benzinova pumpa B230F
Pravidla fóra
Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné, které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.
Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné, které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 13
- Registrován: 18 roků 9 měsíců
- Bydliště: Čikvásky u Semil
#1 benzinova pumpa B230F
Zdravim a prosim o radu. Nemohu nastartovat a domnivam se, ze nepracuje benzinova pumpa. Motor bezel, nadrz byla temer prazdna, najednou chcip a uz se nerozbehl. Starter toci, svicky davaji jiskru a vic jsem nezkousel - nejsem zadny velky mechanik. Chci se zeptat kde pumpu najdu, co ji ovlada - kontroloval jsem pojistku a predpokladam, ze k ni patri nejake rele ..., zdali jde vycistit nebo vymenit za pumpu z motoru B200F, pripadne zda ma nekdo pocit, ze se ubiram spatnym smerem a hledal by zavadu jinde. Diky
_________________
XC70 MY2002
(740GL (B200F))
(745GL (B230F))
XC70 MY2002
(740GL (B200F))
(745GL (B230F))
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2430
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
#2
benzín pumpy nemají rády běh na sucho a můžou se zadřít nejprve by bylo dobré zkontrolovat jestli jde na pumpy proud. Hlavní je pod podlahou na spodku vozu vedle filtru. Pomocná je v nádrži a kabel k ní najdeš na levé straně kufru pod kobercem v místě kde podběh přechází v otvor pro rezervu. Relé pro obě čerpadla je za pojistkami černé velikostí dvou klasických relé. Může být i ucpaný filtr pokud si natáhlo nečistoty ze dna nádrže.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1739
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
#3
http://www.marathos.de/volvo/oldtimer/j ... _lh_24.htm
(doufám, že u Vás v Sudetech zbyl nějaký německy hovořící spoluobčan )
1. doplň benzín. jde to nastartovat? if ano,then se nad sebou hluboce zamysli , else pokračujeme:
2. přiveď 12V přímo z baterky na pojistku , která jistí hlavní čerpadlo, bzučí? if ano, then goto řádek 3, else je chyba v drátech nebo čerpadle
3. jde to nastartovat? if ano, then řádek 4, else řádek 4
4. kontrola relátek (v šématech pozice 135 a 464), hledej studené spoje
Jestli nevíš, o čem tady blábolím, tak to odtáhni do servisu nebo podpal...
čerpadla jsou zaměnitelná (tím míním tlak, průtok), mohou mít jiné příruby, napájecí svorky
(doufám, že u Vás v Sudetech zbyl nějaký německy hovořící spoluobčan )
1. doplň benzín. jde to nastartovat? if ano,then se nad sebou hluboce zamysli , else pokračujeme:
2. přiveď 12V přímo z baterky na pojistku , která jistí hlavní čerpadlo, bzučí? if ano, then goto řádek 3, else je chyba v drátech nebo čerpadle
3. jde to nastartovat? if ano, then řádek 4, else řádek 4
4. kontrola relátek (v šématech pozice 135 a 464), hledej studené spoje
Jestli nevíš, o čem tady blábolím, tak to odtáhni do servisu nebo podpal...
čerpadla jsou zaměnitelná (tím míním tlak, průtok), mohou mít jiné příruby, napájecí svorky
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 13
- Registrován: 18 roků 9 měsíců
- Bydliště: Čikvásky u Semil
#4
Dik za rady. Jeste nez prisly jsem se pokusil zjistit kam az se benzin dostane. Mam jej (pod tlakem) az v v takove te rozdelovaci konzolce (fakt nevim jak se tomu rika ) pred vstrikovacima tryskama. Takze predpokladam ze pumpa bezi a dovolil jsem si kroky 2-4 Standova algorytmu (dik za nej) preskocit (predpoklad - relatka ridi pumpu.(?) Dale me zkouseni (hned jak se k tomu dostanu) miri na kontakty vstrik. trysek a rozdelovac - kably ke svickam a svicky. Zde me napady konci. Pls co dal?
_________________
XC70 MY2002
(740GL (B200F))
(745GL (B230F))
XC70 MY2002
(740GL (B200F))
(745GL (B230F))
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1739
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
#6
v prvním příspěvku jsi psal, že zapalování je vyzkoušeno a teď zas, že není
tlak a množství paliva je nejlepší měřit za regulátorem tlaku - plechová válcová věc nasazená na "rozdělovací konzolce" - vede z ní tenká hadička do sání a tlustější je právě návrat přebytečného paliva do nádrže.
je dobré naštudovat toto: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=1890
tlak a množství paliva je nejlepší měřit za regulátorem tlaku - plechová válcová věc nasazená na "rozdělovací konzolce" - vede z ní tenká hadička do sání a tlustější je právě návrat přebytečného paliva do nádrže.
je dobré naštudovat toto: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=1890
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 13
- Registrován: 18 roků 9 měsíců
- Bydliště: Čikvásky u Semil
#7
Ahoj, mas pravdu zapalovani jsem uz prochazel (pamet ). Kontroloval jsem obe rele 135, 464 cvakaji. Jinak dik za odkaz na tema volvsteinova krutaska projdu jej na aute a dam vedet (ten konec za 5160,- je depres). Kazdopadne jsem vse okukoval podle schemat z minule a nenasel jsem tu jednotku na vyblikani 482 - je mozne ze ji nemam?
_________________
XC70 MY2002
(740GL (B200F))
(745GL (B230F))
XC70 MY2002
(740GL (B200F))
(745GL (B230F))
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1739
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
#8
napiš číslo řídící jednotky vstřikování
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 13
- Registrován: 18 roků 9 měsíců
- Bydliště: Čikvásky u Semil
#9
nejak nestiham
cislo jedn. 0 280 000 554
jeste je tam VOLVO IMP: 3 517 011
BOSCH JETRONIC
to je vse. Zatim jsem nemel moc casu tak jsem nepokrocil.
cislo jedn. 0 280 000 554
jeste je tam VOLVO IMP: 3 517 011
BOSCH JETRONIC
to je vse. Zatim jsem nemel moc casu tak jsem nepokrocil.
_________________
XC70 MY2002
(740GL (B200F))
(745GL (B230F))
XC70 MY2002
(740GL (B200F))
(745GL (B230F))
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1739
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
#10
tahle verze diagnostickou krabičku bohužel nemá
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 19 Odpovědi
- 2461 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Joemilionare
-
- 5 Odpovědi
- 925 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Ondra.
-
- 15 Odpovědi
- 1755 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od hajnej