Volvo zrychlení 100-160 km/h
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 3055
- Registrován: 12 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: 945 98’ B230FK M90
Volvo zrychlení 100-160 km/h
To mas pravdu,
Ale pro nekoho kdo ma 184kw a chce ladit tak ho bude zajimat oboji.
Nejen o kolik se zkratil cas ale kolik koniku je navic ve stadu.
Ale pro nekoho kdo ma 184kw a chce ladit tak ho bude zajimat oboji.
Nejen o kolik se zkratil cas ale kolik koniku je navic ve stadu.
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
-
Offline
- Příspěvky: 4072
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
Volvo zrychlení 100-160 km/h
Potíž je v tom, že existujou různý typy dynamometrů a jejich schopnost nasimulovat podmínky ve skutečným provozu se liší. Pokud vezmeš brzdu se statickým zatížením, je to jak kdybys auto pustil z velkýho kopce. Zátěžová brzda s retardérem je na tom výrazně líp. Jenže pak se taky u brzdy dá šachovat s parametrama a koeficientama korekce, ztrátovým výkonem...atd, což třeba může hojně využívat někdo kdo auta ladí a potřebuje spokojenýho zákazníka. Takže aby srovnání výkonů aut jednotlivých členů bylo relevantní tak by museli všichni jet na jednu brzdu, nejlíp ve stejnej den (na zahraničních fórech běžný, třeba se tady něco takovýho taky někdy podaří zorganizovat). Primární účel těch brzd je srovnání před a po úpravě. Výsledky z různých brzd už se srovnávaj obtížně.3m3 píše:Spis nez mereni bych si pred a po nechal odmerit nekde na brzde koniky a newtony na metr.
Jinak k tema,este sem to po poladeni poradne nemeril(nebyl cas dojet do Hodkovic na letiste)
Tady bych trochu problém viděl v tom že odchylka tachometru se většinou kvantifikuje v procentech. A pokud má tachometr odchylku 5% tak když ukazuje 100Km/h jedeš ve skutečnosti 95km/h, kdežto 160km/h tacho už je jenom 152km/h reáldoktor píše:vzhledem k tomu, že podobná odchylka na tacho bude jak u hodnoty 100taki u hodnoty 160, tak bych se s tím tak netrápil.
Je skoro jedno, jestli měříš 95-155 nebo 100-160 nebo 105-165 - myslím v našich podmínkach pro potřeby honění si ega na fóru.

Já třeba ten test 100-160 používám, pokud mám pochybnosti, jestli auto jede jak má, případně když něco ladím a měním nějakou konfiguraci.
-
Offline
- Příspěvky: 147
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70II T5
Volvo zrychlení 100-160 km/h
no zajimavé by bylo zrychlení 200-240kmh, tam mi ta rafička ještě utíká rychle, do 260kmh už to je slabší:D vnízkejch rychlostech ty koně radši moc na plnej nedráždim, při poslednim plnym kotli mi ty NM urvaly šrouby u svodů a stejně to nejde udržet na silnici:)
_________________
bylo:S40 T4 r97, S60T5 184kw r02, V70II 2.0T 132Kw r02, S80II T6 i V8
Je: V70 II T5
bylo:S40 T4 r97, S60T5 184kw r02, V70II 2.0T 132Kw r02, S80II T6 i V8
Je: V70 II T5
-
Offline
- Příspěvky: 752
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Vůz: S60 B5244S Geartronic
Volvo zrychlení 100-160 km/h
S80II, 2,5T, 147kW, AT - 12,8s
https://www.youtube.com/watch?NR=1&feature=endscreen&v=62nwsuwteyA
S80II, D5, 158kW, AT - 10,5s
https://www.youtube.com/watch?v=ii5eWftC9fI&NR=1&feature=fvwp
https://www.youtube.com/watch?NR=1&feature=endscreen&v=62nwsuwteyA
S80II, D5, 158kW, AT - 10,5s
https://www.youtube.com/watch?v=ii5eWftC9fI&NR=1&feature=fvwp
_________________
S60, MY2005, 2.4i 125kW B5244S, Geartronic
S60, MY2005, 2.4i 125kW B5244S, Geartronic
-
Offline
- Příspěvky: 2609
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/P*/740/940
Volvo zrychlení 100-160 km/h
Hmmm, takový čas bych tak nějak čekal i u mé XC70. Jdu hledat zakopaného hunda...
Pavel
Pavel
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvky: 3186
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
Volvo zrychlení 100-160 km/h
Dnes jsem provětral V70 T5 (Sazka)
Myslel jsem, že to fouknu celé na trojku, v jedné ruce volant v druhé mobil, ale těsně před 160tkou mě odpravil omezovač, na cca 7000tis otáčkách, takže jsem musel řadit za čtyři. Jinak by ten čas byl někde kolem 7,8 sek.
Opakovat se mi to moc nechce, není to 2x bezpečné.
I tak jsem spokojen, jede to slušně a hlavně táhne dál až do aleluja.
Myslel jsem, že to fouknu celé na trojku, v jedné ruce volant v druhé mobil, ale těsně před 160tkou mě odpravil omezovač, na cca 7000tis otáčkách, takže jsem musel řadit za čtyři. Jinak by ten čas byl někde kolem 7,8 sek.
Opakovat se mi to moc nechce, není to 2x bezpečné.
I tak jsem spokojen, jede to slušně a hlavně táhne dál až do aleluja.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvky: 457
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Ostrava, Gen. Janouška
- Vůz: Volvo V70, S80
Volvo zrychlení 100-160 km/h
To bude tím jak jsem Ti to napich na srazudoktor píše:Dnes jsem provětral V70 T5 (Sazka)
Myslel jsem, že to fouknu celé na trojku, v jedné ruce volant v druhé mobil, ale těsně před 160tkou mě odpravil omezovač, na cca 7000tis otáčkách, takže jsem musel řadit za čtyři. Jinak by ten čas byl někde kolem 7,8 sek.
Opakovat se mi to moc nechce, není to 2x bezpečné.
I tak jsem spokojen, jede to slušně a hlavně táhne dál až do aleluja.

_________________
LivEEvil Volvo S80, 2007, B8444S Bi
BlueMachine Volvo V70, 1999, D5252T Man
BlueEmotion Volvo S40, 1998, B4194T4 Girl / ex
Hypoteční poradenství, investice 605776390
Nabízím 3D tisk (DMLS) na strojich EOS M290
LivEEvil Volvo S80, 2007, B8444S Bi
BlueMachine Volvo V70, 1999, D5252T Man
BlueEmotion Volvo S40, 1998, B4194T4 Girl / ex
Hypoteční poradenství, investice 605776390
Nabízím 3D tisk (DMLS) na strojich EOS M290
-
Offline
- Příspěvky: 378
- Registrován: 13 roků
- Bydliště: Brno
- Vůz: C70 T5 98´
Volvo zrychlení 100-160 km/h
Volvo S60 T5 184 kW Aut ,3palcovej vejfuk a poladene LPG
, podle movie makeru start 100km/h: 4.51s a 160km/h 11.44s , cili 6.93 ale asi 7 sec video nic moc na ho..o
, s kopce snad ne ale, vodovahou jsem to nemeril jen Brnaci muzou posoudit, rovinka u černovických válů směrem k letišti 
video
https://www.youtube.com/watch?v=tdbyvAcBN8s



video
https://www.youtube.com/watch?v=tdbyvAcBN8s
_________________
Je:C70 T5 B5234T3 man 98´- K24(1,5 bar),E85
Je: VW Golf II 1.6D (brzo bude motor 1.6TD a nějaké kw a nm navíc)
Bylo:S60 T5 184kW Aut. 3" Custom Exhaust , LPG-Lovato
Je:C70 T5 B5234T3 man 98´- K24(1,5 bar),E85
Je: VW Golf II 1.6D (brzo bude motor 1.6TD a nějaké kw a nm navíc)
Bylo:S60 T5 184kW Aut. 3" Custom Exhaust , LPG-Lovato
-
Offline
- Příspěvky: 3186
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
Volvo zrychlení 100-160 km/h
na 850 R jsme dnes u marry nahodili 3" turbo-back catless nerez výfuk od OBX.
Zvuk je masakrální, ale auto ožilo, jak když má nitro.
Poměřil jsem na cestě domů zrychlení 100-160 a dělá to nyní 8,8 sek. S původním výfukem do bylo 11,5 !!!
Zvuk je masakr, má to pouze 1 tlumič, na dlouhé jízdy to rozhodně není. Tak do 2 tis otáček to je ještě únosné.
Zvuk je masakrální, ale auto ožilo, jak když má nitro.
Poměřil jsem na cestě domů zrychlení 100-160 a dělá to nyní 8,8 sek. S původním výfukem do bylo 11,5 !!!

Zvuk je masakr, má to pouze 1 tlumič, na dlouhé jízdy to rozhodně není. Tak do 2 tis otáček to je ještě únosné.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvky: 3055
- Registrován: 12 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: 945 98’ B230FK M90
Volvo zrychlení 100-160 km/h
Nebulo by video se zvukem?
Co na to kladensky pomahaci a chranici?
Co na to kladensky pomahaci a chranici?
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
-
Offline
- Příspěvky: 4072
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
Volvo zrychlení 100-160 km/h
Schválně to vem na dálnici. Nevím jak automat, ale v manuálu v rychlostech okolo 150ti je to tak tichý, že bych se nebál s tím jet někam dál. Velká výhoda je, že když chceš, tak se s tím dá jet potichu, to s rourou durch dozadu, co měl kámoš na céčku nešlo, a když to otevřel, tak to zas o tolik víc nežralo...doktor píše:Zvuk je masakr, má to pouze 1 tlumič, na dlouhé jízdy to rozhodně není. Tak do 2 tis otáček to je ještě únosné.
Jak už jsem psal, katalyzátor je u těhle starých aut největší nepřítel výkonu .....
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12949
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Volvo zrychlení 100-160 km/h
dali: jen bych to trochu upravil na "starej a zacpanej katalyzátor je nepřítel výkonu", protože novej katl zase tak velká restrikce neni, ale jak se postupně zanáší... 

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 4072
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
Volvo zrychlení 100-160 km/h
JJ, myslel jsem to tak jakože původní z výroby, co drtivá většina těch aut s nejmíň třema kilama na hrbu má.
-
Offline
- Příspěvky: 457
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Ostrava, Gen. Janouška
- Vůz: Volvo V70, S80
Volvo zrychlení 100-160 km/h
čus,doktor píše:na 850 R jsme dnes u marry nahodili 3" turbo-back catless nerez výfuk od OBX.
Zvuk je masakrální, ale auto ožilo, jak když má nitro.
Poměřil jsem na cestě domů zrychlení 100-160 a dělá to nyní 8,8 sek. S původním výfukem do bylo 11,5 !!!![]()
Zvuk je masakr, má to pouze 1 tlumič, na dlouhé jízdy to rozhodně není. Tak do 2 tis otáček to je ještě únosné.
ten rozdíl 11,5 na 8,8s to byla výměna turba a vyfuku, jo... Jenom výfuk ti neudělá takový rozdíl... ne

_________________
LivEEvil Volvo S80, 2007, B8444S Bi
BlueMachine Volvo V70, 1999, D5252T Man
BlueEmotion Volvo S40, 1998, B4194T4 Girl / ex
Hypoteční poradenství, investice 605776390
Nabízím 3D tisk (DMLS) na strojich EOS M290
LivEEvil Volvo S80, 2007, B8444S Bi
BlueMachine Volvo V70, 1999, D5252T Man
BlueEmotion Volvo S40, 1998, B4194T4 Girl / ex
Hypoteční poradenství, investice 605776390
Nabízím 3D tisk (DMLS) na strojich EOS M290
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 3629
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Bydliště: České Budějovice
x 1
Volvo zrychlení 100-160 km/h
Pokud máš ten starej přicpanejDavidian píše:[
čus,
ten rozdíl 11,5 na 8,8s to byla výměna turba a vyfuku, jo... Jenom výfuk ti neudělá takový rozdíl... ne

_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
-
Offline
- Příspěvky: 4072
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
Volvo zrychlení 100-160 km/h
By ses divilDavidian píše:ten rozdíl 11,5 na 8,8s to byla výměna turba a vyfuku, jo... Jenom výfuk ti neudělá takový rozdíl... ne


To je jako kdyby někdo napsal, že z 1.9 TDI nemůžeš dostat 450 koní jen na naftu

-
Offline
- Příspěvky: 3186
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
Volvo zrychlení 100-160 km/h
turbo je původní.
Ten efekt mi připomíná, jako když máte kamna, přivřete horní dvířka a otevřete spodní, ten zátah je sakra znatelný.
Ten efekt mi připomíná, jako když máte kamna, přivřete horní dvířka a otevřete spodní, ten zátah je sakra znatelný.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvky: 1454
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: 940, XC70
Volvo zrychlení 100-160 km/h
No jsem zvědavej jestli u mně bude mít efekt 3" dp bez katu.. 

_________________
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
760 GLE (115 kW/235 Nm) '84, automat, Blue metallic
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
760 GLE (115 kW/235 Nm) '84, automat, Blue metallic
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
-
Offline
- Příspěvky: 4072
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
Volvo zrychlení 100-160 km/h
V70 T5 191kW M66 v nálezovém stavu 8,35s za použití trojky a čtyřky, nevím jestli to je v normě, díky výbavě to váží 1617kg + hodně přes půl nádrže, ale tipoval bych, že tam pár koní pochcípaných bude 

-
Offline
- Příspěvky: 531
- Registrován: 17 roků 8 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: 850 T5 2.0
- Bydliště: Nové Zámky
Volvo zrychlení 100-160 km/h
Nó, vidím rozšíření vozového parku o raritní T5 191kW, gratulace!
Ta hodnota bude +/- v cajku, ale věřím tomu, že ti to tak nenecháš. 


_________________
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza
-
Offline
- Příspěvky: 4072
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
Volvo zrychlení 100-160 km/h
Díky, raritní bych řek že je silný slovo, ale snadno se to neshání. Tunit to nechci. Díky lodnímu podvozku by to bylo drahý udělat z toho rychlý auto. Pohodlí, který to nabízí v sérii neni na zimu k zahození.
-
Offline
- Příspěvky: 3069
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
Volvo zrychlení 100-160 km/h
lodní podvozek s lokomotivním motorem
Ale je fakt, že svůj účel (rychlé pohodlné přesuny) tahle kombinace plní znamenitě.

_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
-
Offline
- Příspěvky: 175
- Registrován: 12 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha 7 - Holešovice
- Vůz: S60 D5 AWD R Polestar MY2012 230k,470Nm
Volvo zrychlení 100-160 km/h
Slušnej fízl



_________________
LR Discovery TDV6 HSE MY2007 ( 200k ) - pracant
LR RR TDV8 Vogue MY2008 (310k ) - stíhačka
S60 D5 AWD R Polestar MY2012 ( 230k, 470Nm ) - bejvalka
XC90 D5 MY2006 (200k ) - bejvalej
LR Discovery TDV6 HSE MY2007 ( 200k ) - pracant
LR RR TDV8 Vogue MY2008 (310k ) - stíhačka
S60 D5 AWD R Polestar MY2012 ( 230k, 470Nm ) - bejvalka
XC90 D5 MY2006 (200k ) - bejvalej
-
Offline
- Příspěvky: 3186
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
Volvo zrychlení 100-160 km/h
tvl, splašený kamna. 

_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvky: 4072
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
Volvo zrychlení 100-160 km/h
V70T5 stejný podmínky 8,32s celý na trojku...pořád to tam ještě neni komplet
Asi je na řadě koupě novýho TCV. Což považuju ve 260tkm za běžnou údržbu. Je pravda že u M66 na tu trojku zhruba ve 162 zasáhne omezovač na 7000otáčkách, u M56 by se trojka vešla do zdravějšího rozsahu otáček.

Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: JirkaC009