Poraďte při koupi 850, S/V/XC70 I-II, S60, S80, XC90

Kulaté velké předokolky/AWD
  • Autor
  • Zpráva
ondik007
Offline
Příspěvky: 48
Registrován: 12 roků 5 měsíců
Bydliště: Zlín
Vůz: 2,4 JTD 132kw 400 Nm

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od ondik007 »

:) pucte mi nekdo volvo:D:D dneska mi v praci kolega tvrdil podobne bachorky jako uz vic lidi,ze 1,5 tunovy passat 2,8 V6 jezdi po meste za 9 litru a kombinovane za 8,5. a BMW 328 i za 7,8 :D
asi si zajdu do auto bazaru a nezavisle vyzkousim velke auta s vyssim obsahem,ale stojim si za svim,ze trckani se studenym motorem po meste znamena spotrebu tezce nad 15 litru

hajnej
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 9949
Registrován: 16 roků 9 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 D5 151kw 2011

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od hajnej »

už se to tady docela plevelí, nechcete si udělat tema v lampárně?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw

Kuko28
Offline
Příspěvky: 1254
Registrován: 16 roků
Bydliště: venkov za Prahou
Vůz: Sob 9-3SS
Bydliště: Praha

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od Kuko28 »

ke koncernovému 2.8V6 - klidně bych tomu věřil, ten motor při klidném ježdění fakt umí zajet slušnou spotřebu. Táta ho měl v Superbu 1 a na dlouhé trasy klidným tempem - to jest jedeš normálně, nepředjíždíš za každou cenu aby ses v koloně posunul o jedno místo, dával běžně za 7l. A má krásný tichý chod, musím se přiznat, že se mi líbíl víc než volvácký :sorry: Ono velký motor si bude tu samou cestu jako HTP jen užívat, zatímco HTP bude makat naplno.

jinak k riziku nákladů - ano, i ojetý benzin je riziko, ale vycházíš ze špatných premis

začni cenou, kterou jsi ochotný za auto zaplatit. no a pak se podívej, jak staré nafťáky s kolika km tam spadnou, a jak staré benziňáky s kolika km. Krom toho u atmo benzinu je skutečně minimální riziko drahých závad, dokonce ani kvalita tankovaného paliva tady moc nehraje roli, klidně benzin z JZD (samozřejmě to nedoporučuji), zatímco nafťák ježděný na pančovanou nekvalitní naftu je adept na kasičku...

já když kupoval svýho benziňáka tak za tu cenu bych měl tak o 2-3 roky starší naftu, která měla natočeno minimálně 2x tolik, ale spíš 3x.

ano, mohl jsem mít štěstí při výběru a najít parádní kousek bez investic, ale já raději sportku, tam se mi zdá šance vyhrát větší
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR

ondik007
Offline
Příspěvky: 48
Registrován: 12 roků 5 měsíců
Bydliště: Zlín
Vůz: 2,4 JTD 132kw 400 Nm

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od ondik007 »

OKI pokračuji v lampárně!

majtinek
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 416
Registrován: 14 roků 3 měsíce
Bydliště: Prahák
Vůz: Volvo

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od majtinek »

stromca píše:Ahoj uvažuji o koupi tohoto vozu https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/s80/10462315?goFrom=list trochu mě děsí ten automat .. máte někdo zkušenosti s tímto typem motorizace a převodovky ?? případně kolik by stála předkupní prohlídka v servisu atd prostě takový shrnutí na co se mám zaměřit díky :-)
Tak na to zrovna zapomeň, jestli nemáš zbytečných 80.000,- Kč na servis:
1) přečti si tady něco na téma T6 - je toho tu mraky, převodovka jde do kopru, lambda sondy, atd.
2) AB Auto na Bohdalci - prodávají samý humusy, slepenice a zbastelný bouračky

Pokud chceš S80 v benzínu, zaměř se na atmosféru 2.4i 125kw.
_________________
bylo: 850 T-5R (gul), VOLVO XC70 D5 '05 (Moravák) VOLVO 460 turbo '90 (Sněhulák) - VOLVO V70 TDi '97 (Freddy Krueger) - VOLVO S70R '98 (Červený drak) - VOLVO V50 2.0D '04 (Mrdka)

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 12937
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od Urvanej »

Na druhou stranu když mu tam vlítně někdo zkušenej s diagnostikou, tak za ty prachy by to třeba chvíli jezdilo, a i kdyby jen 10tkm, tak to máš 4kč/km a ještě se ti poníží o cenu prodaných ND, takže třeba... :-)
Jinak obecně na uvítání mezi volva je tato konkrétní motorizace s touto převodovkou neštěstí, zkus hledat něco jinýho než 200kW verzi.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

yoby
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 3629
Registrován: 18 roků 1 měsíc
Bydliště: České Budějovice
Participant x 1

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od yoby »

stromca píše: Díky mě se to auto líbí ale právě ten automat mě celkem děsí no ještě mám vybraný tohle http://autojpn.cz/volvo/?idAuto=7
Je to menší ale slušně vybavený .. máte někdo zkušenosti s 1,8 ??
Docela rozptyl zájmu :-) 1,8 není žádný velký průser, na normální ježdění stačí .. teda rakety to není :D
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999

GDPR_user

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od GDPR_user »

Ta T6 nebude s cenou konečná a když auto bude za 30000Kč pojízdné a vydrží rok,než se vysype převodovka,tak se dá udělat rozborka a část peněz dostat zpátky.Každopádně bez člověka znalého s diagnostikou bych to nekupoval.

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 12937
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od Urvanej »

Z těchto dvou jednoznačně S40, což tim pádem sme o vlákno jinde.
Hlavně si ujasni co chceš, T6tka jako první volvo, když o tom víš kuloví neni a neni a neni ideální volba.
Martinopel: :good:
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

kubal

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od kubal »

Zdravim, mam zaujem kupit V70II D5, najezd 259000 km. automat, rocnik 2005 kompletni servisni historie - dovoz z Nemecka, chci automat a zaroven mam strach z jeho poruchovosti pri tom najezdu...co si o tom myslite? Co ma caka u auta s timto najezdem? Budem vdacny za kazdy nazor

mr1
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2397
Registrován: 16 roků 4 měsíce
Bydliště: Rudice/BK

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od mr1 »

van qvesčn: ví někdo, proč tohle nepustili z manuálem? Problém by byl stejný? Neunesl by to?
edit: myšleno T6...
_________________
je: S60 2,4D r.06/854 TDI r.96/964 3.0 r.95/S80 TDI r.00/XC90 D5 r.05
bylo: 944 2.3FB r.92/363 2.0K r.??/S40 2.0LPT r.00/V70 TDI r.97
Obrázky Spotřeby

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 12937
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od Urvanej »

Kubal: pokud lze dohledat výměny oleje v at, tak bude použitelná, rozvody ještě vydrží. Víc se z tvého příspěvku usoudit nedá.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Punkexploited
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 519
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Vůz: V40 B4184S2 černá metalíza? v70 B 5244 S
Bydliště: Olomouc

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od Punkexploited »

Zdravím.
Mám dotaz ohledně https://www.sauto.cz/osobni/detail/volvo/s60/12170691?goFrom=list.Jedná se o S60 2.4 125KW r.v. 2001 najeto 296 tisíc km.
Jedná se o vůz kamaráda, který toto auto kupoval před 3 roky dovezené z německa s nájezdem 200 tisic km.
Nyní má 300 tisíc km. Myslíte, že ještě ten motor vydrží? Rozvody měnil před 50 tisíc km a olej vyměňuje pravidelně a nikde nic neklepe.
Volvo by chtěl koupit můj bratr( ještě student, ale s brigádami)
Naposledy upravil(a) Punkexploited dne 17 úno 2013 16:39, celkem upraveno 1 x.
_________________
XC90 D5 136kw automat 6q, rok 2007 koupeno s nájezdem 340tkm
S80 2.4 D5 120kw automat 5q, rok 2005 kupováno při nájezdu 518tkm
https://www.rajce.idnes.cz/punkexploited/album/s80-2-4-d5-120kw-r-v-2005
Bylo v70 2.5t 154kw automat 5q,4x4 rok 2004 https://www.rajce.idnes.cz/punkexploited/album/v70-2-5t-154kw-automat-5q-4x4
bylo V40 1.8 90kw B4184S2, cerna metaliza, rok 2001 https://www.rajce.idnes.cz/punkexploited/album/volvo-v40, bylo
V70 2.4 125kw B 5244 S, modrá, rok 2001 https://www.rajce.idnes.cz/punkexploited/album/volvo-v70
První auťák Pontiac LeMans 1.6 potom Vectra A 1.6 pak Felicia rok 2000 1.3 a teď VOLVO!

raolsa
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 14286
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
Participant x 1

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od raolsa »

Odpověděl jsi si prakticky sám. Ten motor je prakticky nesmrtelný a jestli o něj jak píšeš je pravidelně staráno tak není problém. :wink:
Je to skoro k neuvěření kam ty ceny padají. :roll:
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920

ok2ucx
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2609
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Bydliště: Poodří
Vůz: V90CC-T6/P*/740/940

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od ok2ucx »

raolsa píše:Je to skoro k neuvěření kam ty ceny padají. :roll:
No jo no, samé mínusy: benzín, sedan a ještě těch 300tkm najeto. Nic pro českého Pepíka. Osobně mám přesně takové auto (co má ještě jedno "minus" = automat) a jsem zcela spokojen. Jako druhé auto v rodině, zcela vyhovující. A když jsem přidal lepší audio, byla to ta nejlepší investice.

Taky přemýšlím, proč každý řeší, jak je na tom motor ve 300tkm? Když ty jsou (až na výjimky) při pravidelných výměnách oleje úplně v pohodě. Na údržbu se často kašle, ale ten olej se snad ještě jakž takž mění, nebo se pletu?
Ale ve 300tkm už to budou za sebou mít všechny díly nápravy, zvláště při provozu na českých silnicích. Ramena, čepy, silentbloky. A to když se u takového auta za 40t vymění, tak je to 50% ceny auta, možná víc.

Ovšem za 40t - to je vcelku málo, tak to zřejmě nebude úplně výstavní kousek. Nějaké (nejen) kosmetické problémy tam asi budou (cosi je vidět na sedalde řidiče). Ale když se to všechno pospravuje, může to být dobrá kára. S60 je fajnové vozítko.

Pavel
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

Punkexploited
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 519
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Vůz: V40 B4184S2 černá metalíza? v70 B 5244 S
Bydliště: Olomouc

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od Punkexploited »

Ale zase ta cena je prostě dobrá. On počítá s tím,že do toho bude muset něco vrazit, ale teď je to klidné i na nerovnostech.
Chtěl jsem jenom slyšet názor jestli by do toho někdo šel nebo ne. Já osobně bych tomu auto věřil.
Kůže na sedle řidiče je jen popraskaná. Majitel se o to auto staral dobře. Servis dělal v Praze u nějakých mechaniku co dělali dřív ve Volvu.
_________________
XC90 D5 136kw automat 6q, rok 2007 koupeno s nájezdem 340tkm
S80 2.4 D5 120kw automat 5q, rok 2005 kupováno při nájezdu 518tkm
https://www.rajce.idnes.cz/punkexploited/album/s80-2-4-d5-120kw-r-v-2005
Bylo v70 2.5t 154kw automat 5q,4x4 rok 2004 https://www.rajce.idnes.cz/punkexploited/album/v70-2-5t-154kw-automat-5q-4x4
bylo V40 1.8 90kw B4184S2, cerna metaliza, rok 2001 https://www.rajce.idnes.cz/punkexploited/album/volvo-v40, bylo
V70 2.4 125kw B 5244 S, modrá, rok 2001 https://www.rajce.idnes.cz/punkexploited/album/volvo-v70
První auťák Pontiac LeMans 1.6 potom Vectra A 1.6 pak Felicia rok 2000 1.3 a teď VOLVO!

doktor
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3186
Registrován: 17 roků
Bydliště: Slaný, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od doktor »

Přesně ! O motor bych se nebál, ale za 3 roky 100,000 km, převážně Praha?

Takže bych se juknul, a to tak že hodně, na: brzdy, tlumiče, čepy, ramena, prostě komplet podvozek. To může sakra vlézt do peněz tak, že auto bude jenom stát v servisu a kluk pořád na brigádě.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE

Punkexploited
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 519
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Vůz: V40 B4184S2 černá metalíza? v70 B 5244 S
Bydliště: Olomouc

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od Punkexploited »

doktor píše:Přesně ! O motor bych se nebál, ale za 3 roky 100,000 km, převážně Praha?

Takže bych se juknul, a to tak že hodně, na: brzdy, tlumiče, čepy, ramena, prostě komplet podvozek. To může sakra vlézt do peněz tak, že auto bude jenom stát v servisu a kluk pořád na brigádě.
Bydlí v Praze,ale jezdí i po ČR a sem tam do Německa. Takže hlavně delší trasy.
Brzdy dělal, a teď byl v servise a nic co by tam bylo potřeba hned udělat. Jen střední díl výfuku . Před rokem a půl mu řekli,že je horší škrtící klapka,ale pak mu to vyčistili a zase funguje to jak má. Počítá s tím,že něco bude třeba ,ale asi tak pul roku klid(v 7/2013 končí technická). Byli jsme se na to dívat s mechanikem(nedělá ve Volvu :D ) a ten říkal,že za tu cenu je to prostě dobry.
_________________
XC90 D5 136kw automat 6q, rok 2007 koupeno s nájezdem 340tkm
S80 2.4 D5 120kw automat 5q, rok 2005 kupováno při nájezdu 518tkm
https://www.rajce.idnes.cz/punkexploited/album/s80-2-4-d5-120kw-r-v-2005
Bylo v70 2.5t 154kw automat 5q,4x4 rok 2004 https://www.rajce.idnes.cz/punkexploited/album/v70-2-5t-154kw-automat-5q-4x4
bylo V40 1.8 90kw B4184S2, cerna metaliza, rok 2001 https://www.rajce.idnes.cz/punkexploited/album/volvo-v40, bylo
V70 2.4 125kw B 5244 S, modrá, rok 2001 https://www.rajce.idnes.cz/punkexploited/album/volvo-v70
První auťák Pontiac LeMans 1.6 potom Vectra A 1.6 pak Felicia rok 2000 1.3 a teď VOLVO!

doktor
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3186
Registrován: 17 roků
Bydliště: Slaný, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od doktor »

tak to vypadá, že asi jo.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE

Punkexploited
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 519
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Vůz: V40 B4184S2 černá metalíza? v70 B 5244 S
Bydliště: Olomouc

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od Punkexploited »

A co dvouhmotový setrvačník? Má to tady ten model? Jak dlouho je životnost? A jak omezit opotřebení?
_________________
XC90 D5 136kw automat 6q, rok 2007 koupeno s nájezdem 340tkm
S80 2.4 D5 120kw automat 5q, rok 2005 kupováno při nájezdu 518tkm
https://www.rajce.idnes.cz/punkexploited/album/s80-2-4-d5-120kw-r-v-2005
Bylo v70 2.5t 154kw automat 5q,4x4 rok 2004 https://www.rajce.idnes.cz/punkexploited/album/v70-2-5t-154kw-automat-5q-4x4
bylo V40 1.8 90kw B4184S2, cerna metaliza, rok 2001 https://www.rajce.idnes.cz/punkexploited/album/volvo-v40, bylo
V70 2.4 125kw B 5244 S, modrá, rok 2001 https://www.rajce.idnes.cz/punkexploited/album/volvo-v70
První auťák Pontiac LeMans 1.6 potom Vectra A 1.6 pak Felicia rok 2000 1.3 a teď VOLVO!

hajnej
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 9949
Registrován: 16 roků 9 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 D5 151kw 2011

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od hajnej »

Punkexploited píše:A co dvouhmotový setrvačník? Má to tady ten model? Jak dlouho je životnost? A jak omezit opotřebení?
jestli je to manual, setrvák to má. Opotřebení dle stylu jízdy, výměna je kolem 200-300 tis km. takže jestli ho ještě nedělal, je možný, že tě to brzo čeká no a rovnou se to dělá komplet se spojkou a ložiskem, když už to je rozebraný (práce na celej den).

Hlavní je nepodtáčet, to mu škodí nejvíc, jakože rozjezdy na dvojku, trojku a kochat se, jak to ten dýzl pěkně pobírá...
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw

doktor
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3186
Registrován: 17 roků
Bydliště: Slaný, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od doktor »

akorát, že to je benzín :D
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE

hajnej
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 9949
Registrován: 16 roků 9 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 D5 151kw 2011

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od hajnej »

doktor píše:akorát, že to je benzín :D
ajooo :)
ale tam je taky dvouhmota, jen se tolik nekazí jako u dieslu
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw

ondik007
Offline
Příspěvky: 48
Registrován: 12 roků 5 měsíců
Bydliště: Zlín
Vůz: 2,4 JTD 132kw 400 Nm

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od ondik007 »

ono toho je daleko vic co nesmis delat a podtaceni je az posledni mam osobni zkusenost testoval sem svuj setrvak hodne extremne a kdyz vynecham extremni pretizeni vysokym krouticim momentem,tak dulezity je opatrne podrazovat nedelat prudke rozjezdy s hrabanim kol kdyz a skladani kvaltu jak u nejake zavodnicky to je naprosto nejhorsi. podtaceni motoru zvlada vpohode. muzu vam rict,ze ja tocim 1900 otacek i v kopci a narovince kdyz chci jet na spotrebu jezdim mezi 1100 a 1500 otackama. a to je 4 valec. u nejakyho 5 a 6 valce bych se vubec nebal
nesmi se jen z tech nizkych otacek prudce pridavat( i kdyz mas variabilni turbo) rozjezd na dvojku samozrejme. jako ja to delam:D ale tim trpi to je znat na jeho stavu. pro info jak zjistit jestli je ok: zaradit 4 nebo 5 pripadne 6:D
a pri 1500 otackach dupnout na podlahu a nechat vytocit turbo az na vrchol krivky krouticiho momentu. nesmi se rozvibrovat nebo nejak klepat. dale pri vypnuti motoru poslechnout jestli pri dobehu motoru neslysis vyrazne cvak cvak jak setrvak dorazi na doraz.

GDPR_user

Poraďte při koupi 850, S70, V70 I-III, S60, S80, XC60/70

Příspěvek od GDPR_user »

ondik007 píše:ono toho je daleko vic co nesmis delat a podtaceni je az posledni mam osobni zkusenost testoval sem svuj setrvak hodne extremne a kdyz vynecham extremni pretizeni vysokym krouticim momentem,tak dulezity je opatrne podrazovat nedelat prudke rozjezdy s hrabanim kol kdyz a skladani kvaltu jak u nejake zavodnicky to je naprosto nejhorsi. podtaceni motoru zvlada vpohode. muzu vam rict,ze ja tocim 1900 otacek i v kopci a narovince kdyz chci jet na spotrebu jezdim mezi 1100 a 1500 otackama. a to je 4 valec. u nejakyho 5 a 6 valce bych se vubec nebal
nesmi se jen z tech nizkych otacek prudce pridavat( i kdyz mas variabilni turbo) rozjezd na dvojku samozrejme. jako ja to delam:D ale tim trpi to je znat na jeho stavu. pro info jak zjistit jestli je ok: zaradit 4 nebo 5 pripadne 6:D
a pri 1500 otackach dupnout na podlahu a nechat vytocit turbo az na vrchol krivky krouticiho momentu. nesmi se rozvibrovat nebo nejak klepat. dale pri vypnuti motoru poslechnout jestli pri dobehu motoru neslysis vyrazne cvak cvak jak setrvak dorazi na doraz.
Ty vole drž už raději hubu a přestaň tady radit ***********
Naposledy upravil(a) GDPR_user dne 04 led 2020 12:15, celkem upraveno 5 x.
Důvod: Slovník !!!

Zpět na „S60, V / XC70 II (-07), S80 (-06), XC90“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé