asi si zajdu do auto bazaru a nezavisle vyzkousim velke auta s vyssim obsahem,ale stojim si za svim,ze trckani se studenym motorem po meste znamena spotrebu tezce nad 15 litru
Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 48
- Registrován: 12 roků 9 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 2,4 JTD 132kw 400 Nm
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
asi si zajdu do auto bazaru a nezavisle vyzkousim velke auta s vyssim obsahem,ale stojim si za svim,ze trckani se studenym motorem po meste znamena spotrebu tezce nad 15 litru
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 10043
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Dubí
- Vůz: V60 T8
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
už se to tady docela plevelí, nechcete si udělat tema v lampárně?
_________________
V60 T8 MY2020
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw, XC70 D5 151kw
V60 T8 MY2020
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw, XC70 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 1254
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Bydliště: venkov za Prahou
- Vůz: Sob 9-3SS
- Bydliště: Praha
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
ke koncernovému 2.8V6 - klidně bych tomu věřil, ten motor při klidném ježdění fakt umí zajet slušnou spotřebu. Táta ho měl v Superbu 1 a na dlouhé trasy klidným tempem - to jest jedeš normálně, nepředjíždíš za každou cenu aby ses v koloně posunul o jedno místo, dával běžně za 7l. A má krásný tichý chod, musím se přiznat, že se mi líbíl víc než volvácký
Ono velký motor si bude tu samou cestu jako HTP jen užívat, zatímco HTP bude makat naplno.
jinak k riziku nákladů - ano, i ojetý benzin je riziko, ale vycházíš ze špatných premis
začni cenou, kterou jsi ochotný za auto zaplatit. no a pak se podívej, jak staré nafťáky s kolika km tam spadnou, a jak staré benziňáky s kolika km. Krom toho u atmo benzinu je skutečně minimální riziko drahých závad, dokonce ani kvalita tankovaného paliva tady moc nehraje roli, klidně benzin z JZD (samozřejmě to nedoporučuji), zatímco nafťák ježděný na pančovanou nekvalitní naftu je adept na kasičku...
já když kupoval svýho benziňáka tak za tu cenu bych měl tak o 2-3 roky starší naftu, která měla natočeno minimálně 2x tolik, ale spíš 3x.
ano, mohl jsem mít štěstí při výběru a najít parádní kousek bez investic, ale já raději sportku, tam se mi zdá šance vyhrát větší
jinak k riziku nákladů - ano, i ojetý benzin je riziko, ale vycházíš ze špatných premis
začni cenou, kterou jsi ochotný za auto zaplatit. no a pak se podívej, jak staré nafťáky s kolika km tam spadnou, a jak staré benziňáky s kolika km. Krom toho u atmo benzinu je skutečně minimální riziko drahých závad, dokonce ani kvalita tankovaného paliva tady moc nehraje roli, klidně benzin z JZD (samozřejmě to nedoporučuji), zatímco nafťák ježděný na pančovanou nekvalitní naftu je adept na kasičku...
já když kupoval svýho benziňáka tak za tu cenu bych měl tak o 2-3 roky starší naftu, která měla natočeno minimálně 2x tolik, ale spíš 3x.
ano, mohl jsem mít štěstí při výběru a najít parádní kousek bez investic, ale já raději sportku, tam se mi zdá šance vyhrát větší
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
-
Offline
- Příspěvky: 48
- Registrován: 12 roků 9 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 2,4 JTD 132kw 400 Nm
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
OKI pokračuji v lampárně!
-
Offline
- Příspěvky: 415
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Prahák
- Vůz: Volvo
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Tak na to zrovna zapomeň, jestli nemáš zbytečných 80.000,- Kč na servis:stromca píše:Ahoj uvažuji o koupi tohoto vozu https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/s80/10462315?goFrom=list trochu mě děsí ten automat .. máte někdo zkušenosti s tímto typem motorizace a převodovky ?? případně kolik by stála předkupní prohlídka v servisu atd prostě takový shrnutí na co se mám zaměřit díky
1) přečti si tady něco na téma T6 - je toho tu mraky, převodovka jde do kopru, lambda sondy, atd.
2) AB Auto na Bohdalci - prodávají samý humusy, slepenice a zbastelný bouračky
Pokud chceš S80 v benzínu, zaměř se na atmosféru 2.4i 125kw.
_________________
bylo: 850 T-5R (gul), VOLVO XC70 D5 '05 (Moravák) VOLVO 460 turbo '90 (Sněhulák) - VOLVO V70 TDi '97 (Freddy Krueger) - VOLVO S70R '98 (Červený drak) - VOLVO V50 2.0D '04 (Mrdka)
bylo: 850 T-5R (gul), VOLVO XC70 D5 '05 (Moravák) VOLVO 460 turbo '90 (Sněhulák) - VOLVO V70 TDi '97 (Freddy Krueger) - VOLVO S70R '98 (Červený drak) - VOLVO V50 2.0D '04 (Mrdka)
-
Online
- Moderátor
- Příspěvky: 13206
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Na druhou stranu když mu tam vlítně někdo zkušenej s diagnostikou, tak za ty prachy by to třeba chvíli jezdilo, a i kdyby jen 10tkm, tak to máš 4kč/km a ještě se ti poníží o cenu prodaných ND, takže třeba... 
Jinak obecně na uvítání mezi volva je tato konkrétní motorizace s touto převodovkou neštěstí, zkus hledat něco jinýho než 200kW verzi.
Jinak obecně na uvítání mezi volva je tato konkrétní motorizace s touto převodovkou neštěstí, zkus hledat něco jinýho než 200kW verzi.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 3634
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
x 1
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Docela rozptyl zájmustromca píše: Díky mě se to auto líbí ale právě ten automat mě celkem děsí no ještě mám vybraný tohle http://autojpn.cz/volvo/?idAuto=7
Je to menší ale slušně vybavený .. máte někdo zkušenosti s 1,8 ??
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Ta T6 nebude s cenou konečná a když auto bude za 30000Kč pojízdné a vydrží rok,než se vysype převodovka,tak se dá udělat rozborka a část peněz dostat zpátky.Každopádně bez člověka znalého s diagnostikou bych to nekupoval.
-
Online
- Moderátor
- Příspěvky: 13206
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Z těchto dvou jednoznačně S40, což tim pádem sme o vlákno jinde.
Hlavně si ujasni co chceš, T6tka jako první volvo, když o tom víš kuloví neni a neni a neni ideální volba.
Martinopel:
Hlavně si ujasni co chceš, T6tka jako první volvo, když o tom víš kuloví neni a neni a neni ideální volba.
Martinopel:
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Zdravim, mam zaujem kupit V70II D5, najezd 259000 km. automat, rocnik 2005 kompletni servisni historie - dovoz z Nemecka, chci automat a zaroven mam strach z jeho poruchovosti pri tom najezdu...co si o tom myslite? Co ma caka u auta s timto najezdem? Budem vdacny za kazdy nazor
-
Offline
- Příspěvky: 2412
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Rudice/BK
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
van qvesčn: ví někdo, proč tohle nepustili z manuálem? Problém by byl stejný? Neunesl by to?
edit: myšleno T6...
edit: myšleno T6...
-
Online
- Moderátor
- Příspěvky: 13206
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Kubal: pokud lze dohledat výměny oleje v at, tak bude použitelná, rozvody ještě vydrží. Víc se z tvého příspěvku usoudit nedá.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 526
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Vůz: V40 B4184S2 černá metalíza? v70 B 5244 S
- Bydliště: Olomouc
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Zdravím.
Mám dotaz ohledně https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/s60/12170691?goFrom=list.Jedná se o S60 2.4 125KW r.v. 2001 najeto 296 tisíc km.
Jedná se o vůz kamaráda, který toto auto kupoval před 3 roky dovezené z německa s nájezdem 200 tisic km.
Nyní má 300 tisíc km. Myslíte, že ještě ten motor vydrží? Rozvody měnil před 50 tisíc km a olej vyměňuje pravidelně a nikde nic neklepe.
Volvo by chtěl koupit můj bratr( ještě student, ale s brigádami)
Mám dotaz ohledně https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/s60/12170691?goFrom=list.Jedná se o S60 2.4 125KW r.v. 2001 najeto 296 tisíc km.
Jedná se o vůz kamaráda, který toto auto kupoval před 3 roky dovezené z německa s nájezdem 200 tisic km.
Nyní má 300 tisíc km. Myslíte, že ještě ten motor vydrží? Rozvody měnil před 50 tisíc km a olej vyměňuje pravidelně a nikde nic neklepe.
Volvo by chtěl koupit můj bratr( ještě student, ale s brigádami)
Naposledy upravil(a) Punkexploited dne 17 úno 2013 16:39, celkem upraveno 1 x.
_________________
XC90 D5 136kw automat 6q, rok 2007 koupeno s nájezdem 340tkm
S80 2.4 D5 120kw automat 5q, rok 2005 kupováno při nájezdu 518tkm
https://www.rajce.idnes.cz/punkexploited/album/s80-2-4-d5-120kw-r-v-2005
Bylo v70 2.5t 154kw automat 5q,4x4 rok 2004 https://www.rajce.idnes.cz/punkexploited/album/v70-2-5t-154kw-automat-5q-4x4
bylo V40 1.8 90kw B4184S2, cerna metaliza, rok 2001 https://www.rajce.idnes.cz/punkexploited/album/volvo-v40, bylo
V70 2.4 125kw B 5244 S, modrá, rok 2001 https://www.rajce.idnes.cz/punkexploited/album/volvo-v70
První auťák Pontiac LeMans 1.6 potom Vectra A 1.6 pak Felicia rok 2000 1.3 a teď VOLVO!
XC90 D5 136kw automat 6q, rok 2007 koupeno s nájezdem 340tkm
S80 2.4 D5 120kw automat 5q, rok 2005 kupováno při nájezdu 518tkm
https://www.rajce.idnes.cz/punkexploited/album/s80-2-4-d5-120kw-r-v-2005
Bylo v70 2.5t 154kw automat 5q,4x4 rok 2004 https://www.rajce.idnes.cz/punkexploited/album/v70-2-5t-154kw-automat-5q-4x4
bylo V40 1.8 90kw B4184S2, cerna metaliza, rok 2001 https://www.rajce.idnes.cz/punkexploited/album/volvo-v40, bylo
V70 2.4 125kw B 5244 S, modrá, rok 2001 https://www.rajce.idnes.cz/punkexploited/album/volvo-v70
První auťák Pontiac LeMans 1.6 potom Vectra A 1.6 pak Felicia rok 2000 1.3 a teď VOLVO!
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14703
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Odpověděl jsi si prakticky sám. Ten motor je prakticky nesmrtelný a jestli o něj jak píšeš je pravidelně staráno tak není problém. 
Je to skoro k neuvěření kam ty ceny padají.
Je to skoro k neuvěření kam ty ceny padají.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 2605
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/P*/740/940
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
No jo no, samé mínusy: benzín, sedan a ještě těch 300tkm najeto. Nic pro českého Pepíka. Osobně mám přesně takové auto (co má ještě jedno "minus" = automat) a jsem zcela spokojen. Jako druhé auto v rodině, zcela vyhovující. A když jsem přidal lepší audio, byla to ta nejlepší investice.raolsa píše:Je to skoro k neuvěření kam ty ceny padají.
Taky přemýšlím, proč každý řeší, jak je na tom motor ve 300tkm? Když ty jsou (až na výjimky) při pravidelných výměnách oleje úplně v pohodě. Na údržbu se často kašle, ale ten olej se snad ještě jakž takž mění, nebo se pletu?
Ale ve 300tkm už to budou za sebou mít všechny díly nápravy, zvláště při provozu na českých silnicích. Ramena, čepy, silentbloky. A to když se u takového auta za 40t vymění, tak je to 50% ceny auta, možná víc.
Ovšem za 40t - to je vcelku málo, tak to zřejmě nebude úplně výstavní kousek. Nějaké (nejen) kosmetické problémy tam asi budou (cosi je vidět na sedalde řidiče). Ale když se to všechno pospravuje, může to být dobrá kára. S60 je fajnové vozítko.
Pavel
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvky: 526
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Vůz: V40 B4184S2 černá metalíza? v70 B 5244 S
- Bydliště: Olomouc
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Ale zase ta cena je prostě dobrá. On počítá s tím,že do toho bude muset něco vrazit, ale teď je to klidné i na nerovnostech.
Chtěl jsem jenom slyšet názor jestli by do toho někdo šel nebo ne. Já osobně bych tomu auto věřil.
Kůže na sedle řidiče je jen popraskaná. Majitel se o to auto staral dobře. Servis dělal v Praze u nějakých mechaniku co dělali dřív ve Volvu.
Chtěl jsem jenom slyšet názor jestli by do toho někdo šel nebo ne. Já osobně bych tomu auto věřil.
Kůže na sedle řidiče je jen popraskaná. Majitel se o to auto staral dobře. Servis dělal v Praze u nějakých mechaniku co dělali dřív ve Volvu.
_________________
XC90 D5 136kw automat 6q, rok 2007 koupeno s nájezdem 340tkm
S80 2.4 D5 120kw automat 5q, rok 2005 kupováno při nájezdu 518tkm
https://www.rajce.idnes.cz/punkexploited/album/s80-2-4-d5-120kw-r-v-2005
Bylo v70 2.5t 154kw automat 5q,4x4 rok 2004 https://www.rajce.idnes.cz/punkexploited/album/v70-2-5t-154kw-automat-5q-4x4
bylo V40 1.8 90kw B4184S2, cerna metaliza, rok 2001 https://www.rajce.idnes.cz/punkexploited/album/volvo-v40, bylo
V70 2.4 125kw B 5244 S, modrá, rok 2001 https://www.rajce.idnes.cz/punkexploited/album/volvo-v70
První auťák Pontiac LeMans 1.6 potom Vectra A 1.6 pak Felicia rok 2000 1.3 a teď VOLVO!
XC90 D5 136kw automat 6q, rok 2007 koupeno s nájezdem 340tkm
S80 2.4 D5 120kw automat 5q, rok 2005 kupováno při nájezdu 518tkm
https://www.rajce.idnes.cz/punkexploited/album/s80-2-4-d5-120kw-r-v-2005
Bylo v70 2.5t 154kw automat 5q,4x4 rok 2004 https://www.rajce.idnes.cz/punkexploited/album/v70-2-5t-154kw-automat-5q-4x4
bylo V40 1.8 90kw B4184S2, cerna metaliza, rok 2001 https://www.rajce.idnes.cz/punkexploited/album/volvo-v40, bylo
V70 2.4 125kw B 5244 S, modrá, rok 2001 https://www.rajce.idnes.cz/punkexploited/album/volvo-v70
První auťák Pontiac LeMans 1.6 potom Vectra A 1.6 pak Felicia rok 2000 1.3 a teď VOLVO!
-
Offline
- Příspěvky: 3186
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Přesně ! O motor bych se nebál, ale za 3 roky 100,000 km, převážně Praha?
Takže bych se juknul, a to tak že hodně, na: brzdy, tlumiče, čepy, ramena, prostě komplet podvozek. To může sakra vlézt do peněz tak, že auto bude jenom stát v servisu a kluk pořád na brigádě.
Takže bych se juknul, a to tak že hodně, na: brzdy, tlumiče, čepy, ramena, prostě komplet podvozek. To může sakra vlézt do peněz tak, že auto bude jenom stát v servisu a kluk pořád na brigádě.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvky: 526
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Vůz: V40 B4184S2 černá metalíza? v70 B 5244 S
- Bydliště: Olomouc
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Bydlí v Praze,ale jezdí i po ČR a sem tam do Německa. Takže hlavně delší trasy.doktor píše:Přesně ! O motor bych se nebál, ale za 3 roky 100,000 km, převážně Praha?
Takže bych se juknul, a to tak že hodně, na: brzdy, tlumiče, čepy, ramena, prostě komplet podvozek. To může sakra vlézt do peněz tak, že auto bude jenom stát v servisu a kluk pořád na brigádě.
Brzdy dělal, a teď byl v servise a nic co by tam bylo potřeba hned udělat. Jen střední díl výfuku . Před rokem a půl mu řekli,že je horší škrtící klapka,ale pak mu to vyčistili a zase funguje to jak má. Počítá s tím,že něco bude třeba ,ale asi tak pul roku klid(v 7/2013 končí technická). Byli jsme se na to dívat s mechanikem(nedělá ve Volvu
_________________
XC90 D5 136kw automat 6q, rok 2007 koupeno s nájezdem 340tkm
S80 2.4 D5 120kw automat 5q, rok 2005 kupováno při nájezdu 518tkm
https://www.rajce.idnes.cz/punkexploited/album/s80-2-4-d5-120kw-r-v-2005
Bylo v70 2.5t 154kw automat 5q,4x4 rok 2004 https://www.rajce.idnes.cz/punkexploited/album/v70-2-5t-154kw-automat-5q-4x4
bylo V40 1.8 90kw B4184S2, cerna metaliza, rok 2001 https://www.rajce.idnes.cz/punkexploited/album/volvo-v40, bylo
V70 2.4 125kw B 5244 S, modrá, rok 2001 https://www.rajce.idnes.cz/punkexploited/album/volvo-v70
První auťák Pontiac LeMans 1.6 potom Vectra A 1.6 pak Felicia rok 2000 1.3 a teď VOLVO!
XC90 D5 136kw automat 6q, rok 2007 koupeno s nájezdem 340tkm
S80 2.4 D5 120kw automat 5q, rok 2005 kupováno při nájezdu 518tkm
https://www.rajce.idnes.cz/punkexploited/album/s80-2-4-d5-120kw-r-v-2005
Bylo v70 2.5t 154kw automat 5q,4x4 rok 2004 https://www.rajce.idnes.cz/punkexploited/album/v70-2-5t-154kw-automat-5q-4x4
bylo V40 1.8 90kw B4184S2, cerna metaliza, rok 2001 https://www.rajce.idnes.cz/punkexploited/album/volvo-v40, bylo
V70 2.4 125kw B 5244 S, modrá, rok 2001 https://www.rajce.idnes.cz/punkexploited/album/volvo-v70
První auťák Pontiac LeMans 1.6 potom Vectra A 1.6 pak Felicia rok 2000 1.3 a teď VOLVO!
-
Offline
- Příspěvky: 3186
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
tak to vypadá, že asi jo.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvky: 526
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Vůz: V40 B4184S2 černá metalíza? v70 B 5244 S
- Bydliště: Olomouc
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
A co dvouhmotový setrvačník? Má to tady ten model? Jak dlouho je životnost? A jak omezit opotřebení?
_________________
XC90 D5 136kw automat 6q, rok 2007 koupeno s nájezdem 340tkm
S80 2.4 D5 120kw automat 5q, rok 2005 kupováno při nájezdu 518tkm
https://www.rajce.idnes.cz/punkexploited/album/s80-2-4-d5-120kw-r-v-2005
Bylo v70 2.5t 154kw automat 5q,4x4 rok 2004 https://www.rajce.idnes.cz/punkexploited/album/v70-2-5t-154kw-automat-5q-4x4
bylo V40 1.8 90kw B4184S2, cerna metaliza, rok 2001 https://www.rajce.idnes.cz/punkexploited/album/volvo-v40, bylo
V70 2.4 125kw B 5244 S, modrá, rok 2001 https://www.rajce.idnes.cz/punkexploited/album/volvo-v70
První auťák Pontiac LeMans 1.6 potom Vectra A 1.6 pak Felicia rok 2000 1.3 a teď VOLVO!
XC90 D5 136kw automat 6q, rok 2007 koupeno s nájezdem 340tkm
S80 2.4 D5 120kw automat 5q, rok 2005 kupováno při nájezdu 518tkm
https://www.rajce.idnes.cz/punkexploited/album/s80-2-4-d5-120kw-r-v-2005
Bylo v70 2.5t 154kw automat 5q,4x4 rok 2004 https://www.rajce.idnes.cz/punkexploited/album/v70-2-5t-154kw-automat-5q-4x4
bylo V40 1.8 90kw B4184S2, cerna metaliza, rok 2001 https://www.rajce.idnes.cz/punkexploited/album/volvo-v40, bylo
V70 2.4 125kw B 5244 S, modrá, rok 2001 https://www.rajce.idnes.cz/punkexploited/album/volvo-v70
První auťák Pontiac LeMans 1.6 potom Vectra A 1.6 pak Felicia rok 2000 1.3 a teď VOLVO!
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 10043
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Dubí
- Vůz: V60 T8
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
jestli je to manual, setrvák to má. Opotřebení dle stylu jízdy, výměna je kolem 200-300 tis km. takže jestli ho ještě nedělal, je možný, že tě to brzo čeká no a rovnou se to dělá komplet se spojkou a ložiskem, když už to je rozebraný (práce na celej den).Punkexploited píše:A co dvouhmotový setrvačník? Má to tady ten model? Jak dlouho je životnost? A jak omezit opotřebení?
Hlavní je nepodtáčet, to mu škodí nejvíc, jakože rozjezdy na dvojku, trojku a kochat se, jak to ten dýzl pěkně pobírá...
_________________
V60 T8 MY2020
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw, XC70 D5 151kw
V60 T8 MY2020
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw, XC70 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 3186
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
akorát, že to je benzín 
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 10043
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Dubí
- Vůz: V60 T8
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
ajooodoktor píše:akorát, že to je benzín
ale tam je taky dvouhmota, jen se tolik nekazí jako u dieslu
_________________
V60 T8 MY2020
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw, XC70 D5 151kw
V60 T8 MY2020
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw, XC70 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 48
- Registrován: 12 roků 9 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 2,4 JTD 132kw 400 Nm
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
ono toho je daleko vic co nesmis delat a podtaceni je az posledni mam osobni zkusenost testoval sem svuj setrvak hodne extremne a kdyz vynecham extremni pretizeni vysokym krouticim momentem,tak dulezity je opatrne podrazovat nedelat prudke rozjezdy s hrabanim kol kdyz a skladani kvaltu jak u nejake zavodnicky to je naprosto nejhorsi. podtaceni motoru zvlada vpohode. muzu vam rict,ze ja tocim 1900 otacek i v kopci a narovince kdyz chci jet na spotrebu jezdim mezi 1100 a 1500 otackama. a to je 4 valec. u nejakyho 5 a 6 valce bych se vubec nebal
nesmi se jen z tech nizkych otacek prudce pridavat( i kdyz mas variabilni turbo) rozjezd na dvojku samozrejme. jako ja to delam:D ale tim trpi to je znat na jeho stavu. pro info jak zjistit jestli je ok: zaradit 4 nebo 5 pripadne 6:D
a pri 1500 otackach dupnout na podlahu a nechat vytocit turbo az na vrchol krivky krouticiho momentu. nesmi se rozvibrovat nebo nejak klepat. dale pri vypnuti motoru poslechnout jestli pri dobehu motoru neslysis vyrazne cvak cvak jak setrvak dorazi na doraz.
nesmi se jen z tech nizkych otacek prudce pridavat( i kdyz mas variabilni turbo) rozjezd na dvojku samozrejme. jako ja to delam:D ale tim trpi to je znat na jeho stavu. pro info jak zjistit jestli je ok: zaradit 4 nebo 5 pripadne 6:D
a pri 1500 otackach dupnout na podlahu a nechat vytocit turbo az na vrchol krivky krouticiho momentu. nesmi se rozvibrovat nebo nejak klepat. dale pri vypnuti motoru poslechnout jestli pri dobehu motoru neslysis vyrazne cvak cvak jak setrvak dorazi na doraz.
Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70
Ty vole drž už raději hubu a přestaň tady radit ***********ondik007 píše:ono toho je daleko vic co nesmis delat a podtaceni je az posledni mam osobni zkusenost testoval sem svuj setrvak hodne extremne a kdyz vynecham extremni pretizeni vysokym krouticim momentem,tak dulezity je opatrne podrazovat nedelat prudke rozjezdy s hrabanim kol kdyz a skladani kvaltu jak u nejake zavodnicky to je naprosto nejhorsi. podtaceni motoru zvlada vpohode. muzu vam rict,ze ja tocim 1900 otacek i v kopci a narovince kdyz chci jet na spotrebu jezdim mezi 1100 a 1500 otackama. a to je 4 valec. u nejakyho 5 a 6 valce bych se vubec nebal
nesmi se jen z tech nizkych otacek prudce pridavat( i kdyz mas variabilni turbo) rozjezd na dvojku samozrejme. jako ja to delam:D ale tim trpi to je znat na jeho stavu. pro info jak zjistit jestli je ok: zaradit 4 nebo 5 pripadne 6:D
a pri 1500 otackach dupnout na podlahu a nechat vytocit turbo az na vrchol krivky krouticiho momentu. nesmi se rozvibrovat nebo nejak klepat. dale pri vypnuti motoru poslechnout jestli pri dobehu motoru neslysis vyrazne cvak cvak jak setrvak dorazi na doraz.
Naposledy upravil(a) GDPR_user dne 04 led 2020 12:15, celkem upraveno 5 x.
Důvod: Slovník !!!
Důvod: Slovník !!!
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé