http://auto.fishki.net/comment.php?id=106111
http://auto.fishki.net/comment.php?id=106271
http://auto.fishki.net/comment.php?id=106410
A jaký olej používáte vy?

 
 
 
  (Масло Castrol 0W40 пробег без замены 30 000 (межсервисная рекомендация) автомобиль BMW дилерское обслуживание.)
 (Масло Castrol 0W40 пробег без замены 30 000 (межсервисная рекомендация) автомобиль BMW дилерское обслуживание.) . Naopak Mobil vypadá celkem slušně. Teda ne že by tyhle fotky bez dalších informací měly nějákou vypovídací hodnotu, ale o něčem to přeci jen svědčí....i když Rusko je země neomezených možností a je tam možné všechno
 . Naopak Mobil vypadá celkem slušně. Teda ne že by tyhle fotky bez dalších informací měly nějákou vypovídací hodnotu, ale o něčem to přeci jen svědčí....i když Rusko je země neomezených možností a je tam možné všechno 
 
  
  
  
 
 
 ..ten kdo od koho dostane nejvice do kapsy...ludanek píše:Mno... Díky tomu, že bydlím v Karlových Varech, tak se setkávám s Ruskou mentalitou prakticky každý den, takže pro mě nemají tyhle odkazy žádnou hodnotu! Oni mají svůj svět se svojí pravdou a svím řešením!
Navíc, proč se teda v servise Volvo používají oleje Castrol, když to jsou úplný zabijáci motoru?? Kdo určuje značku a tip oleje? Majitel servisu? Centrální zastoupení? Nebo přímo Volvo ve Švédsku?
 
  x 1
 x 1A proč by měla mít automobilka zájem aby auto najezdilo milion km ?ludanek píše: Navíc, proč se teda v servise Volvo používají oleje Castrol, když to jsou úplný zabijáci motoru?? Kdo určuje značku a tip oleje? Majitel servisu? Centrální zastoupení? Nebo přímo Volvo ve Švédsku?
 Stačí aby vydrželo 2 roky.
 Stačí aby vydrželo 2 roky. 
 
 ..::Philip::.. píše:
..ten kdo od koho dostane nejvice do kapsy...

 
 A proč by měla mít automobilka zájem aby auto najezdilo milion km ?yoby píše:ludanek píše: Navíc, proč se teda v servise Volvo používají oleje Castrol, když to jsou úplný zabijáci motoru?? Kdo určuje značku a tip oleje? Majitel servisu? Centrální zastoupení? Nebo přímo Volvo ve Švédsku?
 Stačí aby vydrželo 2 roky.
 Stačí aby vydrželo 2 roky.  [/quote
[/quote
 
  x 1
 x 1Ne, chci jen říct že nevyberou nejkvalitnější olej, co je na trhu, ale ten, kterej jim vyjde nejlépe ekonomicky a kterej jim někdo dokáže správně "natlačit". Prostě z auta je spotřebák, u kterýho není důvod k vysoké výdrži, páč kdyby vydrželo věčně, kdo bude kupovat ty nový autaludanek píše: Takže si myslíš, že schválne vyberou olej, který neni dobrej, aby sis pak vyměnil půl motoru?
Že přijde Sven za Björnem a řekne, hele, Björne, tenhle olej je moc kvalitní, neprodáme žádný ojnice, najdi špatnej olej?? To je trochu paranoidní ne?
Ten vývoj motoru stál taky dost peněz a licenčně se prodává dál.. Třeba můj motor se montuje do Volva, Jaguáru a Range Roveru.. Takže dobrovolně je zasekávat je myslim blbost.. Navíc i image a reklama trpí..

 
 
 
 V tom případě by všichni museli používat Shell, protože ho používá Ferrari a Ducatiludanek píše:Rozumím co chceš říct, ale... Zkrátka při mojí modelové situaci, kdy jsem si vyhledal cíleně auto z německa, servisované pouze u Volva s tím, že víc pro svůj klid udělat nemůžu. A najednou by mi mělo vycházet, že je to špatně, protože Volvo používá oleje Castrol...
Autorizák = castrol = motor do kytek..
Garážník = např Mobil = motor v peřince..
Tak to by byl svět už fakt komplet na hlavu!!
 A to je nejlepší auto a motorka
 A to je nejlepší auto a motorka  Mimochodem Ducati dlouhou řadu let doporučovala Agip a najednou přešla k Shellu, většina servismanů ale doporučuje stále Agip, že Shell způsobuje větší opotřebení
 Mimochodem Ducati dlouhou řadu let doporučovala Agip a najednou přešla k Shellu, většina servismanů ale doporučuje stále Agip, že Shell způsobuje větší opotřebení 
 
  
 
 
  
 
 
 
 
 Takže Saab je taková 1.2 HTPEcoPower píše:Ja vas asi zklamu, ale to co je na fotkach je efekt zvany oil sludge. Kdo ma SAAB s preplnovanym motorem B2x4 a B2x5 vi o cem je rec, i kdyz to zdaleka neni jen zalezitost SAABu. Je to zpusobeno (alespon u sobu) predcasnou degradaci oleje v dusledku prilisneho tepelneho namahani pres moc tenkou stenu bloku motoru (katovani kostu) od turbiny .
Reseni je vymena co 10.000km, a lejt tam jen plnou syntetiku. Sobi miluji Mobil1.
Takze to Rusko v tomto pripade hraje naprosto podradnou roli.

 
  pry to u nic do auta nelije nikdo.
 pry to u nic do auta nelije nikdo. 
 wickey píše:dnes jsem mel moznost probirat tohle tema s klubistou z ruska a ja mu rikam, davam mobil, on ze dobry, on pry dava motul. a pak jsme si spolecne zanadavali na castrolpry to u nic do auta nelije nikdo.
 
 
Koukám další co sežral všechno moudro světa.ludanek píše:wickey píše:dnes jsem mel moznost probirat tohle tema s klubistou z ruska a ja mu rikam, davam mobil, on ze dobry, on pry dava motul. a pak jsme si spolecne zanadavali na castrolpry to u nic do auta nelije nikdo.
Bezva, rozletí se mi motor...
To jsou takové hoveda v tom Volvu
 
 Bohužel reklamní masírka některé jedince zcela pohltímartinopel píše:Koukám další co sežral všechno moudro světa.

 
 Uživatelé procházející toto fórum: mlgviktorko, Ondra., yebat