S60 T5 vyfuk, BSR (HOTOVO)+zvuk

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 12960
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

S60 T5 vyfuk, BSR (HOTOVO)

Příspěvek od Urvanej »

Člověče tak to zase prrr, JT Exhausts třeba pro krabice dělaji moc pěkný vejfuky ve třípalci, což zase nedělá Simons. Jiný typy nevim, ale u JTE to tak paušálně neplatí jako u BSR :-D
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

dali
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4072
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

S60 T5 vyfuk, BSR (HOTOVO)

Příspěvek od dali »

Taky si myslím, že JT je původní. Navíc pokud by to dělal Simons, pochybuju že by to souběžně nepouštěl do světa pod svojí značkou.

Fíla
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1065
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98

S60 T5 vyfuk, BSR (HOTOVO)

Příspěvek od Fíla »

No dobrá tedy, oprava: JT exhaust ve 2,5" je Simons (mají stejná objednací čísla).
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java

dali
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4072
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

S60 T5 vyfuk, BSR (HOTOVO)

Příspěvek od dali »

Tak to je pro mě novinka každopádně. Kdyby Simons začal prodávat downpipy myslím, že by to bylo zajímavý pro kupující a celkem blbý pro tuningový firmy. Nejspíš to bude o katalyzátorech, že se do toho nepouštějí.

Fíla
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1065
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98

S60 T5 vyfuk, BSR (HOTOVO)

Příspěvek od Fíla »

katalyzátory dělaj taky, mám ho - http://www.ray.se/race.htm, proč ne downpipe netuším, ale je to každopádně škoda.
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java

jogin3
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 514
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
Bydliště: Hradec Králové

S60 T5 vyfuk, BSR (HOTOVO)

Příspěvek od jogin3 »

No ja nemel tuseni , ze Simons je BSR, kdyz jsem se tu ptal a potrebopval info, tak nikdo nepsal, takze me nakych 1500Kc nevytrhne. Nevim kde to Simons dela, ja na krabici mel napsano , ze to jelo ze Svedska.
_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 12960
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

S60 T5 vyfuk, BSR (HOTOVO)

Příspěvek od Urvanej »

To je jasný, nemůže člověk sjet uplně všechno a honit u všeho původního výrobce.
http://www.simons.se/
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

jogin3
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 514
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
Bydliště: Hradec Králové

S60 T5 vyfuk, BSR (HOTOVO)

Příspěvek od jogin3 »

_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE

dan2
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 752
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Vůz: S60 B5244S Geartronic

S60 T5 vyfuk, BSR (HOTOVO)+zvuk

Příspěvek od dan2 »

do tech 2krpm to vypada docela v pohode, jen takovy hlubsi bublani oproti serii - jestli to neni zkresleny mikrofonem.

mas zmererny cas na 100-160km/h se starym vyfukem a planujes to porovnat ted s novym?
_________________
S60, MY2005, 2.4i 125kW B5244S, Geartronic

jogin3
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 514
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
Bydliště: Hradec Králové

S60 T5 vyfuk, BSR (HOTOVO)+zvuk

Příspěvek od jogin3 »

Cas muzu zmerit, mam natoceny video z0-250Km. Takze to neni problem, nevim jestli tam bude ale pocitatelny rozdil. Ale pobavilo me, kdyz jsem natrhnul BMW 535. Bratruv kamarad si koupil novy BMW a nebyl z toho moc nadsenej.
_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE

dali
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4072
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

S60 T5 vyfuk, BSR (HOTOVO)+zvuk

Příspěvek od dali »

jogin3 píše: Ale pobavilo me, kdyz jsem natrhnul BMW 535. Bratruv kamarad si koupil novy BMW a nebyl z toho moc nadsenej.
Jo, to asi celkem zabolí :green: 535d nebo 535i?

jogin3
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 514
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
Bydliště: Hradec Králové

S60 T5 vyfuk, BSR (HOTOVO)+zvuk

Příspěvek od jogin3 »

535i
_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE

dali
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4072
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

S60 T5 vyfuk, BSR (HOTOVO)+zvuk

Příspěvek od dali »

Tak to je dobrej zásek :good: Píšeš nový BMW...jako že fungl nová, nebo starší model? Já to říkám pořád, že T5 v S60 jede jako kráva i bez kdovíjakýho ladění. Papírový údaje o zrychlení 0-100 a maximálce nijak ohromující nejsou, ale to co se děje mezi tím je to podstatný.

jogin3
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 514
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
Bydliště: Hradec Králové

S60 T5 vyfuk, BSR (HOTOVO)+zvuk

Příspěvek od jogin3 »

Tak BMW vyroby 2008, 225KW. Ono taky dle katalogu vazi 1940Kg takze to pak dela dost.
_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot]