Co je jiného od roku 99?doktor píše:TDi nekouřej už od r. 1999. Rychlým vodítkem ročníku 1999+ je modrý znáček na grillu.
V mojí současné situaci bych si vybral TDi.
Z benzínu bych asi bral 2,5 20V v manuálu - tam může být i nižší ročník a bude nižší cena.
Optimální motor pro V70
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 1837
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
Optimální motor pro V70
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
-
Offline
- Příspěvky: 2415
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Rudice/BK
Optimální motor pro V70
čím víc je ten benzín dražší, tím raději jsem, že sem koupil dýzla. Tož asi tak 

-
Offline
- Příspěvky: 1837
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
Optimální motor pro V70
Je to o prioritáchmr1 píše:čím víc je ten benzín dražší, tím raději jsem, že sem koupil dýzla. Tož asi tak

_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
-
Offline
- Příspěvky: 2415
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Rudice/BK
Optimální motor pro V70
no jo, ale o prioritách se můžeme bavit, pokud na to budu mít 

-
Offline
- Příspěvky: 1837
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
Optimální motor pro V70
Záleží kolik člověk najede za rok. Já najedu každým autem 3-8tis. km, něco dieselem, neco benzínem a něco služebním. A kdybych vybíral motor do V70, tak bych vzal diesel, protože benzínovou bych si koupil 850 

_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
-
Offline
- Příspěvky: 3186
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
Optimální motor pro V70
Od 1999 se montoval nový typ ŘJ motoru, což vedlo k tomu, že Tdi výrazně méně kouří.LukášM píše:Co je jiného od roku 99?doktor píše:TDi nekouřej už od r. 1999. Rychlým vodítkem ročníku 1999+ je modrý znáček na grillu.
Ostatní díly jsou stejné.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvky: 4072
- Registrován: 19 roků 9 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
Optimální motor pro V70
Trysky s jiným úhlem rozprášení, čerpadlo, váha vzduchu, systém řízení motoru.LukášM píše:Co je jiného od roku 99?
Bacha na mezitypy. Už jsem viděl pěkných pár aut s modrým znáčkem, klapkovou váhou vzduchu a třeba poloosama na matku..
Vždycky jsem chtěl být něčím vzoremLukášM píše:A kdybych vybíral motor do V70, tak bych vzal diesel, protože benzínovou bych si koupil 850

-
Offline
- Příspěvky: 3186
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
Optimální motor pro V70
jak řekl dali. 


... jsem myslel volant, sedačky, hever.....doktor píše:Ostatní díly jsou stejné.

_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvky: 4072
- Registrován: 19 roků 9 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
Optimální motor pro V70
Doktore, těma sedačkama bych si taky nebyl úplně jistej, byly jiný vzory potahů a větší CAN-busový pytle
Ale už držím hubu, nerad bych aby to vypadalo, že rejpu
Ono i to novější TDI hulí když mu nandáš na výjezdu po pár kilometrech courání ve městě, ale takovou tmu jako ty starší asi udělat neumí. Dobrej důvod proč se pídit po modelu 99+ je modernizovaný míň poruchový a odolnější čerpadlo, který ale pasuje i do těch starších.


Ono i to novější TDI hulí když mu nandáš na výjezdu po pár kilometrech courání ve městě, ale takovou tmu jako ty starší asi udělat neumí. Dobrej důvod proč se pídit po modelu 99+ je modernizovaný míň poruchový a odolnější čerpadlo, který ale pasuje i do těch starších.
-
Offline
- Příspěvky: 3186
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
Optimální motor pro V70
beru zpět.. takže volant a hever 

_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvky: 1837
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
Optimální motor pro V70
Díky za info
Dali chci být jako ty, ale cesta je velmi dlouhá a klikatá
TDI ať je jakékoliv, tak na D24 asi nemá 



_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
-
Offline
- Příspěvky: 3642
- Registrován: 21 roků 1 měsíc
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
Optimální motor pro V70
nechtej, to bys porad musel sypat prachy do lahvove zelenyho spagetovyho vehikluLukášM píše:Díky za infoDali chci být jako ty, ale cesta je velmi dlouhá a klikatá
TDI ať je jakékoliv, tak na D24 asi nemá



_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
-
Offline
- Příspěvky: 1837
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
Optimální motor pro V70
wickey píše:nechtej, to bys porad musel sypat prachy do lahvove zelenyho spagetovyho vehiklu![]()
![]()


http://www.autoscout24.cz/Details.aspx?id=btc3hp2v4oxl
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
-
Offline
- Příspěvky: 3642
- Registrován: 21 roků 1 měsíc
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
Optimální motor pro V70
jo dobry, ja chci sedana 

_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
-
Offline
- Příspěvky: 1837
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 4993
- Registrován: 21 roků
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
Optimální motor pro V70
s Lukášem to jde z kopceLukášM píše:já vím


_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvky: 3186
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
Optimální motor pro V70
Při tom nájezdu to bylo tágo natuty.
Kolik to muselo protočit benálu...
Kolik to muselo protočit benálu...
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvky: 1901
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: Košice - Staré mesto
- Vůz: V90 D5 AWD Inscription
Optimální motor pro V70
summa sumarum.. pok*k*tdoktor píše:Kolik to muselo protočit benálu...




-
Offline
- Příspěvky: 4072
- Registrován: 19 roků 9 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
Optimální motor pro V70
Zásoby oldschoolů se ztenčujou....Vono vám tam na tom západě brzo taky nezbyde než okusit co je to víc jak 20koní na tunuOndra. píše:s Lukášem to jde z kopceLukášM píše:já vímMísto aby se poohlížel po dalších variacích ultimátního motoru tak kouká na vybledlýho taxála

-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13170
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Optimální motor pro V70
Prosimtě jedinej na západě s touto bilancí jsem já, zbytek srabácky tlačí vrtulí...



_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 1837
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
Optimální motor pro V70
Já mám doma oldschoolů už dost
Chtěl jsem koupit XC90, ale v poslední době to vypadá, že raději koupím XC70 pro manželku a 850 pro sebe
Jinak ten link na T5R byl jen kvůli barvě, automatiku bych nechtěl ani za nic.


_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
-
Offline
- Příspěvky: 449
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň-jih
- Vůz: 764GLE D24TIC M46 88´
Optimální motor pro V70
Zapoměl si na Ervína, nejoldshoolovatějšího člena VRZČUrvanej píše:Prosimtě jedinej na západě s touto bilancí jsem já, zbytek srabácky tlačí vrtulí...![]()

_________________
KUBA Redblocks are fun and easy but Greenblocks take skill
V70 D4 AWD, D5244T12, TF-80SC, 2015;764 GLE, D24TIC, M46, 1988; 945 TURBO, B230FT+, M90, 1998; 855 T-5R, B5234T5, M56, 1995; bylo: V70 2,4i, B5254S, M56, 1997; 764 TURBO 16V, B204FT, M46, 1990; Volvo diagnostika v Plzni a okolí
KUBA Redblocks are fun and easy but Greenblocks take skill
V70 D4 AWD, D5244T12, TF-80SC, 2015;764 GLE, D24TIC, M46, 1988; 945 TURBO, B230FT+, M90, 1998; 855 T-5R, B5234T5, M56, 1995; bylo: V70 2,4i, B5254S, M56, 1997; 764 TURBO 16V, B204FT, M46, 1990; Volvo diagnostika v Plzni a okolí
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13170
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Optimální motor pro V70
Sákryš, tak to se jeho bílé briketě hluboce omlouvám, opravdu jsem na něj zapomněl.kV8ba píše:Zapoměl si na Ervína, nejoldshoolovatějšího člena VRZČ

_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 6131
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
Optimální motor pro V70
Já se ještě vrátím k tématu, třeba to Danielovi pomůže. Mám 2 roky V70 2,5D z roku 2000. Nyní najeto bez 500 km poctivých 300 000 km. Za 2 roky najeto celkem 17 000km. Z toho tak 10% dálnice, 30% okresky, 60% město. Průměrná spotřeba 7,5 litru. Nejméně jsme jel za 6,1 do Chorvatska. Nejvíce za 10,4 v minulém roce, když byly kruté mrazy (-15C) a já se jen trckal pár km tam, pár km zpět, auto jsem nastartované škrabal atd. Za tento prosinec jsem třeba jezdil za 8,0.
Moje běžná jízda vypadá následovně: ráno sednu do auta, nastartuji a jedu cca 4 km do práce (50% z kopce, 50% po rovině, přes 7 semaforů). Odpoledne sednu, nastartuji a jedu 4 km domů (50% po rovině, 50% do kopce, přes 7 semaforů). 1x za týden ujedu v kuse cca 20 km, někdy více. 2x do měsíce „větší“ štreka, cca 100 km.
Auto topí po cca 2,5 km (a to jedu první 2 km z kopce a je venku 0 – +5 °C), ne že by šel horký vzduch, ale automatika pustí naplno ofuky. Diesel nikdy netopí tak, že by bylo extra horko, že by jsem seděl v zimě v kraťasech, ale na triko s dlouhým rukávem to stačí.
Auto za těch 17 000 km potřebovalo následující servis:
Výměna předních tyček stabilizátorů
1x olej + olejový filtr
Váha vzduchu
Tekoucí chladič
Auto je tedy v provozu dá se říci na krátké úseky, ale nezdá se mi, že by nějak extra trpělo – jede pořád stejně, nic na motoru nijak nehučí. Olej absolutně nežere.. Nedolil jsem ani kapku oleje. Olej jsme měnil poprvé v 13 000 km.
Co bych u auta uvítal, tak aby trošku lépe jelo, takže to asi jedině nějaký tuning
. Když jedu sám, není to zlé, jakmile auto naložím třemi-čtyřmi lidmi, žádná sláva. Na pětku se mu moc zrychlovat již nechce, trojka i čtverka by mohla být rychlejší. Jednička a dvojka je plně dostačující… V autě je odstraněn katalyzátor a zaslepen EGR.
Co se mi líbí, je zvukový projev, sice se na volnoběh vevnitř vše třepe, ale při zrychlování se mi zvuk prostě líbí…
Co se týče kouřivosti. Ano auto při zrychlování kouří, jde vidět šedý, až načernalý mrak – nejlépe viditelné za soumraku, když na křižovatce do kopce to na dvojku přišlápnu. Ve zpětném zrcátku lze vidět mlhu. Ale pokud srovnám kouřivost mé V70 2,5D s kamarádovou 850 TDI, tak 850 udělá černou tmu, já jen opar
Tak snad ti to nějak při rozhodování pomůže.
Moje běžná jízda vypadá následovně: ráno sednu do auta, nastartuji a jedu cca 4 km do práce (50% z kopce, 50% po rovině, přes 7 semaforů). Odpoledne sednu, nastartuji a jedu 4 km domů (50% po rovině, 50% do kopce, přes 7 semaforů). 1x za týden ujedu v kuse cca 20 km, někdy více. 2x do měsíce „větší“ štreka, cca 100 km.
Auto topí po cca 2,5 km (a to jedu první 2 km z kopce a je venku 0 – +5 °C), ne že by šel horký vzduch, ale automatika pustí naplno ofuky. Diesel nikdy netopí tak, že by bylo extra horko, že by jsem seděl v zimě v kraťasech, ale na triko s dlouhým rukávem to stačí.
Auto za těch 17 000 km potřebovalo následující servis:
Výměna předních tyček stabilizátorů
1x olej + olejový filtr
Váha vzduchu
Tekoucí chladič
Auto je tedy v provozu dá se říci na krátké úseky, ale nezdá se mi, že by nějak extra trpělo – jede pořád stejně, nic na motoru nijak nehučí. Olej absolutně nežere.. Nedolil jsem ani kapku oleje. Olej jsme měnil poprvé v 13 000 km.
Co bych u auta uvítal, tak aby trošku lépe jelo, takže to asi jedině nějaký tuning

Co se mi líbí, je zvukový projev, sice se na volnoběh vevnitř vše třepe, ale při zrychlování se mi zvuk prostě líbí…
Co se týče kouřivosti. Ano auto při zrychlování kouří, jde vidět šedý, až načernalý mrak – nejlépe viditelné za soumraku, když na křižovatce do kopce to na dvojku přišlápnu. Ve zpětném zrcátku lze vidět mlhu. Ale pokud srovnám kouřivost mé V70 2,5D s kamarádovou 850 TDI, tak 850 udělá černou tmu, já jen opar

Tak snad ti to nějak při rozhodování pomůže.
-
Offline
- Příspěvky: 1306
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S90 B5
Optimální motor pro V70
Ahoj Habene díky moc
, i Vy ostatní
. Odpovědi pomohly, pro mě, ale třeba i další jsou rozhodně lepší než pouhá čísla spotřeby. Co popsal Haben je v podstatě způsob užívání auta. Ptal jsem se Vás v podstatě proto, že naše předchozí 3 Volva měla vždy nějakou slabost. Původní 850 T5 měla automat (vadil ženě, která raději řadí - přišli jsme na to pozdě
), další TDi jsme museli vypiplat ze zoufalého mechanického stavu a třetí byla V40 1,8 se kterou mě nebavil jezdit. Díky, budu rád když topic neusne.



_________________
S90 B5
S90 B5
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé