Tak ten BMW po 30 tis je krutý (Масло Castrol 0W40 пробег без замены 30 000 (межсервисная рекомендация) автомобиль BMW дилерское обслуживание.)
edit: tak jsem to projel všechno a Martinopel s tím kastrólem asi bude mít pravdu . Naopak Mobil vypadá celkem slušně. Teda ne že by tyhle fotky bez dalších informací měly nějákou vypovídací hodnotu, ale o něčem to přeci jen svědčí....i když Rusko je země neomezených možností a je tam možné všechno
_________________ S60 D5 SPORT ´09 "Czarny Szerszeń" 136 kW
BMW Z4 E85, 2.5I
ex V40 1,8i 92kW / 125 oslíků, B4184SM, rv´99 "Srebrny
Mno... Díky tomu, že bydlím v Karlových Varech, tak se setkávám s Ruskou mentalitou prakticky každý den, takže pro mě nemají tyhle odkazy žádnou hodnotu! Oni mají svůj svět se svojí pravdou a svím řešením!
Navíc, proč se teda v servise Volvo používají oleje Castrol, když to jsou úplný zabijáci motoru?? Kdo určuje značku a tip oleje? Majitel servisu? Centrální zastoupení? Nebo přímo Volvo ve Švédsku?
ludanek píše:Mno... Díky tomu, že bydlím v Karlových Varech, tak se setkávám s Ruskou mentalitou prakticky každý den, takže pro mě nemají tyhle odkazy žádnou hodnotu! Oni mají svůj svět se svojí pravdou a svím řešením!
Navíc, proč se teda v servise Volvo používají oleje Castrol, když to jsou úplný zabijáci motoru?? Kdo určuje značku a tip oleje? Majitel servisu? Centrální zastoupení? Nebo přímo Volvo ve Švédsku?
ludanek píše:
Navíc, proč se teda v servise Volvo používají oleje Castrol, když to jsou úplný zabijáci motoru?? Kdo určuje značku a tip oleje? Majitel servisu? Centrální zastoupení? Nebo přímo Volvo ve Švédsku?
A proč by měla mít automobilka zájem aby auto najezdilo milion km ? Stačí aby vydrželo 2 roky.
ludanek píše:
Navíc, proč se teda v servise Volvo používají oleje Castrol, když to jsou úplný zabijáci motoru?? Kdo určuje značku a tip oleje? Majitel servisu? Centrální zastoupení? Nebo přímo Volvo ve Švédsku?
A proč by měla mít automobilka zájem aby auto najezdilo milion km ? Stačí aby vydrželo 2 roky. [/quote
Takže si myslíš, že schválne vyberou olej, který neni dobrej, aby sis pak vyměnil půl motoru?
Že přijde Sven za Björnem a řekne, hele, Björne, tenhle olej je moc kvalitní, neprodáme žádný ojnice, najdi špatnej olej?? To je trochu paranoidní ne?
Ten vývoj motoru stál taky dost peněz a licenčně se prodává dál.. Třeba můj motor se montuje do Volva, Jaguáru a Range Roveru.. Takže dobrovolně je zasekávat je myslim blbost.. Navíc i image a reklama trpí..
ludanek píše:
Takže si myslíš, že schválne vyberou olej, který neni dobrej, aby sis pak vyměnil půl motoru?
Že přijde Sven za Björnem a řekne, hele, Björne, tenhle olej je moc kvalitní, neprodáme žádný ojnice, najdi špatnej olej?? To je trochu paranoidní ne?
Ten vývoj motoru stál taky dost peněz a licenčně se prodává dál.. Třeba můj motor se montuje do Volva, Jaguáru a Range Roveru.. Takže dobrovolně je zasekávat je myslim blbost.. Navíc i image a reklama trpí..
Ne, chci jen říct že nevyberou nejkvalitnější olej, co je na trhu, ale ten, kterej jim vyjde nejlépe ekonomicky a kterej jim někdo dokáže správně "natlačit". Prostě z auta je spotřebák, u kterýho není důvod k vysoké výdrži, páč kdyby vydrželo věčně, kdo bude kupovat ty nový auta
Rozumím co chceš říct, ale... Zkrátka při mojí modelové situaci, kdy jsem si vyhledal cíleně auto z německa, servisované pouze u Volva s tím, že víc pro svůj klid udělat nemůžu. A najednou by mi mělo vycházet, že je to špatně, protože Volvo používá oleje Castrol...
Autorizák = castrol = motor do kytek..
Garážník = např Mobil = motor v peřince..
ludanek píše:Rozumím co chceš říct, ale... Zkrátka při mojí modelové situaci, kdy jsem si vyhledal cíleně auto z německa, servisované pouze u Volva s tím, že víc pro svůj klid udělat nemůžu. A najednou by mi mělo vycházet, že je to špatně, protože Volvo používá oleje Castrol...
Autorizák = castrol = motor do kytek..
Garážník = např Mobil = motor v peřince..
Tak to by byl svět už fakt komplet na hlavu!!
V tom případě by všichni museli používat Shell, protože ho používá Ferrari a Ducati A to je nejlepší auto a motorka Mimochodem Ducati dlouhou řadu let doporučovala Agip a najednou přešla k Shellu, většina servismanů ale doporučuje stále Agip, že Shell způsobuje větší opotřebení
O olejích si myslim svoje, a netvrdim, že každej výrobce nemá aspoň jeden špičkovej olej. Na druhou stranu si myslim, že každej má zase olej, na kterym si maže kapsu.
Já osobně mam dlouhodobě vyzkoušenej jedinej olej, tim je castrol GPS, power1, a kdovíjak se značil, ve viskozitě 10w40, kterej leju do mašiny á 7tis km a mam najeto 40. Motor je krásně čistej, jen sem tam drobnej pitting na zubech, kterej je spíš než olejem danej kvalitou materiálu. Nicméně motorka po 80tis už má nárok na lecos.
Nicméně nemam srovnání jak by vypadala po stejný porci s motulem či jiným.
Já bych rád viděl grafíky změny viskozity s teplotou, testy mazacích schopností, rychlost degradace vzdušnym kyslíkem a palivem...
Tohle jsem viděl jedinkrát před 10ti lety a to bylo u levných olejů do starších benzinů, ze kterých vyšel vítězně mogul felicia. Jenže to už je dávno... Dneska takovejhle test nikdo nezaplatí a když jo, tak nezveřejní, protože by ho žalovali až by zčernal, i kdyby měl pravdu, tak nemá na to si právníky vydržovat až do konce.
Tam k tym obrazkom by som len dodal, ze dalsi faktor ktory to velmi dokaze ovplyvnit, je ako sa staral o motor. Ked tam olej menil kazdych 50t km a boh vie ako sa staral este aj o motor a v akom stave bol, tak sa necudujem ze v tom motore nasiel vazelinu...
A s tym castrolom som aj ja opatrny - vyhodil som ho z auta a mam Mobil
Ja vas asi zklamu, ale to co je na fotkach je efekt zvany oil sludge. Kdo ma SAAB s preplnovanym motorem B2x4 a B2x5 vi o cem je rec, i kdyz to zdaleka neni jen zalezitost SAABu. Je to zpusobeno (alespon u sobu) predcasnou degradaci oleje v dusledku prilisneho tepelneho namahani pres moc tenkou stenu bloku motoru (katovani kostu) od turbiny .
Reseni je vymena co 10.000km, a lejt tam jen plnou syntetiku. Sobi miluji Mobil1.
Takze to Rusko v tomto pripade hraje naprosto podradnou roli.
EcoPower píše:Ja vas asi zklamu, ale to co je na fotkach je efekt zvany oil sludge. Kdo ma SAAB s preplnovanym motorem B2x4 a B2x5 vi o cem je rec, i kdyz to zdaleka neni jen zalezitost SAABu. Je to zpusobeno (alespon u sobu) predcasnou degradaci oleje v dusledku prilisneho tepelneho namahani pres moc tenkou stenu bloku motoru (katovani kostu) od turbiny .
Reseni je vymena co 10.000km, a lejt tam jen plnou syntetiku. Sobi miluji Mobil1.
Takze to Rusko v tomto pripade hraje naprosto podradnou roli.
dnes jsem mel moznost probirat tohle tema s klubistou z ruska a ja mu rikam, davam mobil, on ze dobry, on pry dava motul. a pak jsme si spolecne zanadavali na castrol pry to u nic do auta nelije nikdo.
_________________ '01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl '08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
wickey píše:dnes jsem mel moznost probirat tohle tema s klubistou z ruska a ja mu rikam, davam mobil, on ze dobry, on pry dava motul. a pak jsme si spolecne zanadavali na castrol pry to u nic do auta nelije nikdo.
Bezva, rozletí se mi motor...
To jsou takové hoveda v tom Volvu
wickey píše:dnes jsem mel moznost probirat tohle tema s klubistou z ruska a ja mu rikam, davam mobil, on ze dobry, on pry dava motul. a pak jsme si spolecne zanadavali na castrol pry to u nic do auta nelije nikdo.
Bezva, rozletí se mi motor...
To jsou takové hoveda v tom Volvu
Koukám další co sežral všechno moudro světa.[/quote]
Bud tak laskav a mírni slovník... Říká ti něco pojem diskusní fórum?? ...je to od slova diskutovat!
Proč je nevhodný Castrol SLX R-TEC pro motor B6324S ??