D24TIC při ustálené jízdě začne cukat
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 4734
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
D24TIC při ustálené jízdě začne cukat
Mám problém když jedu s D24TIC EGR delší chvíli ustálenou rychlostí tak začne trochu vynechávat zátah, auto začne trochu, ale citelně škubat. Přestane to při jakýkoliv změně polohy plynovýho pedálu, stačí ubrat nebo přidat a přestane to.. kde začít hledat???
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
D24TIC při ustálené jízdě začne cukat
Silentbloky.Ondra. píše:Mám problém když jedu s D24TIC EGR delší chvíli ustálenou rychlostí tak začne trochu vynechávat zátah, auto začne trochu, ale citelně škubat. Přestane to při jakýkoliv změně polohy plynovýho pedálu, stačí ubrat nebo přidat a přestane to.. kde začít hledat???
-
Offline
- Příspěvky: 460
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: Náchodsko- Hořičky
D24TIC při ustálené jízdě začne cukat
palivovej filtr..
_________________
moje 760 GLE turbo diesel D24T r.v 1985 , overdrive M46, přestavba na D24TIC a po go motoru .
táta s mámou v70 ll D5 r.v.05
moje 760 GLE turbo diesel D24T r.v 1985 , overdrive M46, přestavba na D24TIC a po go motoru .
táta s mámou v70 ll D5 r.v.05
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 4734
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
D24TIC při ustálené jízdě začne cukat
divny na tom je ze kdyby to byl palivak tak to cuka hlavne pri plnym knedliku prece? Kdyby to byly silentbloky tak by ten motor houpal s autem hlavne na volbeh ne? Tohle je jako kdyby vynechaval tah... Ale jakoukoli korekci plynu to zmizi...
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
D24TIC při ustálené jízdě začne cukat
Silentbloky.Ondra. píše:divny na tom je ze kdyby to byl palivak tak to cuka hlavne pri plnym knedliku prece? Kdyby to byly silentbloky tak by ten motor houpal s autem hlavne na volbeh ne? Tohle je jako kdyby vynechaval tah... Ale jakoukoli korekci plynu to zmizi...
-
Offline
- Příspěvky: 134
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Vůz: 760
- Bydliště: Petřvald u Karviné
D24TIC při ustálené jízdě začne cukat
Tak u mě se to děje přesně při rychlosti 90 km v hodině pod nebo přes ne.Tak že?
_________________
Je:V70 2,0T r.2000 132kw
760 D24Tic r.88 85kw
Bylo V40 2,0 r.98 103kw
S40 1,8 r.97 85kw
960 2,5 r.95 125kw
Je:V70 2,0T r.2000 132kw
760 D24Tic r.88 85kw
Bylo V40 2,0 r.98 103kw
S40 1,8 r.97 85kw
960 2,5 r.95 125kw
-
Offline
- Příspěvky: 460
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: Náchodsko- Hořičky
D24TIC při ustálené jízdě začne cukat
no řekl bych ze v určitem mistě to muže dělat tlak paliva ketri to potřebuje a nedostane, když tomu šlapneš na plin tak i přez ti ucpaný pori to proteče.. nevim no ..
_________________
moje 760 GLE turbo diesel D24T r.v 1985 , overdrive M46, přestavba na D24TIC a po go motoru .
táta s mámou v70 ll D5 r.v.05
moje 760 GLE turbo diesel D24T r.v 1985 , overdrive M46, přestavba na D24TIC a po go motoru .
táta s mámou v70 ll D5 r.v.05
-
Offline
- Radní
- Příspěvky: 3654
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: České Budějovice
- x 1
D24TIC při ustálené jízdě začne cukat
a ty wole, to je masotrapiz píše:no řekl bych ze v určitem mistě to muže dělat tlak paliva ketri to potřebuje a nedostane, když tomu šlapneš na plin tak i přez ti ucpaný pori to proteče.. nevim no ..
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
-
Offline
- Příspěvky: 134
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Vůz: 760
- Bydliště: Petřvald u Karviné
D24TIC při ustálené jízdě začne cukat
To je ono.yoby píše:a ty wole, to je masotrapiz píše:no řekl bych ze v určitem mistě to muže dělat tlak paliva ketri to potřebuje a nedostane, když tomu šlapneš na plin tak i přez ti ucpaný pori to proteče.. nevim no ..
_________________
Je:V70 2,0T r.2000 132kw
760 D24Tic r.88 85kw
Bylo V40 2,0 r.98 103kw
S40 1,8 r.97 85kw
960 2,5 r.95 125kw
Je:V70 2,0T r.2000 132kw
760 D24Tic r.88 85kw
Bylo V40 2,0 r.98 103kw
S40 1,8 r.97 85kw
960 2,5 r.95 125kw
-
Offline
- Příspěvky: 460
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: Náchodsko- Hořičky
D24TIC při ustálené jízdě začne cukat
copak se ti Yoby nezda ,je to možné a mam to viskoušené, a že neporadiš když seš tak zběhlej?...
_________________
moje 760 GLE turbo diesel D24T r.v 1985 , overdrive M46, přestavba na D24TIC a po go motoru .
táta s mámou v70 ll D5 r.v.05
moje 760 GLE turbo diesel D24T r.v 1985 , overdrive M46, přestavba na D24TIC a po go motoru .
táta s mámou v70 ll D5 r.v.05
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12093
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
D24TIC při ustálené jízdě začne cukat
yoby si nepamatuje nebo nečetl, že si tu kdysi psal, že si dysgrafik.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 4734
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
D24TIC při ustálené jízdě začne cukat
konkretni rychlost nemam overenou je to zkratka kdyz drzim delsi chvili plynovy pedal ve stejne poloze.
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvky: 460
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: Náchodsko- Hořičky
D24TIC při ustálené jízdě začne cukat
aha ,.. no nevim pakuž jedine to EGR ventyl to je ten turbo ventyl že by to bylo ucpaný ,nebo pak přeskouše vstřiky jestli práší,nebo filtry ,čerpadlo jestli dava spravný tlak,..?..
_________________
moje 760 GLE turbo diesel D24T r.v 1985 , overdrive M46, přestavba na D24TIC a po go motoru .
táta s mámou v70 ll D5 r.v.05
moje 760 GLE turbo diesel D24T r.v 1985 , overdrive M46, přestavba na D24TIC a po go motoru .
táta s mámou v70 ll D5 r.v.05
-
Offline
- Příspěvky: 1179
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Vůz: 745 D24T M46+OD 90'
- Bydliště: Praha 3
D24TIC při ustálené jízdě začne cukat
Nehledal bych složitosti tam kde nejsou, etalon je primitivnost. Padly tu silentbloky, pokud jsou v pohodě, na 99% bych hledal závadu v čerpadle...
_________________
V70 B5254T AW50 98'
bylo 745 D24T M46+OD 90'
V70 B5254T AW50 98'
bylo 745 D24T M46+OD 90'
-
Offline
- Příspěvky: 460
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: Náchodsko- Hořičky
D24TIC při ustálené jízdě začne cukat
že by nedavalo spravný tlak , a nebo by nerozprašovali spravně vstřik a kapali by...
_________________
moje 760 GLE turbo diesel D24T r.v 1985 , overdrive M46, přestavba na D24TIC a po go motoru .
táta s mámou v70 ll D5 r.v.05
moje 760 GLE turbo diesel D24T r.v 1985 , overdrive M46, přestavba na D24TIC a po go motoru .
táta s mámou v70 ll D5 r.v.05
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 4734
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
D24TIC při ustálené jízdě začne cukat
EGR mám zaslepenej, vstřiky a čerpadlo nechám zkontrolovat, filtry vyměním s dalším olejem
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvky: 210
- Registrován: 18 roků 8 měsíců
- Bydliště: VRZČ enkláva Strakonice
D24TIC při ustálené jízdě začne cukat
Káre,ten Wolfsburgskej pump na hovna Tě jednou zničíOndra. píše:EGR mám zaslepenej, vstřiky a čerpadlo nechám zkontrolovat, filtry vyměním s dalším olejem
Nemáš zasejc trošku obrácenej postup?
Vyměň ihned filtr za dvě stovky, pak vlez pod auto s trubkou a zkontroluj silentbloky a pak až tahej ven čerpadlo
_________________
Je: Outlander PHEV
bylo: SAAB 9-5 Aero ,dvojka, sedmy a vosumpade...
Je: Outlander PHEV
bylo: SAAB 9-5 Aero ,dvojka, sedmy a vosumpade...
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 4734
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
D24TIC při ustálené jízdě začne cukat
vole na ty filtry cekam to snad vis
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvky: 210
- Registrován: 18 roků 8 měsíců
- Bydliště: VRZČ enkláva Strakonice
D24TIC při ustálené jízdě začne cukat
Ach soOndra. píše:vole na ty filtry cekam to snad vis
_________________
Je: Outlander PHEV
bylo: SAAB 9-5 Aero ,dvojka, sedmy a vosumpade...
Je: Outlander PHEV
bylo: SAAB 9-5 Aero ,dvojka, sedmy a vosumpade...
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé