Jednalo se o motor benzínový TSI kW nevím ale přes 100kW to nebylo (žeby 63,neznám watáž škodovek)
Rozvody po 15000km
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 1255
- Registrován: 19 roků
- Bydliště: Litvínov
- Vůz: Saab 9-3Aero,9-5Troll,9-5Aero,9000Aero
- Bydliště: Litvínov
Rozvody po 15000km
Ano, po 15000km na ŠKODA FABIA doporučili kolegovi výměnu rozvodovýho řememu z důvodu že mu v autě v motoru něco tluče.Shodou okolností v servisu byl pán který řešil to samé co kolega s tím rozdílem, že už tam s tím byl potřetí a pořád tam něco za stude tluče pazvukuje, (nevím neslyšel jsem to) Nechal se slyšet technik ze škodovky že ten pazvuk není na reklamaci 
Jednalo se o motor benzínový TSI kW nevím ale přes 100kW to nebylo (žeby 63,neznám watáž škodovek)
Jednalo se o motor benzínový TSI kW nevím ale přes 100kW to nebylo (žeby 63,neznám watáž škodovek)
_________________
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero SS, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Business edition, Saab 9-3 Aero OG
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero SS, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Business edition, Saab 9-3 Aero OG
-
Offline
- Příspěvky: 1254
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: venkov za Prahou
- Vůz: Sob 9-3SS
- Bydliště: Praha
Rozvody po 15000km
to už asi nastavili 15tis servisní interval na komplet motor - je to jednodušší než měnit rozvody a bůhví co dalšího
no nic, zarytí koncerňáci si rozšíří výčet spotřebního matroše u jejich aut (u všech jiných aut je to samozřejmě závada) - váha vzduchu, turbo, rozvody...
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
-
Offline
- Příspěvky: 1193
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: C70 T5, V70R, C70 Cabrio T5
Rozvody po 15000km
Ani se nedivim, ve firmě máme dvě TSI, jedno se potkalo po cca 80tis. (1,8TSI), druhé asi po 60tis. (1,2TSI).
P.S. Je tam řetěz, ne řemen
P.S. Je tam řetěz, ne řemen
_________________
Saffron Collezione: 1997 V70R 2,0 T5 AWD (B5204T3); 1998 C70 2,3 T5 (B5234T3); 2001 C70 Cabrio 2,3 T5 (B5234T3)
Shades of Grey: 1997 S70R 2,3 T5 (B5234T4); 2007 Volvo C30 T5; 2005 Volvo V50 T5 AWD; 2020 Škoda Superb iV Combi L&K
Saffron Collezione: 1997 V70R 2,0 T5 AWD (B5204T3); 1998 C70 2,3 T5 (B5234T3); 2001 C70 Cabrio 2,3 T5 (B5234T3)
Shades of Grey: 1997 S70R 2,3 T5 (B5234T4); 2007 Volvo C30 T5; 2005 Volvo V50 T5 AWD; 2020 Škoda Superb iV Combi L&K
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 10038
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Dubí
- Vůz: V60 T8
Rozvody po 15000km
super. taky máme na firmě 1.2 TSI, takže dopadneme asi stejně, navíc za půl roku najeto 30tis km. věštím brzy nový motorspy píše:Ani se nedivim, ve firmě máme dvě TSI, jedno se potkalo po cca 80tis. (1,8TSI), druhé asi po 60tis. (1,2TSI).
P.S. Je tam řetěz, ne řemen
_________________
V60 T8 MY2020
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw, XC70 D5 151kw
V60 T8 MY2020
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw, XC70 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 2181
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
Rozvody po 15000km
Máme v naší pobočce k dispozici V50 MY08 2.0D najeto 270tkm a asi půl roku máme koupený rozvody a není pořád čas je vyměnit a pak že jsou tyhle auta naprd a to s tím jezdí k do má ruky nohy
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 434tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 248tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 280tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 465 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 434tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 248tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 280tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 465 tkm
-
Offline
- Příspěvky: 74
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha 9 - Vinoř
- Vůz: V 740, B230K, 88´
Rozvody po 15000km
Řetěz většinou nepraskne, ale ozubený kola na vačce a klice mají kvůli nižšímu hluku zakulacený zuby, takže řetěz postupně přeskakuje o jeden zub, až se to potká.spy píše:P.S. Je tam řetěz, ne řemen
_________________
Volvo 740 GL,2316ccm, r.v. 87, 86kW(B230K), 5ti-kvalt manuál
Volvo 740 GL,2316ccm, r.v. 87, 86kW(B230K), 5ti-kvalt manuál
-
Offline
- Příspěvky: 3186
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
Rozvody po 15000km
já měl v rodině dvě fábie I. 1,4 i . Tchán - výměna motoru v 72 tis. km. Bratr (-ova přítelkyně), těsnění pod hlavou v 80 tisíc. Dle servismena je politovánihodný, ovšem nikoliv vzácný úkaz.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvky: 1255
- Registrován: 19 roků
- Bydliště: Litvínov
- Vůz: Saab 9-3Aero,9-5Troll,9-5Aero,9000Aero
- Bydliště: Litvínov
Rozvody po 15000km
no někde jsem nedávno zaslechl, že si Škodovka celkem dobře vede oproti jiným automobilkám
_________________
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero SS, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Business edition, Saab 9-3 Aero OG
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero SS, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Business edition, Saab 9-3 Aero OG
-
Offline
- Příspěvky: 659
- Registrován: 13 roků 3 měsíce
- Bydliště: Chrudim
- Vůz: S60 2.5T AWD Summum MY05
Rozvody po 15000km
Koukám že to sou pořád stejný mrdky jako za dob HTP a nikam to nepokročilo... U jednovačkových se zaklepávali kolem 120 tis sedla ventilů- tudíž následovalo podpálení.. a u dvouvačkových kolem 80tis km, přeskakoval řetez a motor se samožřejmě potkal z duvodu vydření napínacích lišt........Ješte že aspon udělali pár dobrej aut s jedničkovou vochcáfkou a felicii, která časem sice schnije,ale fungovala, jinak to nemá za korunu cenu, takovy krámy kupovat....
-
Offline
- Příspěvky: 514
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: Trenčín
- Vůz: Volvo V50 2.0D Momentum 08' 6. manual
Rozvody po 15000km
sused 1.2 HTP Fabia II generacia...90 tisic...skocene rozvodvy, kompletna vymena hlavy valcov. jeho dcera Superb II generacia 100tkm 1.4 TSI skocene rozvody, nasledne rozmrdana hlava valcov...vyrobnu vadu uznali z polovice...tj novy motor celkova cena 6000€ platila len polovicu. spoluziacka Fabia II generacia 1.2 TSI, po 10tkm olel v motore ziaden, nesvietil ani indikator na olej, vysledok zadreny motor, reklamacia uznana. toť vysledok škodovky
_________________
Volvo V50 2.0D r.v. 2008
Volvo V50 2.0D r.v. 2008
-
Offline
- Příspěvky: 1193
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: C70 T5, V70R, C70 Cabrio T5
Rozvody po 15000km
To je dobrý, to stihnete ještě v zárucehayney píše: super. taky máme na firmě 1.2 TSI, takže dopadneme asi stejně, navíc za půl roku najeto 30tis km. věštím brzy nový motor
_________________
Saffron Collezione: 1997 V70R 2,0 T5 AWD (B5204T3); 1998 C70 2,3 T5 (B5234T3); 2001 C70 Cabrio 2,3 T5 (B5234T3)
Shades of Grey: 1997 S70R 2,3 T5 (B5234T4); 2007 Volvo C30 T5; 2005 Volvo V50 T5 AWD; 2020 Škoda Superb iV Combi L&K
Saffron Collezione: 1997 V70R 2,0 T5 AWD (B5204T3); 1998 C70 2,3 T5 (B5234T3); 2001 C70 Cabrio 2,3 T5 (B5234T3)
Shades of Grey: 1997 S70R 2,3 T5 (B5234T4); 2007 Volvo C30 T5; 2005 Volvo V50 T5 AWD; 2020 Škoda Superb iV Combi L&K
-
Offline
- Příspěvky: 665
- Registrován: 14 roků 1 měsíc
- Bydliště: Sedlčany (Příbramsko)
- Vůz: Volvo 740 Turbo sedan B204GT
- Bydliště: VRZČ
Rozvody po 15000km
No já nestačim čumět
opravdu zajímavý zážitky... to bych Smrtě (audi) měl skočenou na rozvodech asi tak 10x a Prassáče 6x... 
_________________
Je: 740 Turbo B204GT, 1990, 147 kW, M46 overdrive, sedan + multilink
Bylo: S60 R 2.5 T AWD 220kW 2003 - 850 2.5 GLE 1997 106 kW - V70 T5 2005 241kW Daliborka - V70I Tdi 103 kW 2x - S60 2.4D 96kW 2003
Je: 740 Turbo B204GT, 1990, 147 kW, M46 overdrive, sedan + multilink
Bylo: S60 R 2.5 T AWD 220kW 2003 - 850 2.5 GLE 1997 106 kW - V70 T5 2005 241kW Daliborka - V70I Tdi 103 kW 2x - S60 2.4D 96kW 2003
-
Offline
- Příspěvky: 659
- Registrován: 13 roků 3 měsíce
- Bydliště: Chrudim
- Vůz: S60 2.5T AWD Summum MY05
Rozvody po 15000km
Ty mas v A6 a v Passatu 1.2 HTP jo? to ti asi moc nejede vit??pedrozo1 píše:No já nestačim čumětopravdu zajímavý zážitky... to bych Smrtě (audi) měl skočenou na rozvodech asi tak 10x a Prassáče 6x...
-
Offline
- Příspěvky: 1582
- Registrován: 17 roků 11 měsíců
- Vůz: S60, 2.4T
- Bydliště: Praha 5
Rozvody po 15000km
kolega. fabia kombi. 1.2 TSI, 45000 km a zatial nic.
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
-
Offline
- Příspěvky: 514
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: Trenčín
- Vůz: Volvo V50 2.0D Momentum 08' 6. manual
Rozvody po 15000km
neboj to pridelucki píše:kolega. fabia kombi. 1.2 TSI, 45000 km a zatial nic.
_________________
Volvo V50 2.0D r.v. 2008
Volvo V50 2.0D r.v. 2008
-
Offline
- Příspěvky: 490
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: Náměšť na Hané
- Vůz: S60 2.4 LPG / V70 D4
Rozvody po 15000km
Tuším že loni u TSI přešli z řetězu zpět na řemen kvůli těm problémům (vytahaný řetěz - potkaný motor. Nejprve to svedli na dodavatele řetězu, ten se ohradil, páč dodává i jiným automobilkám, změnili dodavatele, nakonec přešli na řemen). Všichni to ví, škodovka se k tomu staví individuálně, ale když někdo chce, uhradí všechno. Jen lidé musídbát na servisy v origo servisech a mít prořízlou čuňku 
_________________
Volvo S60 2.4 (B5244S2), LPG, MY01
Volvo V70 D4 (D4204T5), MY15
Volvo S60 2.4 (B5244S2), LPG, MY01
Volvo V70 D4 (D4204T5), MY15
-
Offline
- Příspěvky: 4072
- Registrován: 19 roků 10 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
Rozvody po 15000km
Vačkožrout dokáže slušně provětrat peněženku i bez přeskočení a 1Z zase umí propálit píst, když mu dáš pohulit na dálnici. Výjimky samozřejmě existujou.pedrozo1 píše:No já nestačim čumětopravdu zajímavý zážitky... to bych Smrtě (audi) měl skočenou na rozvodech asi tak 10x a Prassáče 6x...
Je zajímavý, že u bavoráků a mercedesů o rozvodovým řetězu prakticky nevíte, a überkoncern co se ohání že má foršprunk durch technyk už skoro 10let nemůže kápnout na to jak to udělat pořádně...
-
Offline
- Příspěvky: 132
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
Rozvody po 15000km
Souhlasím na 100%, 2,5 TDI V6 je fakt špatnej. Lepší je stará 5ti válcová klasika.dali píše: Vačkožrout dokáže slušně provětrat peněženku i bez přeskočení
_________________
Je: služební A4 + BMW 335i N54
Bylo : Volvo S60R + S70R + 850 R, Audi A3+A6, Mini JCW, MB C30cdi AMG, Mazda 3 MPS, VW Lupo, Honda Accord ctdi, skoro všechno od Saabu:)
Je: služební A4 + BMW 335i N54
Bylo : Volvo S60R + S70R + 850 R, Audi A3+A6, Mini JCW, MB C30cdi AMG, Mazda 3 MPS, VW Lupo, Honda Accord ctdi, skoro všechno od Saabu:)
-
Offline
- Příspěvky: 665
- Registrován: 14 roků 1 měsíc
- Bydliště: Sedlčany (Příbramsko)
- Vůz: Volvo 740 Turbo sedan B204GT
- Bydliště: VRZČ
Rozvody po 15000km
S tim souhlasim taky..to by mě do baráku nesmělo..ale já mám právě pětivál a ten bych řekl, že je ještě docela poctivej. Nevim, jak by se na nájezd kolem 800 tis tvářila V6Ray Doyle píše:Souhlasím na 100%, 2,5 TDI V6 je fakt špatnej. Lepší je stará 5ti válcová klasika.dali píše: Vačkožrout dokáže slušně provětrat peněženku i bez přeskočení
_________________
Je: 740 Turbo B204GT, 1990, 147 kW, M46 overdrive, sedan + multilink
Bylo: S60 R 2.5 T AWD 220kW 2003 - 850 2.5 GLE 1997 106 kW - V70 T5 2005 241kW Daliborka - V70I Tdi 103 kW 2x - S60 2.4D 96kW 2003
Je: 740 Turbo B204GT, 1990, 147 kW, M46 overdrive, sedan + multilink
Bylo: S60 R 2.5 T AWD 220kW 2003 - 850 2.5 GLE 1997 106 kW - V70 T5 2005 241kW Daliborka - V70I Tdi 103 kW 2x - S60 2.4D 96kW 2003
-
Offline
- Příspěvky: 4072
- Registrován: 19 roků 10 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
Rozvody po 15000km
Aha mě zmátnul ten rok 98. Tak to je všechno vpořádku
Pětiválcová 100/A6TDI (ještě když je náhodou v quattru) je v nemálo ohledech lepší auto než S/V70 s tím samým motorem. Hlavně jí my volvisti můžem závidět prostornost interiéru a parádně odstupňovanej šestikvalt. Problém toho auta je že už se přestávají objevovat kusy na prodej v rozumným stavu a s aspoň trochu rozumným nájezdem. Za peníze co je to prodejný si to každej radši nechá.
-
Offline
- Příspěvky: 665
- Registrován: 14 roků 1 měsíc
- Bydliště: Sedlčany (Příbramsko)
- Vůz: Volvo 740 Turbo sedan B204GT
- Bydliště: VRZČ
Rozvody po 15000km
To máš ve všem pravdu, aut co jsou k světu je opravdu málo...ale myslim, že smrť je na tom hůř kosmeticky (ne hniloba
) než celkovym stavem (podvozek, motor..)...o auto je dobře postaráno, holt ale zub času musí být někde vidět. Tachometr ukazuje necelých 300, ale je to dovoz z itálie a tak 2x stočenej. V rodině je už asi 4 roky (mám ho od bráchy), peněz do něj za tu dobu jako šlupek, ale povětšinu času jen spotřebák
nedám na něj dopustit, i když je teď trochu navíc...
_________________
Je: 740 Turbo B204GT, 1990, 147 kW, M46 overdrive, sedan + multilink
Bylo: S60 R 2.5 T AWD 220kW 2003 - 850 2.5 GLE 1997 106 kW - V70 T5 2005 241kW Daliborka - V70I Tdi 103 kW 2x - S60 2.4D 96kW 2003
Je: 740 Turbo B204GT, 1990, 147 kW, M46 overdrive, sedan + multilink
Bylo: S60 R 2.5 T AWD 220kW 2003 - 850 2.5 GLE 1997 106 kW - V70 T5 2005 241kW Daliborka - V70I Tdi 103 kW 2x - S60 2.4D 96kW 2003
-
Offline
- Příspěvky: 132
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
Rozvody po 15000km
Jojo, rok 98 mě taky zmátl. Přesně pro ty důvody jsem si 5válec v Audi pořídil. Interiér fakt prostorný, šestikvalt na dálnici fajn, ale hlavně trvalá čtyřkolka, která funguje.dali píše:Aha mě zmátnul ten rok 98. Tak to je všechno vpořádkuPětiválcová 100/A6TDI (ještě když je náhodou v quattru) je v nemálo ohledech lepší auto než S/V70 s tím samým motorem. Hlavně jí my volvisti můžem závidět prostornost interiéru a parádně odstupňovanej šestikvalt. Problém toho auta je že už se přestávají objevovat kusy na prodej v rozumným stavu a s aspoň trochu rozumným nájezdem. Za peníze co je to prodejný si to každej radši nechá.
_________________
Je: služební A4 + BMW 335i N54
Bylo : Volvo S60R + S70R + 850 R, Audi A3+A6, Mini JCW, MB C30cdi AMG, Mazda 3 MPS, VW Lupo, Honda Accord ctdi, skoro všechno od Saabu:)
Je: služební A4 + BMW 335i N54
Bylo : Volvo S60R + S70R + 850 R, Audi A3+A6, Mini JCW, MB C30cdi AMG, Mazda 3 MPS, VW Lupo, Honda Accord ctdi, skoro všechno od Saabu:)
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: jirkaTDI