Ing.Magor píše:Tak jestli už ti ani tohle nepomůže, tak si radši podle VIN vyhledej jestli máš opravdu eRko![]()
![]()
![]()
https://www.youtube.com/watch?v=9OG-OXfq3OA
DSTC aj. - lze totálně vypnout?
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 1578
- Registrován: 18 roků
- Vůz: S60, 2.4T
- Bydliště: Praha 5
DSTC aj. - lze totálně vypnout?
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
-
Offline
- Příspěvky: 66
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S60
DSTC aj. - lze totálně vypnout?
No, jízda do kopce předohrabem v zimě nic moc. Odlehčeni přední nápravy (jízda do kopce předem) a horši přilnavost předních pneumatik je dost znát.
-
Offline
- Příspěvky: 655
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Sedlčany (Příbramsko)
- Vůz: Volvo 740 Turbo sedan B204GT
- Bydliště: VRZČ
DSTC aj. - lze totálně vypnout?
Ing.Magor píše:Tak jestli už ti ani tohle nepomůže, tak si radši podle VIN vyhledej jestli máš opravdu eRko![]()
![]()
![]()
https://www.youtube.com/watch?v=9OG-OXfq3OA
Mám pocit, že přesně takhle jsem to dělal a nic
_________________
Je: 740 Turbo B204GT, 1990, 147 kW, M46 overdrive, sedan + multilink
Bylo: S60 R 2.5 T AWD 220kW 2003 - 850 2.5 GLE 1997 106 kW - V70 T5 2005 241kW Daliborka - V70I Tdi 103 kW 2x - S60 2.4D 96kW 2003
Je: 740 Turbo B204GT, 1990, 147 kW, M46 overdrive, sedan + multilink
Bylo: S60 R 2.5 T AWD 220kW 2003 - 850 2.5 GLE 1997 106 kW - V70 T5 2005 241kW Daliborka - V70I Tdi 103 kW 2x - S60 2.4D 96kW 2003
-
Offline
- Příspěvky: 1578
- Registrován: 18 roků
- Vůz: S60, 2.4T
- Bydliště: Praha 5
DSTC aj. - lze totálně vypnout?
a prepinanie podvozku ti ide?pedrozo1 píše:Ing.Magor píše:Tak jestli už ti ani tohle nepomůže, tak si radši podle VIN vyhledej jestli máš opravdu eRko![]()
![]()
![]()
https://www.youtube.com/watch?v=9OG-OXfq3OA
Mám pocit, že přesně takhle jsem to dělal a nicAle až se vrátim z cest, tak to zkusim znovu...každopádně inženýre dík za odkaz
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
-
Offline
- Příspěvky: 655
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Sedlčany (Příbramsko)
- Vůz: Volvo 740 Turbo sedan B204GT
- Bydliště: VRZČ
DSTC aj. - lze totálně vypnout?
jo podvozek mi funguje normálně jak má...to má mezi sebou nějakou souvislost ??
_________________
Je: 740 Turbo B204GT, 1990, 147 kW, M46 overdrive, sedan + multilink
Bylo: S60 R 2.5 T AWD 220kW 2003 - 850 2.5 GLE 1997 106 kW - V70 T5 2005 241kW Daliborka - V70I Tdi 103 kW 2x - S60 2.4D 96kW 2003
Je: 740 Turbo B204GT, 1990, 147 kW, M46 overdrive, sedan + multilink
Bylo: S60 R 2.5 T AWD 220kW 2003 - 850 2.5 GLE 1997 106 kW - V70 T5 2005 241kW Daliborka - V70I Tdi 103 kW 2x - S60 2.4D 96kW 2003
-
Offline
- Příspěvky: 655
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Sedlčany (Příbramsko)
- Vůz: Volvo 740 Turbo sedan B204GT
- Bydliště: VRZČ
DSTC aj. - lze totálně vypnout?
Tak jsem to dnes podle návodu vyzkoušel a vypnutí DSTC funguje jak má... na displeji anti skid off
Díky kluci ...
_________________
Je: 740 Turbo B204GT, 1990, 147 kW, M46 overdrive, sedan + multilink
Bylo: S60 R 2.5 T AWD 220kW 2003 - 850 2.5 GLE 1997 106 kW - V70 T5 2005 241kW Daliborka - V70I Tdi 103 kW 2x - S60 2.4D 96kW 2003
Je: 740 Turbo B204GT, 1990, 147 kW, M46 overdrive, sedan + multilink
Bylo: S60 R 2.5 T AWD 220kW 2003 - 850 2.5 GLE 1997 106 kW - V70 T5 2005 241kW Daliborka - V70I Tdi 103 kW 2x - S60 2.4D 96kW 2003
-
Offline
- Příspěvky: 530
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Vůz: Volvo
DSTC aj. - lze totálně vypnout?
Jen jestli se můžu zeptat proč to vypínat ? Jakou výhodu to přinese ? Pro mě to je jedna z nejzásadnějších věcí na tomto autě (stabilizační a protismykový systém), jeden ze základů bezpečné jízdy.
-
Offline
- Příspěvky: 2605
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/P*/740/940
DSTC aj. - lze totálně vypnout?
Proč vypnout? Třeba teď - v té břečce - škrábat se do kopce se zapnutým (D)STC občas znamená zůstat viset s autem, co má těžký čumák, někde uprostřed kopce. Protiskluz se rozhodne, že šlapu na plyn moc a začne do toho kecat až do úplného zastavení.
Přibržďování zadku ve smyku může být (a je) solidní stabilizace ve smyku. Ale protiskluz má - dle mého soudu - ZNAČNÉ rezervy. Od takto sofistikovaného systému bych čekal, že mi např. přibrzdí jedno přední kolo, když prokluzuje, aby mohlo zabrat to druhé. Ale to né, to tam soudruzi ze Švédska dát nemohli. Místo toho to jen ubírá plyn.
P.
Přibržďování zadku ve smyku může být (a je) solidní stabilizace ve smyku. Ale protiskluz má - dle mého soudu - ZNAČNÉ rezervy. Od takto sofistikovaného systému bych čekal, že mi např. přibrzdí jedno přední kolo, když prokluzuje, aby mohlo zabrat to druhé. Ale to né, to tam soudruzi ze Švédska dát nemohli. Místo toho to jen ubírá plyn.
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvky: 62
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Čadca
- Vůz: xc90, 2004, d5
DSTC aj. - lze totálně vypnout?
Neni pravda!ok2ucx píše:Proč vypnout? Třeba teď - v té břečce - škrábat se do kopce se zapnutým (D)STC občas znamená zůstat viset s autem, co má těžký čumák, někde uprostřed kopce. Protiskluz se rozhodne, že šlapu na plyn moc a začne do toho kecat až do úplného zastavení.
Přibržďování zadku ve smyku může být (a je) solidní stabilizace ve smyku. Ale protiskluz má - dle mého soudu - ZNAČNÉ rezervy. Od takto sofistikovaného systému bych čekal, že mi např. přibrzdí jedno přední kolo, když prokluzuje, aby mohlo zabrat to druhé. Ale to né, to tam soudruzi ze Švédska dát nemohli. Místo toho to jen ubírá plyn.
P.
Ono to ubira plyn aby auto nekontrolovatelne neprokluzovalo ale jen do urcite miry, na jiste hodnote ti ply zustane vezet, zhruba jen o malo nizsi, nez si zacal jit po pedalu..
A opravdu pribrzduje kola tak, ze zacvakava to prokluzujici, aby sel vykon na druhe! Jenomze - kdyz zacne litat i to druhe, pak zacne secvakavat i tohle a pak nastava ten neblahy jev - znizovani vykonu az do chcipaku..
Tak bych rekl
_________________
xc90, D5-120kw, 2004, automat
xc90, D5-120kw, 2004, automat
-
Offline
- Příspěvky: 1796
- Registrován: 20 roků
- Bydliště: Holubice
- Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
- Bydliště: Brno/Kyjov
DSTC aj. - lze totálně vypnout?
Vcera vecer jsem se skrabal s S60 do prudkeho kopce v brecce a DSTC neslo vypnout - tak jako jindy tlacitkem, motor skoro chcipal...ani rano neslo DSTC vypnout. Je mozne, ze jsem neco odpalil skrabanim se do kopce? Dioda tlacitka sviti - no asi bude muset na diagnostiku...na muj vkus to ubira plyn zbytecne moc, potreboval jsem se prohrabat az na dlazbu a s timto to slo hodne tezko...
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
-
Offline
- Příspěvky: 2412
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Rudice/BK
DSTC aj. - lze totálně vypnout?
ESP ano, ale všechny tyto ostatní kurvítka bych nejradši hodil po psu. A taky nevím, proč když si chceš trochu zablbnout, proč to ESP nejde vypnout.
-
Offline
- Příspěvky: 3637
- Registrován: 21 roků 3 měsíce
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
DSTC aj. - lze totálně vypnout?
jak tak koukam, kazdej druhej je chytrejsi nez elektronika
kazdopadne pro rogera - pokud by dstc melo zaznamenano vaznou chybu, zobrazila by se na info displeji. diagnostika samozrejme muze napovedet.
kazdopadne pro rogera - pokud by dstc melo zaznamenano vaznou chybu, zobrazila by se na info displeji. diagnostika samozrejme muze napovedet.
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
-
Offline
- Příspěvky: 2412
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Rudice/BK
DSTC aj. - lze totálně vypnout?
Ale tak sorry,wickey píše:jak tak koukam, kazdej druhej je chytrejsi nez elektronika![]()
![]()
![]()
kazdopadne pro rogera - pokud by dstc melo zaznamenano vaznou chybu, zobrazila by se na info displeji. diagnostika samozrejme muze napovedet.
ABS? prodlužuje bzrdnou dráhu... pořádnej řidič by se s tím měl poprat, aniž by blokoval kola. Za normálních - ne vyhrocených situací, ABS může škodit.
ESP schvaluji.
PROKLUZ? mě osobně v ničem nepomáhá, a když mám potíže, raději si to vypnu a umím se rozjet parádně.
-
Offline
- Příspěvky: 86
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Šluknovsko
- Vůz: V70XC, I a II.gen
DSTC aj. - lze totálně vypnout?
Když jsem se na to ptal u prvního Volva(V50),tak mi při jízdě do kopce v břečce bylo autorizákem doporučeno DSTC vypínat...martinopel píše: Předmět příspěvku: Re: DSTC aj. - lze totálně vypnout? Odpovědět s citací
Zkoušel jsem na S80 T6-ce jezdit s DSTC a s vyplým a mohu říci že pro jízdu v břečce je lépe DSTC vypnout je možno se z mnoha situací vytáhnout .
Také jsem měl možnost jet s S60 D5 na letních a jediná možnost jízdy bylo s vyplým DSTC se zaplým auto nekontrolovaně smýkalo.
_________________
Je: V70XC II.gen,r.v. 2001,B5244T3, automat,
Bylo: V70xc I.gen, r.v.99,B5244T,XC90 D5, r.v. 2006, 6q,man., V50,2.0D, r.v. 2006, 6q man.
Moto: Honda VT1100C, (50kW),r.v. 1992, 4q
Výroba nábytku na míru
Je: V70XC II.gen,r.v. 2001,B5244T3, automat,
Bylo: V70xc I.gen, r.v.99,B5244T,XC90 D5, r.v. 2006, 6q,man., V50,2.0D, r.v. 2006, 6q man.
Moto: Honda VT1100C, (50kW),r.v. 1992, 4q
Výroba nábytku na míru
-
Offline
- Příspěvky: 1796
- Registrován: 20 roků
- Bydliště: Holubice
- Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
- Bydliště: Brno/Kyjov
DSTC aj. - lze totálně vypnout?
vypinam DSTC temer pokazde a jeste jsem nemel v S60 problem - fakt nechci, aby mi ubirala elektronika plyn tam, kde se potrebuju rozjet a dat autu setrvacnost a nebo prohrabat se necim.
Zajimave je, ze 2.den po te DSTC tlacitko zase fungovalo...zadna chyba na palubaku
Zajimave je, ze 2.den po te DSTC tlacitko zase fungovalo...zadna chyba na palubaku
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
-
Online
- Moderátor
- Příspěvky: 13220
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
DSTC aj. - lze totálně vypnout?
mr1: to je dost odvážné tvrdit, že bez ABS zastavíš dřív v těchto srajdách. Vsadim levou kouli na to, že to prostě nedáš. Vytáhni si konektor čidla a vyzkoušej si to.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 2412
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Rudice/BK
DSTC aj. - lze totálně vypnout?
a tak já to mám vyzkoušený...
Bavím se o např. dojezdu do křížovky. Neé o krizovce v zatáčce.
-
Offline
- Příspěvky: 827
- Registrován: 14 roků
- Bydliště: Zlaté Hory
- Vůz: ......
- Bydliště: Zlaté Hory
DSTC aj. - lze totálně vypnout?
K dojezdu do křižovatky ti ABS ani zasahovat nebude,na suchu při běžné jízdě a brždění ABS taktéž nezasahuje,to už by byl extrém že ti proklouznou kola pak ABS zasáhne,výhoda ABS je hlavně v zimě na sněhu,tam určitě nebudeš rychlejší než ABSmr1 píše:a tak já to mám vyzkoušený...Bavím se o např. dojezdu do křížovky. Neé o krizovce v zatáčce.
_________________
Saab 9-3 1.8T 110Kw
Smart fortwo 0.8cdi 30kw
Toyota Celica 1.8
Mercedes W220 S500 Long 225Kw
Mini Cooper Countryman 1.6D
Saab 9-3 1.8T 110Kw
Smart fortwo 0.8cdi 30kw
Toyota Celica 1.8
Mercedes W220 S500 Long 225Kw
Mini Cooper Countryman 1.6D
-
Offline
- Příspěvky: 2412
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Rudice/BK
DSTC aj. - lze totálně vypnout?
Pánové, nejsem žádný motohňup. Myslím současnou dobu, teď ta sračky. Při každým šlápnutí - i jemným se do toho někdy zbytečně brzy sere ABS. Toť vše. Tady nejde ani o rychlest, jde o to, že ABS dokáže řídit jednotlivá kola (nebo spíše brzdit/nebrzdit), což nohou neuděláš. Ale je opravdu dost situací, kdy mám ABS vyloženě nemám rád. Za normálních podmínek je to věc k nezaplacení, ale na těchto sračkách to někdy -znovu říkám někdy - může dělat potíže. ESP mám rád, to je pomocník, ale prokluz je také dosti často prudič. Na těchto sračkách myslím!!! Ten šupec tomu nedáš. A někdy se to hodí.
-
Offline
- Příspěvky: 399
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V50 2.0 D3 MY2012
DSTC aj. - lze totálně vypnout?
Tak si zkontroluj obuti, protoze i na snehu na to musim joo fest dupnout na to, aby to klouzalo a ozvalo se ABS. Za normalniho brzdeni do toho ABS nekeca, nema proc. Navic pri dojezdu kde to cekas, treba do krizovatky, nemas pouzivat brzdy, ale motormr1 píše:Myslím současnou dobu, teď ta sračky. Při každým šlápnutí - i jemným se do toho někdy zbytečně brzy sere ABS. Toť vše.
_________________
Volvo V50 2.0 D3 D5204T5 110kW, Business Pro Edition, Ice White, str. week 2012/13 (MY2012)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ex.: Volvo V50 1.6D D4164T 80kW, Summum, Titanium Grey, str. week 2005/46 (MY2006)
Volvo V50 2.0 D3 D5204T5 110kW, Business Pro Edition, Ice White, str. week 2012/13 (MY2012)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ex.: Volvo V50 1.6D D4164T 80kW, Summum, Titanium Grey, str. week 2005/46 (MY2006)
-
Offline
- Příspěvky: 2412
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Rudice/BK
DSTC aj. - lze totálně vypnout?
Pánové, děláte ze mě záměrně dementa? Já nemám ani jedno auto, ani první auto, a můžu srovnávat. Jezdím s čímkoli, a věř mě, že nikdo nebrzdí méně, než já - motor využívat rozhodně umím. A ABS do toho kecá až moc. Nebavím se o čistých křižovatkách Brna. Zajeď si někam, kde je toho sněhu přece jen o něco více, nedejbože rozježděných sraček, a pak se můžeme spolu bavit, jak to opravdu je. ABS není špatná věc, ale někdy se do toho nasere a dělá to špatně.
-
Offline
- Příspěvky: 399
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V50 2.0 D3 MY2012
DSTC aj. - lze totálně vypnout?
No jak myslis, ty vis jak ti to jede. A ja nemluvil o ciste krizovatce, pisu o snehu. Asi mi to nefunguje jak by melo.
_________________
Volvo V50 2.0 D3 D5204T5 110kW, Business Pro Edition, Ice White, str. week 2012/13 (MY2012)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ex.: Volvo V50 1.6D D4164T 80kW, Summum, Titanium Grey, str. week 2005/46 (MY2006)
Volvo V50 2.0 D3 D5204T5 110kW, Business Pro Edition, Ice White, str. week 2012/13 (MY2012)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ex.: Volvo V50 1.6D D4164T 80kW, Summum, Titanium Grey, str. week 2005/46 (MY2006)
-
Offline
- Příspěvky: 2412
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Rudice/BK
DSTC aj. - lze totálně vypnout?
To také netvrdím. Ale asi se ti jako většíně jeví, jako super pomocník. Ale ono to tak báječné není. Je to dobrý pomocník, na kterého se ovšem nelze spoléhat. Já osobně umím zastavit lépe bez ABS. Na sračkách! Několikráte zkoušeno. Ta moja nezabrzdí jinak než s ABS. To je jasný.
-
Offline
- Příspěvky: 399
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V50 2.0 D3 MY2012
DSTC aj. - lze totálně vypnout?
Ja nedokazu posoudit jestli je to lepsi nebo ne, jen sem chtel rict, ze ne u kazdyho auta to je citlivy tak, ze to kope i jen kdyz se podivas na brzdovej pedal.
Ale nedokazu si predstavit, jak zabrzdit na povrchu, kterej modelove klouze, a kde i kdyz jen trochu slapnes na brzdu tak jedes jak na sankach. Co delas pak? Budes poustet brzdovej pedal rychleji nez ABS? (bez sarkasmu, mysleno vazne)
Ale nedokazu si predstavit, jak zabrzdit na povrchu, kterej modelove klouze, a kde i kdyz jen trochu slapnes na brzdu tak jedes jak na sankach. Co delas pak? Budes poustet brzdovej pedal rychleji nez ABS? (bez sarkasmu, mysleno vazne)
_________________
Volvo V50 2.0 D3 D5204T5 110kW, Business Pro Edition, Ice White, str. week 2012/13 (MY2012)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ex.: Volvo V50 1.6D D4164T 80kW, Summum, Titanium Grey, str. week 2005/46 (MY2006)
Volvo V50 2.0 D3 D5204T5 110kW, Business Pro Edition, Ice White, str. week 2012/13 (MY2012)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ex.: Volvo V50 1.6D D4164T 80kW, Summum, Titanium Grey, str. week 2005/46 (MY2006)
-
Offline
- Příspěvky: 2412
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Rudice/BK
DSTC aj. - lze totálně vypnout?
No, tak zaprve: ABS to neumí za malé rychlosti až tak úžasně, jak se mezi lidem traduje. Dej si pokus, pozoruj někoho, kdo tomu dupne na sněhu, a sleduj jak se ty kola slušně, ale slušně blokují. Pak pouští skoro bez brzdy... a zase blokují. Žádné mikrosekundy tam rozhodně nejsou. Zadruhé: když tomu hamcneš na podlahu, bez ABS, nedocíliš defacto nic. Jedeš jako na saních. Ale pokud máš trochu cit v noze, a nejezdíš zrovna s megánem (páč ten to hrne naplno sotva se na pedál podíváš), tak se to fakt dá zvládnout celkem bez potíží. Mimojiné - mě o tom ani nenapadlo přemýšlet, pokud jsem se nedostal do podobné debaty. Kde jse pochopitelně obhajoval na 100% ABS. 
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé