info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 1611
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Vůz: S60, 2.4T
- Bydliště: Praha 5
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
malo by to nieco vyhodit ak je to odstavene kvoli baterke. ja ked mam malo benzinu, tak mi vyhodi na palubaku informaciu, ze bolo vypnute kvoli palivu.
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12094
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Jsou nabíječky, který jsou schopný změřit kapacitu baterie, ale buď za ohromný peníze, nebo modelářský a těm to zase trvá dlouho. Mě osobně se dobře osvědčilo testování baterky tak, že si ve tmě rozsvítim světla a šlápnu na brzdu. Podle toho jak pohasnou světla se dá taky usuzovat na stav baterie, pokud jsou jinak kabely ke světlum teda v pořádku.René píše:dá se baterie nějak změřit?
Taky jsem jednou provedl test tak, že jsem si pučil od kámoše zaručeně dobrou baterku a zkusil jsem dle ucha, jak točí startér s oběma.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9857
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
nekoukne se mi někdo na číslo trysky do mojho modelu? mám 09/2001, případně pošlu vin. dík
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvky: 1065
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
OT - bufík je skvělá věc, ale nejlepší na něm je stejně to, když po práci přicházím k Céčku, nejstaršímu autu na parkovišti, všichni kolegové, nabalení jak pumpy, nastupují do svých zánovních (a vymrzlých) aut a já pomalu otvírám dveře, odkládám čepici, bundu, atd. ... ![Yahoo! :Yahoo!:](./images/smilies/yahoo.gif)
![Yahoo! :Yahoo!:](./images/smilies/yahoo.gif)
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
-
Offline
- Příspěvky: 155
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Stejně mi ten bufík neběží tak jak by měl. Když nastaruji a jedu,krásně běží a nekouří. Když ho spustím okamžitým startem bez motoru, tak naskočí, běží bez kouření asi minutu a vypne se, vyfouká kouř a zase se spustí, běží zase chvíli a zase se vypne. Dál už nevím, neoť ho vypnu aby se nezablokoval. Když nastaruji, je vše OK. Mám dojem, že když je tepleji než dnes, tak běží i na okamžitý start normálně. Mám připravený nový motorek ale asi to tím nebude. Tryska je už nová. Napadá, Vás ještě něco, nebo máte podobné zkušenosti?
_________________
Volvo XC70, D5, 120kW, 10/2002, automat, zlatá metal.,TV/RTI, bixenony, střešní okno, telefon... - prodáno
BMW X5, 3.0D, 160kW, 2006, modrá metal.
Suzuki GSR 600 R1, 2007, modrá metal.
TOYOTA RAV4, 2,0i, 2002, modrá metal.
Volvo XC70, D5, 120kW, 10/2002, automat, zlatá metal.,TV/RTI, bixenony, střešní okno, telefon... - prodáno
BMW X5, 3.0D, 160kW, 2006, modrá metal.
Suzuki GSR 600 R1, 2007, modrá metal.
TOYOTA RAV4, 2,0i, 2002, modrá metal.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12094
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Netušim jak je tam dělaný napájení, ale nemůžeš mít někde uhnilej drátek elektřiny do bufíka(velkej odpor)? Dělalo by to to, že by se nahodil, zjistil, že je málo šťávy, vypnul se, pak zase nahodil atd. No a když je motor nahozenej, tak by jel pořád, protože tam už je vyšší napětí, kterym to protlačí. Ale je to fakt hodně přitažený za vlasy, ale změřit napětí na bufíku když ho nahodíš bezmotoru by neměl bejt problém...
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 155
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Urvanej píše:Netušim jak je tam dělaný napájení, ale nemůžeš mít někde uhnilej drátek elektřiny do bufíka(velkej odpor)? Dělalo by to to, že by se nahodil, zjistil, že je málo šťávy, vypnul se, pak zase nahodil atd. No a když je motor nahozenej, tak by jel pořád, protože tam už je vyšší napětí, kterym to protlačí. Ale je to fakt hodně přitažený za vlasy, ale změřit napětí na bufíku když ho nahodíš bezmotoru by neměl bejt problém...
A nemůže to dělat baterka? Nic mi to ale nehlásí a Mara mi měřil elektrolyt a je prý OK.
_________________
Volvo XC70, D5, 120kW, 10/2002, automat, zlatá metal.,TV/RTI, bixenony, střešní okno, telefon... - prodáno
BMW X5, 3.0D, 160kW, 2006, modrá metal.
Suzuki GSR 600 R1, 2007, modrá metal.
TOYOTA RAV4, 2,0i, 2002, modrá metal.
Volvo XC70, D5, 120kW, 10/2002, automat, zlatá metal.,TV/RTI, bixenony, střešní okno, telefon... - prodáno
BMW X5, 3.0D, 160kW, 2006, modrá metal.
Suzuki GSR 600 R1, 2007, modrá metal.
TOYOTA RAV4, 2,0i, 2002, modrá metal.
-
Offline
- Příspěvky: 2157
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Co třeba vodní pumpa?
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12094
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Já mam zrovna křišťálovou kouli v opravě...
Pokud to startuje, jinak normálně funguje, šel bych po drátech, ale jak už jsem mockrát psal, jsem amatér, teoretik a samouk.
Pokud to startuje, jinak normálně funguje, šel bych po drátech, ale jak už jsem mockrát psal, jsem amatér, teoretik a samouk.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 2157
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Ber to tak pokud funguje když běží motor tak vodu honí vodní pumpa na motoru a bufík se nepřehřeje ale když má běžet s vypnutym motorem naskočí jede přehřeje se vyvětrá schládne a tak se to opakuje. Pumpa může být už nějaká vyběhaná atd.Urvanej píše:Já mam zrovna křišťálovou kouli v opravě...
Pokud to startuje, jinak normálně funguje, šel bych po drátech, ale jak už jsem mockrát psal, jsem amatér, teoretik a samouk.
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
-
Offline
- Příspěvky: 206
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Vůz: S80 2.5T 06 manual
- Bydliště: Jihlava
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Přesně tak se mi to s vadným čerpadlem chovalo. Při nastartovaném motoru O.K. Při vypnutém se to přehřálo a vypnulo.karelvolvo píše:Ber to tak pokud funguje když běží motor tak vodu honí vodní pumpa na motoru a bufík se nepřehřeje ale když má běžet s vypnutym motorem naskočí jede přehřeje se vyvětrá schládne a tak se to opakuje. Pumpa může být už nějaká vyběhaná atd.Urvanej píše:Já mam zrovna křišťálovou kouli v opravě...
Pokud to startuje, jinak normálně funguje, šel bych po drátech, ale jak už jsem mockrát psal, jsem amatér, teoretik a samouk.
Udělá to párkrát a pak se zablokuje.
Jinak můj bufík po výměně žhavící svíčky konečně běhá jak má. A to se zdála dobrá, žhavila, odpor správný, ale prostě asi hřále méně než měla. Měnil jsem i trysku, ale bohužel jsem koupil novou a - vadnou. Na starou už to zase běhá.
_________________
S80 V8 2008 executive, V70 2.3 T5 99
Bylo V70II TDI manual, 850 2.3 T5 automat, S80 2.5T 06 manual
S80 V8 2008 executive, V70 2.3 T5 99
Bylo V70II TDI manual, 850 2.3 T5 automat, S80 2.5T 06 manual
-
Offline
- Příspěvky: 155
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Byl jsem u Marry na diagnostice a hlásilo to Flame sensor. Ale prý není v haji a může to byt něco jiného.
_________________
Volvo XC70, D5, 120kW, 10/2002, automat, zlatá metal.,TV/RTI, bixenony, střešní okno, telefon... - prodáno
BMW X5, 3.0D, 160kW, 2006, modrá metal.
Suzuki GSR 600 R1, 2007, modrá metal.
TOYOTA RAV4, 2,0i, 2002, modrá metal.
Volvo XC70, D5, 120kW, 10/2002, automat, zlatá metal.,TV/RTI, bixenony, střešní okno, telefon... - prodáno
BMW X5, 3.0D, 160kW, 2006, modrá metal.
Suzuki GSR 600 R1, 2007, modrá metal.
TOYOTA RAV4, 2,0i, 2002, modrá metal.
-
Offline
- Příspěvky: 155
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Tak jsem si to myslel, ale k když je venku kolem 5 C a naprogramuji na ráno start, tak vše bezi normálně, třeba pul hodiny... tak nevim
_________________
Volvo XC70, D5, 120kW, 10/2002, automat, zlatá metal.,TV/RTI, bixenony, střešní okno, telefon... - prodáno
BMW X5, 3.0D, 160kW, 2006, modrá metal.
Suzuki GSR 600 R1, 2007, modrá metal.
TOYOTA RAV4, 2,0i, 2002, modrá metal.
Volvo XC70, D5, 120kW, 10/2002, automat, zlatá metal.,TV/RTI, bixenony, střešní okno, telefon... - prodáno
BMW X5, 3.0D, 160kW, 2006, modrá metal.
Suzuki GSR 600 R1, 2007, modrá metal.
TOYOTA RAV4, 2,0i, 2002, modrá metal.
-
Offline
- Příspěvky: 460
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Ostrava, Gen. Janouška
- Vůz: Volvo V70, S80
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
přiznejte se, kdo to byl:
https://www.youtube.com/watch?v=rsCVP3mJImY
https://www.youtube.com/watch?v=rsCVP3mJImY
_________________
LivEEvil Volvo S80, 2007, B8444S Bi
BlueMachine Volvo V70, 1999, D5252T Man
BlueEmotion Volvo S40, 1998, B4194T4 Girl / ex
Hypoteční poradenství, investice 605776390
Nabízím 3D tisk (DMLS) na strojich EOS M290
LivEEvil Volvo S80, 2007, B8444S Bi
BlueMachine Volvo V70, 1999, D5252T Man
BlueEmotion Volvo S40, 1998, B4194T4 Girl / ex
Hypoteční poradenství, investice 605776390
Nabízím 3D tisk (DMLS) na strojich EOS M290
-
Offline
- Příspěvky: 1034
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: Brno / Hradec Králové
- Vůz: XC90 MY17 Inscription
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Nic neobvyklého, pokud byla ve spalovací komoře trocha nafty navíc. Byl to Marlly, bral si nějaké díly, ale ty byly dobré ![Very Happy :D](./images/smilies/biggrin.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/biggrin.gif)
_________________
https://www.zidekmir.cz/ - Volvo diagnostika s úsměvem, v Brně zdarma :-)
Oprava přístrojovek a jiné elektroniky z S/V/XC s doživotní zárukou :-) tel. 602749614
S80 V8 Executive, XC90 2017 Inscription, ice white. S60R MY05. Byla S80 T6 200kw MY04, S60 D5 2002.
https://www.zidekmir.cz/ - Volvo diagnostika s úsměvem, v Brně zdarma :-)
Oprava přístrojovek a jiné elektroniky z S/V/XC s doživotní zárukou :-) tel. 602749614
S80 V8 Executive, XC90 2017 Inscription, ice white. S60R MY05. Byla S80 T6 200kw MY04, S60 D5 2002.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9857
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
na základě videa jsem opět zkusil dnes zapojit, jestli se náhodou nevzpamatoval a je to pořád stejné, tak asi až příští rok ![Sad :(](./images/smilies/sad.gif)
![Sad :(](./images/smilies/sad.gif)
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5068
- Registrován: 20 roků 8 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
A co hoří a kouří nebo nechytne. Nechal jsi ho vypálit.
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 2370
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Chomutov / Praha 13
- Vůz: MB CLA
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
_________________
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. //
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. //
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9857
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
hoří, docela hulí a pak se vypne, prej tam mám nějakej jinej motorek říkal marra. dali jsme jinou trysku, původní motorek vykazoval zadřený ložisko, dostal jsem tam jinej a ten je prej trochu jinej. každopádně teď na to nemám finance a auto jezdí i bez toho.
tuhle někdo říkal, že koupil novou svíčku a hned to jelo. stará svíčka se jevila, že žhaví, to samé u mě.
tuhle někdo říkal, že koupil novou svíčku a hned to jelo. stará svíčka se jevila, že žhaví, to samé u mě.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvky: 162
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 '02 D5 AT
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
ložisko se dá dát jiné,stojí asi 30kč,jen se musí opatrně vše s osy sundat.hayney píše:hoří, docela hulí a pak se vypne, prej tam mám nějakej jinej motorek říkal marra. dali jsme jinou trysku, původní motorek vykazoval zadřený ložisko, dostal jsem tam jinej a ten je prej trochu jinej. každopádně teď na to nemám finance a auto jezdí i bez toho.
tuhle někdo říkal, že koupil novou svíčku a hned to jelo. stará svíčka se jevila, že žhaví, to samé u mě.
Každopádně můj názor je ten,že pokud jezdíš krátkou trasu tak jako třeba já,je ten bufík potřeba.
Já jezdím do práce asi 11km,na ráno časuju,po cca 3km zastavuju pro sváču a bufík nechám běžet.
Určitě auto pojede i bez toho,ale motor trpí.
_________________
VOLVO V70 rv2002,automat,motor D5
VOLVO V70 rv2002,automat,motor D5
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9857
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
zajímavá informace, každopádně motorek tam mám jinej a do prahy se jen tak nedostanu a i když bych ho rozchodil, tak u mě připadá nejužitečnější to časování a to je další trojka a to nemluvím o asi ještě původní baterce. Takže letos asi fakt nereálný. škoda.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvky: 155
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
Tak se nám ochladilo a bufík začal opět zlobit. Zapne se, 20 vteřin hučí, pak začne vynechávat a vypne se, a to se stále opakuje. Přitom i docela kouří. Když stojím, nebo jedu, nebo je auto ohřáté, dělá to stejné. Podezřívám nějaký termostat, který v závislosti na venkovní teplotě dává špatný signál. Je tam něco takového a dá se to vyměnit?
_________________
Volvo XC70, D5, 120kW, 10/2002, automat, zlatá metal.,TV/RTI, bixenony, střešní okno, telefon... - prodáno
BMW X5, 3.0D, 160kW, 2006, modrá metal.
Suzuki GSR 600 R1, 2007, modrá metal.
TOYOTA RAV4, 2,0i, 2002, modrá metal.
Volvo XC70, D5, 120kW, 10/2002, automat, zlatá metal.,TV/RTI, bixenony, střešní okno, telefon... - prodáno
BMW X5, 3.0D, 160kW, 2006, modrá metal.
Suzuki GSR 600 R1, 2007, modrá metal.
TOYOTA RAV4, 2,0i, 2002, modrá metal.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 2370
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Chomutov / Praha 13
- Vůz: MB CLA
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
primo na tele bufika je teplotni cidlo a pak je tam take cidlo na teplotu kapaliny.René píše:Tak se nám ochladilo a bufík začal opět zlobit. Zapne se, 20 vteřin hučí, pak začne vynechávat a vypne se, a to se stále opakuje. Přitom i docela kouří. Když stojím, nebo jedu, nebo je auto ohřáté, dělá to stejné. Podezřívám nějaký termostat, který v závislosti na venkovní teplotě dává špatný signál. Je tam něco takového a dá se to vyměnit?
_________________
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. //
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. //
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
-
Offline
- Příspěvky: 2157
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
A myslíš že to čidlo spíná to kdy má zapnout automatický předehřev po nastartování ?Hajcus píše:primo na tele bufika je teplotni cidlo a pak je tam take cidlo na teplotu kapaliny.René píše:Tak se nám ochladilo a bufík začal opět zlobit. Zapne se, 20 vteřin hučí, pak začne vynechávat a vypne se, a to se stále opakuje. Přitom i docela kouří. Když stojím, nebo jedu, nebo je auto ohřáté, dělá to stejné. Podezřívám nějaký termostat, který v závislosti na venkovní teplotě dává špatný signál. Je tam něco takového a dá se to vyměnit?
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 2370
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Chomutov / Praha 13
- Vůz: MB CLA
info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení
ne, to cidlo hlida teplotu samotneho bufa (plaste) aby se neprehral a neroztavit treba plastu kolem atd..
To je momentalne muj pripad..
Kdyz rozbehnu bufa, bezi a na diag.ukazuje, ze teplota plaste se brzy dostane nad 90°C a pak RJ shodi bufa, aby nedoslo k "bara-bum, velky bara-bum"![Very Happy :D](./images/smilies/biggrin.gif)
Pricinou je mizernej obeh chladici kapaliny = obehove cerpadlo.
To je momentalne muj pripad..
Kdyz rozbehnu bufa, bezi a na diag.ukazuje, ze teplota plaste se brzy dostane nad 90°C a pak RJ shodi bufa, aby nedoslo k "bara-bum, velky bara-bum"
![Very Happy :D](./images/smilies/biggrin.gif)
Pricinou je mizernej obeh chladici kapaliny = obehove cerpadlo.
_________________
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. //
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. //
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé