Jarek Křižan- Slušovice, Zlín

Máte-li kontakt na prodejce dílu, servis nebo třeba vrakoviště tak sem s ním.
  • Autor
  • Zpráva
luckybeef Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 288
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Vůz: Volvo V960 II 3.0
Bydliště: Zlín

V960 - Reklamace - Konec

Příspěvek od luckybeef »

Hola, takže příběh prozatím končí, alespoň co se týče klimatizace.

Do SPX jsem dovalil dneska v deset, auto vzali a do 12 byli hotoví. Pak mi řekli (p. Jurák), že když se to dělalo, mělo se koupit nové čidlo, to by bylo s novým těsněním a nebyly by tyto problémy. Jinak jsem dostal informaci, že nyní je vše OK (co se týče unikajícího místa) a pokud se objeví problém jinde, tak mi pomůžou, nicméně to reklamace už nebude (což samozřejmě chápu a je v pořádku) Podotýkám jen, že Jarek splnil slib, a nic jsem tam neplatil.

Takže nakonec z celé reklamace byla opravena klimačka a znovu stočeny kotouče (ty jsem zatím bohužel ještě neviděl, protože jsem je nechal odnést k našim - Jarek to tam má blíž - a k našim půjdu až zítra). Jak je uvidím, tak je vyfotím a hodím sem. Abych teda od ostatních zjistil názor na to "reklamované" stočení.

Olej je již v nenávratnu, takže pixlu odnesu v sobotu do sběrného dvora. Pokud by ale někdo dokázal olej zkontrolovat a jen mi říct (už asi bez možnosti reklamace) jestli ten olej aspoň obsahuje ten ATF 220, byl bych moc rád :)

Pro příště si budu vždy nechávat dodávat k vykonané práci vyhotovit rozpis - ve kterém bude jasně vidět, co bylo děláno a jak dlouho. A raději si i nechám ukázat vyměněné díly (pokud nebude jistota). Abych předešel budoucím možným sporům.

Martinovi zatím díky za pomoc s opravami a Všem ostatním, že mi drželi palce :)

p.s.: Mimochodem, jak jsem tam čekal na to, až to auto v SPX nějak dokutí, tak jsem se tam podíval po autech, co měli na showroomu, a V60 bych si asi dal líbit - sice kufr to tak velký jako V960 nemá, ale vypadá to bytelně a pěkně Bylo to vcelku příjemné čekání 8) Takhle kdybych tam příště čekal na to, až mi připraví nové auto, co si tam koupím, to by se mi líbilo :beer:
u.p.s.v.p: (totéž jsem dal i na ŠT...)
_________________
Vozy: V960 3.0 24V rv1995, automat
Krédo: Nad lidskou blbostí se nedá zvítězit, ale nikdy se nesmí přestat proti ní bojovat. J.Werich, Kratší už to nejde... Luckybeef

Haben Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5962
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

Jarek Křižan- Slušovice, Zlín

Příspěvek od Haben »

k Jarkovi občas zajedu taky. Jestli mě natáhl nebo ne, to člověk neví, ale zatím se mi zdá, že by ke mně mohlo být jednání férové.

Vždy před předáním Jarkovi popíšu problém, on sdělí o co a v jaké hodnotě by se mohlo jednat a domluvíme, se, co tedy po ověření na autě a do jaké sumy udělá. Pokud je tam cokoli, co by výrazně navýšilo cenu, Jarek zavolá a je jen na mně, zda s tím souhlasím nebo ne. Takže u mě byla vždy suma cca stejná, jako u domluvy (tím myslím v řadu sto korun). Jestli si Jarek místo 2 hodin započte 3, to nevím, nepátrám zatím po tom. Každopádně snad ani nemusí, protože se mu vždy za ochotu snažím nějaký peníze nechat - zaokrouhlit z 1 056 Kč na 1 100 Kč. A to proto, protože nemusím s autem jezdit až do Slušovic a nazpět. Někteří namítnou, vždyť už mu zaplatíš cestu z práce a do práce. To vím, ale moje časové náklady jsou daleko vyšší a stejně bych tu naftu projel i kdybych si jel sám. Tak ať to projede Jarek. Má možnost alepoň během jízdy odhalit nějaký problém, o kterém já nevím anebo mi sdělit, že ten můj kus jede oproti ostatním velice slušně - a to potěší, idkyž by člověk chtěl ještě více :lol: :lol: :lol:

Takže sumář:
- auto bylo v servise u Jarka cca 5x
- 1x diagnostika pro ověření origo stavu kilometrů a běžného ohledání vozu (tady jsem hodinku s Jarkem byl - vše mi ukázal vysvětlil, cena myslím 400 nebo 500 kč, za diagnostiku, obhlídku vozu, seřízení ruční brzdy
- dále měněna váha vzduchu (při jedné návštěvě diagnostika nic neukázala, při druhé již ano), 2x tyčka stabilizátoru, dělána geometrie, vyvážení kol, seřízení světel
- řešeny problémy s mlžením oken - po delší době odhaleno, že mám tekoucí chladič klimatizace - takže výměna
- z toho 1x reklamace uvolněného nově vyměněného stabilizátoru - vyměněno bez jakýchkoli problémů během pracovního dne - každému se občas něco nepovede
- k tomu mi Jarek iniciativně vyměnil prasklé výstražné světlo ve dveřích - zda jsem to zaplatil nevím a je mi to jedno - sralo mě, že je rozbité, ale vyloženě to nebylo zapotřebí
- nyní svítí/nesvítí kontrolka motoru - dle Jarka špatný regulátor podtlaku pro EGR ventil - sdělil sumu a názor, že za ty prachy by se na to vys....al. Auto jede normálně, spotřeba stejná, dýmí úplně běžně, jak každé chrochtavé Volvo V70 I
- nefunkční klimatizaci jsem si nechal dělat u nějakého prý specialisty v Otrokovicích - špatná cívka - tady jsem to dal tam, kde se specializují na klimatizace - klima funguje, jen při jejím zapnutí, motor, jak jde do otáček, píská. Zkoušel jsem měnit jiný řemen a ložisko a nepomohlo. Tak jsem to mechanikovi omlátil o hlavu, ložisko si vzal nazpět, řemen mi nechal a za tyto komponenty mi vrátil peníze. Takže dle mě, se reklamace řeší s tím, kdo provedl dílo, pro názory jsem si zdarma chodil k Jarkovi, ale potřebu ventilovat nespokojenost s chybnou a nevyřešenou diagnostikou pískání jsem neměl a nemám
- staré díly, které se měnily, jsem sice nikdy neviděl, ale doufám, že opravdu vyměněny byly (na stabilizátorech to poznat je, zbytek nepoznám) - zatím jsem po tom nepátral, protože výměnou byl daný problém vždy vyřešen
- no a k tomu prakticky zdarma (láhev slivovice) konzultace, jak sundat zadní nárazník a namontovat parkovací senzory, jak sundat a nasadit přední nárazník (řešeno 24.12.2010 dopoledne)
- prostě zatím s Jarkem relativní spokojenost

K DALŠÍM OPRAVÁM DOPORUČUJI:
1) rozsah, cenu a termín opravy si domluvit emailem včetně potvrzení od objednatele - uvažoval bych i nad sepsáním smlouvy, která bude obsahovat i podmínky, co se stane, když se dojde na další problém na autě, co když bude chtít během opravy udělat něco navíc a další. Ono podnikání není snadné, pokud nechceš padat na hubu, ale to je povinnost tvého šéfa - na tobě je si pohlídat tvoji pracovní smlouvu, aby nemohl házet na tebe neprokázané průšvihy. A pokud to dělá, sbalit se a pryč.
2) rozepisovat každou provedenou činnost (cena + doba) + osobu, která daný servisní úkon provedla
3) účtovat vše, co musíš během oprav platit - telefonáty, SMSky, cesty pro ND (tzn. pohonné hmoty, opotřebení auta, strávený čas - tvá hodinová taxa)
4) dělat vše svědomitě, nesnažit se něco odrbat - ono se to vrátí
5) objednávky, vyúčtování i reklamce řešit přes majitele AC Slušovice - on je odpovědný za své zaměstnance a tudíž i za vykonanou službu

Teď si myslíte, že já jako zákazník jsem se zbláznil, že mu říkám, jak od náš dostat více peněz. Ale jsou to peníze, na které má holt nárok. Já bych si je také účtoval!
Důkladná příprava + sepsání práce zabere čas, ale vrátí se to. I já mám rád přesný přehled, co a za kolik.Tak si myslím, že se i tvá finanční situace zlepší. A pokud nalezneš prostředky a odvahu na vlastní business, jdi do toho, budeš vlastním pánem, sice s velkou zodpovědností, ale budeš dělat to, co uznáš za vhodné a za to si poneseš odpovědnost.

Jo a k hodinové sazbě:
- respektuji, že pokud si donesu vlastní díly, bude hodinová sazba vyšší, ale je to potřeba znát. To vše se dá krásně vyřešit bodem 1)
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

luckybeef Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 288
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Vůz: Volvo V960 II 3.0
Bydliště: Zlín

Jarek Křižan- Slušovice, Zlín

Příspěvek od luckybeef »

Haben píše:k Jarkovi občas zajedu taky. Jestli mě natáhl nebo ne, to člověk neví, ale zatím se mi zdá, že by ke mně mohlo být jednání férové.

Vždy před předáním Jarkovi popíšu problém, on sdělí o co a v jaké hodnotě by se mohlo jednat a domluvíme, se, co tedy po ověření na autě a do jaké sumy udělá. Pokud je tam cokoli, co by výrazně navýšilo cenu, Jarek zavolá a je jen na mně, zda s tím souhlasím nebo ne. Takže u mě byla vždy suma cca stejná, jako u domluvy (tím myslím v řadu sto korun). Jestli si Jarek místo 2 hodin započte 3, to nevím, nepátrám zatím po tom. Každopádně snad ani nemusí, protože se mu vždy za ochotu snažím nějaký peníze nechat - zaokrouhlit z 1 056 Kč na 1 100 Kč. A to proto, protože nemusím s autem jezdit až do Slušovic a nazpět. Někteří namítnou, vždyť už mu zaplatíš cestu z práce a do práce. To vím, ale moje časové náklady jsou daleko vyšší a stejně bych tu naftu projel i kdybych si jel sám. Tak ať to projede Jarek. Má možnost alepoň během jízdy odhalit nějaký problém, o kterém já nevím anebo mi sdělit, že ten můj kus jede oproti ostatním velice slušně - a to potěší, idkyž by člověk chtěl ještě více :lol: :lol: :lol:

Takže sumář:
- auto bylo v servise u Jarka cca 5x
- 1x diagnostika pro ověření origo stavu kilometrů a běžného ohledání vozu (tady jsem hodinku s Jarkem byl - vše mi ukázal vysvětlil, cena myslím 400 nebo 500 kč, za diagnostiku, obhlídku vozu, seřízení ruční brzdy
- dále měněna váha vzduchu (při jedné návštěvě diagnostika nic neukázala, při druhé již ano), 2x tyčka stabilizátoru, dělána geometrie, vyvážení kol, seřízení světel
- řešeny problémy s mlžením oken - po delší době odhaleno, že mám tekoucí chladič klimatizace - takže výměna
- z toho 1x reklamace uvolněného nově vyměněného stabilizátoru - vyměněno bez jakýchkoli problémů během pracovního dne - každému se občas něco nepovede
- k tomu mi Jarek iniciativně vyměnil prasklé výstražné světlo ve dveřích - zda jsem to zaplatil nevím a je mi to jedno - sralo mě, že je rozbité, ale vyloženě to nebylo zapotřebí
- nyní svítí/nesvítí kontrolka motoru - dle Jarka špatný regulátor podtlaku pro EGR ventil - sdělil sumu a názor, že za ty prachy by se na to vys....al. Auto jede normálně, spotřeba stejná, dýmí úplně běžně, jak každé chrochtavé Volvo V70 I
- nefunkční klimatizaci jsem si nechal dělat u nějakého prý specialisty v Otrokovicích - špatná cívka - tady jsem to dal tam, kde se specializují na klimatizace - klima funguje, jen při jejím zapnutí, motor, jak jde do otáček, píská. Zkoušel jsem měnit jiný řemen a ložisko a nepomohlo. Tak jsem to mechanikovi omlátil o hlavu, ložisko si vzal nazpět, řemen mi nechal a za tyto komponenty mi vrátil peníze. Takže dle mě, se reklamace řeší s tím, kdo provedl dílo, pro názory jsem si zdarma chodil k Jarkovi, ale potřebu ventilovat nespokojenost s chybnou a nevyřešenou diagnostikou pískání jsem neměl a nemám
- staré díly, které se měnily, jsem sice nikdy neviděl, ale doufám, že opravdu vyměněny byly (na stabilizátorech to poznat je, zbytek nepoznám) - zatím jsem po tom nepátral, protože výměnou byl daný problém vždy vyřešen
- no a k tomu prakticky zdarma (láhev slivovice) konzultace, jak sundat zadní nárazník a namontovat parkovací senzory, jak sundat a nasadit přední nárazník (řešeno 24.12.2010 dopoledne)
- prostě zatím s Jarkem relativní spokojenost

K DALŠÍM OPRAVÁM DOPORUČUJI:
1) rozsah, cenu a termín opravy si domluvit emailem včetně potvrzení od objednatele - uvažoval bych i nad sepsáním smlouvy, která bude obsahovat i podmínky, co se stane, když se dojde na další problém na autě, co když bude chtít během opravy udělat něco navíc a další. Ono podnikání není snadné, pokud nechceš padat na hubu, ale to je povinnost tvého šéfa - na tobě je si pohlídat tvoji pracovní smlouvu, aby nemohl házet na tebe neprokázané průšvihy. A pokud to dělá, sbalit se a pryč.
2) rozepisovat každou provedenou činnost (cena + doba) + osobu, která daný servisní úkon provedla
3) účtovat vše, co musíš během oprav platit - telefonáty, SMSky, cesty pro ND (tzn. pohonné hmoty, opotřebení auta, strávený čas - tvá hodinová taxa)
4) dělat vše svědomitě, nesnažit se něco odrbat - ono se to vrátí
5) objednávky, vyúčtování i reklamce řešit přes majitele AC Slušovice - on je odpovědný za své zaměstnance a tudíž i za vykonanou službu

Teď si myslíte, že já jako zákazník jsem se zbláznil, že mu říkám, jak od náš dostat více peněz. Ale jsou to peníze, na které má holt nárok. Já bych si je také účtoval!
Důkladná příprava + sepsání práce zabere čas, ale vrátí se to. I já mám rád přesný přehled, co a za kolik.Tak si myslím, že se i tvá finanční situace zlepší. A pokud nalezneš prostředky a odvahu na vlastní business, jdi do toho, budeš vlastním pánem, sice s velkou zodpovědností, ale budeš dělat to, co uznáš za vhodné a za to si poneseš odpovědnost.

Jo a k hodinové sazbě:
- respektuji, že pokud si donesu vlastní díly, bude hodinová sazba vyšší, ale je to potřeba znát. To vše se dá krásně vyřešit bodem 1)
Jako já až do okamžiku, než jsem si pořídil V960 jsem to měl u Jarka podobné... Jen prostě letos se mu nějak nedařilo nebo co. Já už to dál nebudu řešit. Jen jsem si říkal, že tu ještě hodím info o těch reklamovaných kotoučích. Tak jsem je dneska přebral, jsou stočené o cca 0,5mm (měřil jsem to šuplérou) - mají jeden 25mm a druhý 24,9mm. Zkusím je prodat, jestli mají ještě nějakou cenu...
_________________
Vozy: V960 3.0 24V rv1995, automat
Krédo: Nad lidskou blbostí se nedá zvítězit, ale nikdy se nesmí přestat proti ní bojovat. J.Werich, Kratší už to nejde... Luckybeef

Zpět na „Firmy & kontakty“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé