
Jednalo se o motor benzínový TSI kW nevím ale přes 100kW to nebylo (žeby 63,neznám watáž škodovek)
 
 
 
 

 
 super. taky máme na firmě 1.2 TSI, takže dopadneme asi stejně, navíc za půl roku najeto 30tis km. věštím brzy nový motorspy píše:Ani se nedivim, ve firmě máme dvě TSI, jedno se potkalo po cca 80tis. (1,8TSI), druhé asi po 60tis. (1,2TSI).
P.S. Je tam řetěz, ne řemen
 
  
 Řetěz většinou nepraskne, ale ozubený kola na vačce a klice mají kvůli nižšímu hluku zakulacený zuby, takže řetěz postupně přeskakuje o jeden zub, až se to potká.spy píše:P.S. Je tam řetěz, ne řemen
 
  
  
 To je dobrý, to stihnete ještě v zárucehayney píše: super. taky máme na firmě 1.2 TSI, takže dopadneme asi stejně, navíc za půl roku najeto 30tis km. věštím brzy nový motor

 
  opravdu zajímavý zážitky... to bych Smrtě (audi) měl skočenou na rozvodech asi tak 10x a Prassáče 6x...
 opravdu zajímavý zážitky... to bych Smrtě (audi) měl skočenou na rozvodech asi tak 10x a Prassáče 6x... 
 
 Ty mas v A6 a v Passatu 1.2 HTP jo? to ti asi moc nejede vit??pedrozo1 píše:No já nestačim čumětopravdu zajímavý zážitky... to bych Smrtě (audi) měl skočenou na rozvodech asi tak 10x a Prassáče 6x...
 
  
 
 
 neboj to pridelucki píše:kolega. fabia kombi. 1.2 TSI, 45000 km a zatial nic.


 
 Vačkožrout dokáže slušně provětrat peněženku i bez přeskočení a 1Z zase umí propálit píst, když mu dáš pohulit na dálnici. Výjimky samozřejmě existujou.pedrozo1 píše:No já nestačim čumětopravdu zajímavý zážitky... to bych Smrtě (audi) měl skočenou na rozvodech asi tak 10x a Prassáče 6x...

 
 Souhlasím na 100%, 2,5 TDI V6 je fakt špatnej. Lepší je stará 5ti válcová klasika.dali píše: Vačkožrout dokáže slušně provětrat peněženku i bez přeskočení
 
 S tim souhlasim taky..to by mě do baráku nesmělo..ale já mám právě pětivál a ten bych řekl, že je ještě docela poctivej. Nevim, jak by se na nájezd kolem 800 tis tvářila V6Ray Doyle píše:Souhlasím na 100%, 2,5 TDI V6 je fakt špatnej. Lepší je stará 5ti válcová klasika.dali píše: Vačkožrout dokáže slušně provětrat peněženku i bez přeskočení
 A v prassáči mám 1Z jak píše Dali a má pravdu, že je to kus od kusu, ale já jsem asi narazil na ten dobrej. Sice to auto hnije ze všech stran, ale motor mi to bohatě vrací, je to takovej dělník a během 5 let co ho mám jen spotřebák a žádná zrada. A nájezd má už taky kvalitní
 A v prassáči mám 1Z jak píše Dali a má pravdu, že je to kus od kusu, ale já jsem asi narazil na ten dobrej. Sice to auto hnije ze všech stran, ale motor mi to bohatě vrací, je to takovej dělník a během 5 let co ho mám jen spotřebák a žádná zrada. A nájezd má už taky kvalitní  A dávat zahulit na dálnici motoru co má 66kW? Jasně, občas se musí vypláchnout saze, ale na tyhle účely jsou motory jiný
 A dávat zahulit na dálnici motoru co má 66kW? Jasně, občas se musí vypláchnout saze, ale na tyhle účely jsou motory jiný  ale už je to celý trochu OT...
 ale už je to celý trochu OT... 
  Pětiválcová 100/A6TDI (ještě když je náhodou v quattru) je v nemálo ohledech lepší auto než S/V70 s tím samým motorem. Hlavně jí my volvisti můžem závidět prostornost interiéru a parádně odstupňovanej šestikvalt. Problém toho auta je že už se přestávají objevovat kusy na prodej v rozumným stavu a s aspoň trochu rozumným nájezdem. Za peníze co je to prodejný si to každej radši nechá.
 Pětiválcová 100/A6TDI (ještě když je náhodou v quattru) je v nemálo ohledech lepší auto než S/V70 s tím samým motorem. Hlavně jí my volvisti můžem závidět prostornost interiéru a parádně odstupňovanej šestikvalt. Problém toho auta je že už se přestávají objevovat kusy na prodej v rozumným stavu a s aspoň trochu rozumným nájezdem. Za peníze co je to prodejný si to každej radši nechá. 
  ) než celkovym stavem (podvozek, motor..)...o auto je dobře postaráno, holt ale zub času musí být někde vidět. Tachometr ukazuje necelých 300, ale je to dovoz z itálie a tak 2x stočenej. V rodině je už asi 4 roky (mám ho od bráchy), peněz do něj za tu dobu jako šlupek, ale povětšinu času jen spotřebák
 ) než celkovym stavem (podvozek, motor..)...o auto je dobře postaráno, holt ale zub času musí být někde vidět. Tachometr ukazuje necelých 300, ale je to dovoz z itálie a tak 2x stočenej. V rodině je už asi 4 roky (mám ho od bráchy), peněz do něj za tu dobu jako šlupek, ale povětšinu času jen spotřebák  nedám na něj dopustit, i když je teď trochu navíc...
 nedám na něj dopustit, i když je teď trochu navíc... 
 Jojo, rok 98 mě taky zmátl. Přesně pro ty důvody jsem si 5válec v Audi pořídil. Interiér fakt prostorný, šestikvalt na dálnici fajn, ale hlavně trvalá čtyřkolka, která funguje.dali píše:Aha mě zmátnul ten rok 98. Tak to je všechno vpořádkuPětiválcová 100/A6TDI (ještě když je náhodou v quattru) je v nemálo ohledech lepší auto než S/V70 s tím samým motorem. Hlavně jí my volvisti můžem závidět prostornost interiéru a parádně odstupňovanej šestikvalt. Problém toho auta je že už se přestávají objevovat kusy na prodej v rozumným stavu a s aspoň trochu rozumným nájezdem. Za peníze co je to prodejný si to každej radši nechá.
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot], honzs, Urvanej