vysoký nájezd V70 D5

Kulaté velké předokolky/AWD
  • Autor
  • Zpráva
Urvanej
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 12921
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

vysoký nájezd V70 D5

Příspěvek od Urvanej »

TomasB: dovolím si oponovat, maximálně podružně, vlivem vyššího odporu vzduchu ve "vyšší" rychlosti. Skutečná spotřeba s většími koly vzroste, protože ujedeš větší vzdálenost (na stejnou co ukazuje auto) na jedno otočení, nicméně na vztah mezi reálem a PC by to vliv mít nemělo.
Kola se otáčejí ve stále stejném poměru, tudíž nevim proč by velikost kol ovlivnila rozdíl mezi PC a čerpáním. Jen reál už nebude reál :-)
V řj musí být nějaká korekce na vstřiky či čerpadlo, ale tomu už vůbec nerozumim. :(
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Haben
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 6088
Registrován: 15 roků 4 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

vysoký nájezd V70 D5

Příspěvek od Haben »

to mi je jasné, že má velikost pneu vliv na PP. Má úvaha zněla, že nevím, zda se dá nastavit v PP, kolik každá otáčka kola znamená ujetých metrů. To může pak vysvětlovat, proč někomu PP ukazuje pravdu, někomu plus někomu mínus...

To urvanej: přiznám se, nezkoumal jsem, jak se vypočítává průměrná spotřeba, aktuální spotřeba. Ale ze zkušenosti, kdy montuji tachometr na horské kolo, tak pokud zadám jiný než správný rozměr, tak to ukazuje jinou rychlost a jiný počet ujetých metrů. Takže pokud to ukazuje nepravdu ve vzdálenosti a rychlosti a k nepravdě začneš počítat i se spotřebu, tak i spotřeba na ujeté km by měla být jiná, než pravdivá. Co mohu vyzkoušet, tak dát na jednu nádrž sestřiny 16" a pak uvidím, zda bude spotřeba stejně ulhaná jako s 15" či jiná.
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

danki
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 326
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Bydliště: Malacky
Vůz: 945 B200FT

vysoký nájezd V70 D5

Příspěvek od danki »

Napr. 225/45 R17 a 205/55 R16 su po obvode skoro rovnake.
Rozdil v % 100:100,38 cize minimum.
Na spotrebu robi neplechu skur sirka, alebo nepresna benzinka :)
_________________
2x V70 TDI, V70 T5

dan2
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 752
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Vůz: S60 B5244S Geartronic

vysoký nájezd V70 D5

Příspěvek od dan2 »

ja to porovnaval na 3 ruznych a vychazelo to stejne, takze stojany asi neokradaj. jen v liberci z agipu mam pocit, ze realne dava min nez napocita. uz tam netankuju.
_________________
S60, MY2005, 2.4i 125kW B5244S, Geartronic

Urvanej
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 12921
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

vysoký nájezd V70 D5

Příspěvek od Urvanej »

haben: jde o to, že to co ukazuje pal PC za spotřebu a "skutečná" zjištěná dle takování se opírají o stejný údaj ujeté vzdálenosti, který při jiném obvodu pneu neni správný. :-)
Spotřeba vztažená na km na budíku tedy při použití větších pneu vzroste, protože v realu ujedeme vzdálenost větší :-D
Sakra se mi z toho kouří z kebule...
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Haben
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 6088
Registrován: 15 roků 4 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

vysoký nájezd V70 D5

Příspěvek od Haben »

Máš pravdu, že i já na benzince vycházím nejspíše z nesprávných údajů o ujetých km. V závěru lze asi říci, že prostě pravdu se nedovíš. Nakonec je to jen číslo, kdy si člověk vsugeroval, že 6 je dobré číslo, ale 7 už je špatné :D.
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Haben
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 6088
Registrován: 15 roků 4 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

vysoký nájezd V70 D5

Příspěvek od Haben »

ještě mě tak napadá. Ony nakonec ty automobilky nekecají, neklamu spotřebitele, ty auta fakt jezdí za 3,9 za 4,2 - jen nám blbě měří PP ujetou vzdálenost :lol:
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

TomasB
Offline
Příspěvky: 41
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Bydliště: Pardubice

vysoký nájezd V70 D5

Příspěvek od TomasB »

Urvanej píše:TomasB: dovolím si oponovat, maximálně podružně, vlivem vyššího odporu vzduchu ve "vyšší" rychlosti. Skutečná spotřeba s většími koly vzroste, protože ujedeš větší vzdálenost (na stejnou co ukazuje auto) na jedno otočení, nicméně na vztah mezi reálem a PC by to vliv mít nemělo.
Kola se otáčejí ve stále stejném poměru, tudíž nevim proč by velikost kol ovlivnila rozdíl mezi PC a čerpáním. Jen reál už nebude reál :-)
V řj musí být nějaká korekce na vstřiky či čerpadlo, ale tomu už vůbec nerozumim. :(
To víš že velikost pneu má vliv na číslo spotřeby, které se ti objeví na PP. Vem si, že auto jinak vyhodnocuje vzdálenost, ale palivo to počítá furt stejně, protože technika, která to vyhodnocuje samozřejmě netuší, že jsi dal jiný rozměr. Ujedeš delší/kratší vzdálenost, ale PP si stále bude myslet, že jsi ujel méně nebo více. Prostě tohle má vliv každpádně. Dáš větší kola a dle PP musíš mít menší spotřebu(pozorovat pokles). Otázkou je, jestli to postřehneš. Záleží na změně obvodu pneu.
_________________
Ford Mondeo kombi 2,0TDCi 120kW, Titanium Plus + sada Comfort + sada Style 18 + sada Assist, MY 2014
Volvo S40, 2,4i 125kW, r.v. 2007

TomasB
Offline
Příspěvky: 41
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Bydliště: Pardubice

vysoký nájezd V70 D5

Příspěvek od TomasB »

Haben píše:to mi je jasné, že má velikost pneu vliv na PP. Má úvaha zněla, že nevím, zda se dá nastavit v PP, kolik každá otáčka kola znamená ujetých metrů. To může pak vysvětlovat, proč někomu PP ukazuje pravdu, někomu plus někomu mínus...

To urvanej: přiznám se, nezkoumal jsem, jak se vypočítává průměrná spotřeba, aktuální spotřeba. Ale ze zkušenosti, kdy montuji tachometr na horské kolo, tak pokud zadám jiný než správný rozměr, tak to ukazuje jinou rychlost a jiný počet ujetých metrů. Takže pokud to ukazuje nepravdu ve vzdálenosti a rychlosti a k nepravdě začneš počítat i se spotřebu, tak i spotřeba na ujeté km by měla být jiná, než pravdivá. Co mohu vyzkoušet, tak dát na jednu nádrž sestřiny 16" a pak uvidím, zda bude spotřeba stejně ulhaná jako s 15" či jiná.
Na ten experiment by jsi ale musel je naprosto stejně a za stejných podmínek, to se ti nemůže podařit. Pak je otázka, jak velkej vliv to mít bude, jestli to bude průkazné.

Jinak nevím jak u Volva, ale u Octavky a jiných koncernových aut lze kalibrovat PP s odchylkou tuším +/-15%. Dělá se to přes VAS. Musíš si vystopovat rozdíl oproti reálu, spočítat odchylku v procentech a o tolik % to pošoupneš požadovaným směrem.
_________________
Ford Mondeo kombi 2,0TDCi 120kW, Titanium Plus + sada Comfort + sada Style 18 + sada Assist, MY 2014
Volvo S40, 2,4i 125kW, r.v. 2007

karelvolvo
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2160
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Vrchoslavice
Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD

vysoký nájezd V70 D5

Příspěvek od karelvolvo »

TomasB píše:
Urvanej píše:TomasB: dovolím si oponovat, maximálně podružně, vlivem vyššího odporu vzduchu ve "vyšší" rychlosti. Skutečná spotřeba s většími koly vzroste, protože ujedeš větší vzdálenost (na stejnou co ukazuje auto) na jedno otočení, nicméně na vztah mezi reálem a PC by to vliv mít nemělo.
Kola se otáčejí ve stále stejném poměru, tudíž nevim proč by velikost kol ovlivnila rozdíl mezi PC a čerpáním. Jen reál už nebude reál :-)
V řj musí být nějaká korekce na vstřiky či čerpadlo, ale tomu už vůbec nerozumim. :(
To víš že velikost pneu má vliv na číslo spotřeby, které se ti objeví na PP. Vem si, že auto jinak vyhodnocuje vzdálenost, ale palivo to počítá furt stejně, protože technika, která to vyhodnocuje samozřejmě netuší, že jsi dal jiný rozměr. Ujedeš delší/kratší vzdálenost, ale PP si stále bude myslet, že jsi ujel méně nebo více. Prostě tohle má vliv každpádně. Dáš větší kola a dle PP musíš mít menší spotřebu(pozorovat pokles). Otázkou je, jestli to postřehneš. Záleží na změně obvodu pneu.
Ale určitě to bude zanedbatelný ! Taková D5-ka kecá tolik - jak moc máš ojeté vstřiky
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 428tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 246tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 274tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 457 tkm

TomasB
Offline
Příspěvky: 41
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Bydliště: Pardubice

vysoký nájezd V70 D5

Příspěvek od TomasB »

danki píše:Napr. 225/45 R17 a 205/55 R16 su po obvode skoro rovnake.
Rozdil v % 100:100,38 cize minimum.
Na spotrebu robi neplechu skur sirka, alebo nepresna benzinka :)
Samozřejmě že mluvíme o sále stejné šířce...
_________________
Ford Mondeo kombi 2,0TDCi 120kW, Titanium Plus + sada Comfort + sada Style 18 + sada Assist, MY 2014
Volvo S40, 2,4i 125kW, r.v. 2007

TomasB
Offline
Příspěvky: 41
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Bydliště: Pardubice

vysoký nájezd V70 D5

Příspěvek od TomasB »

Urvanej píše:haben: jde o to, že to co ukazuje pal PC za spotřebu a "skutečná" zjištěná dle takování se opírají o stejný údaj ujeté vzdálenosti, který při jiném obvodu pneu neni správný. :-)
Spotřeba vztažená na km na budíku tedy při použití větších pneu vzroste, protože v realu ujedeme vzdálenost větší :-D
Sakra se mi z toho kouří z kebule...
No hlavně jsi to napsal přesně naopak :green: :lol:
_________________
Ford Mondeo kombi 2,0TDCi 120kW, Titanium Plus + sada Comfort + sada Style 18 + sada Assist, MY 2014
Volvo S40, 2,4i 125kW, r.v. 2007

dan2
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 752
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Vůz: S60 B5244S Geartronic

vysoký nájezd V70 D5

Příspěvek od dan2 »

ja myslim, ze to napsal presne spravne :wink:
_________________
S60, MY2005, 2.4i 125kW B5244S, Geartronic

Urvanej
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 12921
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

vysoký nájezd V70 D5

Příspěvek od Urvanej »

TomasB: napsal jsem to správně, jen je potřeba to nejen přečíst, ale i vstřebat... jak sem psal, kouřilo se mi u toho z kebule :-D
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Urvanej
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 12921
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

vysoký nájezd V70 D5

Příspěvek od Urvanej »

TomasB píše:...Dáš větší kola a dle PP musíš mít menší spotřebu(pozorovat pokles).
Tohle řikáš opačně, při větších pneu vzroste spotřeba nejen dle pc ale i dle tankování... ale jak řikáš, otázka, zda to lze postřehnout...
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Haben
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 6088
Registrován: 15 roků 4 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

vysoký nájezd V70 D5

Příspěvek od Haben »

TomasB píše:
Haben píše:to mi je jasné, že má velikost pneu vliv na PP. Má úvaha zněla, že nevím, zda se dá nastavit v PP, kolik každá otáčka kola znamená ujetých metrů. To může pak vysvětlovat, proč někomu PP ukazuje pravdu, někomu plus někomu mínus...

To urvanej: přiznám se, nezkoumal jsem, jak se vypočítává průměrná spotřeba, aktuální spotřeba. Ale ze zkušenosti, kdy montuji tachometr na horské kolo, tak pokud zadám jiný než správný rozměr, tak to ukazuje jinou rychlost a jiný počet ujetých metrů. Takže pokud to ukazuje nepravdu ve vzdálenosti a rychlosti a k nepravdě začneš počítat i se spotřebu, tak i spotřeba na ujeté km by měla být jiná, než pravdivá. Co mohu vyzkoušet, tak dát na jednu nádrž sestřiny 16" a pak uvidím, zda bude spotřeba stejně ulhaná jako s 15" či jiná.
Na ten experiment by jsi ale musel je naprosto stejně a za stejných podmínek, to se ti nemůže podařit. Pak je otázka, jak velkej vliv to mít bude, jestli to bude průkazné.

Jinak nevím jak u Volva, ale u Octavky a jiných koncernových aut lze kalibrovat PP s odchylkou tuším +/-15%. Dělá se to přes VAS. Musíš si vystopovat rozdíl oproti reálu, spočítat odchylku v procentech a o tolik % to pošoupneš požadovaným směrem.
PP keca vzdy presne o litr, at jedu jak jedu - vetsi podil mesta, dovolena v Chorvatsku. Nejde totiz, jestli ujedu na plnou nadrz 850 nebo 950 km, ale o to, zda by se zmenil rozdil ve spotrebe oproti PP na jinou hodnotu nez 1 litr. Pokud ano, pak by za cast chyby PP mohla i velikost pneu. Takze pokud ma nekdo ze Zlina na mesic na pujceni 16 ci 17, vyzkousim to. Sestriny fungl nove zimaky ji ojizdet nebudu...
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

TomasB
Offline
Příspěvky: 41
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Bydliště: Pardubice

vysoký nájezd V70 D5

Příspěvek od TomasB »

Urvanej píše:TomasB: napsal jsem to správně, jen je potřeba to nejen přečíst, ale i vstřebat... jak sem psal, kouřilo se mi u toho z kebule :-D
Právě že ne, protože ujedeš více km, ale počítač bude počítat pořád se stejnou spotřebu v absolutní hodnotě. Tedy spotřeba paliva bude dle měření stejná, ale ujetá vzálenost větší. Ve vysledku, když to PP vztáhne na km, tak bude číslo nižší.
_________________
Ford Mondeo kombi 2,0TDCi 120kW, Titanium Plus + sada Comfort + sada Style 18 + sada Assist, MY 2014
Volvo S40, 2,4i 125kW, r.v. 2007

yoby
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 3629
Registrován: 18 roků 1 měsíc
Bydliště: České Budějovice
Participant x 1

vysoký nájezd V70 D5

Příspěvek od yoby »

TomasB píše: Právě že ne, protože ujedeš více km, ale počítač bude počítat pořád se stejnou spotřebu v absolutní hodnotě. Tedy spotřeba paliva bude dle měření stejná, ale ujetá vzálenost větší. Ve vysledku, když to PP vztáhne na km, tak bude číslo nižší.
Jenže PP neví že si ujel v reálu víc km :wink:
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999

TomasB
Offline
Příspěvky: 41
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Bydliště: Pardubice

vysoký nájezd V70 D5

Příspěvek od TomasB »

OK, pravdu díž. Takže spotřeba musí vzrůst. Každopádně to vliv na PP spotřebu má.
_________________
Ford Mondeo kombi 2,0TDCi 120kW, Titanium Plus + sada Comfort + sada Style 18 + sada Assist, MY 2014
Volvo S40, 2,4i 125kW, r.v. 2007

michal_0077
Offline
Příspěvky: 625
Registrován: 14 roků 11 měsíců
Bydliště: Olomouc
Vůz: V70 II

vysoký nájezd V70 D5

Příspěvek od michal_0077 »

umej tohle novodoba volva? 1 000 000Km puvodni motor prevodovka i fejfuk, na PD toho asi taky moc delat nemusel...
Dle meho majitele vysel jeden km na 1/3 nez kdyby to jezdil s volvem... teda jen kdyz pocitam provozni naklady a nekoukam na ztratu hodnoty...

http://www.auto.cz/milion-kilometru-75362
_________________
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar

GDPR_user

vysoký nájezd V70 D5

Příspěvek od GDPR_user »

michal_0077 píše:umej tohle novodoba volva? 1 000 000Km puvodni motor prevodovka i fejfuk, na PD toho asi taky moc delat nemusel...
Dle meho majitele vysel jeden km na 1/3 nez kdyby to jezdil s volvem... teda jen kdyz pocitam provozni naklady a nekoukam na ztratu hodnoty...

http://www.auto.cz/milion-kilometru-75362
A teď tu o červené karkulce prosím. :lol: :lol:
Taky zapoměli uvést,že za tu dobu spotřeboval 60000l oleje.Zkratka PD= pořád dolívej

michal_0077
Offline
Příspěvky: 625
Registrován: 14 roků 11 měsíců
Bydliště: Olomouc
Vůz: V70 II

vysoký nájezd V70 D5

Příspěvek od michal_0077 »

nevim jake jsou tve zkusenosti, ale co znam PD tak se tam olej nemusi dolejvat leda u long lifu tak litr... kdyz ma motor neco za sebou tak je spis problem ze oleje pribejva, netesni vstrik v hlave...
_________________
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar

karelvolvo
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2160
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Vrchoslavice
Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD

vysoký nájezd V70 D5

Příspěvek od karelvolvo »

michal_0077 píše:nevim jake jsou tve zkusenosti, ale co znam PD tak se tam olej nemusi dolejvat leda u long lifu tak litr... kdyz ma motor neco za sebou tak je spis problem ze oleje pribejva, netesni vstrik v hlave...
myslím že kdo už nějakou dobu jezdí volvem tak zkušenosti s PD klidně oželí ba naopak se jim striktně vyhýbá !! (stačilo když mně v bývalém zaměstnání nutili takovými povozy jezdit na školení )
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 428tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 246tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 274tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 457 tkm

michal_0077
Offline
Příspěvky: 625
Registrován: 14 roků 11 měsíců
Bydliště: Olomouc
Vůz: V70 II

vysoký nájezd V70 D5

Příspěvek od michal_0077 »

takove keci... to je jako kdybych Ti napsal ze kdo jednou jezdil benzinovym volvem tak uz do D5 nikdy nesedne...

ja za sebe nemam problem sednout do PD a prejet s tim nemecko sem a zpatky, nevedel jsem ze je to nebezpecne :)
_________________
[s]V70 II 2,5T AT5 + LPG[/s] - porucha automatu --> ekologická likvidace
V70 II 2,5T + LPG - manuál
Saffron V70 R AWD '98 (AT4) 2.3T 20V
XC90 D5 AT6 AWD
XC60 D4 AWD R-design polestar

karelvolvo
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2160
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Vrchoslavice
Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD

vysoký nájezd V70 D5

Příspěvek od karelvolvo »

michal_0077 píše:takove keci... to je jako kdybych Ti napsal ze kdo jednou jezdil benzinovym volvem tak uz do D5 nikdy nesedne...

ja za sebe nemam problem sednout do PD a prejet s tim nemecko sem a zpatky, nevedel jsem ze je to nebezpecne :)
Myslím že nejde ani o to PD ale třeba ty pohodlny sedačky to musí být zážitek !! takže projed Německo sem tam radši si vezmu svou skoro dvacetiletou 460-ku
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 428tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 246tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 274tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 457 tkm

Zpět na „S60, V / XC70 II (-07), S80 (-06), XC90“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé