to měl jen rok 99maldini píše:šak je to taky brňák jak cip... Jinak ten megafon montovali do S40 sériově?PLJARDA píše:dnes jsem se potkal ze Standou a ten v tom nevidí problém , takže příští týden poreferuju jak jsem pochodil
dodělání dálkového centrálu
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 1188
- Registrován: 14 roků 1 měsíc
- Bydliště: Brno
- Vůz: VOLVO 760 GLE ; VOLVO V70 I.
- Bydliště: Brno;Nový Lískovec
dodělání dálkového centrálu
_________________
VOLVO 760 GLE 2,4TD , 85kw , r.v.88 , modrozelená metalíza
VOLVO V70 2,5 TDI ,103kw , r.v.97 , stříbrná metalíza
bylo-VOLVO V40 , 85kw ,obsah 1,8/16 ventil , r.v.97 , tmavě červená metalíza
bylo- VOLVO S40 , 77kw , obsah 16/16ventil , r.v. 99. černá metla
mob. 731037895
VOLVO 760 GLE 2,4TD , 85kw , r.v.88 , modrozelená metalíza
VOLVO V70 2,5 TDI ,103kw , r.v.97 , stříbrná metalíza
bylo-VOLVO V40 , 85kw ,obsah 1,8/16 ventil , r.v.97 , tmavě červená metalíza
bylo- VOLVO S40 , 77kw , obsah 16/16ventil , r.v. 99. černá metla
mob. 731037895
-
Offline
- Příspěvky: 49
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Vůz: V40 1,9 TD 97' V40 1,9di 03'
- Bydliště: Police nad Metují
dodělání dálkového centrálu
ty kábly sou u sloupku dveří vyvedený z hlavního svazku,co vede po podlaze podél dveří řidiče dozadu.Spousta barevnejch a knim připálený černý kousky s bílou nálepkou.(u mýho to tak bylo)
_________________
moje:V40-1,9TD r.v.1997 D4192T 66kw
manželčina V4O-1,9D D4192T3 85kw 03' silver metalic
moje:V40-1,9TD r.v.1997 D4192T 66kw
manželčina V4O-1,9D D4192T3 85kw 03' silver metalic
-
Offline
- Příspěvky: 1188
- Registrován: 14 roků 1 měsíc
- Bydliště: Brno
- Vůz: VOLVO 760 GLE ; VOLVO V70 I.
- Bydliště: Brno;Nový Lískovec
dodělání dálkového centrálu
jj , dík ale už jsem se spojil tady z borcem který mi to nainstalujePavlik píše:ty kábly sou u sloupku dveří vyvedený z hlavního svazku,co vede po podlaze podél dveří řidiče dozadu.Spousta barevnejch a knim připálený černý kousky s bílou nálepkou.(u mýho to tak bylo)
_________________
VOLVO 760 GLE 2,4TD , 85kw , r.v.88 , modrozelená metalíza
VOLVO V70 2,5 TDI ,103kw , r.v.97 , stříbrná metalíza
bylo-VOLVO V40 , 85kw ,obsah 1,8/16 ventil , r.v.97 , tmavě červená metalíza
bylo- VOLVO S40 , 77kw , obsah 16/16ventil , r.v. 99. černá metla
mob. 731037895
VOLVO 760 GLE 2,4TD , 85kw , r.v.88 , modrozelená metalíza
VOLVO V70 2,5 TDI ,103kw , r.v.97 , stříbrná metalíza
bylo-VOLVO V40 , 85kw ,obsah 1,8/16 ventil , r.v.97 , tmavě červená metalíza
bylo- VOLVO S40 , 77kw , obsah 16/16ventil , r.v. 99. černá metla
mob. 731037895
-
Offline
- Příspěvky: 422
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: šetřím na nové... :)
- Bydliště: Brnisko, Vysočina
dodělání dálkového centrálu
Standa je dobrá volba.
_________________
BRNĚNSKÉ VOLVOSRAZY
www.bral.cz
"S výjimkou tasemnice nemám žádných vyživovacích povinností..."
BRNĚNSKÉ VOLVOSRAZY
www.bral.cz
"S výjimkou tasemnice nemám žádných vyživovacích povinností..."
-
Offline
- Příspěvky: 1188
- Registrován: 14 roků 1 měsíc
- Bydliště: Brno
- Vůz: VOLVO 760 GLE ; VOLVO V70 I.
- Bydliště: Brno;Nový Lískovec
dodělání dálkového centrálu
taky v to doufámmaldini píše:Standa je dobrá volba.
_________________
VOLVO 760 GLE 2,4TD , 85kw , r.v.88 , modrozelená metalíza
VOLVO V70 2,5 TDI ,103kw , r.v.97 , stříbrná metalíza
bylo-VOLVO V40 , 85kw ,obsah 1,8/16 ventil , r.v.97 , tmavě červená metalíza
bylo- VOLVO S40 , 77kw , obsah 16/16ventil , r.v. 99. černá metla
mob. 731037895
VOLVO 760 GLE 2,4TD , 85kw , r.v.88 , modrozelená metalíza
VOLVO V70 2,5 TDI ,103kw , r.v.97 , stříbrná metalíza
bylo-VOLVO V40 , 85kw ,obsah 1,8/16 ventil , r.v.97 , tmavě červená metalíza
bylo- VOLVO S40 , 77kw , obsah 16/16ventil , r.v. 99. černá metla
mob. 731037895
-
Offline
- Příspěvky: 1188
- Registrován: 14 roků 1 měsíc
- Bydliště: Brno
- Vůz: VOLVO 760 GLE ; VOLVO V70 I.
- Bydliště: Brno;Nový Lískovec
dodělání dálkového centrálu
Takže před Standou klobouk dolů , dálkové udělané, takže Stando díky
_________________
VOLVO 760 GLE 2,4TD , 85kw , r.v.88 , modrozelená metalíza
VOLVO V70 2,5 TDI ,103kw , r.v.97 , stříbrná metalíza
bylo-VOLVO V40 , 85kw ,obsah 1,8/16 ventil , r.v.97 , tmavě červená metalíza
bylo- VOLVO S40 , 77kw , obsah 16/16ventil , r.v. 99. černá metla
mob. 731037895
VOLVO 760 GLE 2,4TD , 85kw , r.v.88 , modrozelená metalíza
VOLVO V70 2,5 TDI ,103kw , r.v.97 , stříbrná metalíza
bylo-VOLVO V40 , 85kw ,obsah 1,8/16 ventil , r.v.97 , tmavě červená metalíza
bylo- VOLVO S40 , 77kw , obsah 16/16ventil , r.v. 99. černá metla
mob. 731037895
-
Offline
- Příspěvky: 57
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Vůz: V40 1,6 98' 77kW a V40 1.9D 03´85kW
- Bydliště: Hořovice
dodělání dálkového centrálu
Zdravím Vás. Prosím tě, můžeš mi poradit kde ta jednotka je? Mám 98 a pod volantem to vypadá takhle (viz obrázek). Chci si taky nechat udělat zamykání na dálkové. Kabeláž mám nataženou pro plnou výbavu. Děkuji Vám.spaceball píše:A nevie co kde je? Kde je umiestnená jednotka prímaca? Primac je umiestnený pod volantom na lavej strane. Treba odmontovat ten platovy kastlik pod volantom a na lavej strane za tym kastlikom je ta jednotka. Ako si matne pamatam tak je na nej napisane "remote keyless entry" alebo nieco podobne. Je to taka kovova strieborna krabicka s rozmermy cca 15x10x4cm. Ale asi to plati iba pre modely do roku 2000. Od roku 2000 sa toho dost zmenilo a je tam viac elektroniky takze tam asi bude treba aj zmena softu ale do roku 2000 predpokladam ze to nebude treba.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Volvo V40 1.9D 2003 85kW
Dacia Dokker Stepway 1.6 2019 75kW
bylo Volvo V40 1,6 1998 77kW
Volvo V40 1.9D 2003 85kW
Dacia Dokker Stepway 1.6 2019 75kW
bylo Volvo V40 1,6 1998 77kW
-
Offline
- Příspěvky: 57
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Vůz: V40 1,6 98' 77kW a V40 1.9D 03´85kW
- Bydliště: Hořovice
dodělání dálkového centrálu
Zdravím. Prosím, poradíte mi? Děkuji moc krát.Hadox píše:Zdravím Vás. Prosím tě, můžeš mi poradit kde ta jednotka je? Mám 98 a pod volantem to vypadá takhle (viz obrázek). Chci si taky nechat udělat zamykání na dálkové. Kabeláž mám nataženou pro plnou výbavu. Děkuji Vám.spaceball píše:A nevie co kde je? Kde je umiestnená jednotka prímaca? Primac je umiestnený pod volantom na lavej strane. Treba odmontovat ten platovy kastlik pod volantom a na lavej strane za tym kastlikom je ta jednotka. Ako si matne pamatam tak je na nej napisane "remote keyless entry" alebo nieco podobne. Je to taka kovova strieborna krabicka s rozmermy cca 15x10x4cm. Ale asi to plati iba pre modely do roku 2000. Od roku 2000 sa toho dost zmenilo a je tam viac elektroniky takze tam asi bude treba aj zmena softu ale do roku 2000 predpokladam ze to nebude treba.
_________________
Volvo V40 1.9D 2003 85kW
Dacia Dokker Stepway 1.6 2019 75kW
bylo Volvo V40 1,6 1998 77kW
Volvo V40 1.9D 2003 85kW
Dacia Dokker Stepway 1.6 2019 75kW
bylo Volvo V40 1,6 1998 77kW
-
Offline
- Příspěvky: 604
- Registrován: 12 roků 7 měsíců
- Bydliště: Písek
- Vůz: XC60 2.4D 09, V50 2.4i, V70xc 2.4T
dodělání dálkového centrálu
Zdravim,
dotaz. Podle Haynese je v řidičovo dveřích u centrálu pouze kontakt, který zjišťuje, jestli jsou odemčené/zamčené a dál tuto informaci posílá dál. Jaksi jsem to netušil a koupil jsem si dálkovej centrál a při instalaci nastal problém, že si nejsem jistý, zdali jsem to zapojil správně nebo je to tím, že tam možná nemám motůrek. Při odemčení přes dálku, se odemkne vše krom řidičovo dveří a jelikož ty jsou zamčené, tak se zase hned vše zamkne...
Je možné, že by tam byl jen nějaký takovýto kontakt a žádný motůrek co by byl schopný otevřít?
Díky
dotaz. Podle Haynese je v řidičovo dveřích u centrálu pouze kontakt, který zjišťuje, jestli jsou odemčené/zamčené a dál tuto informaci posílá dál. Jaksi jsem to netušil a koupil jsem si dálkovej centrál a při instalaci nastal problém, že si nejsem jistý, zdali jsem to zapojil správně nebo je to tím, že tam možná nemám motůrek. Při odemčení přes dálku, se odemkne vše krom řidičovo dveří a jelikož ty jsou zamčené, tak se zase hned vše zamkne...
Je možné, že by tam byl jen nějaký takovýto kontakt a žádný motůrek co by byl schopný otevřít?
Díky
_________________
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka
-
Offline
- Příspěvky: 2162
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
dodělání dálkového centrálu
Je to velmi pravdepodobny zamkem (respektive klicem) ovladas jen kontakt, ktery odemkne ostatni dvere, ty ridicovy otevres mechanicky klicem. Je nutny do dveri dodelat motorek, nejlip z LZ dveri z nejakyho vraku.
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvky: 604
- Registrován: 12 roků 7 měsíců
- Bydliště: Písek
- Vůz: XC60 2.4D 09, V50 2.4i, V70xc 2.4T
dodělání dálkového centrálu
Díky
Jen jedan technická ještě, nebyl by lepší motůrek od spolujezdce? Nebývají vzádu motůrky položený vodorovne a vepředu svisle? Co jsem dělal jednou centrál na starý auto, tak tam teda byly všechny 4 motůrky stejný (krom kabeláže, to měly ty přední pětižílu aby posílaly signál, jestli jew otevřeno) tady je pětižíla k ničemu, ale spolujezdcovo jí taky nemaj... aspoň ty moje
Jen jedan technická ještě, nebyl by lepší motůrek od spolujezdce? Nebývají vzádu motůrky položený vodorovne a vepředu svisle? Co jsem dělal jednou centrál na starý auto, tak tam teda byly všechny 4 motůrky stejný (krom kabeláže, to měly ty přední pětižílu aby posílaly signál, jestli jew otevřeno) tady je pětižíla k ničemu, ale spolujezdcovo jí taky nemaj... aspoň ty moje
_________________
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka
-
Offline
- Příspěvky: 1475
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: Horné Saliby
- Vůz: 850,C70,V40...
- Bydliště: hmmm
dodělání dálkového centrálu
do 40ciatok sa davali vsade dvojpinove servomotorceky, okrem verzii okolo roku 97-98 kde som videl aj trojpinove.
Ale na samotne odomykanie a zamykanie klucom je tam pri vlozke zamku mikrospinac ktory ti odomkne servom. Ak nieje baterka v aute, odomknes pomocou tiahla, ale musis pretlacit aj servomotorcek.
Takto to spravil vyrobca, ako si to spravis ty, je na tebe.
Ale na samotne odomykanie a zamykanie klucom je tam pri vlozke zamku mikrospinac ktory ti odomkne servom. Ak nieje baterka v aute, odomknes pomocou tiahla, ale musis pretlacit aj servomotorcek.
Takto to spravil vyrobca, ako si to spravis ty, je na tebe.
-
Offline
- Příspěvky: 604
- Registrován: 12 roků 7 měsíců
- Bydliště: Písek
- Vůz: XC60 2.4D 09, V50 2.4i, V70xc 2.4T
dodělání dálkového centrálu
Tím chceš naznačit, že tam motůrek musím mít? Nechci zbytečně rozebírat dveře a odstrhávat tam ten igelit, ale koukam, že to budu muset udělat, jinak to nezjistim...
_________________
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka
-
Offline
- Příspěvky: 1188
- Registrován: 14 roků 1 měsíc
- Bydliště: Brno
- Vůz: VOLVO 760 GLE ; VOLVO V70 I.
- Bydliště: Brno;Nový Lískovec
dodělání dálkového centrálu
jináč to asi nezjistíš a igelit nalepíš zpět , to není přece problém a budeš mít jistotuSuGi píše:Tím chceš naznačit, že tam motůrek musím mít? Nechci zbytečně rozebírat dveře a odstrhávat tam ten igelit, ale koukam, že to budu muset udělat, jinak to nezjistim...
_________________
VOLVO 760 GLE 2,4TD , 85kw , r.v.88 , modrozelená metalíza
VOLVO V70 2,5 TDI ,103kw , r.v.97 , stříbrná metalíza
bylo-VOLVO V40 , 85kw ,obsah 1,8/16 ventil , r.v.97 , tmavě červená metalíza
bylo- VOLVO S40 , 77kw , obsah 16/16ventil , r.v. 99. černá metla
mob. 731037895
VOLVO 760 GLE 2,4TD , 85kw , r.v.88 , modrozelená metalíza
VOLVO V70 2,5 TDI ,103kw , r.v.97 , stříbrná metalíza
bylo-VOLVO V40 , 85kw ,obsah 1,8/16 ventil , r.v.97 , tmavě červená metalíza
bylo- VOLVO S40 , 77kw , obsah 16/16ventil , r.v. 99. černá metla
mob. 731037895
-
Offline
- Příspěvky: 1188
- Registrován: 14 roků 1 měsíc
- Bydliště: Brno
- Vůz: VOLVO 760 GLE ; VOLVO V70 I.
- Bydliště: Brno;Nový Lískovec
dodělání dálkového centrálu
já jsem tam motorek nemělSuGi píše:Tím chceš naznačit, že tam motůrek musím mít? Nechci zbytečně rozebírat dveře a odstrhávat tam ten igelit, ale koukam, že to budu muset udělat, jinak to nezjistim...
_________________
VOLVO 760 GLE 2,4TD , 85kw , r.v.88 , modrozelená metalíza
VOLVO V70 2,5 TDI ,103kw , r.v.97 , stříbrná metalíza
bylo-VOLVO V40 , 85kw ,obsah 1,8/16 ventil , r.v.97 , tmavě červená metalíza
bylo- VOLVO S40 , 77kw , obsah 16/16ventil , r.v. 99. černá metla
mob. 731037895
VOLVO 760 GLE 2,4TD , 85kw , r.v.88 , modrozelená metalíza
VOLVO V70 2,5 TDI ,103kw , r.v.97 , stříbrná metalíza
bylo-VOLVO V40 , 85kw ,obsah 1,8/16 ventil , r.v.97 , tmavě červená metalíza
bylo- VOLVO S40 , 77kw , obsah 16/16ventil , r.v. 99. černá metla
mob. 731037895
-
Offline
- Příspěvky: 1188
- Registrován: 14 roků 1 měsíc
- Bydliště: Brno
- Vůz: VOLVO 760 GLE ; VOLVO V70 I.
- Bydliště: Brno;Nový Lískovec
dodělání dálkového centrálu
já jsem také dříve špekulval , že to asi musí být jen dálkáč volvo a Standa mě přesvědčil , že se to dá vyřešit za pár korun , bez problémů a hlavně je to funkční a mně to stačí
_________________
VOLVO 760 GLE 2,4TD , 85kw , r.v.88 , modrozelená metalíza
VOLVO V70 2,5 TDI ,103kw , r.v.97 , stříbrná metalíza
bylo-VOLVO V40 , 85kw ,obsah 1,8/16 ventil , r.v.97 , tmavě červená metalíza
bylo- VOLVO S40 , 77kw , obsah 16/16ventil , r.v. 99. černá metla
mob. 731037895
VOLVO 760 GLE 2,4TD , 85kw , r.v.88 , modrozelená metalíza
VOLVO V70 2,5 TDI ,103kw , r.v.97 , stříbrná metalíza
bylo-VOLVO V40 , 85kw ,obsah 1,8/16 ventil , r.v.97 , tmavě červená metalíza
bylo- VOLVO S40 , 77kw , obsah 16/16ventil , r.v. 99. černá metla
mob. 731037895
-
Offline
- Příspěvky: 604
- Registrován: 12 roků 7 měsíců
- Bydliště: Písek
- Vůz: XC60 2.4D 09, V50 2.4i, V70xc 2.4T
dodělání dálkového centrálu
Co máš na mysli za pár korun? Ten jiný motůrek? Já ho mam teď nabídnutý za 250,-...PLJARDA píše:já jsem také dříve špekulval , že to asi musí být jen dálkáč volvo a Standa mě přesvědčil , že se to dá vyřešit za pár korun , bez problémů a hlavně je to funkční a mně to stačí
_________________
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka
-
Offline
- Příspěvky: 1188
- Registrován: 14 roků 1 měsíc
- Bydliště: Brno
- Vůz: VOLVO 760 GLE ; VOLVO V70 I.
- Bydliště: Brno;Nový Lískovec
dodělání dálkového centrálu
Vše dohromady i s prací , ale přesnou sumu si nepamatuju , dělal mi to Standa , ale opravdu to bylo levné.SuGi píše:Co máš na mysli za pár korun? Ten jiný motůrek? Já ho mam teď nabídnutý za 250,-...PLJARDA píše:já jsem také dříve špekulval , že to asi musí být jen dálkáč volvo a Standa mě přesvědčil , že se to dá vyřešit za pár korun , bez problémů a hlavně je to funkční a mně to stačí
_________________
VOLVO 760 GLE 2,4TD , 85kw , r.v.88 , modrozelená metalíza
VOLVO V70 2,5 TDI ,103kw , r.v.97 , stříbrná metalíza
bylo-VOLVO V40 , 85kw ,obsah 1,8/16 ventil , r.v.97 , tmavě červená metalíza
bylo- VOLVO S40 , 77kw , obsah 16/16ventil , r.v. 99. černá metla
mob. 731037895
VOLVO 760 GLE 2,4TD , 85kw , r.v.88 , modrozelená metalíza
VOLVO V70 2,5 TDI ,103kw , r.v.97 , stříbrná metalíza
bylo-VOLVO V40 , 85kw ,obsah 1,8/16 ventil , r.v.97 , tmavě červená metalíza
bylo- VOLVO S40 , 77kw , obsah 16/16ventil , r.v. 99. černá metla
mob. 731037895
-
Offline
- Příspěvky: 1188
- Registrován: 14 roků 1 měsíc
- Bydliště: Brno
- Vůz: VOLVO 760 GLE ; VOLVO V70 I.
- Bydliště: Brno;Nový Lískovec
dodělání dálkového centrálu
samozřejmě to není origo
_________________
VOLVO 760 GLE 2,4TD , 85kw , r.v.88 , modrozelená metalíza
VOLVO V70 2,5 TDI ,103kw , r.v.97 , stříbrná metalíza
bylo-VOLVO V40 , 85kw ,obsah 1,8/16 ventil , r.v.97 , tmavě červená metalíza
bylo- VOLVO S40 , 77kw , obsah 16/16ventil , r.v. 99. černá metla
mob. 731037895
VOLVO 760 GLE 2,4TD , 85kw , r.v.88 , modrozelená metalíza
VOLVO V70 2,5 TDI ,103kw , r.v.97 , stříbrná metalíza
bylo-VOLVO V40 , 85kw ,obsah 1,8/16 ventil , r.v.97 , tmavě červená metalíza
bylo- VOLVO S40 , 77kw , obsah 16/16ventil , r.v. 99. černá metla
mob. 731037895
-
Offline
- Příspěvky: 1475
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: Horné Saliby
- Vůz: 850,C70,V40...
- Bydliště: hmmm
dodělání dálkového centrálu
ak mas origo socku bez centralu, tak nemas ani serva, to da rozum. Chcel som poukazat ze V40 ma vsetky motorceky dveri rovnake, dvoj, alebo troj vodicove. inicializaciu robi RJ centralu na zaklade mikrospinaca.SuGi píše:Tím chceš naznačit, že tam motůrek musím mít? Nechci zbytečně rozebírat dveře a odstrhávat tam ten igelit, ale koukam, že to budu muset udělat, jinak to nezjistim...
Osobne ti doporucujem univerzalny central s alarmom, a bude hotovo.
-
Offline
- Příspěvky: 39
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Slovakia
dodělání dálkového centrálu
Takže som bol naštíviť volvodiely u "Nitrana". Moju jednotku dialkoveho som vyhodil a vsunul som tam jednotku so sprarovanou ovladackou, a central fungoval, aj smerovky bliknu pri zamykani/odomykani a dokonca aj alarm funguje ako ma. Takze zrejme ziadny software netreba. Mal som ale vyhodu ze u mna uz bol central na DO s alarmom, ale pri kupe som uz nedostal ovladacky. A robota to bola na 10 minut.
_________________
Súkromné: Volvo V40, 2.0 benzín, B4204S, 16V, 103KW, rok výroby: 1999
Služobné: VW Caddy, 1,9TDI, 77kW, rok výroby: 2009
Bolo:
Favorit 136L
Audi 5000, US verzia 100-ky, 2,3l, 100kw, full výbava - Dovoz z USA
Súkromné: Volvo V40, 2.0 benzín, B4204S, 16V, 103KW, rok výroby: 1999
Služobné: VW Caddy, 1,9TDI, 77kW, rok výroby: 2009
Bolo:
Favorit 136L
Audi 5000, US verzia 100-ky, 2,3l, 100kw, full výbava - Dovoz z USA
-
Offline
- Příspěvky: 604
- Registrován: 12 roků 7 měsíců
- Bydliště: Písek
- Vůz: XC60 2.4D 09, V50 2.4i, V70xc 2.4T
dodělání dálkového centrálu
zdravim, mam menší problém. Neni tomu zase tak dávno, co jsem tu psal, že si chci dodělat taky dálkovej centrál. Naskytl se mi ale problém.
Koupil jsem si univerzální centrál s alarmem z aukra. Všechno v pohodě. Potom jsem si koupil z vraku použitý motůrek do řidičovo dveří a pak jsem to začal baštit do sebe.
Univerzální centrál je na místě, úplně jsem odstranil tu jednotku od Volva na centrál, protože v mym případě byla zbytečná. Motůrky dveří krom řidiče jsem připojil podle návodu u alarmu k tomu iniverzálu a vše až na řidičovo dveře fungovalo perfektně.
Když jsem ale zkusil na stejný kablíky jako jsou ty všechny dveře uchytit i motůrek od řidiče, centrál se neodemykal, jen se začaly totálně zahřívat kabely k motůrku, až nakonec rupla pojistka na kablíku.
Motůrek by měl být v pořádku, když jsem ho zkoušel připojovat na 12V nabíječku, tak se vždy odemknul nebo zamknul, podle toho kam jsem připojil + a kam -. Měla by tam asi v tu chvíli být špatně kostra a proto se to zahřívá, ale nechápu, jakto že by to bez řidičovo motůrku šlo a s ním ne...
Nějaká rada? Jediný co mě napadlo je navrhnout si obvod s relátkem, ale nerad bych to dělal zbytečně, proto se první ptám, jestli někdo něcí neví.
Koupil jsem si univerzální centrál s alarmem z aukra. Všechno v pohodě. Potom jsem si koupil z vraku použitý motůrek do řidičovo dveří a pak jsem to začal baštit do sebe.
Univerzální centrál je na místě, úplně jsem odstranil tu jednotku od Volva na centrál, protože v mym případě byla zbytečná. Motůrky dveří krom řidiče jsem připojil podle návodu u alarmu k tomu iniverzálu a vše až na řidičovo dveře fungovalo perfektně.
Když jsem ale zkusil na stejný kablíky jako jsou ty všechny dveře uchytit i motůrek od řidiče, centrál se neodemykal, jen se začaly totálně zahřívat kabely k motůrku, až nakonec rupla pojistka na kablíku.
Motůrek by měl být v pořádku, když jsem ho zkoušel připojovat na 12V nabíječku, tak se vždy odemknul nebo zamknul, podle toho kam jsem připojil + a kam -. Měla by tam asi v tu chvíli být špatně kostra a proto se to zahřívá, ale nechápu, jakto že by to bez řidičovo motůrku šlo a s ním ne...
Nějaká rada? Jediný co mě napadlo je navrhnout si obvod s relátkem, ale nerad bych to dělal zbytečně, proto se první ptám, jestli někdo něcí neví.
_________________
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka
-
Offline
- Příspěvky: 169
- Registrován: 12 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kolín
- Vůz: VOLVO
dodělání dálkového centrálu
Myslel jsem že když to je uni centrál na dálku tak má 4ři motorky ????SuGi píše:zdravim, mam menší problém. Neni tomu zase tak dávno, co jsem tu psal, že si chci dodělat taky dálkovej centrál. Naskytl se mi ale problém.
Koupil jsem si univerzální centrál s alarmem z aukra. Všechno v pohodě. Potom jsem si koupil z vraku použitý motůrek do řidičovo dveří a pak jsem to začal baštit do sebe.
Univerzální centrál je na místě, úplně jsem odstranil tu jednotku od Volva na centrál, protože v mym případě byla zbytečná. Motůrky dveří krom řidiče jsem připojil podle návodu u alarmu k tomu iniverzálu a vše až na řidičovo dveře fungovalo perfektně.
Když jsem ale zkusil na stejný kablíky jako jsou ty všechny dveře uchytit i motůrek od řidiče, centrál se neodemykal, jen se začaly totálně zahřívat kabely k motůrku, až nakonec rupla pojistka na kablíku.
Motůrek by měl být v pořádku, když jsem ho zkoušel připojovat na 12V nabíječku, tak se vždy odemknul nebo zamknul, podle toho kam jsem připojil + a kam -. Měla by tam asi v tu chvíli být špatně kostra a proto se to zahřívá, ale nechápu, jakto že by to bez řidičovo motůrku šlo a s ním ne...
Nějaká rada? Jediný co mě napadlo je navrhnout si obvod s relátkem, ale nerad bych to dělal zbytečně, proto se první ptám, jestli někdo něcí neví.
Ale asi se nějak s tím 4tým cizím motorkem nesnese ..
Teď mě napadá jak to chceš přes relé udělat ??
To snad na dvě jedno +- druhé -+ a civky blokovat diodami zas dle toho jak ti příjde signal z jednotky zamk+- nebo odemk -+
Teď mně nic lepšího nenapadá, ale jsou tu i autoelektrikáři.
_________________
V♂LV♂ XC70 D5 D5244T "05"
V♂LV♂ S40 i B4184S11 "07"
V♂LV♂ V40 TD D4192T1 "97"
VIDA - DICE k dispozici
V♂LV♂ XC70 D5 D5244T "05"
V♂LV♂ S40 i B4184S11 "07"
V♂LV♂ V40 TD D4192T1 "97"
VIDA - DICE k dispozici
-
Offline
- Příspěvky: 604
- Registrován: 12 roků 7 měsíců
- Bydliště: Písek
- Vůz: XC60 2.4D 09, V50 2.4i, V70xc 2.4T
dodělání dálkového centrálu
Já koupil uni dálkáč s alarmem, bez motorků, ty by mi byly k ničemu, když je tam mamvlado82 píše:Myslel jsem že když to je uni centrál na dálku tak má 4ři motorky ????SuGi píše:zdravim, mam menší problém. Neni tomu zase tak dávno, co jsem tu psal, že si chci dodělat taky dálkovej centrál. Naskytl se mi ale problém.
Koupil jsem si univerzální centrál s alarmem z aukra. Všechno v pohodě. Potom jsem si koupil z vraku použitý motůrek do řidičovo dveří a pak jsem to začal baštit do sebe.
Univerzální centrál je na místě, úplně jsem odstranil tu jednotku od Volva na centrál, protože v mym případě byla zbytečná. Motůrky dveří krom řidiče jsem připojil podle návodu u alarmu k tomu iniverzálu a vše až na řidičovo dveře fungovalo perfektně.
Když jsem ale zkusil na stejný kablíky jako jsou ty všechny dveře uchytit i motůrek od řidiče, centrál se neodemykal, jen se začaly totálně zahřívat kabely k motůrku, až nakonec rupla pojistka na kablíku.
Motůrek by měl být v pořádku, když jsem ho zkoušel připojovat na 12V nabíječku, tak se vždy odemknul nebo zamknul, podle toho kam jsem připojil + a kam -. Měla by tam asi v tu chvíli být špatně kostra a proto se to zahřívá, ale nechápu, jakto že by to bez řidičovo motůrku šlo a s ním ne...
Nějaká rada? Jediný co mě napadlo je navrhnout si obvod s relátkem, ale nerad bych to dělal zbytečně, proto se první ptám, jestli někdo něcí neví.
Ale asi se nějak s tím 4tým cizím motorkem nesnese ..
Teď mě napadá jak to chceš přes relé udělat ??
To snad na dvě jedno +- druhé -+ a civky blokovat diodami zas dle toho jak ti příjde signal z jednotky zamk+- nebo odemk -+
Teď mně nic lepšího nenapadá, ale jsou tu i autoelektrikáři.
A ten 4. je original, má to úplně stejnej tvar, všechno, tak nevim proč se nesnesou.
To relé ještě musim nakreslit, mam v hlavě nápad, ale nejsem si jistej, jestli se to nebude mlátit. Ale dát tam k němu i diodu, to by to vyřešilo určitě, ale zase je to zbytečně složitý podle mě, nejradši bych to jen někam připojil, aby to šlo
_________________
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka
VIDA k dispozici
XC60 - 2.4 (~160kW, 460Nm, AWD, AT) 2009- Blackhawk
V70 XC - 2.4 (142kW, 270Nm, AWD, MT) 2000 - Viking
V50 - 2.4 (103kW, FWD, MT) 2005 - Modřenka
-
Offline
- Příspěvky: 1475
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: Horné Saliby
- Vůz: 850,C70,V40...
- Bydliště: hmmm
dodělání dálkového centrálu
Mna napada len ze central si tam uz mal, len ti niekto k nemu nedal ovladac ! A to je dooost velky rozdiel. stacilo ti totiž ziskat origo RJ jednotku (taka šedá s napisom Keyless entry), so sparovanym DO a stačilo to len prehodiť.
Rovnaká situácia ako mal spaceball, praca na 5minút. Zatiaľ čo Hadox mal velmi zrietkavú ubersocka verziu
Rovnaká situácia ako mal spaceball, praca na 5minút. Zatiaľ čo Hadox mal velmi zrietkavú ubersocka verziu
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot]