
Jednalo se o motor benzínový TSI kW nevím ale přes 100kW to nebylo (žeby 63,neznám watáž škodovek)
super. taky máme na firmě 1.2 TSI, takže dopadneme asi stejně, navíc za půl roku najeto 30tis km. věštím brzy nový motorspy píše:Ani se nedivim, ve firmě máme dvě TSI, jedno se potkalo po cca 80tis. (1,8TSI), druhé asi po 60tis. (1,2TSI).
P.S. Je tam řetěz, ne řemen
Řetěz většinou nepraskne, ale ozubený kola na vačce a klice mají kvůli nižšímu hluku zakulacený zuby, takže řetěz postupně přeskakuje o jeden zub, až se to potká.spy píše:P.S. Je tam řetěz, ne řemen
To je dobrý, to stihnete ještě v zárucehayney píše: super. taky máme na firmě 1.2 TSI, takže dopadneme asi stejně, navíc za půl roku najeto 30tis km. věštím brzy nový motor
Ty mas v A6 a v Passatu 1.2 HTP jo? to ti asi moc nejede vit??pedrozo1 píše:No já nestačim čumětopravdu zajímavý zážitky... to bych Smrtě (audi) měl skočenou na rozvodech asi tak 10x a Prassáče 6x...
neboj to pridelucki píše:kolega. fabia kombi. 1.2 TSI, 45000 km a zatial nic.
Vačkožrout dokáže slušně provětrat peněženku i bez přeskočení a 1Z zase umí propálit píst, když mu dáš pohulit na dálnici. Výjimky samozřejmě existujou.pedrozo1 píše:No já nestačim čumětopravdu zajímavý zážitky... to bych Smrtě (audi) měl skočenou na rozvodech asi tak 10x a Prassáče 6x...
Souhlasím na 100%, 2,5 TDI V6 je fakt špatnej. Lepší je stará 5ti válcová klasika.dali píše: Vačkožrout dokáže slušně provětrat peněženku i bez přeskočení
S tim souhlasim taky..to by mě do baráku nesmělo..ale já mám právě pětivál a ten bych řekl, že je ještě docela poctivej. Nevim, jak by se na nájezd kolem 800 tis tvářila V6Ray Doyle píše:Souhlasím na 100%, 2,5 TDI V6 je fakt špatnej. Lepší je stará 5ti válcová klasika.dali píše: Vačkožrout dokáže slušně provětrat peněženku i bez přeskočení
Jojo, rok 98 mě taky zmátl. Přesně pro ty důvody jsem si 5válec v Audi pořídil. Interiér fakt prostorný, šestikvalt na dálnici fajn, ale hlavně trvalá čtyřkolka, která funguje.dali píše:Aha mě zmátnul ten rok 98. Tak to je všechno vpořádkuPětiválcová 100/A6TDI (ještě když je náhodou v quattru) je v nemálo ohledech lepší auto než S/V70 s tím samým motorem. Hlavně jí my volvisti můžem závidět prostornost interiéru a parádně odstupňovanej šestikvalt. Problém toho auta je že už se přestávají objevovat kusy na prodej v rozumným stavu a s aspoň trochu rozumným nájezdem. Za peníze co je to prodejný si to každej radši nechá.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé