
EDIT: pro sekci VRZČ byl udělil výjimku - 90 sekund, ale na zodpovědnost prezidenta.
Ale pánové, apeluji na váš zdravý rozum a pud sebezáchovy.

koukam, zes to jel na D, nezkousel jsi S jestli je v tom nejaky rozdil? kolega ma 8-5 aero a rikal, ze se mu na S zda, ze to jede o dost lip. ne jen ze to rychlejc radi a necha se vytacet.ludanek píše:Taky jsem si vzpoměl že to mám nahraný v telefonu:
Volvo S80 3.2 = 10s
http://m.youtube.com/watch?v=cPrjgvd4hzk
Dali nesmej se mu co když to tomu na videu opravdu 380 jede?dali píše:[img]http://p92599.ipscdn.com/public/style_emoticons/default/lolbang.gif[/img]
Já tam S nemám, to má tuším jen T6dan2 píše:koukam, zes to jel na D, nezkousel jsi S jestli je v tom nejaky rozdil? kolega ma 8-5 aero a rikal, ze se mu na S zda, ze to jede o dost lip. ne jen ze to rychlejc radi a necha se vytacet.ludanek píše:Taky jsem si vzpoměl že to mám nahraný v telefonu:
Volvo S80 3.2 = 10s
http://m.youtube.com/watch?v=cPrjgvd4hzk
Dony píše:Dali nesmej se mu co když to tomu na videu opravdu 380 jede?dali píše:[img]http://p92599.ipscdn.com/public/style_emoticons/default/lolbang.gif[/img]![]()
![]()
![]()
Hodně slušná forma, na automatmajtinek píše:Tak se taky přidám, dneska jsem to trochu na vysočině prohnal (rovinka mezi Hlinskem a dědinou Medkovy kopce) - jestli dobře měřím podle videa, tak čas je něco okolo 8,4s.
V autě je chip neznámého původu, odněkud ze Švédska. Podmínky byly naprosto ideální - bezvětří, 1°C, neděle dopoledne - prázdná silnice.dali píše:Hodně slušná forma, na automatMyslím, že bys slušně šlapal na paty S60R v manuálu (V70IIR v manuálu bych viděl možná i nerozhodně). Viktorovu S60R v automatu si tady najdeš. Když totéž budeš chtít zopakovat při 20°C, asi se ti to ale nepovede.
Tak to zase ne - neznamej a neodzkousenej cip bych tam nikdy nedalmajtinek píše:V autě je chip neznámého původu, odněkud ze Švédska.
Sorry, blbě jsem se vyjádřil. Myslel jsem tím, že neznám značku, nebo firmu, od který ten chip je.tomasss píše:Tak to zase ne - neznamej a neodzkousenej cip bych tam nikdy nedalmajtinek píše:V autě je chip neznámého původu, odněkud ze Švédska.
Aha... já nevěděl, že děláš do bodybuildingumajtinek píše: A myslím, že bych to při 20°C dal taky, ale musel bych zhubnout. Ono když má řidič 122kg, tak to není úplně závodní parametr
Původní záměr byla 19T, ale stále jsem jí nemoh sehnat jetou a cenu za origo novou se mi platit nechtělo (tenkrát jsem se ještě v takových číslech nepohyboval a hlavně jsem netušil, že mě to tak začne bavit), a K24 díky anglickým policejním T5kám a eRkům s popadanýma motorama bylo a je všude dost a za málo peněz. Co se týká teorie, tak k24 je mírně větší než 19T, má modernější konstrukci (extended tip lopatky na kompresorovým kole) a v původní aplikaci ve spojení s variabilním časováním funguje úžasně (od 1900 otáček) a na to že je moc malý aby ukrmilo motor ve vyšších otáčkách ani nedojde díky nastavení v řídící jednotce. Problém je ale že má náchylnou hřídel a ložiska, takže trvale tlačit přes 1,5 baru včetně = smrt turba. Kdežto 19T tlaky řekněme okolo 1,7 baru snese a i když se při tom tlaku nachází mimo maximální efektivitu, tak když se vzduch dochladí vstřikováním metanolu, je schopný tu K24 přebít.... o něco málo, ale hlavně je mnohem robustnější a blbuvzdornější....metju píše:To už jsou hezký čísla... když jsem pročítal tvůj topic řikal jsem si proč padla volba zrovna na KKK
to bude to co jsem si ze zahraničních fór odnesl, lidi je tam moc nechválí. No ale naskytnout se za pár peněz i s R svodama šel bych do něj taky...dali píše:...je mnohem robustnější a blbuvzdornější....
Uživatelé procházející toto fórum: jancho, romank