Kulaté velké předokolky/AWD
hajnej
Offline
Sponzor fóra
Příspěvky: 9949 Registrován: 16 roků 9 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Příspěvek
od hajnej » 19 zář 2013 14:02
dali píše: V namontovaný poloze je lze jakžtakž spolehlivě zkontrolovat, když sundáš štekry a proměříš je multimetrem. Než jsem rozlámal štekry, tak jsem to před zimou takhle kontroloval. Co navolit na multimetru a jaký hodnoty jsou OK, jaký ne jsem si vždycky buď vygooglil, nebo našel i s videem na youtubu...
díík
někdo info o hodnotách, než to budu hledat?
_________________ XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
martan11
Offline
Příspěvky: 62 Registrován: 12 roků 9 měsíců
Bydliště: Hranice
Vůz: V70 D5 ´02
Bydliště: Střed Moravy
Příspěvek
od martan11 » 20 zář 2013 13:03
na žhaviči maš + a - . Takže svěrky z multimetru cvakneš na kontakty žhaviče a na multimetru(pokud neviš hodnoty odporu žhaviče)začneš od nejvyšší hodnoty(zřejmě to nic neukáže)takže přelupneš o hodnotu níž a tak dál až na displeji bude nějaká rozumná hodnota. Takto to udelej i u zbývajících. Hodnoty by měli být cca stejné. Pokud ti nejakej ukaže 000000 tak je špatnej a je třeba vymena.
Pokud by se ti chtelo zhavic treba i vyndat a zkus ho nazhavit, musí se žhavit postupně od špičky k tělu než cvakne relatko(cca 7-10s)POZOR - použij dostatečně silnej drát.
_________________ V70 D5 ´02 naj. 337 500km, Stage 2-147Kw
S60 D5 ´02 naj. 131 500km, bylo
hajnej
Offline
Sponzor fóra
Příspěvky: 9949 Registrován: 16 roků 9 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Příspěvek
od hajnej » 23 zář 2013 20:07
žhavičky vyzkoušené, všechny házejí stejný odpor, takže tudy cesta taky nevede. Z levnějších variant už mi možná zbývá palivový filtr...
každopádně to ve čtvrtek vezu k Patočkovi, snad pro mě nebude mít moc špatné zprávy
_________________ XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
karelvolvo
Online
Příspěvky: 2160 Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Vrchoslavice
Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
Příspěvek
od karelvolvo » 23 zář 2013 20:34
hayney píše: žhavičky vyzkoušené, všechny házejí stejný odpor, takže tudy cesta taky nevede. Z levnějších variant už mi možná zbývá palivový filtr...
každopádně to ve čtvrtek vezu k Patočkovi, snad pro mě nebude mít moc špatné zprávy
V tomto počasí to stejně ještě nežhaví ! Co startér máš v kondici ?
_________________ V70 D5 2002 stříbrná 428tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 246tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 274tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 457 tkm
hajnej
Offline
Sponzor fóra
Příspěvky: 9949 Registrován: 16 roků 9 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Příspěvek
od hajnej » 23 zář 2013 20:40
když bylo ráno 14 stupnů tak mi to taky napadlo...
jak poznám startér v kondici?
_________________ XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
raolsa
Offline
Moderátor
Příspěvky: 14282 Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Příspěvek
od raolsa » 23 zář 2013 20:54
_________________ Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
raolsa
Offline
Moderátor
Příspěvky: 14282 Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Příspěvek
od raolsa » 23 zář 2013 20:58
Sorry, já musel.
Jinak se dá změřit odběr startéru a pak otáčky motoru při startování. Motor musí mít určité otáčky, aby naskočil. Je to samozřejmě závislé na mnoha různých faktorech (teplota, atd...)
_________________ Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
hajnej
Offline
Sponzor fóra
Příspěvky: 9949 Registrován: 16 roků 9 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Příspěvek
od hajnej » 23 zář 2013 21:08
raolsa píše: Sorry, já musel.
Jinak se dá změřit odběr startéru a pak otáčky motoru při startování. Motor musí mít určité otáčky, aby naskočil. Je to samozřejmě závislé na mnoha různých faktorech (teplota, atd...)
tohle je na mě už moc. víc do toho štourat nebudu
_________________ XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
hajnej
Offline
Sponzor fóra
Příspěvky: 9949 Registrován: 16 roků 9 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Příspěvek
od hajnej » 23 zář 2013 21:12
_________________ XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
raolsa
Offline
Moderátor
Příspěvky: 14282 Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Příspěvek
od raolsa » 23 zář 2013 21:22
No, máš pětiválec tak něco mezi 5-ti a 10-ti.
_________________ Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
hajnej
Offline
Sponzor fóra
Příspěvky: 9949 Registrován: 16 roků 9 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Příspěvek
od hajnej » 02 říj 2013 22:33
takže v mém případě jeden vadný vstřikovač, který protékal. Dnes večer teplý start na výbornou, jsem zvědav na ráno.
_________________ XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
3m3
Online
Příspěvky: 3054 Registrován: 12 roků 10 měsíců
Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Vůz: 945 98’ B230FK M90
Příspěvek
od 3m3 » 03 říj 2013 11:45
Tome nemenil si uz jeden vstrikovac predtim?
To byl jiny a nebo ten samy?
_________________ Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
hajnej
Offline
Sponzor fóra
Příspěvky: 9949 Registrován: 16 roků 9 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Příspěvek
od hajnej » 03 říj 2013 12:23
3m3 píše: Tome nemenil si uz jeden vstrikovac predtim?
To byl jiny a nebo ten samy?
Martine, měnil a byl to jiný. tak uvidíme, který se odporoučí jako další.
_________________ XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
dali
Offline
Příspěvky: 4072 Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec
Příspěvek
od dali » 03 říj 2013 14:34
Vychytávky typu přidávání dvoutaktního motorovýho oleje do nafty už si zkoušel? Třeba by to těm zbylým vstřikovačům prodloužilo život.
3m3
Online
Příspěvky: 3054 Registrován: 12 roků 10 měsíců
Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Vůz: 945 98’ B230FK M90
Příspěvek
od 3m3 » 03 říj 2013 14:44
dali píše: Vychytávky typu přidávání dvoutaktního motorovýho oleje do nafty už si zkoušel? Třeba by to těm zbylým vstřikovačům prodloužilo život.
To fakt funguje?
_________________ Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
hajnej
Offline
Sponzor fóra
Příspěvky: 9949 Registrován: 16 roků 9 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Příspěvek
od hajnej » 03 říj 2013 15:44
dali píše: Vychytávky typu přidávání dvoutaktního motorovýho oleje do nafty už si zkoušel? Třeba by to těm zbylým vstřikovačům prodloužilo život.
leju VIF, tak snad to stačí...
_________________ XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
dali
Offline
Příspěvky: 4072 Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec
Příspěvek
od dali » 03 říj 2013 16:09
3m3 píše: dali píše: Vychytávky typu přidávání dvoutaktního motorovýho oleje do nafty už si zkoušel? Třeba by to těm zbylým vstřikovačům prodloužilo život.
To fakt funguje?
Prej jo. Hlavně tdci Fordy to prej dokázalo držet jakžtakž při životě. Poměr míchání teď nevím. Důležitý ale je aby to byl olej pro dvoutakty, protože je udělanej tak aby se snadno mísil s palivem a aby shořel víceméně bezezbytku a nezakarbonovával motor. Do auta s DPF bych váhal, ale Euro trojce tím uškodit nemůžete.
hajnej
Offline
Sponzor fóra
Příspěvky: 9949 Registrován: 16 roků 9 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Příspěvek
od hajnej » 04 říj 2013 08:55
a jakej má ten olej význam? mazání?
_________________ XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
hajnej
Offline
Sponzor fóra
Příspěvky: 9949 Registrován: 16 roků 9 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Příspěvek
od hajnej » 04 říj 2013 09:02
_________________ XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
3m3
Online
Příspěvky: 3054 Registrován: 12 roků 10 měsíců
Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Vůz: 945 98’ B230FK M90
Příspěvek
od 3m3 » 04 říj 2013 11:17
Zacal sem brat vervu a startovani se zlepsilo...otazka je jesli prapuvodne to bylo naftou a nebo zasranym vstrikem.....
_________________ Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
GDPR_user
Příspěvek
od GDPR_user » 04 říj 2013 13:50
BG 244
dali
Offline
Příspěvky: 4072 Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec
Příspěvek
od dali » 04 říj 2013 18:08
hayney píše: a jakej má ten olej význam? mazání?
Primárně jo. Ale bral bych to taky jako pojistku na dobu která uplyne mezi momentem kdy se zas nějakej doveda rozhodne namastit si kapsu na sračkový naftě a momentem, kdy mu na to přijdou a proběhne to médii. Pozapomněl jsem ale na to, že VIF tohle asi taky řeší. Jinak kecy, co jsem se ve výše uvedeným odkazu dočet o zasírání motoru... viděl někdy někdo z těch chytráků sání motoru vybavenýho EGRem? Moderním 2T skútrům používajícím moderní 2T oleje nejde z vejfuku vůbec nic viditelnýho, jenom mají výfukový plyny odlišnou vůni (ano oproti naftě to fakt voní) než 4T.
hajnej
Offline
Sponzor fóra
Příspěvky: 9949 Registrován: 16 roků 9 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Příspěvek
od hajnej » 27 lis 2014 15:34
kamarádi, nechal jsem repasovat startér a změna je veliká
zatím jsem to nakopnul 2x a je to rychlejší a lehčí
budu dál sledovat, např. zahřáté auto a budu průběžně informovat
_________________ XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
sobi
Offline
Příspěvky: 199 Registrován: 16 roků 5 měsíců
Bydliště: DKA
Vůz: V70 / D5252T / 99
Příspěvek
od sobi » 27 lis 2014 22:52
buďte rádi, že nemáte motory z firmy přes plot
https://www.youtube.com/watch?v=GAZS6D7g3aE
hajnej
Offline
Sponzor fóra
Příspěvky: 9949 Registrován: 16 roků 9 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 D5 151kw 2011
Příspěvek
od hajnej » 13 led 2015 20:56
Dnes nová baterka + repas startér a točí to výrazně lépe. Budu informovat po několika dnech.
_________________ XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé