
S60 T5 vyfuk, BSR (HOTOVO)+zvuk
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12960
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
S60 T5 vyfuk, BSR (HOTOVO)
Člověče tak to zase prrr, JT Exhausts třeba pro krabice dělaji moc pěkný vejfuky ve třípalci, což zase nedělá Simons. Jiný typy nevim, ale u JTE to tak paušálně neplatí jako u BSR 

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 4072
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
S60 T5 vyfuk, BSR (HOTOVO)
Taky si myslím, že JT je původní. Navíc pokud by to dělal Simons, pochybuju že by to souběžně nepouštěl do světa pod svojí značkou.
-
Offline
- Příspěvky: 1065
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
S60 T5 vyfuk, BSR (HOTOVO)
No dobrá tedy, oprava: JT exhaust ve 2,5" je Simons (mají stejná objednací čísla).
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
-
Offline
- Příspěvky: 4072
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
S60 T5 vyfuk, BSR (HOTOVO)
Tak to je pro mě novinka každopádně. Kdyby Simons začal prodávat downpipy myslím, že by to bylo zajímavý pro kupující a celkem blbý pro tuningový firmy. Nejspíš to bude o katalyzátorech, že se do toho nepouštějí.
-
Offline
- Příspěvky: 1065
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
S60 T5 vyfuk, BSR (HOTOVO)
katalyzátory dělaj taky, mám ho - http://www.ray.se/race.htm, proč ne downpipe netuším, ale je to každopádně škoda.
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
-
Offline
- Příspěvky: 514
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
- Bydliště: Hradec Králové
S60 T5 vyfuk, BSR (HOTOVO)
No ja nemel tuseni , ze Simons je BSR, kdyz jsem se tu ptal a potrebopval info, tak nikdo nepsal, takze me nakych 1500Kc nevytrhne. Nevim kde to Simons dela, ja na krabici mel napsano , ze to jelo ze Svedska.
_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12960
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
S60 T5 vyfuk, BSR (HOTOVO)
To je jasný, nemůže člověk sjet uplně všechno a honit u všeho původního výrobce.
http://www.simons.se/
http://www.simons.se/
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 514
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
- Bydliště: Hradec Králové
S60 T5 vyfuk, BSR (HOTOVO)
Videa se zvukem.
https://www.youtube.com/watch?v=J5-F9gNwB_8
https://www.youtube.com/watch?v=u8hWz7P-DSA

https://www.youtube.com/watch?v=J5-F9gNwB_8
https://www.youtube.com/watch?v=u8hWz7P-DSA
_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
-
Offline
- Příspěvky: 752
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Vůz: S60 B5244S Geartronic
S60 T5 vyfuk, BSR (HOTOVO)+zvuk
do tech 2krpm to vypada docela v pohode, jen takovy hlubsi bublani oproti serii - jestli to neni zkresleny mikrofonem.
mas zmererny cas na 100-160km/h se starym vyfukem a planujes to porovnat ted s novym?
mas zmererny cas na 100-160km/h se starym vyfukem a planujes to porovnat ted s novym?
_________________
S60, MY2005, 2.4i 125kW B5244S, Geartronic
S60, MY2005, 2.4i 125kW B5244S, Geartronic
-
Offline
- Příspěvky: 514
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
- Bydliště: Hradec Králové
S60 T5 vyfuk, BSR (HOTOVO)+zvuk
Cas muzu zmerit, mam natoceny video z0-250Km. Takze to neni problem, nevim jestli tam bude ale pocitatelny rozdil. Ale pobavilo me, kdyz jsem natrhnul BMW 535. Bratruv kamarad si koupil novy BMW a nebyl z toho moc nadsenej.
_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
-
Offline
- Příspěvky: 4072
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
S60 T5 vyfuk, BSR (HOTOVO)+zvuk
Jo, to asi celkem zabolíjogin3 píše: Ale pobavilo me, kdyz jsem natrhnul BMW 535. Bratruv kamarad si koupil novy BMW a nebyl z toho moc nadsenej.

-
Offline
- Příspěvky: 514
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
- Bydliště: Hradec Králové
S60 T5 vyfuk, BSR (HOTOVO)+zvuk
535i
_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
-
Offline
- Příspěvky: 4072
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
S60 T5 vyfuk, BSR (HOTOVO)+zvuk
Tak to je dobrej zásek
Píšeš nový BMW...jako že fungl nová, nebo starší model? Já to říkám pořád, že T5 v S60 jede jako kráva i bez kdovíjakýho ladění. Papírový údaje o zrychlení 0-100 a maximálce nijak ohromující nejsou, ale to co se děje mezi tím je to podstatný.

-
Offline
- Příspěvky: 514
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
- Bydliště: Hradec Králové
S60 T5 vyfuk, BSR (HOTOVO)+zvuk
Tak BMW vyroby 2008, 225KW. Ono taky dle katalogu vazi 1940Kg takze to pak dela dost.
_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: majklson, peter cz