dobrej čas, ty 2.4 t5 jsou bestie
_________________
Je:C70 T5 B5234T3 man 98´- K24(1,5 bar),E85
Je: VW Golf II 1.6D (brzo bude motor 1.6TD a nějaké kw a nm navíc)
Bylo:S60 T5 184kW Aut. 3" Custom Exhaust , LPG-Lovato

..::Philip::..
Offline
Příspěvky: 814
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: NZ
Vůz: Subaru Levorg GT-S 2017
Bydliště: NZ

Volvo zrychlení 100-160 km/h

Příspěvek od ..::Philip::.. »

2.4 T5 v kombinaci s ARD je absolutni pecka. Heico chip byl nuda.. tezka nuda. Byla to uprava na efekt. V urcitych otackach kopanec kroutaku a tim to haslo. ARD taha brutalne az do 7tis.
_________________
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort

doktor
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3186
Registrován: 17 roků
Bydliště: Slaný, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98

Volvo zrychlení 100-160 km/h

Příspěvek od doktor »

DavidJ píše:Ahoj, tak jsem to taky už změřil, :Yahoo!:
6,36 s , na autě provedena úprava CHIP ARD, TCV od IPD + jedna zátěž cca 77 Kg časoměřič.
S60 T5, '06 manuální převodovka M66
David
luxuxní. :good:

Musel jsi řadit ?
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE

..::Philip::..
Offline
Příspěvky: 814
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: NZ
Vůz: Subaru Levorg GT-S 2017
Bydliště: NZ

Volvo zrychlení 100-160 km/h

Příspěvek od ..::Philip::.. »

mohu-li reagovat, cele na 3 bez razeni.

se stock SW bylo nutne radit 4 uz nekdy ve 140
_________________
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort

MarekV
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 858
Registrován: 14 roků 11 měsíců
Bydliště: Nitra
Vůz: S60 D5, S60 R, S80 D5

Volvo zrychlení 100-160 km/h

Příspěvek od MarekV »

DavidJ píše:Ahoj, tak jsem to taky už změřil, :Yahoo!:
6,36 s , na autě provedena úprava CHIP ARD, TCV od IPD + jedna zátěž cca 77 Kg časoměřič.
S60 T5, '06 manuální převodovka M66
David
huste :good:
eRko ma velke straty na pohonnom ustrojenstve, zasa to ale lepsie jazdi mimo rovnej cesty

Roger
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1795
Registrován: 19 roků 7 měsíců
Bydliště: Holubice
Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
Bydliště: Brno/Kyjov

Volvo zrychlení 100-160 km/h

Příspěvek od Roger »

AWD je lepsi v zatackach to muzu potvrdit, kdyz to valite pod plynem, tak je to zuuzo...ale v tom pripade si fakt cucne...
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů

dali
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4072
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

Volvo zrychlení 100-160 km/h

Příspěvek od dali »

DavidJ píše:Ahoj, tak jsem to taky už změřil, :Yahoo!:
6,36 s , na autě provedena úprava CHIP ARD, TCV od IPD + jedna zátěž cca 77 Kg časoměřič.
S60 T5, '06 manuální převodovka M66
David
Moc pěkný :good: Takže si jí necháváš, doufám :wink:
To jen potvrzuje to co už nějakou dobu razím. 2.4T5 je nejrychlejší sériový Volvo. Škoda žes jí nezměřil i před, aby bylo vidět, kolik z toho dělá chip, a kromě toho po tom co všechno si na tom autě nechával dělat, by jsme tu měli údaj o tom jak má jet 2.4T5 ve 100% mechanickým stavu.
BTW, nezapomínej ve výčtu na výfuk BSR/Simons. Ten taky nějakou tu desetinu srazit umí.

DavidJ
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 141
Registrován: 20 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: Opel OPC V6 2.8

Volvo zrychlení 100-160 km/h

Příspěvek od DavidJ »

Ahoj,
po této zkušenosti to samozřejmě neprodám a nechávám si jí :Yahoo!:
Zapomněl jsem na ten BSR výfuk, jinak původní HEICO nebylo nic moc.
Teď to jede o hodně lépe a nárůst je hezky rovnoměrný oproti Heicu co bylo hodně skokové. / nic nic a pak kopnutí a pak nic nic /.
Jinak graf z brzdy po smazání Heica je u mého tématu s kolísání otáček, mám pocit, že je tam jen 180 kW naměřeno oproti 191 kW :no:
Teď je to fakt dobrý. Chystám se to změřit a potom napsat moje dojmy a porovnání.
Jinak turbo v extrému tlačilo až 1,5 -1,6 bar. Mám i video záznam.
David
_________________
je neVOLVO Opel OPC V6 2.8, 239 kW, 435 Nm., r. 2012,
bylo: VOLVO S60 2.4 T5, B5244T5, 191 kW, r. 2005
bylo: VOLVO S 70 2.0 T5 ,B5204T3, 166 kW, r. 1997
bylo: VOLVO 850 GLT, B5254FS, 125 kW, r. 1993
bylo: VOLVO 240 GLE, r. 1986

dali
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4072
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

Volvo zrychlení 100-160 km/h

Příspěvek od dali »

DavidJ píše:Jinak turbo v extrému tlačilo až 1,5 -1,6 bar.
To jako s tím ARD, nebo Heico? To je na tohle turbo už celkem dost.

DavidJ
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 141
Registrován: 20 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: Opel OPC V6 2.8

Volvo zrychlení 100-160 km/h

Příspěvek od DavidJ »

Ahoj,
je to s ARD, Heico dávalo cca 1,4 - 1,5 bar
D
_________________
je neVOLVO Opel OPC V6 2.8, 239 kW, 435 Nm., r. 2012,
bylo: VOLVO S60 2.4 T5, B5244T5, 191 kW, r. 2005
bylo: VOLVO S 70 2.0 T5 ,B5204T3, 166 kW, r. 1997
bylo: VOLVO 850 GLT, B5254FS, 125 kW, r. 1993
bylo: VOLVO 240 GLE, r. 1986

..::Philip::..
Offline
Příspěvky: 814
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: NZ
Vůz: Subaru Levorg GT-S 2017
Bydliště: NZ

Volvo zrychlení 100-160 km/h

Příspěvek od ..::Philip::.. »

K24 umi i 1.8 baru :)
_________________
Subaru Levorg GT-S 2017 AWD Eyesight Comfort

metju
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1454
Registrován: 16 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: 940, XC70

Volvo zrychlení 100-160 km/h

Příspěvek od metju »

Davide to je moc hezký číslo !! Jinak doplněno do tabulky na straně 13 :)
_________________
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
760 GLE (115 kW/235 Nm) '84, automat, Blue metallic
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl

DavidJ
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 141
Registrován: 20 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: Opel OPC V6 2.8

Volvo zrychlení 100-160 km/h

Příspěvek od DavidJ »

Ahoj,
dík za doplnění. Byl jsem překvapený, jak to tam naskočilo a časoměřič ..::Philip::.. taky.
David
_________________
je neVOLVO Opel OPC V6 2.8, 239 kW, 435 Nm., r. 2012,
bylo: VOLVO S60 2.4 T5, B5244T5, 191 kW, r. 2005
bylo: VOLVO S 70 2.0 T5 ,B5204T3, 166 kW, r. 1997
bylo: VOLVO 850 GLT, B5254FS, 125 kW, r. 1993
bylo: VOLVO 240 GLE, r. 1986

GDPR_user

Volvo zrychlení 100-160 km/h

Příspěvek od GDPR_user »

..::Philip::.. píše:K24 umi i 1.8 baru :)
Turbo jo,ale jen aby to snesly i ojnice.

dali
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4072
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

Volvo zrychlení 100-160 km/h

Příspěvek od dali »

..::Philip::.. píše:K24 umi i 1.8 baru :)
Otázka je jak dlouho :/

Kdybych byl svině tak napíšu že chci vidět z těch 1.8 baru log, ale nebylo by to fér vůči Davidovi, ani jeho znovuzrozenýmu autu.
Další život toho fórovýho německýho křápu by se v tom okamžiku počítal na minuty, spíš na vteřiny :(
Na takovým tlaku si ve střednědobým horizontu vyláme zuby i nezničitelný TD04 Mitsubishi, aby to mělo cenu tolik tlačit, musí to bejt hybrid, z benzínových turb takový tlaky "dlouhodobě" snáší akorát garretty, ale ani u těch neni životnost na prvním místě.
To se bavíme o čokoládových ložiskách a u kompresoru ztenčený hřídeli K24. Primární problém je že při takovým tlaku je to turbo permanentně přetočený.
Další důvod proč ne je účinnost kompresoru. Kompresorová mapa od K24 7400 neni nikde na netu k dohledání, ale u podobných K24 7200 a TD04 19T oblast (ostrov) nejvyšší účinnosti končí mezi 1.3 -1.45 baru. Cokoli mimo tuto oblast znamená pumpování horkýho vzduchu do motoru. Nevím kolik stupňů pod nulou by muselo venku bejt, aby auto z těch 1.8 baru dokázalo něco dostat. Celkově se řízení motoru u těhle aut velmi úzce odvíjí od IAT (IAT senzor je umístěnej na výstupu mezichladiče) a jakmile je teplota nasávanýho vzduchu vyšší, elektronika ubere předstih, a celý zvýšení tlaku přijde vniveč.... takže čím vyšší tlak tím propastnější rozdíl mezi chováním auta v nízkých a vysokých okolních teplotách, u vyšších tlaků potom i chování v závislosti na délce jízdy. To je taky důvod proč tyhle auta nejdou pořádně odbrzdit, protože žádná brzda nemám tak účinnej ventilátor aby ECU nehrabala do předstihu.
Dá se to oblbnout vstřikováním metanolu, díky němu lze z TD04 dostat dodatečnej výkon v oblasti mimo maximální účinnost, jeho ložiska a hřídel to narozdíl od K24 vydrží.
Potom je tu ještě velmi restriktivní housing turbíny kterej praská už u sériových aut - neviděl jsem jetou K24 bez prasklýho housingu. Čím vyšší plnící tlak tím vyšší poměr EMP/boost, leze nahoru EGT, všechno se hřeje..
Kdyby to někomu přišlo jako jedna pani na internetu povídala, tak vězte, že úplně stejný K24 jsem v mojí 850 zabil dvě, a 1.8 baru k tomu zdaleka potřeba nebylo. Nutno dodat, že pokud K24 netrestáte nesmyslnýma tlakama a přetáčením, je to skvělý turbo, na zvyšování výkonu a ladění je ale mnohem vhodnější starý dobrý TD04.
martinopel píše:Turbo jo,ale jen aby to snesly i ojnice.
Naopak motor by tohle vydržel bez problému. Vrtání 81mm, takže blok při trochu lidských hodnotách nepraská, ojnice má zesílený rovnou z výroby, lehkou klikovku, okna mezi válcema pro přefukování tlaku pod pístem, takže ani odvětrání ve velkých otáčkách neni problém. Minimálně do 400koní, spíš 450 neni potřeba ten motor otvírat a zesilovat.

DavidJ
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 141
Registrován: 20 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: Opel OPC V6 2.8

Volvo zrychlení 100-160 km/h

Příspěvek od DavidJ »

Ahoj,
dík za další velni hodnotné informace, zase jsem o něco vzdělanější. Dali všechna čest. Jinak zase pár informací ode mě.
Zamozřejmě s rezervou. Trochu ten tlak 1,6 bar mě zneklidnil. Tak jsem prohrabal své poznámky z dřívější doby, co jsem měl Heico. Tlaky, které uvádím, mám z budíku, který jsem si přidělal na sloupek před lety. Jsou to moje subjektivní poznatky z auta. Nebudu uvádět parametry Chipu, neměl jsem je nikdy změřené jen, co jsem dostal k tomu dokumenty, informace od úpravce. Vše jen z pocitu jízdy a odečítání z budíku.

1. SW Volvo , TCV - od IPD, standardní tlak 0,6 - 0,7 bar, při přeřazení z 5 st na 6 st, plyn podlaha 6st tak 0,8 - 0,9 bar / něco mezi /
2. SW Heico, TCV - od IPD, standardní tlak 1,1 - 1,2 bar, při přeřazení z 5 st na 6 st, plyn podlaha 6st tak cca max 1,4 bar
3. SW ARD, TCV - od Volva - originální, standardní tlak 1,1 možná něco více, při přeřazení z 5 st na 6 st, plyn podlaha 6st tak 1,3 bar
4. SW ARD, TCV - od IPD, standardní tlak 1,1 - 1,2 bar, při přeřazení z 5 st na 6 st, plyn podlaha 6st tak 1,5 - 1,6 bar / něco mezi / při této sestavě jsem měřil zrychlení ze 100 - 160 km/h
Většinou ten tlak vylítne po přeřazeních na vyšší stupeň a je to velni rychle a hned klesne na standard.
Jinak další postřeh při rychlosti 130 km/h tempomat před ADR je 2900 - 3000 ot. Po ARD je to 2750 - 2800 ot. max.

Se SW Volvo jsem nemohl pořádně jet na čas ze 100 -160 km/h, protože jsem musel už ve 140 km/h přeřadit, aby se auto neodpojilo / povedlo se mi, že auto se odpojilo kolem 6800 ot / Teď na 3 st. až do 160 km/h bez přetočení a odpojení.
SW od ARD byl nahrán do auta, kde byl už osazen TCV od IPD.

Jinak s tím TCV od IPD mi to připadá více citlivější na plyn a svižnější.
Ještě to jednou vyzkouším a nechám to projet Filipa, taky ať přidá něco z informací a plánuji brzdu.
David
_________________
je neVOLVO Opel OPC V6 2.8, 239 kW, 435 Nm., r. 2012,
bylo: VOLVO S60 2.4 T5, B5244T5, 191 kW, r. 2005
bylo: VOLVO S 70 2.0 T5 ,B5204T3, 166 kW, r. 1997
bylo: VOLVO 850 GLT, B5254FS, 125 kW, r. 1993
bylo: VOLVO 240 GLE, r. 1986

Zpět na „o všem možném :-)“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot]