DSTC aj. - lze totálně vypnout?

Kulaté velké předokolky/AWD
  • Autor
  • Zpráva
lucki
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1582
Registrován: 17 roků 7 měsíců
Vůz: S60, 2.4T
Bydliště: Praha 5

DSTC aj. - lze totálně vypnout?

Příspěvek od lucki »

Ing.Magor píše:Tak jestli už ti ani tohle nepomůže, tak si radši podle VIN vyhledej jestli máš opravdu eRko :D :D :D
https://www.youtube.com/watch?v=9OG-OXfq3OA
:good: made my day :)
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra

bandGap
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 66
Registrován: 18 roků
Bydliště: Liberec
Vůz: S60

DSTC aj. - lze totálně vypnout?

Příspěvek od bandGap »

No, jízda do kopce předohrabem v zimě nic moc. Odlehčeni přední nápravy (jízda do kopce předem) a horši přilnavost předních pneumatik je dost znát.

Pedrozo
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 647
Registrován: 13 roků 9 měsíců
Bydliště: zastoupení Dobříš (Příbramsko)
Vůz: Volvo 740 Turbo sedan B204GT
Bydliště: VRZČ

DSTC aj. - lze totálně vypnout?

Příspěvek od Pedrozo »

Ing.Magor píše:Tak jestli už ti ani tohle nepomůže, tak si radši podle VIN vyhledej jestli máš opravdu eRko :D :D :D
https://www.youtube.com/watch?v=9OG-OXfq3OA

Mám pocit, že přesně takhle jsem to dělal a nic :oops: Ale až se vrátim z cest, tak to zkusim znovu...každopádně inženýre dík za odkaz :beer:
_________________
Je: 740 Turbo B204GT, 1990, 147 kW, M46 overdrive, sedan + multilink
Bylo: S60 R 2.5 T AWD 220kW 2003 - 850 2.5 GLE 1997 106 kW - V70 T5 2005 241kW Daliborka - V70I Tdi 103 kW 2x - S60 2.4D 96kW 2003

lucki
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1582
Registrován: 17 roků 7 měsíců
Vůz: S60, 2.4T
Bydliště: Praha 5

DSTC aj. - lze totálně vypnout?

Příspěvek od lucki »

pedrozo1 píše:
Ing.Magor píše:Tak jestli už ti ani tohle nepomůže, tak si radši podle VIN vyhledej jestli máš opravdu eRko :D :D :D
https://www.youtube.com/watch?v=9OG-OXfq3OA

Mám pocit, že přesně takhle jsem to dělal a nic :oops: Ale až se vrátim z cest, tak to zkusim znovu...každopádně inženýre dík za odkaz :beer:
a prepinanie podvozku ti ide?
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra

Pedrozo
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 647
Registrován: 13 roků 9 měsíců
Bydliště: zastoupení Dobříš (Příbramsko)
Vůz: Volvo 740 Turbo sedan B204GT
Bydliště: VRZČ

DSTC aj. - lze totálně vypnout?

Příspěvek od Pedrozo »

jo podvozek mi funguje normálně jak má...to má mezi sebou nějakou souvislost ??
_________________
Je: 740 Turbo B204GT, 1990, 147 kW, M46 overdrive, sedan + multilink
Bylo: S60 R 2.5 T AWD 220kW 2003 - 850 2.5 GLE 1997 106 kW - V70 T5 2005 241kW Daliborka - V70I Tdi 103 kW 2x - S60 2.4D 96kW 2003

Pedrozo
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 647
Registrován: 13 roků 9 měsíců
Bydliště: zastoupení Dobříš (Příbramsko)
Vůz: Volvo 740 Turbo sedan B204GT
Bydliště: VRZČ

DSTC aj. - lze totálně vypnout?

Příspěvek od Pedrozo »

Tak jsem to dnes podle návodu vyzkoušel a vypnutí DSTC funguje jak má... na displeji anti skid off :lol: Díky kluci ...
_________________
Je: 740 Turbo B204GT, 1990, 147 kW, M46 overdrive, sedan + multilink
Bylo: S60 R 2.5 T AWD 220kW 2003 - 850 2.5 GLE 1997 106 kW - V70 T5 2005 241kW Daliborka - V70I Tdi 103 kW 2x - S60 2.4D 96kW 2003

Ivo108
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 530
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Vůz: Volvo

DSTC aj. - lze totálně vypnout?

Příspěvek od Ivo108 »

Jen jestli se můžu zeptat proč to vypínat ? Jakou výhodu to přinese ? Pro mě to je jedna z nejzásadnějších věcí na tomto autě (stabilizační a protismykový systém), jeden ze základů bezpečné jízdy.

ok2ucx
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2609
Registrován: 17 roků
Bydliště: Poodří
Vůz: V90CC-T6/P*/740/940

DSTC aj. - lze totálně vypnout?

Příspěvek od ok2ucx »

Proč vypnout? Třeba teď - v té břečce - škrábat se do kopce se zapnutým (D)STC občas znamená zůstat viset s autem, co má těžký čumák, někde uprostřed kopce. Protiskluz se rozhodne, že šlapu na plyn moc a začne do toho kecat až do úplného zastavení.

Přibržďování zadku ve smyku může být (a je) solidní stabilizace ve smyku. Ale protiskluz má - dle mého soudu - ZNAČNÉ rezervy. Od takto sofistikovaného systému bych čekal, že mi např. přibrzdí jedno přední kolo, když prokluzuje, aby mohlo zabrat to druhé. Ale to né, to tam soudruzi ze Švédska dát nemohli. Místo toho to jen ubírá plyn.

P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

vladoxc90
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 62
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Bydliště: Čadca
Vůz: xc90, 2004, d5

DSTC aj. - lze totálně vypnout?

Příspěvek od vladoxc90 »

ok2ucx píše:Proč vypnout? Třeba teď - v té břečce - škrábat se do kopce se zapnutým (D)STC občas znamená zůstat viset s autem, co má těžký čumák, někde uprostřed kopce. Protiskluz se rozhodne, že šlapu na plyn moc a začne do toho kecat až do úplného zastavení.

Přibržďování zadku ve smyku může být (a je) solidní stabilizace ve smyku. Ale protiskluz má - dle mého soudu - ZNAČNÉ rezervy. Od takto sofistikovaného systému bych čekal, že mi např. přibrzdí jedno přední kolo, když prokluzuje, aby mohlo zabrat to druhé. Ale to né, to tam soudruzi ze Švédska dát nemohli. Místo toho to jen ubírá plyn.

P.
Neni pravda!
Ono to ubira plyn aby auto nekontrolovatelne neprokluzovalo ale jen do urcite miry, na jiste hodnote ti ply zustane vezet, zhruba jen o malo nizsi, nez si zacal jit po pedalu..
A opravdu pribrzduje kola tak, ze zacvakava to prokluzujici, aby sel vykon na druhe! Jenomze - kdyz zacne litat i to druhe, pak zacne secvakavat i tohle a pak nastava ten neblahy jev - znizovani vykonu az do chcipaku..
Tak bych rekl 8)
_________________
xc90, D5-120kw, 2004, automat

Roger
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1795
Registrován: 19 roků 7 měsíců
Bydliště: Holubice
Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
Bydliště: Brno/Kyjov

DSTC aj. - lze totálně vypnout?

Příspěvek od Roger »

Vcera vecer jsem se skrabal s S60 do prudkeho kopce v brecce a DSTC neslo vypnout - tak jako jindy tlacitkem, motor skoro chcipal...ani rano neslo DSTC vypnout. Je mozne, ze jsem neco odpalil skrabanim se do kopce? Dioda tlacitka sviti - no asi bude muset na diagnostiku...na muj vkus to ubira plyn zbytecne moc, potreboval jsem se prohrabat az na dlazbu a s timto to slo hodne tezko...
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů

mr1
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2397
Registrován: 16 roků 4 měsíce
Bydliště: Rudice/BK

DSTC aj. - lze totálně vypnout?

Příspěvek od mr1 »

ESP ano, ale všechny tyto ostatní kurvítka bych nejradši hodil po psu. A taky nevím, proč když si chceš trochu zablbnout, proč to ESP nejde vypnout.
_________________
je: S60 2,4D r.06/854 TDI r.96/964 3.0 r.95/S80 TDI r.00/XC90 D5 r.05
bylo: 944 2.3FB r.92/363 2.0K r.??/S40 2.0LPT r.00/V70 TDI r.97
Obrázky Spotřeby

wickey
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3642
Registrován: 20 roků 10 měsíců
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

DSTC aj. - lze totálně vypnout?

Příspěvek od wickey »

jak tak koukam, kazdej druhej je chytrejsi nez elektronika :green: :green: 8)

kazdopadne pro rogera - pokud by dstc melo zaznamenano vaznou chybu, zobrazila by se na info displeji. diagnostika samozrejme muze napovedet.
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD

mr1
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2397
Registrován: 16 roků 4 měsíce
Bydliště: Rudice/BK

DSTC aj. - lze totálně vypnout?

Příspěvek od mr1 »

wickey píše:jak tak koukam, kazdej druhej je chytrejsi nez elektronika :green: :green: 8)

kazdopadne pro rogera - pokud by dstc melo zaznamenano vaznou chybu, zobrazila by se na info displeji. diagnostika samozrejme muze napovedet.
Ale tak sorry,
ABS? prodlužuje bzrdnou dráhu... pořádnej řidič by se s tím měl poprat, aniž by blokoval kola. Za normálních - ne vyhrocených situací, ABS může škodit.
ESP schvaluji.
PROKLUZ? mě osobně v ničem nepomáhá, a když mám potíže, raději si to vypnu a umím se rozjet parádně.
_________________
je: S60 2,4D r.06/854 TDI r.96/964 3.0 r.95/S80 TDI r.00/XC90 D5 r.05
bylo: 944 2.3FB r.92/363 2.0K r.??/S40 2.0LPT r.00/V70 TDI r.97
Obrázky Spotřeby

tirika
Offline
Příspěvky: 87
Registrován: 15 roků 4 měsíce
Bydliště: Šluknovsko
Vůz: V70XC, I a II.gen

DSTC aj. - lze totálně vypnout?

Příspěvek od tirika »

martinopel píše: Předmět příspěvku: Re: DSTC aj. - lze totálně vypnout? Odpovědět s citací
Zkoušel jsem na S80 T6-ce jezdit s DSTC a s vyplým a mohu říci že pro jízdu v břečce je lépe DSTC vypnout je možno se z mnoha situací vytáhnout .
Také jsem měl možnost jet s S60 D5 na letních a jediná možnost jízdy bylo s vyplým DSTC se zaplým auto nekontrolovaně smýkalo.
Když jsem se na to ptal u prvního Volva(V50),tak mi při jízdě do kopce v břečce bylo autorizákem doporučeno DSTC vypínat...
_________________
Je: V70XC II.gen,r.v. 2001,B5244T3, automat,
Bylo: V70xc I.gen, r.v.99,B5244T,XC90 D5, r.v. 2006, 6q,man., V50,2.0D, r.v. 2006, 6q man.
Moto: Honda VT1100C, (50kW),r.v. 1992, 4q
Výroba nábytku na míru

Roger
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1795
Registrován: 19 roků 7 měsíců
Bydliště: Holubice
Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
Bydliště: Brno/Kyjov

DSTC aj. - lze totálně vypnout?

Příspěvek od Roger »

vypinam DSTC temer pokazde a jeste jsem nemel v S60 problem - fakt nechci, aby mi ubirala elektronika plyn tam, kde se potrebuju rozjet a dat autu setrvacnost a nebo prohrabat se necim.
Zajimave je, ze 2.den po te DSTC tlacitko zase fungovalo...zadna chyba na palubaku
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů

Urvanej
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 12923
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

DSTC aj. - lze totálně vypnout?

Příspěvek od Urvanej »

mr1: to je dost odvážné tvrdit, že bez ABS zastavíš dřív v těchto srajdách. Vsadim levou kouli na to, že to prostě nedáš. Vytáhni si konektor čidla a vyzkoušej si to.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

mr1
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2397
Registrován: 16 roků 4 měsíce
Bydliště: Rudice/BK

DSTC aj. - lze totálně vypnout?

Příspěvek od mr1 »

a tak já to mám vyzkoušený... :) Bavím se o např. dojezdu do křížovky. Neé o krizovce v zatáčce.
_________________
je: S60 2,4D r.06/854 TDI r.96/964 3.0 r.95/S80 TDI r.00/XC90 D5 r.05
bylo: 944 2.3FB r.92/363 2.0K r.??/S40 2.0LPT r.00/V70 TDI r.97
Obrázky Spotřeby

cuhan
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 827
Registrován: 13 roků 8 měsíců
Bydliště: Zlaté Hory
Vůz: ......
Bydliště: Zlaté Hory

DSTC aj. - lze totálně vypnout?

Příspěvek od cuhan »

mr1 píše:a tak já to mám vyzkoušený... :) Bavím se o např. dojezdu do křížovky. Neé o krizovce v zatáčce.
K dojezdu do křižovatky ti ABS ani zasahovat nebude,na suchu při běžné jízdě a brždění ABS taktéž nezasahuje,to už by byl extrém že ti proklouznou kola pak ABS zasáhne,výhoda ABS je hlavně v zimě na sněhu,tam určitě nebudeš rychlejší než ABS :)
_________________
Saab 9-3 1.8T 110Kw
Smart fortwo 0.8cdi 30kw
Toyota Celica 1.8
Mercedes W220 S500 Long 225Kw
Mini Cooper Countryman 1.6D

mr1
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2397
Registrován: 16 roků 4 měsíce
Bydliště: Rudice/BK

DSTC aj. - lze totálně vypnout?

Příspěvek od mr1 »

Pánové, nejsem žádný motohňup. Myslím současnou dobu, teď ta sračky. Při každým šlápnutí - i jemným se do toho někdy zbytečně brzy sere ABS. Toť vše. Tady nejde ani o rychlest, jde o to, že ABS dokáže řídit jednotlivá kola (nebo spíše brzdit/nebrzdit), což nohou neuděláš. Ale je opravdu dost situací, kdy mám ABS vyloženě nemám rád. Za normálních podmínek je to věc k nezaplacení, ale na těchto sračkách to někdy -znovu říkám někdy - může dělat potíže. ESP mám rád, to je pomocník, ale prokluz je také dosti často prudič. Na těchto sračkách myslím!!! Ten šupec tomu nedáš. A někdy se to hodí.
_________________
je: S60 2,4D r.06/854 TDI r.96/964 3.0 r.95/S80 TDI r.00/XC90 D5 r.05
bylo: 944 2.3FB r.92/363 2.0K r.??/S40 2.0LPT r.00/V70 TDI r.97
Obrázky Spotřeby

Teflon_490
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 399
Registrován: 13 roků 2 měsíce
Bydliště: Brno
Vůz: V50 2.0 D3 MY2012

DSTC aj. - lze totálně vypnout?

Příspěvek od Teflon_490 »

mr1 píše:Myslím současnou dobu, teď ta sračky. Při každým šlápnutí - i jemným se do toho někdy zbytečně brzy sere ABS. Toť vše.
Tak si zkontroluj obuti, protoze i na snehu na to musim joo fest dupnout na to, aby to klouzalo a ozvalo se ABS. Za normalniho brzdeni do toho ABS nekeca, nema proc. Navic pri dojezdu kde to cekas, treba do krizovatky, nemas pouzivat brzdy, ale motor ;)
_________________
Volvo V50 2.0 D3 D5204T5 110kW, Business Pro Edition, Ice White, str. week 2012/13 (MY2012)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ex.: Volvo V50 1.6D D4164T 80kW, Summum, Titanium Grey, str. week 2005/46 (MY2006)

mr1
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2397
Registrován: 16 roků 4 měsíce
Bydliště: Rudice/BK

DSTC aj. - lze totálně vypnout?

Příspěvek od mr1 »

Pánové, děláte ze mě záměrně dementa? Já nemám ani jedno auto, ani první auto, a můžu srovnávat. Jezdím s čímkoli, a věř mě, že nikdo nebrzdí méně, než já - motor využívat rozhodně umím. A ABS do toho kecá až moc. Nebavím se o čistých křižovatkách Brna. Zajeď si někam, kde je toho sněhu přece jen o něco více, nedejbože rozježděných sraček, a pak se můžeme spolu bavit, jak to opravdu je. ABS není špatná věc, ale někdy se do toho nasere a dělá to špatně.
_________________
je: S60 2,4D r.06/854 TDI r.96/964 3.0 r.95/S80 TDI r.00/XC90 D5 r.05
bylo: 944 2.3FB r.92/363 2.0K r.??/S40 2.0LPT r.00/V70 TDI r.97
Obrázky Spotřeby

Teflon_490
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 399
Registrován: 13 roků 2 měsíce
Bydliště: Brno
Vůz: V50 2.0 D3 MY2012

DSTC aj. - lze totálně vypnout?

Příspěvek od Teflon_490 »

No jak myslis, ty vis jak ti to jede. A ja nemluvil o ciste krizovatce, pisu o snehu. Asi mi to nefunguje jak by melo.
_________________
Volvo V50 2.0 D3 D5204T5 110kW, Business Pro Edition, Ice White, str. week 2012/13 (MY2012)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ex.: Volvo V50 1.6D D4164T 80kW, Summum, Titanium Grey, str. week 2005/46 (MY2006)

mr1
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2397
Registrován: 16 roků 4 měsíce
Bydliště: Rudice/BK

DSTC aj. - lze totálně vypnout?

Příspěvek od mr1 »

To také netvrdím. Ale asi se ti jako většíně jeví, jako super pomocník. Ale ono to tak báječné není. Je to dobrý pomocník, na kterého se ovšem nelze spoléhat. Já osobně umím zastavit lépe bez ABS. Na sračkách! Několikráte zkoušeno. Ta moja nezabrzdí jinak než s ABS. To je jasný.
_________________
je: S60 2,4D r.06/854 TDI r.96/964 3.0 r.95/S80 TDI r.00/XC90 D5 r.05
bylo: 944 2.3FB r.92/363 2.0K r.??/S40 2.0LPT r.00/V70 TDI r.97
Obrázky Spotřeby

Teflon_490
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 399
Registrován: 13 roků 2 měsíce
Bydliště: Brno
Vůz: V50 2.0 D3 MY2012

DSTC aj. - lze totálně vypnout?

Příspěvek od Teflon_490 »

Ja nedokazu posoudit jestli je to lepsi nebo ne, jen sem chtel rict, ze ne u kazdyho auta to je citlivy tak, ze to kope i jen kdyz se podivas na brzdovej pedal.
Ale nedokazu si predstavit, jak zabrzdit na povrchu, kterej modelove klouze, a kde i kdyz jen trochu slapnes na brzdu tak jedes jak na sankach. Co delas pak? Budes poustet brzdovej pedal rychleji nez ABS? (bez sarkasmu, mysleno vazne)
_________________
Volvo V50 2.0 D3 D5204T5 110kW, Business Pro Edition, Ice White, str. week 2012/13 (MY2012)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ex.: Volvo V50 1.6D D4164T 80kW, Summum, Titanium Grey, str. week 2005/46 (MY2006)

mr1
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2397
Registrován: 16 roků 4 měsíce
Bydliště: Rudice/BK

DSTC aj. - lze totálně vypnout?

Příspěvek od mr1 »

No, tak zaprve: ABS to neumí za malé rychlosti až tak úžasně, jak se mezi lidem traduje. Dej si pokus, pozoruj někoho, kdo tomu dupne na sněhu, a sleduj jak se ty kola slušně, ale slušně blokují. Pak pouští skoro bez brzdy... a zase blokují. Žádné mikrosekundy tam rozhodně nejsou. Zadruhé: když tomu hamcneš na podlahu, bez ABS, nedocíliš defacto nic. Jedeš jako na saních. Ale pokud máš trochu cit v noze, a nejezdíš zrovna s megánem (páč ten to hrne naplno sotva se na pedál podíváš), tak se to fakt dá zvládnout celkem bez potíží. Mimojiné - mě o tom ani nenapadlo přemýšlet, pokud jsem se nedostal do podobné debaty. Kde jse pochopitelně obhajoval na 100% ABS. :ROFL:
_________________
je: S60 2,4D r.06/854 TDI r.96/964 3.0 r.95/S80 TDI r.00/XC90 D5 r.05
bylo: 944 2.3FB r.92/363 2.0K r.??/S40 2.0LPT r.00/V70 TDI r.97
Obrázky Spotřeby

Zpět na „S60, V / XC70 II (-07), S80 (-06), XC90“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé