volvolvo píše:Asi už mám taky problém, ve čtvrtek jsem načasoval bufík na 7.30 ráno a v pátek když jsem šel ke zvířatům tak vidím jak se z auta hulí, takže radost jak bufík pěkně funguje (i přes kouření), vlez jsem do krásně vytopenýho auta a proběhl nádherný start.. V neděli jsem načasoval na pondělí ráno a ejhle, v pondělí ráno v autě zima jak svina, nejhorší bylo že jsem nemoh ani nastartovat - povedlo se až na popátý.. Během dne jsem to ještě třikrát zkusil a nic a když jsem byl venku kouřit tak jdu k autu a slyším takový bzučení a potom cvakání, ale asi po minutě cvak a nic, takže bufík umřel.. Zkoušel jsem to i zapnout ručně a taky prd. Nejvíc mě na tom s.e.r.e. že auto na hovno startuje. Mám naftu.. poradíte někdo s podobnou zkušeností? díky. jo ještě ho nemám v popise je to V70 2.5 tdi r.v. 99
No bylo by záhodno ty koncerny vymazat a dát tam pořádný auto. Jinak bych ti doporučoval se spojit s Marrou a vyrazit do Prahy.
Byl jsem tam za posledních 14 dní dvakrát a musím se psychycky srovnat , márra tohle auto prej dobře zná, ale zatím hledám nějaký dobrý servis tady u nás na jihu... a mimochodem volvo není koncern?- bez urážky.....
volvolvo píše:Asi už mám taky problém, ve čtvrtek jsem načasoval bufík na 7.30 ráno a v pátek když jsem šel ke zvířatům tak vidím jak se z auta hulí, takže radost jak bufík pěkně funguje (i přes kouření), vlez jsem do krásně vytopenýho auta a proběhl nádherný start.. V neděli jsem načasoval na pondělí ráno a ejhle, v pondělí ráno v autě zima jak svina, nejhorší bylo že jsem nemoh ani nastartovat - povedlo se až na popátý.. Během dne jsem to ještě třikrát zkusil a nic a když jsem byl venku kouřit tak jdu k autu a slyším takový bzučení a potom cvakání, ale asi po minutě cvak a nic, takže bufík umřel.. Zkoušel jsem to i zapnout ručně a taky prd. Nejvíc mě na tom s.e.r.e. že auto na hovno startuje. Mám naftu.. poradíte někdo s podobnou zkušeností? díky. jo ještě ho nemám v popise je to V70 2.5 tdi r.v. 99
Bez diagnostiky to je jen drahá metoda pokusů a omylů. Může to být žavící svíčka nebo jako u mě čerpadlo nafty( taky cvakalo ale málo dávalo) nebo cokoliv jiného.Já bych to spíše tipnul na zamrzlou naftu v přívodu. Když jsem viděl tu ani ne milimetrovou dírku v trubičce k bufíku, ani bych se nedivil.
Držím palce.
volvolvo píše:Asi už mám taky problém, ve čtvrtek jsem načasoval bufík na 7.30 ráno a v pátek když jsem šel ke zvířatům tak vidím jak se z auta hulí, takže radost jak bufík pěkně funguje (i přes kouření), vlez jsem do krásně vytopenýho auta a proběhl nádherný start.. V neděli jsem načasoval na pondělí ráno a ejhle, v pondělí ráno v autě zima jak svina, nejhorší bylo že jsem nemoh ani nastartovat - povedlo se až na popátý.. Během dne jsem to ještě třikrát zkusil a nic a když jsem byl venku kouřit tak jdu k autu a slyším takový bzučení a potom cvakání, ale asi po minutě cvak a nic, takže bufík umřel.. Zkoušel jsem to i zapnout ručně a taky prd. Nejvíc mě na tom s.e.r.e. že auto na hovno startuje. Mám naftu.. poradíte někdo s podobnou zkušeností? díky. jo ještě ho nemám v popise je to V70 2.5 tdi r.v. 99
Bez diagnostiky to je jen drahá metoda pokusů a omylů. Může to být žavící svíčka nebo jako u mě čerpadlo nafty( taky cvakalo ale málo dávalo) nebo cokoliv jiného.Já bych to spíše tipnul na zamrzlou naftu v přívodu. Když jsem viděl tu ani ne milimetrovou dírku v trubičce k bufíku, ani bych se nedivil.
Držím palce.
To už mám v plánu ale na diagnostiku musím nejspíš až do budějic, takže až bude čas..
Příslušenství, které je pozitivní pro blaho a naše životní prostředí!
Funkce znamená, že chladicí kapalina motoru proudí asi 20 minut poté, co motor vypne. Tímto způsobem mohou cestující získat teplo po dobu až 20 minut po zastavení vozu. Ideální pro taxi čekající na zákazníky. To je také šetrnější k životnímu prostředí, protože není třeba ke spuštění motoru při volnoběžných otáčkách udržet teplo v prostoru pro cestující.
Funkce se spouští pomocí ovládacího stonku a topení běží po dobu 20 minut.
buf.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________ Volvo V70II D5 2004 96Kw automat Geartronic - 6,4L/100Km
Volvo Penta AQ 110HP 1966, Loď - 30L/1Mth
Příslušenství, které je pozitivní pro blaho a naše životní prostředí!
Funkce znamená, že chladicí kapalina motoru proudí asi 20 minut poté, co motor vypne. Tímto způsobem mohou cestující získat teplo po dobu až 20 minut po zastavení vozu. Ideální pro taxi čekající na zákazníky. To je také šetrnější k životnímu prostředí, protože není třeba ke spuštění motoru při volnoběžných otáčkách udržet teplo v prostoru pro cestující.
Funkce se spouští pomocí ovládacího stonku a topení běží po dobu 20 minut.
To červené naprosto nechápu. Pro blaho jo, udržim cirkulaci přes topení, ale co to má společnýho se zlepšnim žp, když naopak tim rychleji vychladim motor a pak ho startuju studenější a tim pádem horší emise. Vidim to na překlad dementův.
myslím že je to pořád lepší než na někoho čekat s nastartovanym motorem. Toto je třeba u kamionů běžné u aut (sklápěčky, rozvoz zboží) prostě které nemají spací kabinu a nemají bufíka
Jenže tohle je řešení na pár minut a jak psal urvanej, tak to odebere teplo, které musíš stejně dodat. Ale chápu že u rozvážkových aut popř. taxíků je to celkem slušné řešení, když zastavují na pár minut.
Tak já nevím..
Mám tedy bufíka s naftovým čerpadlem u bufíka, hned vedle toho vodního čerpadla.
Můj bufík se chová naprosto podivně.. X-krát se ho vůbec nepodařilo nastartovat, pak se ho ale podařilo nabourat. Tím se zničilo čerpadlo vody a krabička řídící jednotky, ale u nefunkčního bufíka mě to netrápilo. Teď jsem koupil funkční čerpadlo a ŘJ olepil stříbrňačkou. Říkal jsem si, že ho časem nechám odblokovat a uvidí se co s ním je dalšího.
Jenže bufík se vůbec nezablokovává. Taky ale netopí. Zapnu ho Direct Start, v bufíkovi zacvaká pak je 15s klid, pak 45s vrní a fouká výfukem studený vzduch a pak 1min přidá a fouká studený vzduch větší silou. Pak se vypne. Tuhle proceduru si můžu zapnout kolikrát chci. Žádné třikrát a dost..
jací výrobci montovali topení do volva v letech 2000-2008? Jde mi o teda hlavně o moje auto. Snažím se topení před zimou opět vzkřísit. Konkrétně lovím žhavicí svíčku.