
S60 2,4T LPG Prins - dotazy ke spotřebě a všeobecným závadám
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 5589
- Registrován: 11 roků 5 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
S60 2,4T LPG Prins - dotazy ke spotřebě a všeobecným záv
Dyk právě
otázka je, co je studené. Ručka teploměru už je skoro v půlce na svém obvyklém místě. Myslím nyní na motor, ne na reduktor.

-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14275
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
S60 2,4T LPG Prins - dotazy ke spotřebě a všeobecným záv
Mě se to na plyn přepíná chviličku po tom co se ručička teploměru odlepí od levé strany. Respektive je cca 1 mm nad první čárkou.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 5589
- Registrován: 11 roků 5 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
S60 2,4T LPG Prins - dotazy ke spotřebě a všeobecným záv
Mě tvrdili, že je to nastaveno na 40°C, což dost ohřátý motor není. Proto se snažím jet těch pár kiláků pobožně.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14275
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
S60 2,4T LPG Prins - dotazy ke spotřebě a všeobecným záv
Hm, já to mám někde okolo 30°C, protože v létě, jak byly hice tak mi to přeplo hned i po 8 hodinách v práci na ranní. Ale jak jsem psal, ještě se mi nestalo, že by reduktor zamrzl.
Vlastně jednou se mi to stalo na Citroenu, když jsem měnil hadici a bylo to špatně odvzdušněné. To pak byl celý reduktor bílý.
Ale stačilo vodní okruh pořádně odvzdušnit a bylo po problému.
Jo a pak ještě na Renaultu Chamade, ale tam v zimě zamrzlo celý auto.
Vlastně jednou se mi to stalo na Citroenu, když jsem měnil hadici a bylo to špatně odvzdušněné. To pak byl celý reduktor bílý.

Jo a pak ještě na Renaultu Chamade, ale tam v zimě zamrzlo celý auto.

_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 6087
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
S60 2,4T LPG Prins - dotazy ke spotřebě a všeobecným záv
Ano Dalibore, na palubáku na sekundu bliklo "No oil Pressure...", druhý řádek už jsem nestihl přečíst. Zajímavé je, že nic nezůstalo viset ve zprávách v PPC - to bych čekal a myslím, že se ani nerozsvítil oranžový trojúhelník. Včera jsme dolili 0,5 l Mobil Super 3000 5w-40, nestačilo to - stále na měrce je minimum oleje. Takže zítra jdu koupit Mobil 1 5W-50 a dolejeme další půl litr a případně další půl litr.dali píše:To čidlo hladiny je asi až od faceliftu. U benzínových motorizací dobrá věc, protože i když koupíte auto třeba po blondýně, tak se nemusíte užírat myšlenkou, jestli to někde v zatáčce kvůli nízký hladině nemázla. Nevím jestli to u naftových s DPF umí hlídat i příliš vysokou hladinu?
Nechci malovat čerta na zeď, ale z toho co píše Martin v prvním příspěvku bych měl vítr. Hladinový čidlo to mít nebude a podle mě to hlásilo nízkej tlak. Bejt to stará T5 tak už sundavám vanu, jestli to neni mázlý a nejspíš by bylo. U těhle novějších motorů nevím.
Otázka je, co teď dál? Jak poznat, zda se něco v motoru podělalo či načalo? Motor se nijak nestandardně nechová, nic neklepe. Nevím jestli to má nějaký vliv, ale když se 2x objevila hláška o "žádném tlaku oleje", tak auto nebylo pod plynem, průjezd zatáčky bez plynu - tak snad alespoň v tomto to bylo "šetrnější".
-
Offline
- Příspěvky: 6087
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
S60 2,4T LPG Prins - dotazy ke spotřebě a všeobecným záv
Co se týče "podchlazení" reduktoru, nevím, nedokážu posoudit. Jen vím, že to nešlo přepnout zpět na LPG klidně 10-15 km, což je dost, to by se snad ten reduktor už zase zahřálUrvanej píše:Přepnutí při tahu na benzín znám. Je to prej "ochrana" vtřikovačů před kapalnou fází a vypíná to při podchlazení reduktoru. On se časem ohřeje zpět a mělo by to jít zase zapnout. Mě to začne hulákat, musí se to vypnout a za chvíli (pár set metrů) zase zapnout.
Olej v klidu dolej, na 3tis už to ničemu neuškodí a mísitelný to je.
Možná by stálo za úvahu s tim zajet zpátky ke greenfuelovi na kontrolu, aby vrátil co tam posr... taky mohla vzít nějakej humus a přicpat filtr, případně ho ani nevyměnili. Co sem tak slyšel, tak při výměnách filtrů trotli když už, tak mění jen plynnou fázi a na kapalnou kašlou, je to moc práce. Což by mohlo taky indikovat to přepínání a neochotu hodit zpět, protože je nízký tlak na kapalné straně.

Co se týče razantního zrychlování, tak to jsem použil, až bylo auto plně zahřáté.
První dořešíme ten olej, pak se objednám do Greenfuelu či k Jeanovi - na dálku nic nevyřešíme, za všechny rady děkuji.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14275
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
S60 2,4T LPG Prins - dotazy ke spotřebě a všeobecným záv
Nevím to jistě, ale myslím, že mezi ryskamy je 1,5 litru oleje. Litr určitě. Já doléval cca litr na 5tis. km.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 4072
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
S60 2,4T LPG Prins - dotazy ke spotřebě a všeobecným záv
Nedávno úplně stejnou situaci řešil Michell na 850R. Díky tomu že shodil vanu a vyměnil ojniční šály nejspíš motoru zajistil dlouhej život. To samý předtím řešil Wickey. Obojí ale starej T5 motor. Pokud to nebylo v zátěži tak je to určitě plus. Po výměně oleje taky většina lidí nechá motor chytnout a počká až zhasne kontrolka mazání.Haben píše:Otázka je, co teď dál? Jak poznat, zda se něco v motoru podělalo či načalo? Motor se nijak nestandardně nechová, nic neklepe. Nevím jestli to má nějaký vliv, ale když se 2x objevila hláška o "žádném tlaku oleje", tak auto nebylo pod plynem, průjezd zatáčky bez plynu - tak snad alespoň v tomto to bylo "šetrnější".
-
Offline
- Příspěvky: 1693
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)
- Vůz: Volvo S60 2.4T
S60 2,4T LPG Prins - dotazy ke spotřebě a všeobecným záv
a mensina? resp. jde to udelat i jinak?dali píše:Po výměně oleje taky většina lidí nechá motor chytnout a počká až zhasne kontrolka mazání.
-
Offline
- Příspěvky: 6087
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
S60 2,4T LPG Prins - dotazy ke spotřebě a všeobecným záv
no navrhnout sestře, ať si nechá u mechanika shodit vanu a vyměnit ojniční šálu, tak se asi z těchto termínu omyje. Já sám nevím, co to přesně obnáší a asi to nebude oprava za pár stovek na počkání.
Zítra dáme olej, změříme na rysce výšku oleje, necháme to ze 5 minut běžet na volnoběh a budeme sledovat, zda během následujících 500 km neubývá znatelně olej. Pokud ano, holt bude muset do servisu.
Jinak, co znamená termín "nechat motor chytnout"?
Zítra dáme olej, změříme na rysce výšku oleje, necháme to ze 5 minut běžet na volnoběh a budeme sledovat, zda během následujících 500 km neubývá znatelně olej. Pokud ano, holt bude muset do servisu.
Jinak, co znamená termín "nechat motor chytnout"?
-
Offline
- Příspěvky: 4072
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
S60 2,4T LPG Prins - dotazy ke spotřebě a všeobecným záv
U 850 odpojíš vstřiky a točíš s tím startérem dokud kontolka mazání nezhasne. Nevím co na to novější auto, aby nevyhodilo nějakou chybu. Možná to neni ani tak nezbytný po výměně oleje, ale třeba po výměně turba bych to doporučil.koch píše:a mensina? resp. jde to udelat i jinak?dali píše:Po výměně oleje taky většina lidí nechá motor chytnout a počká až zhasne kontrolka mazání.
Prostě nezabránit tomu aby se rozběhnul.Haben píše:Jinak, co znamená termín "nechat motor chytnout"?
-
Offline
- Příspěvky: 6087
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
S60 2,4T LPG Prins - dotazy ke spotřebě a všeobecným záv
v pondělí jede sestra na diagnostiku LPG, tak uvidíme, co s tím je. Všiml jsem si ale jedné věci. Když se zrychluje na plyn, tak začne ručička někde od 4000 ot skákat/zasekávat se, viz. video. https://vimeo.com/86047751
Tak jestli není nějaký špatný snímač otáček. No a když to takhle člověk rozjede na plyn na druhý stupeň a pak vyšlápne spojku, že zastaví, tak motor zhasne. Nevím, jestli to dělá i na benzín, to jsem ještě nezkoušel.
Tak jestli není nějaký špatný snímač otáček. No a když to takhle člověk rozjede na plyn na druhý stupeň a pak vyšlápne spojku, že zastaví, tak motor zhasne. Nevím, jestli to dělá i na benzín, to jsem ještě nezkoušel.
-
Offline
- Příspěvky: 625
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Olomouc
- Vůz: V70 II
S60 2,4T LPG Prins - dotazy ke spotřebě a všeobecným záv
ja kdyz menim olej tak naleju olej i do filtru nez ho tam nasroubuju, u volva je to paradicka tam se dava pekne... nekolikrat protoze toho docela hodne nasaje... pak motor ani chvilku nejde bez oleje...
_________________
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar
-
Offline
- Příspěvky: 6087
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
S60 2,4T LPG Prins - dotazy ke spotřebě a všeobecným záv
Tak diagnostika plynu provedena a vse ok. Plyn i po 140 000 km je ok. Vsufe spravne hodnoty a reakce. Takze problem v plynu neni. Plynar doporucil:
- preventivne vymenit maly filtr plynu - cena 80 kc
- zdechnuti motoru pri akceleraci a pak vyslapnuti spojky dle nej mohou delat svicky - zkusenosri z jinych pripadu, takze az bude mit sestra cas vymeni
Jinak na plyn se to pro jistotu zacalo samo od sebe prepinat spravne
- preventivne vymenit maly filtr plynu - cena 80 kc

- zdechnuti motoru pri akceleraci a pak vyslapnuti spojky dle nej mohou delat svicky - zkusenosri z jinych pripadu, takze az bude mit sestra cas vymeni
Jinak na plyn se to pro jistotu zacalo samo od sebe prepinat spravne

-
Offline
- Příspěvky: 6087
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
S60 2,4T LPG Prins - dotazy ke spotřebě a všeobecným záv
tak útrapy stále pokračují.
dnes jela sestra do Lednice, předjížděla, takže vytočený motor někde nad 4 000 ot, po předjetí a vyšlápnutí spojky zdechl motor. Rozsvítil se oranžový trojúhleník a kontrolka motoru. Na plyn nešlo nastartovat, na benzín to po několikáté chytlo a sestra dojela na parkoviště. Na palubáku ve zprávách už není žádná zpráva, auto teď startuje normálně, oranžový trojúhleník nesvítí, svítí pouze kontrolka motoru.
Před 1 000 km měněny svíčky, vyčištěna škrtící klapka.
Co teda s tím? Za týden jedeme se sestrou na dovolenou a s takovýmto autem teda ne!!!
Na poslední kontrole mechanik na nic nepřišel, co by na to mohlo mít vliv, ani plynař ne.
Co to tedy může způsobovat? Poslední tip při hot-line dotazu jsem dostal na teoreticky špatné čidlo tlaku nebo teploty nasávaného vzduchu, které může odejít, když dochází plyn a střílí to nazpět do sání.
Kam by jste jeli v okolí Zlína, kde 100% pomohou?
EDIT: jinak ještě pořád zlobí otáčkoměr: když motor vytáčím, tak od cca 4000 ot se začne ručička zasekávat a poskakovat - nějaká spojitost s tím zdecháním motoru?
dnes jela sestra do Lednice, předjížděla, takže vytočený motor někde nad 4 000 ot, po předjetí a vyšlápnutí spojky zdechl motor. Rozsvítil se oranžový trojúhleník a kontrolka motoru. Na plyn nešlo nastartovat, na benzín to po několikáté chytlo a sestra dojela na parkoviště. Na palubáku ve zprávách už není žádná zpráva, auto teď startuje normálně, oranžový trojúhleník nesvítí, svítí pouze kontrolka motoru.
Před 1 000 km měněny svíčky, vyčištěna škrtící klapka.
Co teda s tím? Za týden jedeme se sestrou na dovolenou a s takovýmto autem teda ne!!!
Na poslední kontrole mechanik na nic nepřišel, co by na to mohlo mít vliv, ani plynař ne.
Co to tedy může způsobovat? Poslední tip při hot-line dotazu jsem dostal na teoreticky špatné čidlo tlaku nebo teploty nasávaného vzduchu, které může odejít, když dochází plyn a střílí to nazpět do sání.
Kam by jste jeli v okolí Zlína, kde 100% pomohou?
EDIT: jinak ještě pořád zlobí otáčkoměr: když motor vytáčím, tak od cca 4000 ot se začne ručička zasekávat a poskakovat - nějaká spojitost s tím zdecháním motoru?
-
Offline
- Příspěvky: 6087
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
S60 2,4T LPG Prins - dotazy ke spotřebě a všeobecným záv
tak dnešek byl pestrý. Po chvíli mi sestra volala, že už se s autem nedá jet, že tam něco rachotí a motor zdechá. Tak auto odstavila. Takže mě čekalo ze Zlína 100 km tam a 100 km zpět. Lano jsme praktikovat nechtěli, tak jsme hledal plaťák, když jsem jej našel, dále si domluvil u ředitele, že mi dá jeho auto, které má dostatečně dimenzované tažné. No a jelikož nemám na soupravu o cca 3,3 tuny řidičák, tak měl jet tchán. No a ten si po cca 2 hodinovém zařizování vše rozmyslel. Takže jsem u všech vypadal jak deb*l, vrátil jsem plaťák, ředitelovi jeho auto a hurá po vlastní ose do Lednice.
Na místě jsem zjistil, že je "jen" vypadlá hadice sání. Takže jsem ji nacvakl, utáhl svorku, nastartoval a vše ok, ponorka nesvítila, auto drželo otáčky, motor zněl ok. Takže díky tchánově "zradě" jsme ušetřili 1000 Kč za plaťák, což mou nasranost zmírnilo.
Cesto do Zlína (100 km) byla celkem ok. Trubka už držela (jen nechápu, jak se mohl před tím uvolnit samovolně šroub na svorce). Po 60 km jsem si ale všiml následujícího:
- na volnoběh chvíli auto drží otáčky na 1100, pak spadne na 600, pak zase skočí na 1100 atd.
- přišlo mi, že auto nemá sílu, zrychlování bylo jako s nějakou atmosférou, prostě to netlačilo do sedadel
- sestra ještě u baráku poslouchala motor a přišlo ji, že je takový více dunivý
Takže auto půjde do servisu. Mohlo se stát, že upadnutím trubky sání se něco domrvilo, něco to nasálo. Nebo čemu přisuzujete výše zmíněn problémy?
Na místě jsem zjistil, že je "jen" vypadlá hadice sání. Takže jsem ji nacvakl, utáhl svorku, nastartoval a vše ok, ponorka nesvítila, auto drželo otáčky, motor zněl ok. Takže díky tchánově "zradě" jsme ušetřili 1000 Kč za plaťák, což mou nasranost zmírnilo.
Cesto do Zlína (100 km) byla celkem ok. Trubka už držela (jen nechápu, jak se mohl před tím uvolnit samovolně šroub na svorce). Po 60 km jsem si ale všiml následujícího:
- na volnoběh chvíli auto drží otáčky na 1100, pak spadne na 600, pak zase skočí na 1100 atd.
- přišlo mi, že auto nemá sílu, zrychlování bylo jako s nějakou atmosférou, prostě to netlačilo do sedadel
- sestra ještě u baráku poslouchala motor a přišlo ji, že je takový více dunivý
Takže auto půjde do servisu. Mohlo se stát, že upadnutím trubky sání se něco domrvilo, něco to nasálo. Nebo čemu přisuzujete výše zmíněn problémy?
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12922
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
S60 2,4T LPG Prins - dotazy ke spotřebě a všeobecným záv
S tebou je to těžký, na něco se zeptáš, pak si sám odpovíš... 
Podobný brikule umí udělat poťák polohy klapky. Zkus jí napíchnout na multimetr a projet mu dráhu, zda se odpor nemění někde kolem zavřený klapky skokově. To je tak jediný co mi napadá.
Jinak tohle jsou projevy jen pár věcí, ale takhle od monitoru nečekej zázrak

Podobný brikule umí udělat poťák polohy klapky. Zkus jí napíchnout na multimetr a projet mu dráhu, zda se odpor nemění někde kolem zavřený klapky skokově. To je tak jediný co mi napadá.
Jinak tohle jsou projevy jen pár věcí, ale takhle od monitoru nečekej zázrak

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 6087
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
S60 2,4T LPG Prins - dotazy ke spotřebě a všeobecným záv
diagnózu už vím, škrtící klapka umřela (takže trefa) - proto ty kolísající otáčky na volnoběh (aby nezdechl motor tak si ŘJ raději přidá plyn). No a v podstatě jde o to, že nějaký chytrák na roční prohlídce LPG ve Zlíně jej rozšteloval tak, že způsobuje plyn problémy. Takže vše kur*í plyn 

-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12922
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
S60 2,4T LPG Prins - dotazy ke spotřebě a všeobecným záv
Ani nevíš jakou mam radost, že sem se trefil i když pravděpodobnost byla mizivá 
Jinak mam podobný zážitky. Obzvláště miluju plyny, který kradou řj motoru lambdu a posílají jí nějakou emulaci. To je princip, kterej prostě nechápu a akorát všechno zkurví a pak jsou problémy i s benzínem samotnym a nenastavíš to nikdy pořádně, i kdyby ses posr.
Jediná výhoda tohodle řešení je cena, která ale zase může bejt kolik, 500 na celý montáži???
Přitom kdyby si řj plynu brala jen info ze vstřiků benzínu a řídila je podle dávky benzínu (tlak a délka vstřiku) a nechala řj motoru, ať se postará o zbytek, tak by byl život obyčejnýho mechanika výrazně jednodušší.

Jinak mam podobný zážitky. Obzvláště miluju plyny, který kradou řj motoru lambdu a posílají jí nějakou emulaci. To je princip, kterej prostě nechápu a akorát všechno zkurví a pak jsou problémy i s benzínem samotnym a nenastavíš to nikdy pořádně, i kdyby ses posr.
Jediná výhoda tohodle řešení je cena, která ale zase může bejt kolik, 500 na celý montáži???
Přitom kdyby si řj plynu brala jen info ze vstřiků benzínu a řídila je podle dávky benzínu (tlak a délka vstřiku) a nechala řj motoru, ať se postará o zbytek, tak by byl život obyčejnýho mechanika výrazně jednodušší.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé