Volvo S80 a možné úpravy

Kulaté velké předokolky/AWD
  • Autor
  • Zpráva
GDPR_user

Volvo S80 a možné úpravy

Příspěvek od GDPR_user »

st39.6 píše:je fakt, ze jsem si na tech tricet kw oproti predchozimu autu zvykl nezdrave rychle :D, nejakejch tech dvacet navic by se mi tuze libilo. nastesti uz to pak dal nepujde, takze to nebudu muset resit :D.S80 jsem si koupil jako auto na nekolik let a touha po konicich na tom nic nezmeni.

navic jak je to krasne pohodlnej korab, tak to svadi mnohem min k agresivni jizde, i kdyz je pod kapotou o neco vic, nez jsem mel. to byl taky jeen z duvodu, proc jsem nesel do S60. je to moc maly a me maly auta svadej k silenejm prasarnam :D
Dítko kolikpak je ti let?? :wink:

st39.6
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 163
Registrován: 11 roků 11 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: S80 D5

Volvo S80 a možné úpravy

Příspěvek od st39.6 »

martinopel píše:
st39.6 píše:je fakt, ze jsem si na tech tricet kw oproti predchozimu autu zvykl nezdrave rychle :D, nejakejch tech dvacet navic by se mi tuze libilo. nastesti uz to pak dal nepujde, takze to nebudu muset resit :D.S80 jsem si koupil jako auto na nekolik let a touha po konicich na tom nic nezmeni.

navic jak je to krasne pohodlnej korab, tak to svadi mnohem min k agresivni jizde, i kdyz je pod kapotou o neco vic, nez jsem mel. to byl taky jeen z duvodu, proc jsem nesel do S60. je to moc maly a me maly auta svadej k silenejm prasarnam :D
Dítko kolikpak je ti let?? :wink:
čtyřiadvacet, fotříku ;)

a nedělej(te :D ), že je rychlejší jízda věcí mladejch. jednak je to trapný škatulkování, který je samozřejmě podpořený medializací, druhak ve svym věku znám lidi, který jsou podstatně kvalitnější řidiči než většina toho, co potkávám na silnicích. mam naježděnejch nějakejch dvě stě tisíc, což- myslim si - je už sakra hodně (teda vzhledem k věku) všude možně všim možnym a vždycky, když mi něco hrozilo, bylo to bezohlednou jízdou druhejch nebo rovnou jejich blbostí. když vídám lidi mezi třicítkou a padesátkou, který dávaj blinkr před kruháčem, jezděj brzda plyn, nejsou schopný dát ani obyčejnej zip a myslej si, jaký jsou borci, když na rovince sešlápnou plyn k podlaze, drbu se na hlavě a řikám si, kam se poděla všechna ta nebezpečná mládež. protože já se s ní nevídám.

jen taková vskuvka :kuchta: , mě je jasný, že jsi to nemyslel nijak ve zlym ;)

a prasárnama myslim zdravě rychlejší jízdu, aby si pod tim někdo nepředstavoval ... já ani nevim, co sis pod tim představoval :-)
_________________
Volvo S80 D5 (D5244T, 120kw, MY 2006) - GALERIE
Ford Mondeo II Ghia (2.0, 96kw, 1999) - Gone, baby, gone

GDPR_user

Volvo S80 a možné úpravy

Příspěvek od GDPR_user »

st39.6 píše: čtyřiadvacet, fotříku ;)

a nedělej(te :D ), že je rychlejší jízda věcí mladejch. jednak je to trapný škatulkování, který je samozřejmě podpořený medializací, druhak ve svym věku znám lidi, který jsou podstatně kvalitnější řidiči než většina toho, co potkávám na silnicích. mam naježděnejch nějakejch dvě stě tisíc, což- myslim si - je už sakra hodně (teda vzhledem k věku)
Kilometry z nikoho řidiče nedělají jezdit 200 umí každý blb,jde o to,jestli když přijde krizovka,jestli jsi schopen ji zvládnout,nebo jestli jen zaveš oči a skočíš na brzdu.
A i když toho budeš mít spoustu za sebou ,stejně může nastat okamžik,kdy se i mistr tesař utne. :wink:

st39.6
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 163
Registrován: 11 roků 11 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: S80 D5

Volvo S80 a možné úpravy

Příspěvek od st39.6 »

martinopel píše:
st39.6 píše: čtyřiadvacet, fotříku ;)

a nedělej(te :D ), že je rychlejší jízda věcí mladejch. jednak je to trapný škatulkování, který je samozřejmě podpořený medializací, druhak ve svym věku znám lidi, který jsou podstatně kvalitnější řidiči než většina toho, co potkávám na silnicích. mam naježděnejch nějakejch dvě stě tisíc, což- myslim si - je už sakra hodně (teda vzhledem k věku)
Kilometry z nikoho řidiče nedělají jezdit 200 umí každý blb,jde o to,jestli když přijde krizovka,jestli jsi schopen ji zvládnout,nebo jestli jen zaveš oči a skočíš na brzdu.
A i když toho budeš mít spoustu za sebou ,stejně může nastat okamžik,kdy se i mistr tesař utne. :wink:
dve ste nejezdim.
krizovatky vyhradne preskakuju ...

nerikam, ze jsem mmistr tesar a uz vubec, ze se nemuzu utnout, ale me takovy radoby poucny reci popravde urazej. ja taky nenaznacuju nic o tvych schopnostech. delat o nekom zavery na zaklade toho, ze premysli o prihozeni nekolika kw a dela si z toho srandu, je .... rekneme zbytecny.

a i kilometry ridice delaji

rozhodne ho ze me neudelala autoskola, tak co pak?
_________________
Volvo S80 D5 (D5244T, 120kw, MY 2006) - GALERIE
Ford Mondeo II Ghia (2.0, 96kw, 1999) - Gone, baby, gone

Haben
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 6087
Registrován: 15 roků 4 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

Volvo S80 a možné úpravy

Příspěvek od Haben »

To je typicke privitani Martina... Nic si z toho nedelej, bez si za svym, chtej vedet fakta proc chip ano/ne a kde. Ted te Martin sice nas.al, ale za chvili zase pomuze jako servisak opravou ci radou. Za par mesicu na foru poznas, ze je Martin tak trochu urypany a zapomina na trochu te noblesy.
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

st39.6
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 163
Registrován: 11 roků 11 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: S80 D5

Volvo S80 a možné úpravy

Příspěvek od st39.6 »

Haben píše:To je typicke privitani Martina... Nic si z toho nedelej, bez si za svym, chtej vedet fakta proc chip ano/ne a kde. Ted te Martin sice nas.al, ale za chvili zase pomuze jako servisak opravou ci radou. Za par mesicu na foru poznas, ze je Martin tak trochu urypany a zapomina na trochu te noblesy.

oka, dobry vedet, diky :)

ted jsem cerstve novej volvista, tak je taky potreba tolerovat muj nekontrolovatelnej entusiasmus :P , ostatne sny si clovek neplni kazdej den, ze ;)
_________________
Volvo S80 D5 (D5244T, 120kw, MY 2006) - GALERIE
Ford Mondeo II Ghia (2.0, 96kw, 1999) - Gone, baby, gone

Jozo
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 100
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Bydliště: Košice, Slovakia
Vůz: S60R AWD / 2006 / AT-6

Volvo S80 a možné úpravy

Příspěvek od Jozo »

mam jednu otazku, ktora mi uz dlho neda spat: ak niekoho zaujima max. vykon auta, preco si nekupi napr. T5 ale riesi diesel + chip? Vpred dakujem za zmysluplnu odpoved :)
_________________
VOLVO S60R AWD | 2006 | B5254T4 | TF-80SC | Magic Blue Metalic
Chcete výrazne znížiť spotrebu paliva? Máme riešenie pre diesel i benzín.

Haben
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 6087
Registrován: 15 roků 4 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

Volvo S80 a možné úpravy

Příspěvek od Haben »

třeba jsou i lidé, které zajímá výkon, ale i spotřeba. Za sebe, asi téměř každý se občas rád rychleji sveze, ale to je tak 5% veškerých jízd, jinak stejně člověk jezdí normálně. A právě kvůli těm 95% jízd bych alespoň já nechtěl celou dobu živit auto s 11 l na 100, ale raději budu živit diesel se 7 l na 100. A když přijde na těch 5%, kdy je možnost se svézt, tak těch 11 l u dieselu přežiji jako bych přežil 25 l u benzínu.
A asi každý si říká, když se trcká v koloně za víkendovýma strejčkama, "jo kdy by to jelo lépe, tak bych si troufnul předjet". To je alespoň pro mě občas na palici, když není výkon na předjetí kolony, co se trcká 70kou a tvrdnu v ní 10 minut. Takže i ten vysoký výkon u dieselu má smysl, třeba pro bezpečnější předjíždění. Ale to je jen můj názor.
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

st39.6
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 163
Registrován: 11 roků 11 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: S80 D5

Volvo S80 a možné úpravy

Příspěvek od st39.6 »

asi tak



ja zase nechapu, proc v tom musi lide neustale rypat. :unknown:
nikdo chipovanim nechce dosahnout nejakejch supervykonu, jen proste chce vyuzit ty moznosti ... teda alespon to tak mam postaveny. nechapu, proc kdyz se rekne chiptuning, hnedka vsichni vidi nejaky zavodniky s potrebou podkurovat tomu jak nejaka mana. naopak - jestlize auto muze za stejnych ekonomickych podminek dosahovat vyssiho vykonu, proc by toho sakra nemel nekdo chtit vyuzit. ono se mu to bude v kopci, az pojede s plne nalozenym autem a bude potrebovat predjet nejakyho lojzu, tuze hodit
kupovat si silnej benzin kvuli jednomu predjeti za x kilaku? to zas nechapu ja. cesky silnice nejsou silnice, na kterych by se dalo potencialu takovych aut vyuzit. tuplem ne za provozu. a to nerikam jako nekdo, kdo by jinym zavidel silnejsi auta - taky jsem mel ve hre T5ku, jeste k tomu nejakou mirne upravenou, ale prislo mi to jako nesmysl a zbytecna frajerinka
_________________
Volvo S80 D5 (D5244T, 120kw, MY 2006) - GALERIE
Ford Mondeo II Ghia (2.0, 96kw, 1999) - Gone, baby, gone

Drak3n
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 391
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70II D5 02

Volvo S80 a možné úpravy

Příspěvek od Drak3n »

Nuz idea pruznosti T5 a spotreby pod 6L/100km je lakava :) Aj tak je to fwd s tazkym motorom pred napravou,ci uz diesel alebo benzin,takze to nikdy nebude jazdit ako bmw.Tak naco platit tu spotrebu ?Aj taky moze byt argument.
_________________
V70II/D5/120kw/manual/2002+powerflex,poly subframe inserts

mekky
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 378
Registrován: 12 roků 11 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: C70 T5 98´

Volvo S80 a možné úpravy

Příspěvek od mekky »

Haben píše:třeba jsou i lidé, které zajímá výkon, ale i spotřeba. Za sebe, asi téměř každý se občas rád rychleji sveze, ale to je tak 5% veškerých jízd, jinak stejně člověk jezdí normálně. A právě kvůli těm 95% jízd bych alespoň já nechtěl celou dobu živit auto s 11 l na 100, ale raději budu živit diesel se 7 l na 100. A když přijde na těch 5%, kdy je možnost se svézt, tak těch 11 l u dieselu přežiji jako bych přežil 25 l u benzínu.
A asi každý si říká, když se trcká v koloně za víkendovýma strejčkama, "jo kdy by to jelo lépe, tak bych si troufnul předjet". To je alespoň pro mě občas na palici, když není výkon na předjetí kolony, co se trcká 70kou a tvrdnu v ní 10 minut. Takže i ten vysoký výkon u dieselu má smysl, třeba pro bezpečnější předjíždění. Ale to je jen můj názor.
Proto T5 a LPG :D
_________________
Je:C70 T5 B5234T3 man 98´- K24(1,5 bar),E85
Je: VW Golf II 1.6D (brzo bude motor 1.6TD a nějaké kw a nm navíc)
Bylo:S60 T5 184kW Aut. 3" Custom Exhaust , LPG-Lovato

Haben
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 6087
Registrován: 15 roků 4 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

Volvo S80 a možné úpravy

Příspěvek od Haben »

Ano, to je alternativa. Co nedas do chiptuningu, to das a jeste vice do lpg prestavby :lol:
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

mekky
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 378
Registrován: 12 roků 11 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: C70 T5 98´

Volvo S80 a možné úpravy

Příspěvek od mekky »

Ja v tom delam takze draho me to nevyslo 8) ale i číp mě čeká taky :D
_________________
Je:C70 T5 B5234T3 man 98´- K24(1,5 bar),E85
Je: VW Golf II 1.6D (brzo bude motor 1.6TD a nějaké kw a nm navíc)
Bylo:S60 T5 184kW Aut. 3" Custom Exhaust , LPG-Lovato

Haben
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 6087
Registrován: 15 roků 4 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

Volvo S80 a možné úpravy

Příspěvek od Haben »

dobré vědět mekky :) až budeme pořizovat V70 II 2,4T nebo T5 na LPG či opět diesel (tedy D5), tak v případě výhry benzinu a montáže LPG by se mi taky menší rozpočet hodil :beer:
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

mekky
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 378
Registrován: 12 roků 11 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: C70 T5 98´

Volvo S80 a možné úpravy

Příspěvek od mekky »

no dobře no :D
_________________
Je:C70 T5 B5234T3 man 98´- K24(1,5 bar),E85
Je: VW Golf II 1.6D (brzo bude motor 1.6TD a nějaké kw a nm navíc)
Bylo:S60 T5 184kW Aut. 3" Custom Exhaust , LPG-Lovato

GDPR_user

Volvo S80 a možné úpravy

Příspěvek od GDPR_user »

Pokud se vrátíme k pičtuningu,tak https://www.d5t5.com nabízí chiptuning za dobrý peníz.Nicméně můj osobní názor je,že pokud je D5 v dobré kondici je 120kw naprosto dostačujících i ve spojení s automatem.Pokud má ovšem na palubáku někdo spotřebu 4,4l/100km je dosti pravděpodobné,že je motor utahaný.
Pak mohu dát následující radyNutno dodržet pořadí!
1)výměna oleje za Mobil 1 5w50 peak life(zabrání zničení motoru)
2)nový vzduchový a palivový filtr
3)BG 244 nalít do nádrže nejlépe zároveň u výměny oleje(používá se co 15000km takže se to dobře pamatuje)
4)s autem jezdit a nebát se jej vytáčet do 4-4500 otáček podtáčení je sice hezké na palubáku,ale motoru naprosto nesvědčí!!!
5)Pokud máš automat tak 100% vyměnit olej proplachem,nejlépe použít BG106 a BG310
Předpokládám že auto má vyměněné rozvody a podvozek a brzdy v perfektním stavu.

Pokud se ti i po tomto bude zdát auto slabé,pak můžeš jít do chiptuningu.Počítej ovšem s tím,že pokud nemáš motor ve 100% kondici,ad1) to chiptuning nespasí ad2) to pro motor může znamenat smrt.

ok2ucx
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2609
Registrován: 17 roků
Bydliště: Poodří
Vůz: V90CC-T6/P*/740/940

Volvo S80 a možné úpravy

Příspěvek od ok2ucx »

Zdar,

abychom byli ještě konkrétnější tak motor by měl být ve 100% kondici prokazatelně také stavem vstřikovačů, zvláště u dieselů. #1 Kontrolu přepadů ti udělá každý lepší mechanik, #2 kontrola toho, jak trysky skutečně rozprašují, již vyžaduje vstřikovače ven a test na stolici.

M.j. zatím jsme tu vysledovali, že čím víc palubák "kecá" proti reálné spotřebě, tím více jsou právě vstřikovače unavené. Tvých 4.4l/100km bude (u S80) jistě jen číslo z palubáku, které coby spotřeba patří spíše do říše snů. :crazy: Viz realita: https://www.spritmonitor.de/en/overview/51-Volvo/469-S80.html?fueltype=1&vehicletype=1&constyear_s=2002&constyear_e=2006&power_s=119&power_e=121&gearing=1

Potom u všech motorů (nafta i benzín) je dobré či spíše nutné prověřit i systémy sání a výfuku (+ katalyzátor). To jsou další žrouti koní. Už jen zběžný pohled na provozní hodnoty z diagnostiky může (někomu, kdo tomu rozumí, já to nejsem) napovědět jestli a kde vězí další hund, co ti užírá koně. Např. já osobně teď zkoumám nesoulad hodnot z MAF (váhy vzduchu) a čidla tlaku v sání. ŘJ motoru tohle vyhodnotí, do jakéhosi korekčního faktoru vypočítá hodnotu, auto vesele a bezpečně jede dál, ale chybu ani žádné varování to (zatím) nepíše. Jen nenápadně nejede na 100% výkon. A jelikož je tohle zřejmě spojené s nějakou dírou v sání (která se pomalu a nenápadně zvětšuje), tak celý proces je skutečně pod hranicí vyhodnotitelnosti, dokud do toho nesedne někdo, kdo ví, jak má 147kW skutečně jet.

Takže teprve až tohle všechno bude 100% OK, t.j. až budeš skutečně mít všech 160 koníků, teprve potom přijeď a nějaké další tam přidáme.

Pavel
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

st39.6
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 163
Registrován: 11 roků 11 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: S80 D5

Volvo S80 a možné úpravy

Příspěvek od st39.6 »

Pokud má ovšem na palubáku někdo spotřebu 4,4l/100km je dosti pravděpodobné,že je motor utahaný.
Pak mohu dát následující radyNutno dodržet pořadí!
1)výměna oleje za Mobil 1 5w50 peak life(zabrání zničení motoru)
2)nový vzduchový a palivový filtr
3)BG 244 nalít do nádrže nejlépe zároveň u výměny oleje(používá se co 15000km takže se to dobře pamatuje)
4)s autem jezdit a nebát se jej vytáčet do 4-4500 otáček podtáčení je sice hezké na palubáku,ale motoru naprosto nesvědčí!!!
5)Pokud máš automat tak 100% vyměnit olej proplachem,nejlépe použít BG106 a BG310
Předpokládám že auto má vyměněné rozvody a podvozek a brzdy v perfektním stavu.
Můžu srovnávat jen se dvěma manuálama a dvěma automatama, které jsem zkoušel před ním, nicméně mi auto nepřijde utahané.
Každopádně díky za tip na BG, předpokládám, že když doporučuješ ten jejich čistič, smysl bude mít i aditivum? Auto je blízko ke 130tis. a já si právě říkal, jestli by neměla smysl nějaká taková "kapalinová generálka". Teď ne, protože filtry a olej byly měněný před 3tis. kilometrama v rámci pravidelnýho servisu, ale za těch dvacet, kdy se budou dělat právě rozvody, se do toho pustím.
M.j. zatím jsme tu vysledovali, že čím víc palubák "kecá" proti reálné spotřebě, tím více jsou právě vstřikovače unavené. Tvých 4.4l/100km bude (u S80) jistě jen číslo z palubáku, které coby spotřeba patří spíše do říše snů.
Abych odpověděl oběma, 4.4l je samozřejmě palubní hodnota. Ještě jsem neměl jak jinak ověřit, protože tenhle měsíc jezdím jen kolem sedmdesáti kilometrů denně a hlavně: Těch šest set, které jsem ujel od načerpání plné nádrže (a během kterých je měřená ta spotřeba) je všechno noční okresky a Jižní spojka bez provozu, město jsem jel jen párkrát, a snažím se jet s lehkou nohou právě abych zjistil, na jak málo to můžu srazit. Devadesát až sto po Jižní spojce - v takovejch podmínkách je spotřeba 4.4l imho dosti reálná. Nicméně už mě to moc neba hlídat, takže až se dostanu na polovinu nádrže (což jsem se ještě nedostal...i proto 4.4l působí dost reálně), asi začnu jezdit bez ohledu na spotřebu "svojí klasiku" a uvidim, v jakých hodnotách se to hýbe. Pak asi bude mít smysl mluvit o spotřebě a stavu vstřikovačů (vždycky jsem byl při lehké noze schopný jezdit s auty pod papírové hodnoty). Nicméně jí nepodtáčím, nemám ten zvuk rád :D. Říkám, spojka a okresky bez provozu. Všichni jsou už v Mexiku (pardon, v Chorvatsku) a já jezdím jen šestou ráno a půlnoc. :crazy:

Každopádně díky za postřeh s kecáním palubáku a stavem vstrikovačů. Tuhle nádrž chci dojet až k rezervě právě abych zjistil, jak reálné hodnoty mi palubák dává. Jak říkám, zatím odpovídá (pokud neukazuje špatně ručička palivové nádrže;)).

Jo a je to manuál. A jezdim na zimácích :D (dont judge me, čekám na šrouby na druhý hliníkáče, budou snad v pondělí)

A ještě k tý diagnostice. Nevl. brácha dělá v autorizovanym Volvo servisu, sám je nadšenej volvák, kterej se v tom šťourá dnem i nocí a nic jinýho nedělá (má nádhernou sedmistovku v naprosto neskutečnym stavu a je to jeho milenka;)), takže mu dost věřim - byl jsem u nich na diagnostice a "předkupní prohlídce" tušim ve středu a na tom autu se krom kuláku a uvolněnejch tyček od stabilizátoru nenašlo nic, hlásej mi naprosto perfektní stav (po tisícovce mnou najetejch kilometrů, takže i nějaký úniky v motoru už by asi byly odhalitelný i kdyby byl mytej). Samozřejmě se vždycky může něco posrat, říkám to jen pro orientaci, ten člověk předemnou v něm prostě jezdil velmi málo a pravděpodobně dost "vhodně", takže to auto je jak nový, pusinka moje :Rose:

Za tipy co vše si hlídat před CHT díky. Tak nějak jsem si to myslel :-)

ok2ucx - a cenově to u vás vyjde na kolik a co to s tim udělá? rád bych nějaký konkrétní údaje, v těchhle věcech vážně plavu :pardon: , tak alespoň pro základní orientaci. člověk to samozřejmě radši svěří nadšenejm volvákům, než komukoli jinýmu
_________________
Volvo S80 D5 (D5244T, 120kw, MY 2006) - GALERIE
Ford Mondeo II Ghia (2.0, 96kw, 1999) - Gone, baby, gone

mot
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 518
Registrován: 11 roků 9 měsíců
Bydliště: Moravská Nová Ves
Vůz: S80, D5, MY04

Volvo S80 a možné úpravy

Příspěvek od mot »

st39.6
Zdravím,
je to jako bych četl svý vlastní názory, vypadá to, že jsme oba stejní řidiči a chtěli jsme to auto ze stejných důvodů (neboj, nechci tě sbalit :D ) .

Mimochodem já bych ti ten chip nedoporučoval. Měl jsem ho na svém mondeu. Z 92kw sem tam měl 105kw, auto jelo nádherně, ale po půl roce začali praskat těsnění (na svodech, na termostatu, na přepadech - asi 8x) a tak jsem celý chip hodil pryč, koupil nové potrubí k přepadům, protože to bylo z toho velkého tlaku naprosto v p*deli a bylo po problému. Je to čistě můj vlastní názor. Stejně tak bych nešel na přestavbu auta na LPG apod., auto je nějak koncipované, s nějakým součinitelem předimenzování navrhnuté a to by se měnit nemělo.

Spotřebu máš pěknou, ale nemůžu soudit jak je reálná. Mě u toho automatu podle počítače žere 5,9 (20% Praha, 80% dálnice) a v reálu jsem to spočítal na 6,3.
Nicméně 4,4 jsem se nedostal ani u toho mondea a tam byla průměrná dlouhodobá 5,2. Takže buď jezdíš za kamióny, nebo opravdu kecáš :lol:
_________________
(2013-) S80 D5 120KW, 03', 196tkm, automat, světlá kůže; GALERKA , SPOTŘEBA
(2010-2013) Ford Mondeo MKIII, 1,8 TDCi 92KW, 152tkm
(2005-2010) Ford Focus I, 1,8 TDDi 66KW, 126tkm

MarekV
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 858
Registrován: 14 roků 11 měsíců
Bydliště: Nitra
Vůz: S60 D5, S60 R, S80 D5

Volvo S80 a možné úpravy

Příspěvek od MarekV »

ja som mal S60 D5
a teraz je S60R a S80 D5

v S60 to bolo slusne pohyblive, na S80 je to uz pomenej

mozno keby si kupil S60 namiesto S80 tak by si bol spokojnejsi, vsade sa sedi dobre a ta S60 je viac dosportova ako S80
ale ked mas rad velke kary tak preco ne, ze :)

no a porovnat S80 D5 a upravene S60R nema zmysel, vykon 2 nasobny a hmotnost mensia o nieco 8)

3m3
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3054
Registrován: 12 roků 10 měsíců
Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Vůz: 945 98’ B230FK M90

Volvo S80 a možné úpravy

Příspěvek od 3m3 »

Ja spis premyslim ad ten cip co na to automat.
U manualu bych se cipu nebal(a ja se nebal,za koniky dekuju Tymonovi z D5T5).
Ale jak tu pise nekdo vejs,pokud ti kone nestacej tedka tak ten narust te potesi chvili a pak zas budes resit ze to nejede.
A na druhou stranu 120kw narust na 140 zas neni tolik aby to stalo resit.(narozdil 96 vs 136Kw).
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'

Drak3n
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 391
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70II D5 02

Volvo S80 a možné úpravy

Příspěvek od Drak3n »

Nuz ked sa D5ka trosku prerobi, tak sa da vydolovat 250hp/540nm aj so 6L/100 :D
_________________
V70II/D5/120kw/manual/2002+powerflex,poly subframe inserts

MarekV
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 858
Registrován: 14 roků 11 měsíců
Bydliště: Nitra
Vůz: S60 D5, S60 R, S80 D5

Volvo S80 a možné úpravy

Příspěvek od MarekV »

definuj slovo troska, asi ho kazdy vnima trocha inak :)

st_Andy
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1901
Registrován: 16 roků 7 měsíců
Bydliště: Košice - Staré mesto
Vůz: V90 D5 AWD Inscription

Volvo S80 a možné úpravy

Příspěvek od st_Andy »

zakladna otazka kazdeho pičtuningu je dokedy ti bude novy vykon stacit :) po mesiaci lietania je u seriovky barsjaky vykon malo, lebo vzdy to moze ist este lepsie.. a ked z toho vyberies aj poslednu seriovu sedacku a navaris poslednu ruru k ramu.. mesiac polietas na tych dvoch okruhoch u nas.. ked to nerozmarujes, budes to rok predavat hlboko pod cenu :D 8) Imho lepsie tie prasule investovat do novych sviecok, hadic, turba a vratit vsetky rokmi usle kone do ohradky, a hned to pojde lepsie :) ale to pocut asi nechces, tak sorry za OT :P

st39.6
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 163
Registrován: 11 roků 11 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: S80 D5

Volvo S80 a možné úpravy

Příspěvek od st39.6 »

ta spotreba byla v dobe, kdy jem zkousel, jakou nejnizsi z toho jsem schopnej dostat. dlouhodobe ted jezdim za nejakejch sest, mesto a okresky pade na pade, dalnice nas cekaj v druhy polovine zari

nahaneni uniklejch koniku je samozrejme v planu
_________________
Volvo S80 D5 (D5244T, 120kw, MY 2006) - GALERIE
Ford Mondeo II Ghia (2.0, 96kw, 1999) - Gone, baby, gone

Zpět na „S60, V / XC70 II (-07), S80 (-06), XC90“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot]