Nezávislý elektrický předehřev motoru

První generace velkých předokolek
  • Autor
  • Zpráva
Pohan
Offline
Příspěvky: 77
Registrován: 19 roků
Bydliště: Brno

Nezávislý elektrický předehřev motoru

Příspěvek od Pohan »

Nezávislý elektrický předehřev motoru do Volva V70, 2,5 TDI, z roku 1997. Výkon předehřevu je 0,5 kW. Namontováno v lednu 2010. Při teplotě -5°C se motor po jedné hodině ohřeje natolik, že před startováním nežhaví.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Do 3,5 t: Škoda Octavia 1,9 TDI, manuál, 2003 / Škoda Favorit 135, manuál, 1993 / Škoda 136 Rapid, manuál, 1989 / VAZ 2103, manuál, 1979 / Moskvič 408, manuál, 1968
Nad 3,5 t: Ikarus 280.70E, automat, 1997 / Karosa ŠL 11, manuál, 1980 / Škoda 706 RTO, manuál, 1970

Bylo: Volvo V70 2,5 TDI, manuál, 1997

lakio
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 688
Registrován: 18 roků 5 měsíců
Bydliště: Šaľa

Nezávislý elektrický předehřev motoru

Příspěvek od lakio »

Pohan píše:Nezávislý elektrický předehřev motoru do Volva V70, 2,5 TDI, z roku 1997. Výkon předehřevu je 0,5 kW. Namontováno v lednu 2010. Při teplotě -5°C se motor po jedné hodině ohřeje natolik, že před startováním nežhaví.
pekne, co dal?
_________________
C30 D5 R-Design
XC90 V8 R-Design
V70 TDi My Design

Pohan
Offline
Příspěvky: 77
Registrován: 19 roků
Bydliště: Brno

Nezávislý elektrický předehřev motoru

Příspěvek od Pohan »

A co bys tak chtěl vědět? :)
_________________
Do 3,5 t: Škoda Octavia 1,9 TDI, manuál, 2003 / Škoda Favorit 135, manuál, 1993 / Škoda 136 Rapid, manuál, 1989 / VAZ 2103, manuál, 1979 / Moskvič 408, manuál, 1968
Nad 3,5 t: Ikarus 280.70E, automat, 1997 / Karosa ŠL 11, manuál, 1980 / Škoda 706 RTO, manuál, 1970

Bylo: Volvo V70 2,5 TDI, manuál, 1997

raolsa
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 14563
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
Participant x 1

Nezávislý elektrický předehřev motoru

Příspěvek od raolsa »

Jj, Něco podobného jsem montoval do Avií a autobusů Karosa. Auta byly celou noc na prodlužce a ráno při jakékoli teplotě neměli problém. Ta prodlužka vedla do spínacích hodin, které byly nastavené tak, že spínaly asi 2 hodiny před předpokládaným odjezdem aut. Akorát u Avie se muselo dát bacha aby se nevyvařila všechna voda. :D Dělalo se to buď do hlavy (kde to zlobilo a voda se vyvařovala) a nebo se vyráběl takový mezikus na hadici od chladiče. U Karosy nebyl problém tam je 100 litrů vody. :)
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920

dali
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4072
Registrován: 19 roků 9 měsíců
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

Nezávislý elektrický předehřev motoru

Příspěvek od dali »

lakio píše:pekne, co dal?
Nic dál! :green:

Pohan
Offline
Příspěvky: 77
Registrován: 19 roků
Bydliště: Brno

Nezávislý elektrický předehřev motoru

Příspěvek od Pohan »

raolsa píše:Jj, Něco podobného jsem montoval do Avií a autobusů Karosa. Auta byly celou noc na prodlužce a ráno při jakékoli teplotě neměli problém. Ta prodlužka vedla do spínacích hodin, které byly nastavené tak, že spínaly asi 2 hodiny před předpokládaným odjezdem aut. Akorát u Avie se muselo dát bacha aby se nevyvařila všechna voda. :D Dělalo se to buď do hlavy (kde to zlobilo a voda se vyvařovala) a nebo se vyráběl takový mezikus na hadici od chladiče. U Karosy nebyl problém tam je 100 litrů vody. :)
Montoval se elektrický předehřev i na autobusy řady Š11?
_________________
Do 3,5 t: Škoda Octavia 1,9 TDI, manuál, 2003 / Škoda Favorit 135, manuál, 1993 / Škoda 136 Rapid, manuál, 1989 / VAZ 2103, manuál, 1979 / Moskvič 408, manuál, 1968
Nad 3,5 t: Ikarus 280.70E, automat, 1997 / Karosa ŠL 11, manuál, 1980 / Škoda 706 RTO, manuál, 1970

Bylo: Volvo V70 2,5 TDI, manuál, 1997

st_Andy
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1901
Registrován: 16 roků 11 měsíců
Bydliště: Košice - Staré mesto
Vůz: V90 D5 AWD Inscription

Nezávislý elektrický předehřev motoru

Příspěvek od st_Andy »

dali píše:
lakio píše:pekne, co dal?
Nic dál! :green:
:ROFL:

jp1
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 55
Registrován: 17 roků 6 měsíců
Bydliště: Chomutov (Ostrov)

Nezávislý elektrický předehřev motoru

Příspěvek od jp1 »

to sis dělal sám, nebo to tam už bylo?
_________________
bylo: 850 TDi kombi automat (Cyril)

Pohan
Offline
Příspěvky: 77
Registrován: 19 roků
Bydliště: Brno

Nezávislý elektrický předehřev motoru

Příspěvek od Pohan »

jp1 píše:to sis dělal sám, nebo to tam už bylo?
Dodatečně namontováno před měsícem, díly jsou original Volvo.
_________________
Do 3,5 t: Škoda Octavia 1,9 TDI, manuál, 2003 / Škoda Favorit 135, manuál, 1993 / Škoda 136 Rapid, manuál, 1989 / VAZ 2103, manuál, 1979 / Moskvič 408, manuál, 1968
Nad 3,5 t: Ikarus 280.70E, automat, 1997 / Karosa ŠL 11, manuál, 1980 / Škoda 706 RTO, manuál, 1970

Bylo: Volvo V70 2,5 TDI, manuál, 1997

lakio
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 688
Registrován: 18 roků 5 měsíců
Bydliště: Šaľa

Nezávislý elektrický předehřev motoru

Příspěvek od lakio »

Pohan píše:
jp1 píše:to sis dělal sám, nebo to tam už bylo?
Dodatečně namontováno před měsícem, díly jsou original Volvo.
toz tak, co to obnasa?
_________________
C30 D5 R-Design
XC90 V8 R-Design
V70 TDi My Design

Pohan
Offline
Příspěvky: 77
Registrován: 19 roků
Bydliště: Brno

Nezávislý elektrický předehřev motoru

Příspěvek od Pohan »

5800 Kč včetně montáže.
_________________
Do 3,5 t: Škoda Octavia 1,9 TDI, manuál, 2003 / Škoda Favorit 135, manuál, 1993 / Škoda 136 Rapid, manuál, 1989 / VAZ 2103, manuál, 1979 / Moskvič 408, manuál, 1968
Nad 3,5 t: Ikarus 280.70E, automat, 1997 / Karosa ŠL 11, manuál, 1980 / Škoda 706 RTO, manuál, 1970

Bylo: Volvo V70 2,5 TDI, manuál, 1997

TicTac
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5
Registrován: 16 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha 4
Vůz: XC60 D5 AT AWD

Nezávislý elektrický předehřev motoru

Příspěvek od TicTac »

2Pohan:

Ahoj,
Můžu mít pár dotazů?
Kdo ti dělal to topení? Origo servis nebo to zvládne i někdo jiný? Jaké díly jsou potřeba?
Za 5800,- to docela jde - parkuju na dvoře, kde je elektrika.

Předem děkuji za odpověď.

TT.
_________________
Volvo XC90, D5 AWD, MY 2005 - Bylo
Volvo XC60, D5 AWD, MY 2009 - Je

Pohan
Offline
Příspěvky: 77
Registrován: 19 roků
Bydliště: Brno

Nezávislý elektrický předehřev motoru

Příspěvek od Pohan »

Montováno v neautorizovaným servisu Volvo v Kobylnici. Díly (originál Volvo) objednali a poté i namontovali. Musel jsem jen přistavit auto a pak zaplatit. :)
_________________
Do 3,5 t: Škoda Octavia 1,9 TDI, manuál, 2003 / Škoda Favorit 135, manuál, 1993 / Škoda 136 Rapid, manuál, 1989 / VAZ 2103, manuál, 1979 / Moskvič 408, manuál, 1968
Nad 3,5 t: Ikarus 280.70E, automat, 1997 / Karosa ŠL 11, manuál, 1980 / Škoda 706 RTO, manuál, 1970

Bylo: Volvo V70 2,5 TDI, manuál, 1997

zorg1
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 304
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Bydliště: ♥ Slovensko ♥

Nezávislý elektrický předehřev motoru

Příspěvek od zorg1 »

Páči sa mi to.. nad niečím podobným uvažujem, neviem kde by sa dal zohnat original elektricky ohrev na s 60..... auto maš vonku či v garaži ? v garaži mam 0 stupnov... tam by netrebalo dlho nahrievať...

Davidian
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 457
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Ostrava, Gen. Janouška
Vůz: Volvo V70, S80

Nezávislý elektrický předehřev motoru

Příspěvek od Davidian »

Přesně to sháníme 8) Nevíte místo čeho je ta spirála strčena do toho motoru?
_________________
LivEEvil Volvo S80, 2007, B8444S Bi
BlueMachine Volvo V70, 1999, D5252T Man
BlueEmotion Volvo S40, 1998, B4194T4 Girl / ex
Hypoteční poradenství, investice 605776390
Nabízím 3D tisk (DMLS) na strojich EOS M290

Pohan
Offline
Příspěvky: 77
Registrován: 19 roků
Bydliště: Brno

Nezávislý elektrický předehřev motoru

Příspěvek od Pohan »

zorg1 píše:Páči sa mi to.. nad niečím podobným uvažujem, neviem kde by sa dal zohnat original elektricky ohrev na s 60..... auto maš vonku či v garaži ? v garaži mam 0 stupnov... tam by netrebalo dlho nahrievať...
Originál elektrický ohřev koupíš u autorizovaného prodejce Volvo.
Auto parkuje venku. Od baráku mám nataženou prodlužku k autu. :-)
Naposledy upravil(a) Pohan dne 29 pro 2010 19:18, celkem upraveno 1 x.
_________________
Do 3,5 t: Škoda Octavia 1,9 TDI, manuál, 2003 / Škoda Favorit 135, manuál, 1993 / Škoda 136 Rapid, manuál, 1989 / VAZ 2103, manuál, 1979 / Moskvič 408, manuál, 1968
Nad 3,5 t: Ikarus 280.70E, automat, 1997 / Karosa ŠL 11, manuál, 1980 / Škoda 706 RTO, manuál, 1970

Bylo: Volvo V70 2,5 TDI, manuál, 1997

Pohan
Offline
Příspěvky: 77
Registrován: 19 roků
Bydliště: Brno

Nezávislý elektrický předehřev motoru

Příspěvek od Pohan »

Davidian píše:Přesně to sháníme 8) Nevíte místo čeho je ta spirála strčena do toho motoru?
Podle mých informací je na bloku zátka, která se demontuje, a místo ní se vloží topná spirála.
_________________
Do 3,5 t: Škoda Octavia 1,9 TDI, manuál, 2003 / Škoda Favorit 135, manuál, 1993 / Škoda 136 Rapid, manuál, 1989 / VAZ 2103, manuál, 1979 / Moskvič 408, manuál, 1968
Nad 3,5 t: Ikarus 280.70E, automat, 1997 / Karosa ŠL 11, manuál, 1980 / Škoda 706 RTO, manuál, 1970

Bylo: Volvo V70 2,5 TDI, manuál, 1997

Davidian
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 457
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Ostrava, Gen. Janouška
Vůz: Volvo V70, S80

Nezávislý elektrický předehřev motoru

Příspěvek od Davidian »

Pohan píše:
Davidian píše:Přesně to sháníme 8) Nevíte místo čeho je ta spirála strčena do toho motoru?
Podle mých informací je na bloku zátka, která se demontuje, a místo ní se vloží topná spirála.
Dik, předpokládám že jsi to měl v ruce, je u toho ještě nějaký termostat, čidlo něco co není vidět na fotce? Nebo tam je jen spirála, kábl, zastrčka
_________________
LivEEvil Volvo S80, 2007, B8444S Bi
BlueMachine Volvo V70, 1999, D5252T Man
BlueEmotion Volvo S40, 1998, B4194T4 Girl / ex
Hypoteční poradenství, investice 605776390
Nabízím 3D tisk (DMLS) na strojich EOS M290

Pohan
Offline
Příspěvky: 77
Registrován: 19 roků
Bydliště: Brno

Nezávislý elektrický předehřev motoru

Příspěvek od Pohan »

Davidian píše:Dik, předpokládám že jsi to měl v ruce, je u toho ještě nějaký termostat, čidlo něco co není vidět na fotce? Nebo tam je jen spirála, kábl, zástrčka?
Pokud se dobře pamatuju, tak je to spirála, kabel, zásuvka. Cirkulace vody probíhá samotíží.
_________________
Do 3,5 t: Škoda Octavia 1,9 TDI, manuál, 2003 / Škoda Favorit 135, manuál, 1993 / Škoda 136 Rapid, manuál, 1989 / VAZ 2103, manuál, 1979 / Moskvič 408, manuál, 1968
Nad 3,5 t: Ikarus 280.70E, automat, 1997 / Karosa ŠL 11, manuál, 1980 / Škoda 706 RTO, manuál, 1970

Bylo: Volvo V70 2,5 TDI, manuál, 1997

Pohan
Offline
Příspěvky: 77
Registrován: 19 roků
Bydliště: Brno

Nezávislý elektrický předehřev motoru

Příspěvek od Pohan »

Zhruba hodina stačí na ohřátí motoru tak, že před startem nežhaví. Samozřejmě při -15 °C to trvá dýl. :-) Nečekej ale, pokud necháš auto na zásuvce celou noc, že ráno bude mít motor 80 °C. Na to 0,5 kW nestačí.
_________________
Do 3,5 t: Škoda Octavia 1,9 TDI, manuál, 2003 / Škoda Favorit 135, manuál, 1993 / Škoda 136 Rapid, manuál, 1989 / VAZ 2103, manuál, 1979 / Moskvič 408, manuál, 1968
Nad 3,5 t: Ikarus 280.70E, automat, 1997 / Karosa ŠL 11, manuál, 1980 / Škoda 706 RTO, manuál, 1970

Bylo: Volvo V70 2,5 TDI, manuál, 1997

malwin
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 145
Registrován: 16 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha / Trojanovice
Vůz: XC70 D5 136kW 2006

Nezávislý elektrický předehřev motoru

Příspěvek od malwin »

na forech jinych znacek jsem nasel, ze mivaji na vodnim okruhu prihrev, kde voda prochazi pred udelatko, kde jsou 3-4 topne teliska (zhavicky).
udajne jim to pri venkovnich +3 st. ohreje v soucinnosti s motorem vodu po 4km na 70 st.
kdyz je to z vyroby, tak jim to ovlada ridici jednotka a ti co to maji dodelane, tak zapnou cudlem a vypina to bud tepelne rele nebo v kombinaci s casovym pro jistotu.

original to vypada viz prilozeny obrazek

na dalsich dvou je to. co by se dalo vyrobit.
bracha dela na 5ti ose freze DMU 65 monoBLOCK a podle fotek co jsem mu posilal by to byla brnkacka, jen bude potrebovat rozmery tech telisek a jejich zavitu + vnitrni prumer hadic na ktere to prijde
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Volvo XC70 D5 | 01/2006 | D5244T4 | 136kW | Willow green | automat

skreči
Offline
Příspěvky: 709
Registrován: 13 roků 11 měsíců
Bydliště: Velvary
Vůz: S70 TDI 1997, V70 TDI 1999

Nezávislý elektrický předehřev motoru

Příspěvek od skreči »

nemá něco podobnýho BMW? možná si to pletu s elektro spirálou, která pomáhá topení než se ohřeje voda :oops:
_________________
bylo volvo V70 2.4 r.v. 2001, V70 I r.v. 1997 tdi, Saab 9-5, Renaulty, Fordy, Opel Rekord, VW brouk, Feliny a Fáčka, je V70 I r.v. 1999 tdi, S70 r.v. 1998 tdi, Mercedes w211 3.2 CDi

malwin
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 145
Registrován: 16 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha / Trojanovice
Vůz: XC70 D5 136kW 2006

Nezávislý elektrický předehřev motoru

Příspěvek od malwin »

nasel jsem to u Golfu, Xantie, Focusu a Oktavky.
takto to treba vypada u Focusu.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Volvo XC70 D5 | 01/2006 | D5244T4 | 136kW | Willow green | automat

pepa.paur
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 896
Registrován: 17 roků 6 měsíců
Bydliště: české budějovice
Vůz: V70 2.5D, S70 2.5D, C70 2.4T, V70II 2.4D

Nezávislý elektrický předehřev motoru

Příspěvek od pepa.paur »

na volvu na motoru D5252t je to taky, jsou tam dvě žhavičky na koleni vody do topení, spínají se podle teploty a volné kapacity alternátoru.
_________________
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997

malwin
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 145
Registrován: 16 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha / Trojanovice
Vůz: XC70 D5 136kW 2006

Nezávislý elektrický předehřev motoru

Příspěvek od malwin »

tak to se musim podivat..
_________________
Volvo XC70 D5 | 01/2006 | D5244T4 | 136kW | Willow green | automat

Zpět na „850, S / V70 (-00), C70“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé