S60 T5 vyfuk, BSR (HOTOVO)+zvuk
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 528
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
- Bydliště: Hradec Králové
#1 S60 T5 vyfuk, BSR (HOTOVO)+zvuk
Vyfuk vyresen. Foto nize.
Naposledy upravil(a) jogin3 dne 17 srp 2013 18:01, celkem upraveno 3 x.
_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 13041
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#2 S60 T5 vyfuk, specha!!!
Moje rada zní: zahoď výfuk komplet a objednej si u Kučery (http://www.saabtuning.cz) Simonse.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 901
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Vůz: Volvo S60 2,5T AWD BSR
- Bydliště: Vysočina
#3 S60 T5 vyfuk, specha!!!
JJ Simons taky ho mam
_________________
VOLVO S60 2,5T 154KW AWD 2003 SCARAB GREEN, BSR stage 2, Simons 2,5" 250ps, brzdy 320mm, 18" Nebula
BYLO Volvo 480 Turbo Black 88kw Volvo 480 ES red 70kw
VOLVO S60 2,5T 154KW AWD 2003 SCARAB GREEN, BSR stage 2, Simons 2,5" 250ps, brzdy 320mm, 18" Nebula
BYLO Volvo 480 Turbo Black 88kw Volvo 480 ES red 70kw
#4 S60 T5 vyfuk, specha!!!
Pokud budeš měnit jen zadní díl a chceš odložit výměnu celého výfuku, tak bych zkusil http://www.primavyfuky.cz/vyfuky/VOLVO/S60/2.3%2520Turbo/09298504/
Dva roky ti vydrží minimálně a pak to můžeš řešit znovu.
Dva roky ti vydrží minimálně a pak to můžeš řešit znovu.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 528
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
- Bydliště: Hradec Králové
#5 S60 T5 vyfuk, specha!!!
Ja to vymenim cele. Pac ten konec je tam od Bosalu a za 7000 kc, na 3roky to je moc velky luxus. Takze radsi tam dam neco kvalitniho, co me vydrzi alespon 6-10 let. Kdyby nahodou chtel nekdo stred na dojeti, je k dispozici, naposte domluvime se.
Jinak mam objednano od BSR tak dam pak vedet jak to vypada, vyfotim provedeni vyfuku a vzhled+ zvuk.
Jinak mam objednano od BSR tak dam pak vedet jak to vypada, vyfotim provedeni vyfuku a vzhled+ zvuk.
_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 528
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
- Bydliště: Hradec Králové
#6 S60 T5 vyfuk, specha!!!
Tak dnes namontovan vyfuk od BSR. Ja si myslim, ze maximalni spokojenost.
Spoje se osetrily stribrenkou,akorat teda nemam foto z montaze, na to sem uplne zapomel, takze jak se dostanu pod auto pak naky foto jeste dohodim.
Jinak cena vcetne montaze nakych 16 800Kc s DPH.
Vyfuk jel ze Svedska asi 2tydny, ja jsem byl na dovce, takze monataz ted, prijel v naprostem poradku, nikde nic nezniceno, ci poskrabano.
Co se tyce zvuku, taky dodam, je decentni, spis bych rekl, ze neni ani moc slyset asi lepsi by to bylo s komplet downpipe, ale tam by uz musel byt zasach do RJ (chip) od BSR.
Jizdni vlastnosti, jsou stejny, krapanek bych rekl, ze to lip tahne , de snadneji do otacek.
Jak se to libi?
Spoje se osetrily stribrenkou,akorat teda nemam foto z montaze, na to sem uplne zapomel, takze jak se dostanu pod auto pak naky foto jeste dohodim.
Jinak cena vcetne montaze nakych 16 800Kc s DPH.
Vyfuk jel ze Svedska asi 2tydny, ja jsem byl na dovce, takze monataz ted, prijel v naprostem poradku, nikde nic nezniceno, ci poskrabano.
Co se tyce zvuku, taky dodam, je decentni, spis bych rekl, ze neni ani moc slyset asi lepsi by to bylo s komplet downpipe, ale tam by uz musel byt zasach do RJ (chip) od BSR.
Jizdni vlastnosti, jsou stejny, krapanek bych rekl, ze to lip tahne , de snadneji do otacek.
Jak se to libi?
_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 327
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: 9-3 V6 Aero Maptun stage 1
#7 S60 T5 vyfuk, BSR (HOTOVO)
no,nechci bejt za rypaka,ale řešíš tady vejfuk skoro za dvacku,teoretizuješ o lepším zátahu,a jezdíš v teplptách kolem pětatřiceti na zimních gumách....? nic ve zlym,ale asi ten zátah navíc vůbec nepoznáš,pokud ti nedojde tohle...
_________________
bylo 850 T5 estate 1995 sazka edition
bylo V 40 T4 1999 adusum
bylo V 70 T5 1999 sazka edition
je 9-3 V6 Aero 2007 maptun stage 1
bylo 850 T5 estate 1995 sazka edition
bylo V 40 T4 1999 adusum
bylo V 70 T5 1999 sazka edition
je 9-3 V6 Aero 2007 maptun stage 1
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 3094
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
#8 S60 T5 vyfuk, BSR (HOTOVO)
no, jestli s tím najezdí stejně jako já, tak se těm zimákům nedivím. Já mám S60 v podstatě hybridní - víc dobíjím baterku, než doplňuju nádrž. Za loňský rok jsem s ní najel asi 2500km.
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 753
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Vůz: S60 B5244S Geartronic
#9 S60 T5 vyfuk, BSR (HOTOVO)
taky jezdim na zimnich, rocni najezd 6kkm, jezdi s tim jen zena kolem komina. max po 5ti letech jsou ty zimaky stejne na vyhozeni, takze kdybych to na leto menil, tak bych vyhazoval sadu zimaku s najetejma 15kkm. tak bohatej nejsem, bohuzel
_________________
S60, MY2005, 2.4i 125kW B5244S, Geartronic
S60, MY2005, 2.4i 125kW B5244S, Geartronic
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 3094
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
#10 S60 T5 vyfuk, BSR (HOTOVO)
no, já teda kola měním, ale jen kvůli tomu, že ty gumy prostě mám a na letních 17" to vypadá mnohem líp.
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 382
- Registrován: 11 roků 9 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: C70 T5 98´
#11 S60 T5 vyfuk, specha!!!
proc by musel byt zasah do RJ ? a ten jejich DP dle meho nazoru stoji za vyliz pr...jogin3 píše: asi lepsi by to bylo s komplet downpipe, ale tam by uz musel byt zasach do RJ (chip) od BSR.
_________________
Je:C70 T5 B5234T3 man 98´- K24(1,5 bar),E85
Je: VW Golf II 1.6D (brzo bude motor 1.6TD a nějaké kw a nm navíc)
Bylo:S60 T5 184kW Aut. 3" Custom Exhaust , LPG-Lovato
Je:C70 T5 B5234T3 man 98´- K24(1,5 bar),E85
Je: VW Golf II 1.6D (brzo bude motor 1.6TD a nějaké kw a nm navíc)
Bylo:S60 T5 184kW Aut. 3" Custom Exhaust , LPG-Lovato
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 879
- Registrován: 13 roků 9 měsíců
- Bydliště: Nitra
- Vůz: S60 D5, S60 R, S80 D5
#12 S60 T5 vyfuk, BSR (HOTOVO)
nekde sa to resilo, ze ten ich downpipe, respektive CAT co tam je ma priepustnost skoro ako seriovy cize je to akurat tak k hovnu za ty prachy
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 528
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
- Bydliště: Hradec Králové
#13 S60 T5 vyfuk, BSR (HOTOVO)
Na zimakach je to proto, ze mam v planu si koupit cely letni kola org. (kurna ted nevim jak se menujou ) maj na konci kola jakoby naznak sroubu sou pekny, uz sem je schanel 17-18. No a jelikoz stim autem nejezdim zadny velky dalky, a ted spise vic stoji, tak jsem to neprezouval svoji prvni sezonu, letni sou doma. No a hned si toho nekdo vsimne . Nechtelo se me proste prehazovat kola a nehledne na to, muj milej bracha me sjel levy predni kolo o obrubak, takze pri sundani ty gumy by sly i ty litaky na opravu a to budu resit az pristi leto az budou ty kola.
K tomu zatahu, resim proto, protoze se me na to kazdej pta, zda to je lepsi , ci ne, protoze taky budou menit vyfuk a nevi, jestli Bosal co jim uhnije jako me za 3roky a ted nevi, no tak sem to tam napsal je to proste info. Jinak sem to sem hodil , aby bylo info, inspirace, pro nekoho, kdo to bude v budoucnu resit, taky se na to muzu s prominutim s radosti pekne ,protoze me to muze bejt jedno, ale jednou mam auto a vim, ze hodne lidi nad tim muze premyslet a od toho je to forum a me se to libi , sem spokojeny, chtel jsem se podelit o dobrou skusenost a jenom ocekavam, jak dlouho ten vyfuk vydrzi. Jelikoz Bosal by me prisel na 9000Kc jenom zadek se slevou, coz dle toho co predvedl po 3 letech to jest 2zimach je to vyhozeny peniz.
Äle zvuk je paradni. Decentni.
Jinak BSR je to max. co od nich mam, auto ma najeto uz prez 250 000Km a cipovat to rozhodne nebudu, to radsi prodam a koupim si R nebo V8 S80.
K tomu zatahu, resim proto, protoze se me na to kazdej pta, zda to je lepsi , ci ne, protoze taky budou menit vyfuk a nevi, jestli Bosal co jim uhnije jako me za 3roky a ted nevi, no tak sem to tam napsal je to proste info. Jinak sem to sem hodil , aby bylo info, inspirace, pro nekoho, kdo to bude v budoucnu resit, taky se na to muzu s prominutim s radosti pekne ,protoze me to muze bejt jedno, ale jednou mam auto a vim, ze hodne lidi nad tim muze premyslet a od toho je to forum a me se to libi , sem spokojeny, chtel jsem se podelit o dobrou skusenost a jenom ocekavam, jak dlouho ten vyfuk vydrzi. Jelikoz Bosal by me prisel na 9000Kc jenom zadek se slevou, coz dle toho co predvedl po 3 letech to jest 2zimach je to vyhozeny peniz.
Äle zvuk je paradni. Decentni.
Jinak BSR je to max. co od nich mam, auto ma najeto uz prez 250 000Km a cipovat to rozhodne nebudu, to radsi prodam a koupim si R nebo V8 S80.
_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 382
- Registrován: 11 roků 9 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: C70 T5 98´
#14 S60 T5 vyfuk, BSR (HOTOVO)
jogin3 píše:Jinak BSR je to max. co od nich mam, auto ma najeto uz prez 250 000Km a cipovat to rozhodne nebudu, to radsi prodam a koupim si R nebo V8 S80.
T5 s 300konma pojede lip jak eRko s 300konma
_________________
Je:C70 T5 B5234T3 man 98´- K24(1,5 bar),E85
Je: VW Golf II 1.6D (brzo bude motor 1.6TD a nějaké kw a nm navíc)
Bylo:S60 T5 184kW Aut. 3" Custom Exhaust , LPG-Lovato
Je:C70 T5 B5234T3 man 98´- K24(1,5 bar),E85
Je: VW Golf II 1.6D (brzo bude motor 1.6TD a nějaké kw a nm navíc)
Bylo:S60 T5 184kW Aut. 3" Custom Exhaust , LPG-Lovato
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3224
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#15 S60 T5 vyfuk, BSR (HOTOVO)
To otazné, třeba po sněhu pojede lépe R.mekky píše:jogin3 píše:Jinak BSR je to max. co od nich mam, auto ma najeto uz prez 250 000Km a cipovat to rozhodne nebudu, to radsi prodam a koupim si R nebo V8 S80.
T5 s 300konma pojede lip jak eRko s 300konma
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 382
- Registrován: 11 roků 9 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: C70 T5 98´
#16 S60 T5 vyfuk, BSR (HOTOVO)
to zas jo ja myslel na asfaltudoktor píše:To otazné, třeba po sněhu pojede lépe R.
_________________
Je:C70 T5 B5234T3 man 98´- K24(1,5 bar),E85
Je: VW Golf II 1.6D (brzo bude motor 1.6TD a nějaké kw a nm navíc)
Bylo:S60 T5 184kW Aut. 3" Custom Exhaust , LPG-Lovato
Je:C70 T5 B5234T3 man 98´- K24(1,5 bar),E85
Je: VW Golf II 1.6D (brzo bude motor 1.6TD a nějaké kw a nm navíc)
Bylo:S60 T5 184kW Aut. 3" Custom Exhaust , LPG-Lovato
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 901
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Vůz: Volvo S60 2,5T AWD BSR
- Bydliště: Vysočina
#17 S60 T5 vyfuk, BSR (HOTOVO)
A malo ktery Rko těch 300koní opravdu mamekky píše:jogin3 píše:Jinak BSR je to max. co od nich mam, auto ma najeto uz prez 250 000Km a cipovat to rozhodne nebudu, to radsi prodam a koupim si R nebo V8 S80.
T5 s 300konma pojede lip jak eRko s 300konma
_________________
VOLVO S60 2,5T 154KW AWD 2003 SCARAB GREEN, BSR stage 2, Simons 2,5" 250ps, brzdy 320mm, 18" Nebula
BYLO Volvo 480 Turbo Black 88kw Volvo 480 ES red 70kw
VOLVO S60 2,5T 154KW AWD 2003 SCARAB GREEN, BSR stage 2, Simons 2,5" 250ps, brzdy 320mm, 18" Nebula
BYLO Volvo 480 Turbo Black 88kw Volvo 480 ES red 70kw
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 879
- Registrován: 13 roků 9 měsíců
- Bydliště: Nitra
- Vůz: S60 D5, S60 R, S80 D5
#18 S60 T5 vyfuk, BSR (HOTOVO)
moje malo 280 na N95 a 291 na N99+ premium benzin
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 753
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Vůz: S60 B5244S Geartronic
#19 S60 T5 vyfuk, BSR (HOTOVO)
a video se zvukem novyho vyfuku bude?
_________________
S60, MY2005, 2.4i 125kW B5244S, Geartronic
S60, MY2005, 2.4i 125kW B5244S, Geartronic
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 528
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
- Bydliště: Hradec Králové
#20 S60 T5 vyfuk, BSR (HOTOVO)
No pokud to veme alespon trochu telefon, tak ho udelam, ale jinak je to opravdu decentni, ale pri jizde je to krasne jemne slyset, takze uz par dni nezapinam radio
_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 563
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Vůz: tak třeba trabant
- Bydliště: frydlant nad ostravici
#21 S60 T5 vyfuk, BSR (HOTOVO)
tak tohle vypada o hodne jinak nez ten co jsem dostal od tech ku.ev z bsr ja
cekalo mne obrovske sklamani ad uz ve spracovani a vzhledu tak i v kvalite materialu
ted po trech letech jsou zapecene i kameny v materialu a neh´jde vicistit do lesku nuícim vybada skoro jak pozinkovany
cekalo mne obrovske sklamani ad uz ve spracovani a vzhledu tak i v kvalite materialu
ted po trech letech jsou zapecene i kameny v materialu a neh´jde vicistit do lesku nuícim vybada skoro jak pozinkovany
_________________
M.B. R500 amg
V70II D5 7mist:-D
bylo V40 t4
S40 t4
S80 t6
S80 D5
V70II AWD 2,5 LPG
M.B. R500 amg
V70II D5 7mist:-D
bylo V40 t4
S40 t4
S80 t6
S80 D5
V70II AWD 2,5 LPG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 753
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Vůz: S60 B5244S Geartronic
#22 S60 T5 vyfuk, BSR (HOTOVO)
davam svymu vyfuku rok, maximalne dva a pak se chystam nejspis tady do toho (jestli to driv neprodam): http://www.lexmaul-shop.de/Products/Exhaust-systems/Complete-exhaust-systems/Volvo/S60:::1_185_186_197_356.html?XTCsid=5jmfisk9k2ugvpm73sta86br40
je to pomalu za stejny penize jako original a tohle by melo byt snad po zbytek zivota toho auta. jen me vadi, ze to ma ten "tuningovej" zvuk. radsi bych nerez s civilnim zvukem.
je to pomalu za stejny penize jako original a tohle by melo byt snad po zbytek zivota toho auta. jen me vadi, ze to ma ten "tuningovej" zvuk. radsi bych nerez s civilnim zvukem.
_________________
S60, MY2005, 2.4i 125kW B5244S, Geartronic
S60, MY2005, 2.4i 125kW B5244S, Geartronic
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 528
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
- Bydliště: Hradec Králové
#23 S60 T5 vyfuk, BSR (HOTOVO)
ja o vykendu nahraju zvuk toho BSR, myslim, ze budes nadmiru spokojenej, jelikoz to civilni je.
_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 12077
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#24 S60 T5 vyfuk, BSR (HOTOVO)
Cpu to všude, ale než si "připlatíš" za nápis BSR na výfuku od Simonse, tak si to ověř.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1067
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
#25 S60 T5 vyfuk, BSR (HOTOVO)
a nejenom za BSR, ale i za Jetex, JT Exhaust a další. Všechno je to Simons.Urvanej píše:Cpu to všude, ale než si "připlatíš" za nápis BSR na výfuku od Simonse, tak si to ověř.
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 8 Odpovědi
- 1020 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od SuGi
-
- 18 Odpovědi
- 1470 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od dumi.cz
-
- 5 Odpovědi
- 428 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Tom0
-
- 10 Odpovědi
- 536 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od volvoperformance
-
- 30 Odpovědi
- 592 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od kubajz896