to měl jen rok 99maldini píše:šak je to taky brňák jak cip...PLJARDA píše:dnes jsem se potkal ze Standou a ten v tom nevidí problém , takže příští týden poreferuju jak jsem pochodilJinak ten megafon montovali do S40 sériově?


to měl jen rok 99maldini píše:šak je to taky brňák jak cip...PLJARDA píše:dnes jsem se potkal ze Standou a ten v tom nevidí problém , takže příští týden poreferuju jak jsem pochodilJinak ten megafon montovali do S40 sériově?
jj , dík ale už jsem se spojil tady z borcem který mi to nainstalujePavlik píše:ty kábly sou u sloupku dveří vyvedený z hlavního svazku,co vede po podlaze podél dveří řidiče dozadu.Spousta barevnejch a knim připálený černý kousky s bílou nálepkou.(u mýho to tak bylo)
taky v to doufámmaldini píše:Standa je dobrá volba.
Zdravím Vás. Prosím tě, můžeš mi poradit kde ta jednotka je? Mám 98 a pod volantem to vypadá takhle (viz obrázek). Chci si taky nechat udělat zamykání na dálkové. Kabeláž mám nataženou pro plnou výbavu. Děkuji Vám.spaceball píše:A nevie co kde je? Kde je umiestnená jednotka prímaca? Primac je umiestnený pod volantom na lavej strane. Treba odmontovat ten platovy kastlik pod volantom a na lavej strane za tym kastlikom je ta jednotka. Ako si matne pamatam tak je na nej napisane "remote keyless entry" alebo nieco podobne. Je to taka kovova strieborna krabicka s rozmermy cca 15x10x4cm. Ale asi to plati iba pre modely do roku 2000. Od roku 2000 sa toho dost zmenilo a je tam viac elektroniky takze tam asi bude treba aj zmena softu ale do roku 2000 predpokladam ze to nebude treba.
Zdravím. Prosím, poradíte mi? Děkuji moc krát.Hadox píše:Zdravím Vás. Prosím tě, můžeš mi poradit kde ta jednotka je? Mám 98 a pod volantem to vypadá takhle (viz obrázek). Chci si taky nechat udělat zamykání na dálkové. Kabeláž mám nataženou pro plnou výbavu. Děkuji Vám.spaceball píše:A nevie co kde je? Kde je umiestnená jednotka prímaca? Primac je umiestnený pod volantom na lavej strane. Treba odmontovat ten platovy kastlik pod volantom a na lavej strane za tym kastlikom je ta jednotka. Ako si matne pamatam tak je na nej napisane "remote keyless entry" alebo nieco podobne. Je to taka kovova strieborna krabicka s rozmermy cca 15x10x4cm. Ale asi to plati iba pre modely do roku 2000. Od roku 2000 sa toho dost zmenilo a je tam viac elektroniky takze tam asi bude treba aj zmena softu ale do roku 2000 predpokladam ze to nebude treba.
jináč to asi nezjistíš a igelit nalepíš zpět , to není přece problémSuGi píše:Tím chceš naznačit, že tam motůrek musím mít? Nechci zbytečně rozebírat dveře a odstrhávat tam ten igelit, ale koukam, že to budu muset udělat, jinak to nezjistim...
já jsem tam motorek nemělSuGi píše:Tím chceš naznačit, že tam motůrek musím mít? Nechci zbytečně rozebírat dveře a odstrhávat tam ten igelit, ale koukam, že to budu muset udělat, jinak to nezjistim...
Co máš na mysli za pár korun? Ten jiný motůrek? Já ho mam teď nabídnutý za 250,-...PLJARDA píše:já jsem také dříve špekulval , že to asi musí být jen dálkáč volvo a Standa mě přesvědčil , že se to dá vyřešit za pár korun , bez problémů a hlavně je to funkční a mně to stačí![]()
![]()
![]()
Vše dohromady i s prací , ale přesnou sumu si nepamatuju , dělal mi to Standa , ale opravdu to bylo levné.SuGi píše:Co máš na mysli za pár korun? Ten jiný motůrek? Já ho mam teď nabídnutý za 250,-...PLJARDA píše:já jsem také dříve špekulval , že to asi musí být jen dálkáč volvo a Standa mě přesvědčil , že se to dá vyřešit za pár korun , bez problémů a hlavně je to funkční a mně to stačí![]()
![]()
![]()
ak mas origo socku bez centralu, tak nemas ani serva, to da rozum. Chcel som poukazat ze V40 ma vsetky motorceky dveri rovnake, dvoj, alebo troj vodicove. inicializaciu robi RJ centralu na zaklade mikrospinaca.SuGi píše:Tím chceš naznačit, že tam motůrek musím mít? Nechci zbytečně rozebírat dveře a odstrhávat tam ten igelit, ale koukam, že to budu muset udělat, jinak to nezjistim...
Myslel jsem že když to je uni centrál na dálku tak má 4ři motorky ????SuGi píše:zdravim, mam menší problém. Neni tomu zase tak dávno, co jsem tu psal, že si chci dodělat taky dálkovej centrál. Naskytl se mi ale problém.
Koupil jsem si univerzální centrál s alarmem z aukra. Všechno v pohodě. Potom jsem si koupil z vraku použitý motůrek do řidičovo dveří a pak jsem to začal baštit do sebe.
Univerzální centrál je na místě, úplně jsem odstranil tu jednotku od Volva na centrál, protože v mym případě byla zbytečná. Motůrky dveří krom řidiče jsem připojil podle návodu u alarmu k tomu iniverzálu a vše až na řidičovo dveře fungovalo perfektně.
Když jsem ale zkusil na stejný kablíky jako jsou ty všechny dveře uchytit i motůrek od řidiče, centrál se neodemykal, jen se začaly totálně zahřívat kabely k motůrku, až nakonec rupla pojistka na kablíku.
Motůrek by měl být v pořádku, když jsem ho zkoušel připojovat na 12V nabíječku, tak se vždy odemknul nebo zamknul, podle toho kam jsem připojil + a kam -. Měla by tam asi v tu chvíli být špatně kostra a proto se to zahřívá, ale nechápu, jakto že by to bez řidičovo motůrku šlo a s ním ne...
Nějaká rada? Jediný co mě napadlo je navrhnout si obvod s relátkem, ale nerad bych to dělal zbytečně, proto se první ptám, jestli někdo něcí neví.
Já koupil uni dálkáč s alarmem, bez motorků, ty by mi byly k ničemu, když je tam mamvlado82 píše:Myslel jsem že když to je uni centrál na dálku tak má 4ři motorky ????SuGi píše:zdravim, mam menší problém. Neni tomu zase tak dávno, co jsem tu psal, že si chci dodělat taky dálkovej centrál. Naskytl se mi ale problém.
Koupil jsem si univerzální centrál s alarmem z aukra. Všechno v pohodě. Potom jsem si koupil z vraku použitý motůrek do řidičovo dveří a pak jsem to začal baštit do sebe.
Univerzální centrál je na místě, úplně jsem odstranil tu jednotku od Volva na centrál, protože v mym případě byla zbytečná. Motůrky dveří krom řidiče jsem připojil podle návodu u alarmu k tomu iniverzálu a vše až na řidičovo dveře fungovalo perfektně.
Když jsem ale zkusil na stejný kablíky jako jsou ty všechny dveře uchytit i motůrek od řidiče, centrál se neodemykal, jen se začaly totálně zahřívat kabely k motůrku, až nakonec rupla pojistka na kablíku.
Motůrek by měl být v pořádku, když jsem ho zkoušel připojovat na 12V nabíječku, tak se vždy odemknul nebo zamknul, podle toho kam jsem připojil + a kam -. Měla by tam asi v tu chvíli být špatně kostra a proto se to zahřívá, ale nechápu, jakto že by to bez řidičovo motůrku šlo a s ním ne...
Nějaká rada? Jediný co mě napadlo je navrhnout si obvod s relátkem, ale nerad bych to dělal zbytečně, proto se první ptám, jestli někdo něcí neví.
Ale asi se nějak s tím 4tým cizím motorkem nesnese ..
Teď mě napadá jak to chceš přes relé udělat ??
To snad na dvě jedno +- druhé -+ a civky blokovat diodami zas dle toho jak ti příjde signal z jednotky zamk+- nebo odemk -+
Teď mně nic lepšího nenapadá, ale jsou tu i autoelektrikáři.![]()
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé