Nedokážu si představit, že bych na svého téměř dvouletého syna někdy v životě zavolal policajty.Autor článku musí být evidentně pod vlivem pěkného svinstva,nebo jeho IQ je blízké IQ majitelům oktávek f tedeíčku.wickey píše:naprosto souhlasim s timto nazorem: http://www.reflex.cz/clanek/nazory/49712/zdenek-strnad-za-bouracku-na-d1-muze-v-neposledni-rade-otec-mladeho-ridice.html
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotografie)
- Autor
- Zpráva
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
-
Offline
- Příspěvky: 774
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: XC60 D4 AWD MY 2017
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
bohužel tvrdá realita je, že když se to vymkne a dítě je svým rodičům nebo sobě i životu nebezpečný, a rodič s tim už sám nic neudělá (typicky feťáci, duševně nemocní), rodiče volají policajty běžně. Nikdo nemůže říct, že by to nikdy neudělal. Bohužel.
Reflex je super, ale je třeba nezapomenout na to, že jde podobné články jsou subjektivní výkřiky.. jiné jjeich výkřiky jsou zase cool, tak jim to promiňte
Reflex je super, ale je třeba nezapomenout na to, že jde podobné články jsou subjektivní výkřiky.. jiné jjeich výkřiky jsou zase cool, tak jim to promiňte
_________________
XC60, MY 2017, 2,4, D4, 140 kW, AWD, R-Design Summum, automat
ex: V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
XC60, MY 2017, 2,4, D4, 140 kW, AWD, R-Design Summum, automat
ex: V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
-
Offline
- Příspěvky: 1899
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Košice - Staré mesto
- Vůz: V90 D5 AWD Inscription
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
je PIT manever soucasti metodickych cviceni nasich dalnicnich policii? Pouzilo se to nekdy? Verim, ze musi byt nejake metodicke postupy jak bezpecne odstavit uprchlika
-
Offline
- Příspěvky: 591
- Registrován: 17 roků 11 měsíců
- Bydliště: Šumperk
- Vůz: Volvo XC90 D5 MY07
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Reflex čtu také, ale rozhodně ne kvůli Strnadovým člankům.
Výjmečně spíš souhlasím s většinou diskutérů pod článkem.
Každopádně to, že otec je majitelem bezpečností agentury, je pro mě novinka. Jen doufám, že si tuto zaručenou informaci nepřebral třeba od kolegů z redakce Blesku.
Každopádně to, že otec je majitelem bezpečností agentury, je pro mě novinka. Jen doufám, že si tuto zaručenou informaci nepřebral třeba od kolegů z redakce Blesku.
_________________
Volvo XC90 D5 MY07 136 kW green
Bylo: Volvo S60 2.4 125 kW; Volvo S80II 2.5T MY07 147 kW; Volvo XC90 2.5T MY05 154 kW
Volvo XC90 D5 MY07 136 kW green
Bylo: Volvo S60 2.4 125 kW; Volvo S80II 2.5T MY07 147 kW; Volvo XC90 2.5T MY05 154 kW
-
Offline
- Příspěvky: 857
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 2,4 D5 151kw
- Bydliště: Brno
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
[quote="st_Andy"]je PIT manever soucasti metodickych cviceni nasich dalnicnich policii? Pouzilo se to nekdy? Verim, ze musi byt nejake metodicke postupy jak bezpecne odstavit uprchlika
naprostý souhlas, toto by si naše Kobra 11 zasloužila a my občané poblíž také... Odbočím trochu mimo - už vidím to výběrový řízení na ty testovací vozy....to by se zase naše banánová republika předvedla, osobně tipuju nákup 10 Hummerů v plné náloži
naprostý souhlas, toto by si naše Kobra 11 zasloužila a my občané poblíž také... Odbočím trochu mimo - už vidím to výběrový řízení na ty testovací vozy....to by se zase naše banánová republika předvedla, osobně tipuju nákup 10 Hummerů v plné náloži
_________________
Je:Volvo V70 SUMMUM 2011 2,4 D5 151kw D5244T10 automat
Bylo: Volvo V70 1998 2,5 tdi 103kw D5252T automat
Je:Volvo V70 SUMMUM 2011 2,4 D5 151kw D5244T10 automat
Bylo: Volvo V70 1998 2,5 tdi 103kw D5252T automat
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Určitě ne v 200km rychlosti.Tohle si můžeš dovolit v 60tist_Andy píše:je PIT manever soucasti metodickych cviceni nasich dalnicnich policii? Pouzilo se to nekdy? Verim, ze musi byt nejake metodicke postupy jak bezpecne odstavit uprchlika
-
Offline
- Příspěvky: 1663
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
- Vůz: Karkulka
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Hoši, to je zas krásná debata.
Ani jeden jste nebyl na místě, většina z vás nikdy nikoho v autě nepronásledovala a to nemluvím o VRZ.
Tudíž si nedokážete představit pocity policistů, kteří někoho pronásledují.
GIBS jasně řekl, že akce byla v pořádku, tudíž berme toto zjištění jako fakt.
Jestli klučina nezastavil a cestou naboural několik aut, je to nepochybně nebezpečný pachatel a jeho jednání se musí udělat přítrž. Což se stalo.
Ono po bitvě je každý generál a generálů je všude dost a dost. Tady též.
PIT je adrenalin jako prase a nedokážu si představit, že bych při tom značně nepoškodil v reálu vlastní auto a toho druhého nedostal do kotrmelců. Ale některé složky PČR toto opravdu cvičí, (díky Škoda auto) ale v rychlosti kolem 60km/h a na uzavřeném polygonu.
A střelba z jedoucího vozidla pistolí opravdu není žádná legrace, nehledě na to že ve dvou kilech je to technicky nemožné.
Ani jeden jste nebyl na místě, většina z vás nikdy nikoho v autě nepronásledovala a to nemluvím o VRZ.
Tudíž si nedokážete představit pocity policistů, kteří někoho pronásledují.
GIBS jasně řekl, že akce byla v pořádku, tudíž berme toto zjištění jako fakt.
Jestli klučina nezastavil a cestou naboural několik aut, je to nepochybně nebezpečný pachatel a jeho jednání se musí udělat přítrž. Což se stalo.
Ono po bitvě je každý generál a generálů je všude dost a dost. Tady též.
PIT je adrenalin jako prase a nedokážu si představit, že bych při tom značně nepoškodil v reálu vlastní auto a toho druhého nedostal do kotrmelců. Ale některé složky PČR toto opravdu cvičí, (díky Škoda auto) ale v rychlosti kolem 60km/h a na uzavřeném polygonu.
A střelba z jedoucího vozidla pistolí opravdu není žádná legrace, nehledě na to že ve dvou kilech je to technicky nemožné.
_________________
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
-
Online
- Moderátor
- Příspěvky: 5189
- Registrován: 20 roků 2 měsíce
- Bydliště: PRG
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Myslím, že je načase tuto kapitolu uzavřít a pokračovat na jiné téma.
Pokud někdo bude mít neodkladnou potřebu vyjadřovat se ještě na téma adekvátnosti zásahu policie, tak nechť si založí nový topik v "Lampárně" nebo rovnou v "Žumpě"
L.
Pokud někdo bude mít neodkladnou potřebu vyjadřovat se ještě na téma adekvátnosti zásahu policie, tak nechť si založí nový topik v "Lampárně" nebo rovnou v "Žumpě"
L.
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Příspěvky: 112
- Registrován: 20 roků 7 měsíců
- Bydliště: Radějovice
- Vůz: V70 II T5
- Bydliště: Praha 10
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
a toz to je fajny nazor hodny moderatora tohoto demokraticky rizeneho foraLachtan píše:Myslím, že je načase tuto kapitolu uzavřít a pokračovat na jiné téma.![]()
Pokud někdo bude mít neodkladnou potřebu vyjadřovat se ještě na téma adekvátnosti zásahu policie, tak nechť si založí nový topik v "Lampárně" nebo rovnou v "Žumpě"![]()
L.
sorry kamo, ale to uz mi nedalo nez reagovat
tak to vezmi a presun do zumpy rovnou
_________________
Michal
VW Bora '01 96kW (Bořek - jezdi mi s nim holky....)
V70 II T5 '01
Michal
VW Bora '01 96kW (Bořek - jezdi mi s nim holky....)
V70 II T5 '01
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13229
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
Já bych to tam rval, nejde o demokracii, ale o zanášení vlákna o nehodách, kde je momentálně necelý 3 strany plků co nikam nepovedou. 
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 112
- Registrován: 20 roků 7 měsíců
- Bydliště: Radějovice
- Vůz: V70 II T5
- Bydliště: Praha 10
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
a dyt taky ze jo, pisu to, jsme snad vepri?Urvanej píše:Já bych to tam rval, nejde o demokracii, ale o zanášení vlákna o nehodách, kde je momentálně necelý 3 strany plků co nikam nepovedou.
_________________
Michal
VW Bora '01 96kW (Bořek - jezdi mi s nim holky....)
V70 II T5 '01
Michal
VW Bora '01 96kW (Bořek - jezdi mi s nim holky....)
V70 II T5 '01
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13229
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
byla cítit trocha ironie
jinak k vepřum se klidně hlásim
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 112
- Registrován: 20 roků 7 měsíců
- Bydliště: Radějovice
- Vůz: V70 II T5
- Bydliště: Praha 10
Havárie a nehody cizí i naše (Upozornění- drsné fotograf
ja a ironie? nemozneUrvanej píše:byla cítit trocha ironiejinak k vepřum se klidně hlásim
Lachtane, tak sup s tim nekam jinam
_________________
Michal
VW Bora '01 96kW (Bořek - jezdi mi s nim holky....)
V70 II T5 '01
Michal
VW Bora '01 96kW (Bořek - jezdi mi s nim holky....)
V70 II T5 '01
Volvo saved my life.Hyena R.I.P.
Prosím o minutu ticha za naši milovanou Hyenu.Dnes se zachovala přesně tak k čemu byla v roce 1990 vyrobena a zachránila posádku.
V cca 90-100km/h rychlosti jsme trefili stromeček.Všechny dveře jdou otevírat a dokonce neprasklo ani čelní sklo.
Více fotek http://svedsketanky.cz/diskuse/viewtopic.php?f=74&t=2284
V cca 90-100km/h rychlosti jsme trefili stromeček.Všechny dveře jdou otevírat a dokonce neprasklo ani čelní sklo.
Více fotek http://svedsketanky.cz/diskuse/viewtopic.php?f=74&t=2284
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5012
- Registrován: 21 roků 1 měsíc
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
Volvo saved my life.Hyena R.I.P.
tak hlavně že jste celý, krabic se všude válí dost 
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvky: 265
- Registrován: 17 roků 8 měsíců
- Bydliště: praha/kladno/kdyně
Volvo saved my life.Hyena R.I.P.
hlavně že jste v pořádku!!!
_________________
Volvo 740 B230F manual r.v. 1988 "Nilsson hearse"
Volvo 740 B230FT automat r.v. 1989
Volvo 850 turbo 1995 automat r.v. 1995
Volvo C303 TGB111C r.v. 1976
Volvo 740 B230F manual r.v. 1988 "Nilsson hearse"
Volvo 740 B230FT automat r.v. 1989
Volvo 850 turbo 1995 automat r.v. 1995
Volvo C303 TGB111C r.v. 1976
Volvo saved my life.Hyena R.I.P.
Okolojdoucí mi říkali:"Měli jste štěstí!" Já jim odpovídal:"Kdepak měli jsme Volvo!!!"
-
Offline
- Příspěvky: 3186
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
Volvo saved my life.Hyena R.I.P.
nevystřelily bagy? 
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvky: 174
- Registrován: 21 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha východ
- Vůz: Volvo S70 B5234T3 1997
Volvo saved my life.Hyena R.I.P.
A kde by je 760 vzala?
Jinak gratulace Martine, ještě že se nestalo nic vážnějšího.
Jinak gratulace Martine, ještě že se nestalo nic vážnějšího.
_________________
Je:BMW 325xi 2006
Bylo:Volvo S70, B5234T3, 1997Volvo V70, B5252S, 1998/Subaru Legacy Outback EJ25 2000/Volvo 764 D24TIC 1988/Volvo 245 D24 1985
Je:BMW 325xi 2006
Bylo:Volvo S70, B5234T3, 1997Volvo V70, B5252S, 1998/Subaru Legacy Outback EJ25 2000/Volvo 764 D24TIC 1988/Volvo 245 D24 1985
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5012
- Registrován: 21 roků 1 měsíc
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
Volvo saved my life.Hyena R.I.P.
Martine řekneš nám kde se stala chyba a co tedy vedlo ke kolizi?
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
Volvo saved my life.Hyena R.I.P.
Předjížděl jsem do kopce Thalii,když začal přidávat tak jsem tomu cápnul po plynu,ja ledě se mírně zadek zavlnil,ale problém nastal v míctě,kde se led změnil na jedné straně na mokrý asfalt,který auto rozhodil natolik,že buď sejmout thalii,nebo nechyt smyk pokračovat a pak už bohužel nešlo srovnat.Ondra. píše:Martine řekneš nám kde se stala chyba a co tedy vedlo ke kolizi?
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5012
- Registrován: 21 roků 1 měsíc
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
Volvo saved my life.Hyena R.I.P.
rychlost nárazu? Tipuju tak kolem 50 kmh
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
Volvo saved my life.Hyena R.I.P.
Viz nahoře 90-100Ondra. píše:rychlost nárazu? Tipuju tak kolem 50 kmh
-
Offline
- Příspěvky: 659
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Chrudim
- Vůz: S60 2.5T AWD Summum MY05
Volvo saved my life.Hyena R.I.P.
taky dobrý, hlavně že si vcajku 
Volvo saved my life.Hyena R.I.P.
Dle slov spolujezdce jsme při předjíždění měli cca 110-130 a nebrzdil jsem.martinopel píše:Viz nahoře 90-100Ondra. píše:rychlost nárazu? Tipuju tak kolem 50 kmh
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé