Ing.Magor píše:Tak jestli už ti ani tohle nepomůže, tak si radši podle VIN vyhledej jestli máš opravdu eRko![]()
![]()
![]()
https://www.youtube.com/watch?v=9OG-OXfq3OA


Ing.Magor píše:Tak jestli už ti ani tohle nepomůže, tak si radši podle VIN vyhledej jestli máš opravdu eRko![]()
![]()
![]()
https://www.youtube.com/watch?v=9OG-OXfq3OA
Ing.Magor píše:Tak jestli už ti ani tohle nepomůže, tak si radši podle VIN vyhledej jestli máš opravdu eRko![]()
![]()
![]()
https://www.youtube.com/watch?v=9OG-OXfq3OA
a prepinanie podvozku ti ide?pedrozo1 píše:Ing.Magor píše:Tak jestli už ti ani tohle nepomůže, tak si radši podle VIN vyhledej jestli máš opravdu eRko![]()
![]()
![]()
https://www.youtube.com/watch?v=9OG-OXfq3OA
Mám pocit, že přesně takhle jsem to dělal a nicAle až se vrátim z cest, tak to zkusim znovu...každopádně inženýre dík za odkaz
Neni pravda!ok2ucx píše:Proč vypnout? Třeba teď - v té břečce - škrábat se do kopce se zapnutým (D)STC občas znamená zůstat viset s autem, co má těžký čumák, někde uprostřed kopce. Protiskluz se rozhodne, že šlapu na plyn moc a začne do toho kecat až do úplného zastavení.
Přibržďování zadku ve smyku může být (a je) solidní stabilizace ve smyku. Ale protiskluz má - dle mého soudu - ZNAČNÉ rezervy. Od takto sofistikovaného systému bych čekal, že mi např. přibrzdí jedno přední kolo, když prokluzuje, aby mohlo zabrat to druhé. Ale to né, to tam soudruzi ze Švédska dát nemohli. Místo toho to jen ubírá plyn.
P.
Ale tak sorry,wickey píše:jak tak koukam, kazdej druhej je chytrejsi nez elektronika![]()
![]()
![]()
kazdopadne pro rogera - pokud by dstc melo zaznamenano vaznou chybu, zobrazila by se na info displeji. diagnostika samozrejme muze napovedet.
Když jsem se na to ptal u prvního Volva(V50),tak mi při jízdě do kopce v břečce bylo autorizákem doporučeno DSTC vypínat...martinopel píše: Předmět příspěvku: Re: DSTC aj. - lze totálně vypnout? Odpovědět s citací
Zkoušel jsem na S80 T6-ce jezdit s DSTC a s vyplým a mohu říci že pro jízdu v břečce je lépe DSTC vypnout je možno se z mnoha situací vytáhnout .
Také jsem měl možnost jet s S60 D5 na letních a jediná možnost jízdy bylo s vyplým DSTC se zaplým auto nekontrolovaně smýkalo.
K dojezdu do křižovatky ti ABS ani zasahovat nebude,na suchu při běžné jízdě a brždění ABS taktéž nezasahuje,to už by byl extrém že ti proklouznou kola pak ABS zasáhne,výhoda ABS je hlavně v zimě na sněhu,tam určitě nebudeš rychlejší než ABSmr1 píše:a tak já to mám vyzkoušený...Bavím se o např. dojezdu do křížovky. Neé o krizovce v zatáčce.
Tak si zkontroluj obuti, protoze i na snehu na to musim joo fest dupnout na to, aby to klouzalo a ozvalo se ABS. Za normalniho brzdeni do toho ABS nekeca, nema proc. Navic pri dojezdu kde to cekas, treba do krizovatky, nemas pouzivat brzdy, ale motormr1 píše:Myslím současnou dobu, teď ta sračky. Při každým šlápnutí - i jemným se do toho někdy zbytečně brzy sere ABS. Toť vše.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé