

asi si zajdu do auto bazaru a nezavisle vyzkousim velke auta s vyssim obsahem,ale stojim si za svim,ze trckani se studenym motorem po meste znamena spotrebu tezce nad 15 litru
Tak na to zrovna zapomeň, jestli nemáš zbytečných 80.000,- Kč na servis:stromca píše:Ahoj uvažuji o koupi tohoto vozu https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/s80/10462315?goFrom=list trochu mě děsí ten automat .. máte někdo zkušenosti s tímto typem motorizace a převodovky ?? případně kolik by stála předkupní prohlídka v servisu atd prostě takový shrnutí na co se mám zaměřit díky
Docela rozptyl zájmustromca píše: Díky mě se to auto líbí ale právě ten automat mě celkem děsí no ještě mám vybraný tohle http://autojpn.cz/volvo/?idAuto=7
Je to menší ale slušně vybavený .. máte někdo zkušenosti s 1,8 ??
No jo no, samé mínusy: benzín, sedan a ještě těch 300tkm najeto. Nic pro českého Pepíka. Osobně mám přesně takové auto (co má ještě jedno "minus" = automat) a jsem zcela spokojen. Jako druhé auto v rodině, zcela vyhovující. A když jsem přidal lepší audio, byla to ta nejlepší investice.raolsa píše:Je to skoro k neuvěření kam ty ceny padají.
Bydlí v Praze,ale jezdí i po ČR a sem tam do Německa. Takže hlavně delší trasy.doktor píše:Přesně ! O motor bych se nebál, ale za 3 roky 100,000 km, převážně Praha?
Takže bych se juknul, a to tak že hodně, na: brzdy, tlumiče, čepy, ramena, prostě komplet podvozek. To může sakra vlézt do peněz tak, že auto bude jenom stát v servisu a kluk pořád na brigádě.
jestli je to manual, setrvák to má. Opotřebení dle stylu jízdy, výměna je kolem 200-300 tis km. takže jestli ho ještě nedělal, je možný, že tě to brzo čeká no a rovnou se to dělá komplet se spojkou a ložiskem, když už to je rozebraný (práce na celej den).Punkexploited píše:A co dvouhmotový setrvačník? Má to tady ten model? Jak dlouho je životnost? A jak omezit opotřebení?
ajooodoktor píše:akorát, že to je benzín
Ty vole drž už raději hubu a přestaň tady radit ***********ondik007 píše:ono toho je daleko vic co nesmis delat a podtaceni je az posledni mam osobni zkusenost testoval sem svuj setrvak hodne extremne a kdyz vynecham extremni pretizeni vysokym krouticim momentem,tak dulezity je opatrne podrazovat nedelat prudke rozjezdy s hrabanim kol kdyz a skladani kvaltu jak u nejake zavodnicky to je naprosto nejhorsi. podtaceni motoru zvlada vpohode. muzu vam rict,ze ja tocim 1900 otacek i v kopci a narovince kdyz chci jet na spotrebu jezdim mezi 1100 a 1500 otackama. a to je 4 valec. u nejakyho 5 a 6 valce bych se vubec nebal
nesmi se jen z tech nizkych otacek prudce pridavat( i kdyz mas variabilni turbo) rozjezd na dvojku samozrejme. jako ja to delam:D ale tim trpi to je znat na jeho stavu. pro info jak zjistit jestli je ok: zaradit 4 nebo 5 pripadne 6:D
a pri 1500 otackach dupnout na podlahu a nechat vytocit turbo az na vrchol krivky krouticiho momentu. nesmi se rozvibrovat nebo nejak klepat. dale pri vypnuti motoru poslechnout jestli pri dobehu motoru neslysis vyrazne cvak cvak jak setrvak dorazi na doraz.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé