D5: přirozené dlouhé starty

Kulaté velké předokolky/AWD
  • Autor
  • Zpráva
hajnej
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 9949
Registrován: 16 roků 9 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 D5 151kw 2011

D5: přirozené dlouhé starty

Příspěvek od hajnej »

dali píše:V namontovaný poloze je lze jakžtakž spolehlivě zkontrolovat, když sundáš štekry a proměříš je multimetrem. Než jsem rozlámal štekry, tak jsem to před zimou takhle kontroloval. Co navolit na multimetru a jaký hodnoty jsou OK, jaký ne jsem si vždycky buď vygooglil, nebo našel i s videem na youtubu...
díík
někdo info o hodnotách, než to budu hledat?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw

martan11
Offline
Příspěvky: 62
Registrován: 12 roků 9 měsíců
Bydliště: Hranice
Vůz: V70 D5 ´02
Bydliště: Střed Moravy

D5: přirozené dlouhé starty

Příspěvek od martan11 »

na žhaviči maš + a - . Takže svěrky z multimetru cvakneš na kontakty žhaviče a na multimetru(pokud neviš hodnoty odporu žhaviče)začneš od nejvyšší hodnoty(zřejmě to nic neukáže)takže přelupneš o hodnotu níž a tak dál až na displeji bude nějaká rozumná hodnota. Takto to udelej i u zbývajících. Hodnoty by měli být cca stejné. Pokud ti nejakej ukaže 000000 tak je špatnej a je třeba vymena.
Pokud by se ti chtelo zhavic treba i vyndat a zkus ho nazhavit, musí se žhavit postupně od špičky k tělu než cvakne relatko(cca 7-10s)POZOR - použij dostatečně silnej drát.
_________________
V70 D5 ´02 naj. 337 500km, Stage 2-147Kw
S60 D5 ´02 naj. 131 500km, bylo

hajnej
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 9949
Registrován: 16 roků 9 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 D5 151kw 2011

D5: přirozené dlouhé starty

Příspěvek od hajnej »

žhavičky vyzkoušené, všechny házejí stejný odpor, takže tudy cesta taky nevede. Z levnějších variant už mi možná zbývá palivový filtr...

každopádně to ve čtvrtek vezu k Patočkovi, snad pro mě nebude mít moc špatné zprávy
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw

karelvolvo
Online
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2160
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Vrchoslavice
Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD

D5: přirozené dlouhé starty

Příspěvek od karelvolvo »

hayney píše:žhavičky vyzkoušené, všechny házejí stejný odpor, takže tudy cesta taky nevede. Z levnějších variant už mi možná zbývá palivový filtr...

každopádně to ve čtvrtek vezu k Patočkovi, snad pro mě nebude mít moc špatné zprávy
V tomto počasí to stejně ještě nežhaví ! Co startér máš v kondici ?
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 428tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 246tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 274tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 457 tkm

hajnej
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 9949
Registrován: 16 roků 9 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 D5 151kw 2011

D5: přirozené dlouhé starty

Příspěvek od hajnej »

když bylo ráno 14 stupnů tak mi to taky napadlo...

jak poznám startér v kondici?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw

raolsa
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 14282
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
Participant x 1

D5: přirozené dlouhé starty

Příspěvek od raolsa »

Dělá to me-e-e-e-e-vrrrm. :ROFL: :ROFL: :ROFL:
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920

raolsa
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 14282
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
Participant x 1

D5: přirozené dlouhé starty

Příspěvek od raolsa »

Sorry, já musel. :oops: Jinak se dá změřit odběr startéru a pak otáčky motoru při startování. Motor musí mít určité otáčky, aby naskočil. Je to samozřejmě závislé na mnoha různých faktorech (teplota, atd...)
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920

hajnej
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 9949
Registrován: 16 roků 9 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 D5 151kw 2011

D5: přirozené dlouhé starty

Příspěvek od hajnej »

raolsa píše:Sorry, já musel. :oops: Jinak se dá změřit odběr startéru a pak otáčky motoru při startování. Motor musí mít určité otáčky, aby naskočil. Je to samozřejmě závislé na mnoha různých faktorech (teplota, atd...)
tohle je na mě už moc. víc do toho štourat nebudu
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw

hajnej
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 9949
Registrován: 16 roků 9 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 D5 151kw 2011

D5: přirozené dlouhé starty

Příspěvek od hajnej »

raolsa píše:Dělá to me-e-e-e-e-vrrrm. :ROFL: :ROFL: :ROFL:
kolik e tam má bejt?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw

raolsa
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 14282
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
Participant x 1

D5: přirozené dlouhé starty

Příspěvek od raolsa »

No, máš pětiválec tak něco mezi 5-ti a 10-ti. :D
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920

hajnej
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 9949
Registrován: 16 roků 9 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 D5 151kw 2011

D5: přirozené dlouhé starty

Příspěvek od hajnej »

takže v mém případě jeden vadný vstřikovač, který protékal. Dnes večer teplý start na výbornou, jsem zvědav na ráno.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw

3m3
Online
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3054
Registrován: 12 roků 10 měsíců
Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Vůz: 945 98’ B230FK M90

D5: přirozené dlouhé starty

Příspěvek od 3m3 »

Tome nemenil si uz jeden vstrikovac predtim?
To byl jiny a nebo ten samy?
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'

hajnej
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 9949
Registrován: 16 roků 9 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 D5 151kw 2011

D5: přirozené dlouhé starty

Příspěvek od hajnej »

3m3 píše:Tome nemenil si uz jeden vstrikovac predtim?
To byl jiny a nebo ten samy?
Martine, měnil a byl to jiný. tak uvidíme, který se odporoučí jako další.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw

dali
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4072
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

D5: přirozené dlouhé starty

Příspěvek od dali »

Vychytávky typu přidávání dvoutaktního motorovýho oleje do nafty už si zkoušel? Třeba by to těm zbylým vstřikovačům prodloužilo život.

3m3
Online
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3054
Registrován: 12 roků 10 měsíců
Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Vůz: 945 98’ B230FK M90

D5: přirozené dlouhé starty

Příspěvek od 3m3 »

dali píše:Vychytávky typu přidávání dvoutaktního motorovýho oleje do nafty už si zkoušel? Třeba by to těm zbylým vstřikovačům prodloužilo život.
To fakt funguje?
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'

hajnej
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 9949
Registrován: 16 roků 9 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 D5 151kw 2011

D5: přirozené dlouhé starty

Příspěvek od hajnej »

dali píše:Vychytávky typu přidávání dvoutaktního motorovýho oleje do nafty už si zkoušel? Třeba by to těm zbylým vstřikovačům prodloužilo život.
leju VIF, tak snad to stačí...
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw

dali
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4072
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

D5: přirozené dlouhé starty

Příspěvek od dali »

3m3 píše:
dali píše:Vychytávky typu přidávání dvoutaktního motorovýho oleje do nafty už si zkoušel? Třeba by to těm zbylým vstřikovačům prodloužilo život.
To fakt funguje?
Prej jo. Hlavně tdci Fordy to prej dokázalo držet jakžtakž při životě. Poměr míchání teď nevím. Důležitý ale je aby to byl olej pro dvoutakty, protože je udělanej tak aby se snadno mísil s palivem a aby shořel víceméně bezezbytku a nezakarbonovával motor. Do auta s DPF bych váhal, ale Euro trojce tím uškodit nemůžete.

hajnej
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 9949
Registrován: 16 roků 9 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 D5 151kw 2011

D5: přirozené dlouhé starty

Příspěvek od hajnej »

a jakej má ten olej význam? mazání?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw

hajnej
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 9949
Registrován: 16 roků 9 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 D5 151kw 2011

D5: přirozené dlouhé starty

Příspěvek od hajnej »

_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw

3m3
Online
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3054
Registrován: 12 roků 10 měsíců
Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Vůz: 945 98’ B230FK M90

D5: přirozené dlouhé starty

Příspěvek od 3m3 »

Zacal sem brat vervu a startovani se zlepsilo...otazka je jesli prapuvodne to bylo naftou a nebo zasranym vstrikem.....
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'

GDPR_user

D5: přirozené dlouhé starty

Příspěvek od GDPR_user »

BG 244

dali
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4072
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

D5: přirozené dlouhé starty

Příspěvek od dali »

hayney píše:a jakej má ten olej význam? mazání?
Primárně jo. Ale bral bych to taky jako pojistku na dobu která uplyne mezi momentem kdy se zas nějakej doveda rozhodne namastit si kapsu na sračkový naftě a momentem, kdy mu na to přijdou a proběhne to médii. Pozapomněl jsem ale na to, že VIF tohle asi taky řeší. Jinak kecy, co jsem se ve výše uvedeným odkazu dočet o zasírání motoru... viděl někdy někdo z těch chytráků sání motoru vybavenýho EGRem? Moderním 2T skútrům používajícím moderní 2T oleje nejde z vejfuku vůbec nic viditelnýho, jenom mají výfukový plyny odlišnou vůni (ano oproti naftě to fakt voní) než 4T.

hajnej
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 9949
Registrován: 16 roků 9 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 D5 151kw 2011

D5: přirozené dlouhé starty

Příspěvek od hajnej »

kamarádi, nechal jsem repasovat startér a změna je veliká

zatím jsem to nakopnul 2x a je to rychlejší a lehčí

budu dál sledovat, např. zahřáté auto a budu průběžně informovat
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw

sobi
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 199
Registrován: 16 roků 5 měsíců
Bydliště: DKA
Vůz: V70 / D5252T / 99

D5: přirozené dlouhé starty

Příspěvek od sobi »

buďte rádi, že nemáte motory z firmy přes plot :D
https://www.youtube.com/watch?v=GAZS6D7g3aE

hajnej
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 9949
Registrován: 16 roků 9 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 D5 151kw 2011

D5: přirozené dlouhé starty

Příspěvek od hajnej »

Dnes nová baterka + repas startér a točí to výrazně lépe. Budu informovat po několika dnech.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw

Zpět na „S60, V / XC70 II (-07), S80 (-06), XC90“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé