Nezávislý elektrický předehřev motoru
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 77
- Registrován: 19 roků
- Bydliště: Brno
Nezávislý elektrický předehřev motoru
Nezávislý elektrický předehřev motoru do Volva V70, 2,5 TDI, z roku 1997. Výkon předehřevu je 0,5 kW. Namontováno v lednu 2010. Při teplotě -5°C se motor po jedné hodině ohřeje natolik, že před startováním nežhaví.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Do 3,5 t: Škoda Octavia 1,9 TDI, manuál, 2003 / Škoda Favorit 135, manuál, 1993 / Škoda 136 Rapid, manuál, 1989 / VAZ 2103, manuál, 1979 / Moskvič 408, manuál, 1968
Nad 3,5 t: Ikarus 280.70E, automat, 1997 / Karosa ŠL 11, manuál, 1980 / Škoda 706 RTO, manuál, 1970
Bylo: Volvo V70 2,5 TDI, manuál, 1997
Do 3,5 t: Škoda Octavia 1,9 TDI, manuál, 2003 / Škoda Favorit 135, manuál, 1993 / Škoda 136 Rapid, manuál, 1989 / VAZ 2103, manuál, 1979 / Moskvič 408, manuál, 1968
Nad 3,5 t: Ikarus 280.70E, automat, 1997 / Karosa ŠL 11, manuál, 1980 / Škoda 706 RTO, manuál, 1970
Bylo: Volvo V70 2,5 TDI, manuál, 1997
-
Offline
- Příspěvky: 688
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Šaľa
Nezávislý elektrický předehřev motoru
pekne, co dal?Pohan píše:Nezávislý elektrický předehřev motoru do Volva V70, 2,5 TDI, z roku 1997. Výkon předehřevu je 0,5 kW. Namontováno v lednu 2010. Při teplotě -5°C se motor po jedné hodině ohřeje natolik, že před startováním nežhaví.
_________________
C30 D5 R-Design
XC90 V8 R-Design
V70 TDi My Design
C30 D5 R-Design
XC90 V8 R-Design
V70 TDi My Design
-
Offline
- Příspěvky: 77
- Registrován: 19 roků
- Bydliště: Brno
Nezávislý elektrický předehřev motoru
A co bys tak chtěl vědět? 

_________________
Do 3,5 t: Škoda Octavia 1,9 TDI, manuál, 2003 / Škoda Favorit 135, manuál, 1993 / Škoda 136 Rapid, manuál, 1989 / VAZ 2103, manuál, 1979 / Moskvič 408, manuál, 1968
Nad 3,5 t: Ikarus 280.70E, automat, 1997 / Karosa ŠL 11, manuál, 1980 / Škoda 706 RTO, manuál, 1970
Bylo: Volvo V70 2,5 TDI, manuál, 1997
Do 3,5 t: Škoda Octavia 1,9 TDI, manuál, 2003 / Škoda Favorit 135, manuál, 1993 / Škoda 136 Rapid, manuál, 1989 / VAZ 2103, manuál, 1979 / Moskvič 408, manuál, 1968
Nad 3,5 t: Ikarus 280.70E, automat, 1997 / Karosa ŠL 11, manuál, 1980 / Škoda 706 RTO, manuál, 1970
Bylo: Volvo V70 2,5 TDI, manuál, 1997
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14563
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Nezávislý elektrický předehřev motoru
Jj, Něco podobného jsem montoval do Avií a autobusů Karosa. Auta byly celou noc na prodlužce a ráno při jakékoli teplotě neměli problém. Ta prodlužka vedla do spínacích hodin, které byly nastavené tak, že spínaly asi 2 hodiny před předpokládaným odjezdem aut. Akorát u Avie se muselo dát bacha aby se nevyvařila všechna voda.
Dělalo se to buď do hlavy (kde to zlobilo a voda se vyvařovala) a nebo se vyráběl takový mezikus na hadici od chladiče. U Karosy nebyl problém tam je 100 litrů vody. 


_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 4072
- Registrován: 19 roků 9 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
Nezávislý elektrický předehřev motoru
Nic dál!lakio píše:pekne, co dal?

-
Offline
- Příspěvky: 77
- Registrován: 19 roků
- Bydliště: Brno
Nezávislý elektrický předehřev motoru
Montoval se elektrický předehřev i na autobusy řady Š11?raolsa píše:Jj, Něco podobného jsem montoval do Avií a autobusů Karosa. Auta byly celou noc na prodlužce a ráno při jakékoli teplotě neměli problém. Ta prodlužka vedla do spínacích hodin, které byly nastavené tak, že spínaly asi 2 hodiny před předpokládaným odjezdem aut. Akorát u Avie se muselo dát bacha aby se nevyvařila všechna voda.Dělalo se to buď do hlavy (kde to zlobilo a voda se vyvařovala) a nebo se vyráběl takový mezikus na hadici od chladiče. U Karosy nebyl problém tam je 100 litrů vody.
_________________
Do 3,5 t: Škoda Octavia 1,9 TDI, manuál, 2003 / Škoda Favorit 135, manuál, 1993 / Škoda 136 Rapid, manuál, 1989 / VAZ 2103, manuál, 1979 / Moskvič 408, manuál, 1968
Nad 3,5 t: Ikarus 280.70E, automat, 1997 / Karosa ŠL 11, manuál, 1980 / Škoda 706 RTO, manuál, 1970
Bylo: Volvo V70 2,5 TDI, manuál, 1997
Do 3,5 t: Škoda Octavia 1,9 TDI, manuál, 2003 / Škoda Favorit 135, manuál, 1993 / Škoda 136 Rapid, manuál, 1989 / VAZ 2103, manuál, 1979 / Moskvič 408, manuál, 1968
Nad 3,5 t: Ikarus 280.70E, automat, 1997 / Karosa ŠL 11, manuál, 1980 / Škoda 706 RTO, manuál, 1970
Bylo: Volvo V70 2,5 TDI, manuál, 1997
-
Offline
- Příspěvky: 1901
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: Košice - Staré mesto
- Vůz: V90 D5 AWD Inscription
Nezávislý elektrický předehřev motoru
dali píše:Nic dál!lakio píše:pekne, co dal?![]()

-
Offline
- Příspěvky: 55
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Chomutov (Ostrov)
Nezávislý elektrický předehřev motoru
to sis dělal sám, nebo to tam už bylo?
_________________
bylo: 850 TDi kombi automat (Cyril)
bylo: 850 TDi kombi automat (Cyril)
-
Offline
- Příspěvky: 77
- Registrován: 19 roků
- Bydliště: Brno
Nezávislý elektrický předehřev motoru
Dodatečně namontováno před měsícem, díly jsou original Volvo.jp1 píše:to sis dělal sám, nebo to tam už bylo?
_________________
Do 3,5 t: Škoda Octavia 1,9 TDI, manuál, 2003 / Škoda Favorit 135, manuál, 1993 / Škoda 136 Rapid, manuál, 1989 / VAZ 2103, manuál, 1979 / Moskvič 408, manuál, 1968
Nad 3,5 t: Ikarus 280.70E, automat, 1997 / Karosa ŠL 11, manuál, 1980 / Škoda 706 RTO, manuál, 1970
Bylo: Volvo V70 2,5 TDI, manuál, 1997
Do 3,5 t: Škoda Octavia 1,9 TDI, manuál, 2003 / Škoda Favorit 135, manuál, 1993 / Škoda 136 Rapid, manuál, 1989 / VAZ 2103, manuál, 1979 / Moskvič 408, manuál, 1968
Nad 3,5 t: Ikarus 280.70E, automat, 1997 / Karosa ŠL 11, manuál, 1980 / Škoda 706 RTO, manuál, 1970
Bylo: Volvo V70 2,5 TDI, manuál, 1997
-
Offline
- Příspěvky: 688
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Šaľa
Nezávislý elektrický předehřev motoru
toz tak, co to obnasa?Pohan píše:Dodatečně namontováno před měsícem, díly jsou original Volvo.jp1 píše:to sis dělal sám, nebo to tam už bylo?
_________________
C30 D5 R-Design
XC90 V8 R-Design
V70 TDi My Design
C30 D5 R-Design
XC90 V8 R-Design
V70 TDi My Design
-
Offline
- Příspěvky: 77
- Registrován: 19 roků
- Bydliště: Brno
Nezávislý elektrický předehřev motoru
5800 Kč včetně montáže.
_________________
Do 3,5 t: Škoda Octavia 1,9 TDI, manuál, 2003 / Škoda Favorit 135, manuál, 1993 / Škoda 136 Rapid, manuál, 1989 / VAZ 2103, manuál, 1979 / Moskvič 408, manuál, 1968
Nad 3,5 t: Ikarus 280.70E, automat, 1997 / Karosa ŠL 11, manuál, 1980 / Škoda 706 RTO, manuál, 1970
Bylo: Volvo V70 2,5 TDI, manuál, 1997
Do 3,5 t: Škoda Octavia 1,9 TDI, manuál, 2003 / Škoda Favorit 135, manuál, 1993 / Škoda 136 Rapid, manuál, 1989 / VAZ 2103, manuál, 1979 / Moskvič 408, manuál, 1968
Nad 3,5 t: Ikarus 280.70E, automat, 1997 / Karosa ŠL 11, manuál, 1980 / Škoda 706 RTO, manuál, 1970
Bylo: Volvo V70 2,5 TDI, manuál, 1997
-
Offline
- Příspěvky: 5
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha 4
- Vůz: XC60 D5 AT AWD
Nezávislý elektrický předehřev motoru
2Pohan:
Ahoj,
Můžu mít pár dotazů?
Kdo ti dělal to topení? Origo servis nebo to zvládne i někdo jiný? Jaké díly jsou potřeba?
Za 5800,- to docela jde - parkuju na dvoře, kde je elektrika.
Předem děkuji za odpověď.
TT.
Ahoj,
Můžu mít pár dotazů?
Kdo ti dělal to topení? Origo servis nebo to zvládne i někdo jiný? Jaké díly jsou potřeba?
Za 5800,- to docela jde - parkuju na dvoře, kde je elektrika.
Předem děkuji za odpověď.
TT.
_________________
Volvo XC90, D5 AWD, MY 2005 - Bylo
Volvo XC60, D5 AWD, MY 2009 - Je
Volvo XC90, D5 AWD, MY 2005 - Bylo
Volvo XC60, D5 AWD, MY 2009 - Je
-
Offline
- Příspěvky: 77
- Registrován: 19 roků
- Bydliště: Brno
Nezávislý elektrický předehřev motoru
Montováno v neautorizovaným servisu Volvo v Kobylnici. Díly (originál Volvo) objednali a poté i namontovali. Musel jsem jen přistavit auto a pak zaplatit. 

_________________
Do 3,5 t: Škoda Octavia 1,9 TDI, manuál, 2003 / Škoda Favorit 135, manuál, 1993 / Škoda 136 Rapid, manuál, 1989 / VAZ 2103, manuál, 1979 / Moskvič 408, manuál, 1968
Nad 3,5 t: Ikarus 280.70E, automat, 1997 / Karosa ŠL 11, manuál, 1980 / Škoda 706 RTO, manuál, 1970
Bylo: Volvo V70 2,5 TDI, manuál, 1997
Do 3,5 t: Škoda Octavia 1,9 TDI, manuál, 2003 / Škoda Favorit 135, manuál, 1993 / Škoda 136 Rapid, manuál, 1989 / VAZ 2103, manuál, 1979 / Moskvič 408, manuál, 1968
Nad 3,5 t: Ikarus 280.70E, automat, 1997 / Karosa ŠL 11, manuál, 1980 / Škoda 706 RTO, manuál, 1970
Bylo: Volvo V70 2,5 TDI, manuál, 1997
-
Offline
- Příspěvky: 304
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: ♥ Slovensko ♥
Nezávislý elektrický předehřev motoru
Páči sa mi to.. nad niečím podobným uvažujem, neviem kde by sa dal zohnat original elektricky ohrev na s 60..... auto maš vonku či v garaži ? v garaži mam 0 stupnov... tam by netrebalo dlho nahrievať...
-
Offline
- Příspěvky: 457
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Ostrava, Gen. Janouška
- Vůz: Volvo V70, S80
Nezávislý elektrický předehřev motoru
Přesně to sháníme
Nevíte místo čeho je ta spirála strčena do toho motoru?

_________________
LivEEvil Volvo S80, 2007, B8444S Bi
BlueMachine Volvo V70, 1999, D5252T Man
BlueEmotion Volvo S40, 1998, B4194T4 Girl / ex
Hypoteční poradenství, investice 605776390
Nabízím 3D tisk (DMLS) na strojich EOS M290
LivEEvil Volvo S80, 2007, B8444S Bi
BlueMachine Volvo V70, 1999, D5252T Man
BlueEmotion Volvo S40, 1998, B4194T4 Girl / ex
Hypoteční poradenství, investice 605776390
Nabízím 3D tisk (DMLS) na strojich EOS M290
-
Offline
- Příspěvky: 77
- Registrován: 19 roků
- Bydliště: Brno
Nezávislý elektrický předehřev motoru
Originál elektrický ohřev koupíš u autorizovaného prodejce Volvo.zorg1 píše:Páči sa mi to.. nad niečím podobným uvažujem, neviem kde by sa dal zohnat original elektricky ohrev na s 60..... auto maš vonku či v garaži ? v garaži mam 0 stupnov... tam by netrebalo dlho nahrievať...
Auto parkuje venku. Od baráku mám nataženou prodlužku k autu.

Naposledy upravil(a) Pohan dne 29 pro 2010 19:18, celkem upraveno 1 x.
_________________
Do 3,5 t: Škoda Octavia 1,9 TDI, manuál, 2003 / Škoda Favorit 135, manuál, 1993 / Škoda 136 Rapid, manuál, 1989 / VAZ 2103, manuál, 1979 / Moskvič 408, manuál, 1968
Nad 3,5 t: Ikarus 280.70E, automat, 1997 / Karosa ŠL 11, manuál, 1980 / Škoda 706 RTO, manuál, 1970
Bylo: Volvo V70 2,5 TDI, manuál, 1997
Do 3,5 t: Škoda Octavia 1,9 TDI, manuál, 2003 / Škoda Favorit 135, manuál, 1993 / Škoda 136 Rapid, manuál, 1989 / VAZ 2103, manuál, 1979 / Moskvič 408, manuál, 1968
Nad 3,5 t: Ikarus 280.70E, automat, 1997 / Karosa ŠL 11, manuál, 1980 / Škoda 706 RTO, manuál, 1970
Bylo: Volvo V70 2,5 TDI, manuál, 1997
-
Offline
- Příspěvky: 77
- Registrován: 19 roků
- Bydliště: Brno
Nezávislý elektrický předehřev motoru
Podle mých informací je na bloku zátka, která se demontuje, a místo ní se vloží topná spirála.Davidian píše:Přesně to shánímeNevíte místo čeho je ta spirála strčena do toho motoru?
_________________
Do 3,5 t: Škoda Octavia 1,9 TDI, manuál, 2003 / Škoda Favorit 135, manuál, 1993 / Škoda 136 Rapid, manuál, 1989 / VAZ 2103, manuál, 1979 / Moskvič 408, manuál, 1968
Nad 3,5 t: Ikarus 280.70E, automat, 1997 / Karosa ŠL 11, manuál, 1980 / Škoda 706 RTO, manuál, 1970
Bylo: Volvo V70 2,5 TDI, manuál, 1997
Do 3,5 t: Škoda Octavia 1,9 TDI, manuál, 2003 / Škoda Favorit 135, manuál, 1993 / Škoda 136 Rapid, manuál, 1989 / VAZ 2103, manuál, 1979 / Moskvič 408, manuál, 1968
Nad 3,5 t: Ikarus 280.70E, automat, 1997 / Karosa ŠL 11, manuál, 1980 / Škoda 706 RTO, manuál, 1970
Bylo: Volvo V70 2,5 TDI, manuál, 1997
-
Offline
- Příspěvky: 457
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Ostrava, Gen. Janouška
- Vůz: Volvo V70, S80
Nezávislý elektrický předehřev motoru
Dik, předpokládám že jsi to měl v ruce, je u toho ještě nějaký termostat, čidlo něco co není vidět na fotce? Nebo tam je jen spirála, kábl, zastrčkaPohan píše:Podle mých informací je na bloku zátka, která se demontuje, a místo ní se vloží topná spirála.Davidian píše:Přesně to shánímeNevíte místo čeho je ta spirála strčena do toho motoru?
_________________
LivEEvil Volvo S80, 2007, B8444S Bi
BlueMachine Volvo V70, 1999, D5252T Man
BlueEmotion Volvo S40, 1998, B4194T4 Girl / ex
Hypoteční poradenství, investice 605776390
Nabízím 3D tisk (DMLS) na strojich EOS M290
LivEEvil Volvo S80, 2007, B8444S Bi
BlueMachine Volvo V70, 1999, D5252T Man
BlueEmotion Volvo S40, 1998, B4194T4 Girl / ex
Hypoteční poradenství, investice 605776390
Nabízím 3D tisk (DMLS) na strojich EOS M290
-
Offline
- Příspěvky: 77
- Registrován: 19 roků
- Bydliště: Brno
Nezávislý elektrický předehřev motoru
Pokud se dobře pamatuju, tak je to spirála, kabel, zásuvka. Cirkulace vody probíhá samotíží.Davidian píše:Dik, předpokládám že jsi to měl v ruce, je u toho ještě nějaký termostat, čidlo něco co není vidět na fotce? Nebo tam je jen spirála, kábl, zástrčka?
_________________
Do 3,5 t: Škoda Octavia 1,9 TDI, manuál, 2003 / Škoda Favorit 135, manuál, 1993 / Škoda 136 Rapid, manuál, 1989 / VAZ 2103, manuál, 1979 / Moskvič 408, manuál, 1968
Nad 3,5 t: Ikarus 280.70E, automat, 1997 / Karosa ŠL 11, manuál, 1980 / Škoda 706 RTO, manuál, 1970
Bylo: Volvo V70 2,5 TDI, manuál, 1997
Do 3,5 t: Škoda Octavia 1,9 TDI, manuál, 2003 / Škoda Favorit 135, manuál, 1993 / Škoda 136 Rapid, manuál, 1989 / VAZ 2103, manuál, 1979 / Moskvič 408, manuál, 1968
Nad 3,5 t: Ikarus 280.70E, automat, 1997 / Karosa ŠL 11, manuál, 1980 / Škoda 706 RTO, manuál, 1970
Bylo: Volvo V70 2,5 TDI, manuál, 1997
-
Offline
- Příspěvky: 77
- Registrován: 19 roků
- Bydliště: Brno
Nezávislý elektrický předehřev motoru
Zhruba hodina stačí na ohřátí motoru tak, že před startem nežhaví. Samozřejmě při -15 °C to trvá dýl.
Nečekej ale, pokud necháš auto na zásuvce celou noc, že ráno bude mít motor 80 °C. Na to 0,5 kW nestačí.

_________________
Do 3,5 t: Škoda Octavia 1,9 TDI, manuál, 2003 / Škoda Favorit 135, manuál, 1993 / Škoda 136 Rapid, manuál, 1989 / VAZ 2103, manuál, 1979 / Moskvič 408, manuál, 1968
Nad 3,5 t: Ikarus 280.70E, automat, 1997 / Karosa ŠL 11, manuál, 1980 / Škoda 706 RTO, manuál, 1970
Bylo: Volvo V70 2,5 TDI, manuál, 1997
Do 3,5 t: Škoda Octavia 1,9 TDI, manuál, 2003 / Škoda Favorit 135, manuál, 1993 / Škoda 136 Rapid, manuál, 1989 / VAZ 2103, manuál, 1979 / Moskvič 408, manuál, 1968
Nad 3,5 t: Ikarus 280.70E, automat, 1997 / Karosa ŠL 11, manuál, 1980 / Škoda 706 RTO, manuál, 1970
Bylo: Volvo V70 2,5 TDI, manuál, 1997
-
Offline
- Příspěvky: 145
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha / Trojanovice
- Vůz: XC70 D5 136kW 2006
Nezávislý elektrický předehřev motoru
na forech jinych znacek jsem nasel, ze mivaji na vodnim okruhu prihrev, kde voda prochazi pred udelatko, kde jsou 3-4 topne teliska (zhavicky).
udajne jim to pri venkovnich +3 st. ohreje v soucinnosti s motorem vodu po 4km na 70 st.
kdyz je to z vyroby, tak jim to ovlada ridici jednotka a ti co to maji dodelane, tak zapnou cudlem a vypina to bud tepelne rele nebo v kombinaci s casovym pro jistotu.
original to vypada viz prilozeny obrazek
na dalsich dvou je to. co by se dalo vyrobit.
bracha dela na 5ti ose freze DMU 65 monoBLOCK a podle fotek co jsem mu posilal by to byla brnkacka, jen bude potrebovat rozmery tech telisek a jejich zavitu + vnitrni prumer hadic na ktere to prijde
udajne jim to pri venkovnich +3 st. ohreje v soucinnosti s motorem vodu po 4km na 70 st.
kdyz je to z vyroby, tak jim to ovlada ridici jednotka a ti co to maji dodelane, tak zapnou cudlem a vypina to bud tepelne rele nebo v kombinaci s casovym pro jistotu.
original to vypada viz prilozeny obrazek
na dalsich dvou je to. co by se dalo vyrobit.
bracha dela na 5ti ose freze DMU 65 monoBLOCK a podle fotek co jsem mu posilal by to byla brnkacka, jen bude potrebovat rozmery tech telisek a jejich zavitu + vnitrni prumer hadic na ktere to prijde
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Volvo XC70 D5 | 01/2006 | D5244T4 | 136kW | Willow green | automat
Volvo XC70 D5 | 01/2006 | D5244T4 | 136kW | Willow green | automat
-
Offline
- Příspěvky: 709
- Registrován: 13 roků 11 měsíců
- Bydliště: Velvary
- Vůz: S70 TDI 1997, V70 TDI 1999
Nezávislý elektrický předehřev motoru
nemá něco podobnýho BMW? možná si to pletu s elektro spirálou, která pomáhá topení než se ohřeje voda 

_________________
bylo volvo V70 2.4 r.v. 2001, V70 I r.v. 1997 tdi, Saab 9-5, Renaulty, Fordy, Opel Rekord, VW brouk, Feliny a Fáčka, je V70 I r.v. 1999 tdi, S70 r.v. 1998 tdi, Mercedes w211 3.2 CDi
bylo volvo V70 2.4 r.v. 2001, V70 I r.v. 1997 tdi, Saab 9-5, Renaulty, Fordy, Opel Rekord, VW brouk, Feliny a Fáčka, je V70 I r.v. 1999 tdi, S70 r.v. 1998 tdi, Mercedes w211 3.2 CDi
-
Offline
- Příspěvky: 145
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha / Trojanovice
- Vůz: XC70 D5 136kW 2006
Nezávislý elektrický předehřev motoru
nasel jsem to u Golfu, Xantie, Focusu a Oktavky.
takto to treba vypada u Focusu.
takto to treba vypada u Focusu.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Volvo XC70 D5 | 01/2006 | D5244T4 | 136kW | Willow green | automat
Volvo XC70 D5 | 01/2006 | D5244T4 | 136kW | Willow green | automat
-
Offline
- Příspěvky: 896
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: české budějovice
- Vůz: V70 2.5D, S70 2.5D, C70 2.4T, V70II 2.4D
Nezávislý elektrický předehřev motoru
na volvu na motoru D5252t je to taky, jsou tam dvě žhavičky na koleni vody do topení, spínají se podle teploty a volné kapacity alternátoru.
_________________
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
-
Offline
- Příspěvky: 145
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha / Trojanovice
- Vůz: XC70 D5 136kW 2006
Nezávislý elektrický předehřev motoru
tak to se musim podivat..
_________________
Volvo XC70 D5 | 01/2006 | D5244T4 | 136kW | Willow green | automat
Volvo XC70 D5 | 01/2006 | D5244T4 | 136kW | Willow green | automat
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé