sice to bylo probíráno již v několika diskužích, ale nikde jsme se nedočetl nějákého závěru. Mám problém s neustalým kroucením kotoučům, Brembo, Brembo MAX, originám volvo zkrouceno, ATE také ale to nevím přesný typ. přemýšlím jaké ted, a opravdu se mi nechce řešit nějaké sportovní brzdy.
Brzdové kotouče s60 T5
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 18
- Registrován: 13 roků 1 měsíc
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo V70R
Brzdové kotouče s60 T5
Zdravím volváci,
sice to bylo probíráno již v několika diskužích, ale nikde jsme se nedočetl nějákého závěru. Mám problém s neustalým kroucením kotoučům, Brembo, Brembo MAX, originám volvo zkrouceno, ATE také ale to nevím přesný typ. přemýšlím jaké ted, a opravdu se mi nechce řešit nějaké sportovní brzdy.
prosím o vaše tipy
sice to bylo probíráno již v několika diskužích, ale nikde jsme se nedočetl nějákého závěru. Mám problém s neustalým kroucením kotoučům, Brembo, Brembo MAX, originám volvo zkrouceno, ATE také ale to nevím přesný typ. přemýšlím jaké ted, a opravdu se mi nechce řešit nějaké sportovní brzdy.
_________________
V 70II R automatik 2004 schwarz/atacama
Volvo S60 T5 automatik 184Kw 2001 schwarz/beige
V 70II R automatik 2004 schwarz/atacama
Volvo S60 T5 automatik 184Kw 2001 schwarz/beige
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14724
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Brzdové kotouče s60 T5
Ono je to spíše o montáži. Všechno musí být perfektně vyčištěné, brzdiče se musí lehce vracet a taky musí lehce chodit na čepech. Martinopel i jiní ti to určitě potvrdí. Pak nevidím důvod, aby se kotouče zkroutily (teda jesti nejezdíš jako prase
)
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 659
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Chrudim
- Vůz: S60 2.5T AWD Summum MY05
Brzdové kotouče s60 T5
Spíš to bude tou jízdou...
jediná tvoje poslední možnost je Zimmermann
-
Offline
- Příspěvky: 18
- Registrován: 13 roků 1 měsíc
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo V70R
Brzdové kotouče s60 T5
co se týká montáže a funkčnosti je vše tak jak má byt a pokud jde o tu jízdu jezdím pravidelně německou dálnici, a tam se člověk nevyhne prudkému brždění z vysoké rychlosti, a navíc s T5 se snad nedá ani loudat
, takže zimmermann, to bude tedy asi ted volba, máte někdo k tomu odskoušeny nějaké destičky?
_________________
V 70II R automatik 2004 schwarz/atacama
Volvo S60 T5 automatik 184Kw 2001 schwarz/beige
V 70II R automatik 2004 schwarz/atacama
Volvo S60 T5 automatik 184Kw 2001 schwarz/beige
-
Offline
- Příspěvky: 858
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Nitra
- Vůz: S60 D5, S60 R, S80 D5
Brzdové kotouče s60 T5
mne maju akruat zajtra prijst predne kotuce brembo, tiez sa mi lavy zkrutil
som zvedavy jak dlho to vydrzi
som zvedavy jak dlho to vydrzi
-
Offline
- Příspěvky: 659
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Chrudim
- Vůz: S60 2.5T AWD Summum MY05
Brzdové kotouče s60 T5
Brembo už bych si nikdy na auto nedal... ATE je na jine urovniMarekV píše:mne maju akruat zajtra prijst predne kotuce brembo, tiez sa mi lavy zkrutil
som zvedavy jak dlho to vydrzi
-
Offline
- Příspěvky: 18
- Registrován: 13 roků 1 měsíc
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo V70R
Brzdové kotouče s60 T5
Dokonce jsem přemýšlel i o kryogením centru nechat nějaký kvalitní kotouč schladit, někde jsem to četl a žeprý to funguje
_________________
V 70II R automatik 2004 schwarz/atacama
Volvo S60 T5 automatik 184Kw 2001 schwarz/beige
V 70II R automatik 2004 schwarz/atacama
Volvo S60 T5 automatik 184Kw 2001 schwarz/beige
-
Offline
- Příspěvky: 858
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Nitra
- Vůz: S60 D5, S60 R, S80 D5
Brzdové kotouče s60 T5
no na R si nemas z coho vyberat - brembo, ferodo a inak nic
-
Offline
- Příspěvky: 391
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70II D5 02
Brzdové kotouče s60 T5
Originalny kotuc sa nemoze pokrivit len tak.Bola kontrolovana aj hadzavost naboja ?
_________________
V70II/D5/120kw/manual/2002+powerflex,poly subframe inserts
V70II/D5/120kw/manual/2002+powerflex,poly subframe inserts
-
Offline
- Příspěvky: 378
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: C70 T5 98´
Brzdové kotouče s60 T5
mam ATE PD a spokojenost , jsou sice hlucnejsi ale brzdi dobre
_________________
Je:C70 T5 B5234T3 man 98´- K24(1,5 bar),E85
Je: VW Golf II 1.6D (brzo bude motor 1.6TD a nějaké kw a nm navíc)
Bylo:S60 T5 184kW Aut. 3" Custom Exhaust , LPG-Lovato
Je:C70 T5 B5234T3 man 98´- K24(1,5 bar),E85
Je: VW Golf II 1.6D (brzo bude motor 1.6TD a nějaké kw a nm navíc)
Bylo:S60 T5 184kW Aut. 3" Custom Exhaust , LPG-Lovato
-
Offline
- Příspěvky: 858
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Nitra
- Vůz: S60 D5, S60 R, S80 D5
Brzdové kotouče s60 T5
zatial nie, dnes mi dosli kotuceDrak3n píše:Originalny kotuc sa nemoze pokrivit len tak.Bola kontrolovana aj hadzavost naboja ?
ta ovalita sa tvorila dlhsie len teraz to doslo uz do extremu, ze to treba vymenit
neviem co ale znamena len tak
Prudke brzdenia zo 160 skoro na 0 neprospeju ziadnemu kotucu. Vsetky kotuce mam OK az na ten jeden predny lavy
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13218
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Brzdové kotouče s60 T5
Kolikrát odepíšeš kotouč po jednom prudkym břždění a pak stání na brzdě, kdy se pod destičkou chladí kotouč pomaleji a problém je na světě...
Snažim se dycky dobrzdit co nejdřív a pak ještě pomalinku dojíždět k překážce, aby měl kotouč šanci před zastavenim trochu zchladnout. Možná sem paranoidní, ale fyzika je svině.
Snažim se dycky dobrzdit co nejdřív a pak ještě pomalinku dojíždět k překážce, aby měl kotouč šanci před zastavenim trochu zchladnout. Možná sem paranoidní, ale fyzika je svině.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 858
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Nitra
- Vůz: S60 D5, S60 R, S80 D5
Brzdové kotouče s60 T5
to dan za praseni na okreskach, radsej spalim brzdy jak rozbijem auto
par krat dostali brzdy tazky test a kotuc to nerozchodil
uvidim co spravia tieto bremba, keby sa daju ATE tak kupim tie ale ten rozmer sa nevyraba
par krat dostali brzdy tazky test a kotuc to nerozchodil
uvidim co spravia tieto bremba, keby sa daju ATE tak kupim tie ale ten rozmer sa nevyraba
-
Offline
- Příspěvky: 4068
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
Brzdové kotouče s60 T5
Problém je když někdo neví že to nejdeDrak3n píše:Originalny kotuc sa nemoze pokrivit len tak.Bola kontrolovana aj hadzavost naboja ?
-
Offline
- Příspěvky: 179
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: XC 90 V8 (LPG)
- Bydliště: Brno
Brzdové kotouče s60 T5
Vrtaný zimmermany by se měly líp chladit a tudíž tolik nekroutit.
Zkušenost s nima ale nemám.
Zkušenost s nima ale nemám.
_________________
Je: Volvo XC90 V8 2005
Bylo: Volvo XC90 D5 120kw rv 2004 automat - 7let a 150000km
Je: Volvo XC90 V8 2005
Bylo: Volvo XC90 D5 120kw rv 2004 automat - 7let a 150000km
-
Offline
- Příspěvky: 858
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Nitra
- Vůz: S60 D5, S60 R, S80 D5
Brzdové kotouče s60 T5
na vrtane zimmermany su dobre reference, lenze ked das tomu cocku tak ti zasa moze zacat praskat kedze je cely predierovany
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 10044
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Dubí
- Vůz: V60 T8
Brzdové kotouče s60 T5
to není blbá úvahaUrvanej píše:Kolikrát odepíšeš kotouč po jednom prudkym břždění a pak stání na brzdě, kdy se pod destičkou chladí kotouč pomaleji a problém je na světě...
Snažim se dycky dobrzdit co nejdřív a pak ještě pomalinku dojíždět k překážce, aby měl kotouč šanci před zastavenim trochu zchladnout. Možná sem paranoidní, ale fyzika je svině.
_________________
V60 T8 MY2020
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw, XC70 D5 151kw
V60 T8 MY2020
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw, XC70 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 906
- Registrován: 18 roků 10 měsíců
- Vůz: Volvo S60 2,5T AWD BSR
- Bydliště: Vysočina
Brzdové kotouče s60 T5
Jakej pruměr maji brzdy na T5? Nebo udělat ubgrade na větší brzdy jako sem dělal ja kotouče z XC90tky by mohli vydržet víc
A brzdí to jako svin...
_________________
VOLVO S60 2,5T 154KW AWD 2003 SCARAB GREEN, BSR stage 2, Simons 2,5" 250ps, brzdy 320mm, 18" Nebula
BYLO Volvo 480 Turbo Black 88kw Volvo 480 ES red 70kw
VOLVO S60 2,5T 154KW AWD 2003 SCARAB GREEN, BSR stage 2, Simons 2,5" 250ps, brzdy 320mm, 18" Nebula
BYLO Volvo 480 Turbo Black 88kw Volvo 480 ES red 70kw
-
Offline
- Příspěvky: 18
- Registrován: 13 roků 1 měsíc
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo V70R
Brzdové kotouče s60 T5
průměr je myslím něco 305 mm, jak moc je to naročné technicky a finančne ubgrade na xc 90 nebo tak něco?
_________________
V 70II R automatik 2004 schwarz/atacama
Volvo S60 T5 automatik 184Kw 2001 schwarz/beige
V 70II R automatik 2004 schwarz/atacama
Volvo S60 T5 automatik 184Kw 2001 schwarz/beige
-
Offline
- Příspěvky: 858
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Nitra
- Vůz: S60 D5, S60 R, S80 D5
Brzdové kotouče s60 T5
no jo .. XC90 to je iny rozmer
336 mm
mne budu muset stacit seriovky
[img]https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/q77/s720x720/1186324_10200808206985607_1460524945_n.jpg[/img]
mne budu muset stacit seriovky
[img]https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/q77/s720x720/1186324_10200808206985607_1460524945_n.jpg[/img]
-
Offline
- Příspěvky: 752
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Vůz: S60 B5244S Geartronic
Brzdové kotouče s60 T5
menili mi kdysi na sluzebaku kotouce, po asi 3000km na vymenu protoze krivy (ate), jezdil jsem s tim v klidu, zadny agresivni brzdeni. po vymene opet za ate se zkroutily znovu (a to jsem je poctive zajizdel lehkym brzdenim prvnich 500km, po intenzivnejsim brzdeni do zastaveni nohu z brzdy). za par tisic kotouce krivy jako prase, ale uplne. pri 60km/h stacilo pribrzdit a auto se cely rozklepalo.
tak nez jsem sel za sefem autodopravy, ze chci treti vymenu, tak jsem se nasral s tim, ze jim dam teda poradne na prdel. parkat jsem to rozjel asi na 140 a brzdil na 40, mam to z dalnice 3km domu, tak jsem v klidu dojel. druhy den brzdy nehazely. bylo to tak srovnany, ze ani minimalni naznak hazeni.
kdybych to osobne nezazil, neveril bych. co vy na to? byly to skutecne zvlneny kotouce nebo to mohlo byt neco jinyho?
tak nez jsem sel za sefem autodopravy, ze chci treti vymenu, tak jsem se nasral s tim, ze jim dam teda poradne na prdel. parkat jsem to rozjel asi na 140 a brzdil na 40, mam to z dalnice 3km domu, tak jsem v klidu dojel. druhy den brzdy nehazely. bylo to tak srovnany, ze ani minimalni naznak hazeni.
kdybych to osobne nezazil, neveril bych. co vy na to? byly to skutecne zvlneny kotouce nebo to mohlo byt neco jinyho?
_________________
S60, MY2005, 2.4i 125kW B5244S, Geartronic
S60, MY2005, 2.4i 125kW B5244S, Geartronic
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13218
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Brzdové kotouče s60 T5
Osobně jsem načetl, že zajíždět kotouče se mají na hulváta, ze 120ti do 20km/h a takhle to udělám 3x za sebou a zatim mi žádný házet nezačaly (ťukytyťuk). Když někomu brzy vyměňuju, tak mu to řeknu, že mu projedu cca 10km kvůli zajetí a fakt v pohodě. Ale nesmíš zastavit, protože ty kotouče jsou pak faaakt horký a ani 5km pomalé jízdy je stejně moc neochladí. Nejsem servis, dělal sem to zatim asi na 5ti autech, z toho tři moje
Důvodem je to, že při něžnym brždění od začátku nesjednotíš povrch a jelikož byly někde lehce orezlý nebo mastný, tak se tam udělá jinej povrch, kterej se hůř/líp otírá a místo pak má jinou tloušťku než zbytek kotouče.
Důvodem je to, že při něžnym brždění od začátku nesjednotíš povrch a jelikož byly někde lehce orezlý nebo mastný, tak se tam udělá jinej povrch, kterej se hůř/líp otírá a místo pak má jinou tloušťku než zbytek kotouče.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 906
- Registrován: 18 roků 10 měsíců
- Vůz: Volvo S60 2,5T AWD BSR
- Bydliště: Vysočina
Brzdové kotouče s60 T5
Tady si to pročti https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=6&t=38249 ja daval 320mm to jsou menší brzdy z XC90 pak jsou ješte 336mm ale postup přestavby je stejnej. Navíc jsou jen XCčkový třmeny a 4ks šrobu M 14 na přidělání třmenu a převrtá se 8 děr z 12mm na 14mm ja dal za dva zanovní třmeny 2000kč zbytek je klasika kotouče a destičky z XC90tky a udělaš to doma není to nic složityho. Ale menší než 17" disky na ty brzdy nedáš67801 píše:průměr je myslím něco 305 mm, jak moc je to naročné technicky a finančne ubgrade na xc 90 nebo tak něco?
_________________
VOLVO S60 2,5T 154KW AWD 2003 SCARAB GREEN, BSR stage 2, Simons 2,5" 250ps, brzdy 320mm, 18" Nebula
BYLO Volvo 480 Turbo Black 88kw Volvo 480 ES red 70kw
VOLVO S60 2,5T 154KW AWD 2003 SCARAB GREEN, BSR stage 2, Simons 2,5" 250ps, brzdy 320mm, 18" Nebula
BYLO Volvo 480 Turbo Black 88kw Volvo 480 ES red 70kw
-
Offline
- Příspěvky: 4068
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
Brzdové kotouče s60 T5
K brzdovým destičkám Pagid Rs29 co mám teď na 850 (konečně něco s čím se AP racing brzdy chovaj tak jak by od nich člověk čekal - je to jako vyhodit kotvuUrvanej píše:Osobně jsem načetl, že zajíždět kotouče se mají na hulváta, ze 120ti do 20km/h a takhle to udělám 3x za sebou a zatim mi žádný házet nezačaly (ťukytyťuk).
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13218
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Brzdové kotouče s60 T5
Tak sem nekecal

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé