Jarek Křižan- Slušovice, Zlín

Máte-li kontakt na prodejce dílu, servis nebo třeba vrakoviště tak sem s ním.
  • Autor
  • Zpráva
mates
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 368
Registrován: 16 roků 11 měsíců
Bydliště: Brno / Dolní Kounice
Vůz: Lynk & Co 01

#1 Jarek Křižan- Slušovice, Zlín

Příspěvek od mates »

Tak jsem to tu prolezl několikrát tam a zpátky a nemůžu najít žádný kontakt na dílnu Jarka Křižana. Už jsem se s ním spojil přes SZ a informace mám, ale jak to, že to není tady? Nebo jsem jen špatně hledal.. :oops: Pokud jsem špatně hledal, prosím smazat..
_________________
je: Lynk & Co 01 r.v.2022, PHEV - čínské Volvo XC40
bylo: XC90 V8 r.v.2005
bylo: V70 R AWD r. v. 1998
bylo: V480 ES 1,7 r. v. 1988

mates
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 368
Registrován: 16 roků 11 měsíců
Bydliště: Brno / Dolní Kounice
Vůz: Lynk & Co 01

#2 Jarek Křižan- Slušovice, Zlín

Příspěvek od mates »

Vím, že mu ta dílna neříká pane.. Vím, že je tam jako zaměstnanec. Ale to nemění nic na tom, že to tady prostě není :lol: :lol: :lol:
_________________
je: Lynk & Co 01 r.v.2022, PHEV - čínské Volvo XC40
bylo: XC90 V8 r.v.2005
bylo: V70 R AWD r. v. 1998
bylo: V480 ES 1,7 r. v. 1988

Jarda S40
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1491
Registrován: 19 roků 1 měsíc
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

#3 Jarek Křižan- Slušovice, Zlín

Příspěvek od Jarda S40 »

Není, protože -
1) Ho sem nikdo z jeho zákazníků nedal :roll:
2) Ho všichni stejně znaj :palec:

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 132
Registrován: 18 roků 2 měsíce
Bydliště: Zlín

#4 Jarek Křižan- Slušovice, Zlín

Příspěvek od Pavel-K »

Jasně, kdo nezná Jarka, jako by ani nebyl.
A hlavně.
Já jsem si ho znal stejně dávno před Váma fšema, hehehe.
_________________
Pavel VOLVO V40 1,8i, 92kW, B4184SM, 99

libre
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 427
Registrován: 17 roků 10 měsíců
Bydliště: Zlín
Vůz: V40, 2.0i B4204S2, r.v.99, manuál
Bydliště: Zlín

#5 Jarek Křižan- Slušovice, Zlín

Příspěvek od libre »

No, ale jsou tady i takoví, co ho znali dřív než se stal majitelem Volva a dokonce sami měli Volvo dřív. :)
_________________
Je: Volvo V40 - 2,0i 100kW (B4204S2) - r.v.99, model 2000 - manuál M56H1 (od 6.2006) - info - Obrázek
Bylo: Škoda 105L - 33kW - r.v.85 (od 7.1997 do 12.2006) ..... Bude: Volvo V70 II (nejdříve od 2013)

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 132
Registrován: 18 roků 2 měsíce
Bydliště: Zlín

#6 Jarek Křižan- Slušovice, Zlín

Příspěvek od Pavel-K »

Takoví se ale nepočítají ;-) :lol:
_________________
Pavel VOLVO V40 1,8i, 92kW, B4184SM, 99

jarek.krizan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 2430
Registrován: 17 roků 10 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

#7 Jarek Křižan- Slušovice, Zlín

Příspěvek od jarek.krizan »

:oops: :oops: :oops:
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

mates
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 368
Registrován: 16 roků 11 měsíců
Bydliště: Brno / Dolní Kounice
Vůz: Lynk & Co 01

#8 Jarek Křižan- Slušovice, Zlín

Příspěvek od mates »

Takže Servis je Autocentrum Slušovice Dostihová 612. Ale jednodušší je popis cesty. Pokud přijedeš do Slušovic po Slušovské "dálnici" tak narazíš na jediný kruháč, který projedeš rovně a za ním na první křižovatce odbočíš do leva na dostihovou dráhu a tam je to tak 30 m po pravé straně nepřehlédnutelné. Ne že by to byla tak obrovská firma, ale prostě je tam velký asfaltový plac a na něm jen servis a bar :palec:
_________________
je: Lynk & Co 01 r.v.2022, PHEV - čínské Volvo XC40
bylo: XC90 V8 r.v.2005
bylo: V70 R AWD r. v. 1998
bylo: V480 ES 1,7 r. v. 1988

mates
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 368
Registrován: 16 roků 11 měsíců
Bydliště: Brno / Dolní Kounice
Vůz: Lynk & Co 01

#9 Jarek Křižan- Slušovice, Zlín

Příspěvek od mates »

Takže přátelé, z vlastní zkušenosti můžu jen doporučit! Po koupi Volvíka jsem ho hned odvezl k Jarkovi (v té době k pánovi o kterém jsem četl pouze tady na stránkách, jinak pro mne naprosto neznámý človíček). Setkání bylo velice příjemné, ikdyž trochu se slzou v oku- ani jsem se s Volvíkem pořádně nepomazlil a už je zase pryč. Můj úkol pro Jarka zněl- kontrola celkového stavu vozidla (rozvody, výměna olejů,... klasika po koupi auta+ jsem chtěl vědět v jakém je auto stavu). Když jsem si pro auto přijel, asi 4 hoďky jsme s Jarkem prokecali v naprosto super atmosféře. Autíčko je jako znovuzrozené. Prostě jinam už nejedu!! Vím, že to tady na fóru o Jarkovi asi všichni víte, ale reklama se hodí a pokud jde o takového človíčka, tak to udělám kdykoliv a moc rád! Ještě jednou Jarku díky, super práce :palec:
_________________
je: Lynk & Co 01 r.v.2022, PHEV - čínské Volvo XC40
bylo: XC90 V8 r.v.2005
bylo: V70 R AWD r. v. 1998
bylo: V480 ES 1,7 r. v. 1988

jarek.krizan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 2430
Registrován: 17 roků 10 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

#10 Jarek Křižan- Slušovice, Zlín

Příspěvek od jarek.krizan »

Myslím, že je aktuální doba na to aby se prošli klimatizace.
Takže naše partnerská firma sídlící přímo ve Zlíně ( pro znalé budova č.24 ) má konečně novou plničku klimatizací a dělají klimy za super ceny ( platí minimálně pro Zlín ). jakmile dostanu podklady ke zveřejnění, hodím sem nabídku. zatím pouze přezemne.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

derek

#11 Jarek Křižan- Slušovice, Zlín

Příspěvek od derek »

i já se musím připojit k názorům, že...

...Jarek je naprosto skvělej mechanik s férovým přístupem - rozhodně i moje adélka už nepojede nikam jinam - Jarku díky moc

Offline
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 34
Registrován: 16 roků 6 měsíců
Bydliště: Buchlovice
Vůz: 740 GL
Bydliště: BUCHLOVICE

#12 Jarek Křižan-Slušovice

Příspěvek od 740GL »

tady na Jarka samá chvála,moderátor fora o opravách,po osobním setkání zdá se pro mě laika jako skutečný odborník.
Hledám pravidelný a stálý servis pro svůj vůz a Jarek se zdá jako skutečně správná volba.
Potřebuji udělat rozvody,vyměnit gufera na ventilech a olej. JEDU DO SLUŠOVIC

Přijíždím s autem, které startuje i při 18° pod nulou napoprvé, motor šlape jako hodinky a běží zcela pravidelně. To vše napříč tomu, že nefunguje termosytič, je unavený levý silentblok a spotřeba oleje se pohybuje kolem 4litrů/10tis. km.
Za výše uvedené služby mám zaplatit po Jarkem dohodnutých slevách 7500Kč. Přijet mám pro hotové auto na druhý den.

na druhý den však vracím domů s nepořízenou.Prý jestli mi jelo auto na 6 válců.O den později závada odhalena-prasklá podložka na ventilovou vůli.čas strávený na odstranění závady samozřejmě navýšil i cenu.Znovu tedy mířím pro auto. Jarkovi platím 10760kč.
údajnou opravu prý již zalomeného šrubu držáku palivového čerpadla si Jarek jako starý dobrák neúčtoval.Ujištěn Jarkem,že rozdíl zcela
určitě poznám,odjíždím v bláhové iluzi,že je auto aspoň v pořádku.

Jarek nelhal.Před prvním startem následujícím dvě hodiny po příjezdu ze Zlína kontroluji množství oleje: 2,5cm nad max. Start se spíše než autu po seřízení rozvodů a předvstřiku podobá startu stroje ze století páry, jen dým je modrý a motor se jen ztěží drží v mezích prostoru jemu vymezeném.skutečně,rozdíl byl vidět.Navíc až známý mi řekl,že taková podložka nepraskne jen tak.

Znovu jedu do Slušovic, kde tábořím od pěti hodin ráno, aby motor do sedmi vychladl. Jarek opět seřizuje předvstřik a odsává přebytečný olej (prý jen 0,5 litru).Byl jsem neodbytný a tak z Jarka vylezlo,že podložka,špatně usazená v jakémsi vedení nepřežila start.bohužel pohádku o tom,že prostě praskla jen tak jsem spolkl o den dřív a za Jarkovu nedbalost řádně zaplatil. Odjíždím a za mnou stále modrý kouř, který postupně ustává a znovu se objevuje. Prý protože nejde termosytič.
Ještě ten týden měním termosytič.

Po dvou měsících neustálé problémy se studenými i teplými starty, nepravidelným chodem motoru a nepravidelným "kolísáním" intenzity a barvy kouře nejen na volnoběh.

O kladném přístupu k řešení problému v rámci reklamace ze strany Jarka a majitele servisu nemůže být řeči. Podle něj nemůžu chtít, aby téměř 25 let staré auto bylo v pořádku po výměně rozvodů za téměř 12 tisíc Kč (k původním 7500Kč + 3260,- Kč za Jarkovu nedbalost + zbytečné cesty do Slušovic a zpět samozřejmě vždy s odvozem -kolem 1000,- Kč). Navíc prý už jsem přijel s pokaženým čerpadlem,a podle majitele servisu i podepsal nějaký předávací protokol!

Za zmínku stojí také fakt, že palivové čerpadlo, které propuštělo naftu kolem páčky ovládané termosytičem, po návštěvě servisu naftu nepropouští a nevěřím tomu, že by si případnou opravu nenaúčtoval případně se o ni obšírně nezmínil.

Jsem skutečně jediný nespokojený zákazník této firmy nebo je nás víc a jen se to tady nikde nepíše?
_________________
740GL,r.v.1986,D24

jarek.krizan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 2430
Registrován: 17 roků 10 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

#13 Jarek Křižan-Slušovice

Příspěvek od jarek.krizan »

Hezký, já si dal zpětně dohromady SMS a telefonáty, škoda že nemám záznam z toho co se říkalo naživo.
Původní domluva byla, že si necháš vyměnit rozvody. Rozvoďák vačka - čerpadlo byl tak vytahaný, že se dal přesadit přes zuby a bylo zajímavé, že vůbec nepřeskočil. Takže předvstřik musel být zajímavý. Dále jsme se dodatečně domluvili, že pokud to tolik žere olej, stálo by za pokus vyměnit guferka na ventilech, s tím že je šance, že se spotřeba oleje sníží.
Podložka na 1. válci praskla, to je pravda, proč jsou jen spekulace. Zkoušel jsem starou podložku zlomit nějakým způsobem a nevedlo se, takže proč praskla, není jisté. Vzhledem k tomu, že se kvůli guferkám musí rozhodit vršek hlavy, tak bylo potřeba i zkontrolovat a vymezit ventilové vůle. Některé podložky byly vyměněny, nebo zbroušeny na magnetce.
Po nasazení rozvodových řemenů, byl řemen vačka - čerpadlo stále dost volný. Takže šlo o to posunout konzolu s čerpadlem po bloku a vymezit vůle. Spodní šroub na konzole byl ulomený a dřžel jen tak na 2 závitech max. Takže byl odvrtán a vyřezán závit a našroubován nový. Vůle vymezena. S čerpadlem se jinak nic nedělo ani nedělalo. Dynamický předvstřik nastaven na zadním kole vačky. Přitom konstatován problém s termosytičem a pákou, kterou má ovládat ( ovládá množství nafty a předvstřik ) Pro jistotu jsem volal, jestli o problému víš, že se mi nezdá, že to je optimální. Byl jsem informován, že o absenci termosytiče víš a že motor jel normálně. Říkám, že díky volně kmitající páce je to divné, ale ty jsi řekl, že si seženeš jiný, protože nový stojí hodně. Motor seřízen jak nejlépe to šlo. pak několikrát odzkoušen start i jízda a na atmosféru to nejelo špatně. K předání auta došlo opět ve Zlíně, abych ušetřil komplikovanou cestu do Slušovic a nejspíš to byla chyba. Alespoň v tomto případě určitě.
Pak si se ozval, že to špatně startuje a kouří a já tě pozval i přes námitku šéfa, že by to chtělo Pento, což jsem ti řekl. Přijel jsi osobně do Slušovic a viděl jsi sám, co to na paltestu dělá. Bylo ti znovu řečeno, že by to chtělo čerpadlo na seřízení do Penta a zjišťovala se cena. Opět ti připadala vysoká, tak jsem se tomu věnoval skoro celý den zdarma a pokoušel se to vyladit na nejlepší možnou míru. Páku přesuvníku ( termosytiče-předvstřiku ) jsem pevně zaaretoval, protože funkční termosytič stále nebyl namontovaný. Bylo zjištěno, že nejlépe to jede s o 0,3 stupně vyšší předvstřikem, ale ty jsi chtěl hodnotu přesnou, která byla uvedená výrobcem. Bylo nastaveno přesně podle tvého přání. Šéf tě osobně informoval, že pokud se problém neodstranil a zopakuje se, další kolo už bude Pento, jako specializovaná firma na diesely. Já osobně jsem z toho neměl žádný prospěch a ještě přišel o den dovolené, protože mi to šéf samozřejmě neproplatil. Navíc jsem se dověděl, že jsem prý asi vyměnil čerpadlo a mám ze svého vrátit pár tisíc, což logicky neudělám, protože jsem nic takového neudělal.
Šéfovi je to ve výsledku jedno, Volva nepreferuje , jen mi je trpí a staré už vůbec ne.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

jarek.krizan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 2430
Registrován: 17 roků 10 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

#14 Jarek Křižan-Slušovice

Příspěvek od jarek.krizan »

Málem bych zapoměl na ten olej. Ano původně jsme se domluvili, že se dá přípravek na propláchnutí před servisem, ale protože auto nebylo v ten samý den hotovo, a proto že přípravek přišel se zpožděním, se dal až po servise a vzhledem k tomu, že se nechal motor dostatečně dlouho nastartovaný a potom se nechával opět zchládnout pro zkoušku studeného startu, tak byl motor propláchnutý a olej vyměněn.
Tak si každý může spočítat kolik jsem zbohatnul.
Rozvodová sada, vodní pumpa, gufera klika, vačka 2x, ventily 8x, nějaká ta podložka, proplach motoru, těsnění víka, nový olej + výše popsaná práce.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

Offline
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 34
Registrován: 16 roků 6 měsíců
Bydliště: Buchlovice
Vůz: 740 GL
Bydliště: BUCHLOVICE

#15 Jarek Křižan-Slušovice

Příspěvek od 740GL »

Někde se tady na foru píše,že umíš povídat.Já k tomu připojím,že i lhát.:
LEŽ -o dodatečné domluvě výměny gufer ventilů
-o tom,že bys mě informoval o problému s termosytičem,o tom jsem ti řekl dopředu já a výmluvy na něj přišly až jsi nevěděl kudy kam
-otom,že bych snad chtěl shánět jiné čarpadlo,protože nové stojí hodně
-o komplikované cestě do Slušovic.K předání ve Zlíně došlo kvůli tvému drahocenému času
-o tom,že by mi někdo řekl,že by to chtělo Pento
-o tom,že "pak jsem se ozval"-bylo to asi 3hod. po předání auta(kolem22.hod),proto tedy termosytič"stále nebyl namontovaný"
-o tom,že by ses mi snad věnoval proto,že se mi cena zdála vysoká-bylo to druhý den po tom,co jsem si převzal auto.Sám jsi viděl,co
auto dělá.
-o tom,že by další kolo mělo být v Pentu,sám jsi mi řekl,že kdyby se to nezlepšilo,cestu do Slušovic znám
-o tom,že bych chtěl peníze z tvého "protože jsi mi vyměnil čerpadlo"-to ti nedokážu a ty to víš! chtěl jsem slevu,protože
motor není od tvého zásahu vpořádku.
_________________
740GL,r.v.1986,D24

Offline
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 34
Registrován: 16 roků 6 měsíců
Bydliště: Buchlovice
Vůz: 740 GL
Bydliště: BUCHLOVICE

#16 Jarek Křižan-Slušovice

Příspěvek od 740GL »

A stou prasklou podložkou sis to taky dobře tady na foru okecal.
a stejně jako ty,i já říkam,že škoda,že nemám záznam toho cos říkal naživo.mám na to vlastně svědky.Já své a ty své.Takže zase nic.
Taky si nemyslím,že tímto disktováním s tebou něco vyřeším.Jen jsem se prostě chtěl podělit o svou zkušenost o člověku,který pro neznalé
jako já může působit jako odborník.A taky zjistit,jestli jsem opravdu jediný nespokojený zákazník.
Naposledy upravil(a) 740GL dne 16 čer 2009 22:01, celkem upraveno 1 x.
_________________
740GL,r.v.1986,D24

selap
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1323
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 III D3 AT '12

#17 Jarek Křižan-Slušovice

Příspěvek od selap »

Nebudu to rozebírat hlouběji,nemělo by to cenu,ale jedno je jisté,do Slušovic již NIKDY víc.
_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.

jarek.krizan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 2430
Registrován: 17 roků 10 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

#18 Jarek Křižan-Slušovice

Příspěvek od jarek.krizan »

Hele to nemá smysl, chtěl jsem jen okomentovat události. A nechtěl jsem to moc rozpitvávat. Když auto bylo poprvé ve Slušovicích, tak bylo po příjezdu zahřáté a já jen najel na dílnu, což se ukázalo opět jako chyba. Protože mi nezbývalo nic jen věřit, že auto i před mým zásahem jelo v pořádku i když podle toho co si říkal po telefonu před návštěvou servisu, jsem měl být opatrnější.
Ty chceš říct, že ty gufera jsem si vymyslel jo ?
Řekl jsem, že pokud se problém bude opakovat a chod motoru se nezlepší po tom co bude namontován termosytič, tak cestu do Slušovic znáš a čerpadlo vymontujem a odvezem do Penta.
O podložkce jsem řekl že jsem ji možná špatně nasadil a proto praskla, jako jednu z možností, přestože jsem nechápal, jak je možné, že bych na to nepřišel při měření ventilových vůlí.
Ale jak říkám, nemá to smysl. Jsem totiž hrozný lhář a rád a často vyženu zákazníka s vyměněnými dobrými díly za vadné. Taky jsem kouzelník a rozbíjím podložky na vymezení ventilové vůle. Taky určuji ceny a počítám tak, abych na tom zbohatnul a šéfovi nic neodevzdávám. Vlastně je ta firma moje a proto před touto výplatou nemám už ani za co natankovat.
Úplně jsem to pochopil, za dobrotu spravedlivý trest.
Šéf to vidí úplně jinak, že si přijel s úmyslem hodit na někoho problém, ale vzhledem k tomu, že děláš reklamu a zadarmo, tak se nic neděje.
Ale přesto z toho plyne poučení. Už nikdy nikomu nepředávat auto mimo firmu, pokud to nebude ve 100% stavu, ať to stojí co chce.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

jarek.krizan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 2430
Registrován: 17 roků 10 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

#19 Jarek Křižan-Slušovice

Příspěvek od jarek.krizan »

Selapovi se nedivím, to je ovšem něco jiného.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

Offline
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 34
Registrován: 16 roků 6 měsíců
Bydliště: Buchlovice
Vůz: 740 GL
Bydliště: BUCHLOVICE

#20 Jarek Křižan-Slušovice

Příspěvek od 740GL »

asi jsem moc náročný,když se nespokojím s tím,že si někdo v rámci jedné opravy připraví půdu pro další.
_________________
740GL,r.v.1986,D24

derek

#21 Jarek Křižan-Slušovice

Příspěvek od derek »

já mám s jarkem dobré zkušenosti. v kooperaci s marrou mi dali dohromady generálku motoru a nemám nejmenší problém...

takže hoši, k jarkovi nejezděte, ať má volnější termíny :mrgreen: , bo mě čeká STK

a to že pojedu do slušek z brna...no a co ? ta cesta mi za to stojí ...

mates
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 368
Registrován: 16 roků 11 měsíců
Bydliště: Brno / Dolní Kounice
Vůz: Lynk & Co 01

#22 Jarek Křižan-Slušovice

Příspěvek od mates »

Chci se připojit k těm velmi spokojeným zákazníkům. U Jarka jsem byl poprvé s V480. Auto jsem k němu přivezl těsně po koupi a chtěl jsem udělat komplet prohlídku včetně výměny rozvodů, oleje a celkové kontroly abych věděl, co mě do budoucna čeká. Při převzetí auta jsme si dali s Jarkem obídek a perfektně pokecali nejen o naší V480. S cenou a prací jsem byl naprosto spokojený. A Volvík je spokojený taky, protože od jeho návštěvy si Volvíme pořád bez problémů (ikdyž už se pomalu blíží výměna oleje). Jarka jsem pak ještě navštívil s V70II, u které jsem chtěl aby mi Jarek udělal komplet prohlídku před koupí. Jelikož jsem mu celou dobu koukal přes rameno, tak musím říct, že to vzal opravdu poctivě (to, že mi auto následně zabavili, protože byl prodejce nepoctiví je příběh krapet jiný, to Jarek ovlivnit nijak nemohl..). Toto fórum navštěvují lidi, kteří to mají pouze a jenom jako kšeft a na druhou stranu sem chodí srdcaři, kteří berou tuto značku jako celoživotní postižení. Jak znám Jarka já, tak musím říct, že je to Volvo-srdcař a jestli o něm někdo praví opak, tak tomu fakt nerozumím. Volvo jsem si oblíbil, ale po seznámení se s Jarkem musím konstatovat, že právě kvůli takovým lidem u této značky hodlám také zůstat. Majiteli postiženého auta doporučuji si s klidnou hlavou sednout a zamyslet se nad tím, že vezl na opravu cca. 22 let staré auto. V některých případech je rozumné neopravovat co funguje, protože se může stát, že při zásahu, se toto 22let staré perpetum prostě začne postupně sr*t kompletně celé. A myslím, že toto byl ten případ.. A nevěřím tomu, že by se k tobě Jarek postavil zády.. Ale jak říká Derek- k Jarkovi prosím nikdo nejezděte...aspoň nebudou u Jarka tak dlouhé čekací doby :sasek: Tož tak, Mates.
_________________
je: Lynk & Co 01 r.v.2022, PHEV - čínské Volvo XC40
bylo: XC90 V8 r.v.2005
bylo: V70 R AWD r. v. 1998
bylo: V480 ES 1,7 r. v. 1988

libre
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 427
Registrován: 17 roků 10 měsíců
Bydliště: Zlín
Vůz: V40, 2.0i B4204S2, r.v.99, manuál
Bydliště: Zlín

#23 Jarek Křižan-Slušovice

Příspěvek od libre »

Jedná věcná pro moderátory - mohlo by se to sloučit s https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=12&t=12775, když je někdo líný si ověřit, zda zde už jedno vlákno na jedno téma neexistuje.

Jinak samozřejmě k Jarkovi budu jezdit taky pořád.
_________________
Je: Volvo V40 - 2,0i 100kW (B4204S2) - r.v.99, model 2000 - manuál M56H1 (od 6.2006) - info - Obrázek
Bylo: Škoda 105L - 33kW - r.v.85 (od 7.1997 do 12.2006) ..... Bude: Volvo V70 II (nejdříve od 2013)

duri

#24 Jarek Křižan- Slušovice, Zlín

Příspěvek od duri »

Podpora Jarkovi! Prohlídka auta před koupí, po ní oprava zjištěných závad.Další údržba jako servisní prohlídka s výměnou náplní, přezouvání, STK... Vše super. Cena přiměřená, jednání rovné, přátelské. Znám jej i z minisrazů, fajn kluk. Zapálený Volvista, jak už tu bylo řečeno, srdcař! Pokud mě nezavrhne (kvůli "zatím" nenahranému jednomu songu), jezdím jen k němu! :palec:

Offline
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 34
Registrován: 16 roků 6 měsíců
Bydliště: Buchlovice
Vůz: 740 GL
Bydliště: BUCHLOVICE

#25 Jarek Křižan- Slušovice, Zlín

Příspěvek od 740GL »

Podle Jarka a položky na účtu nové těsnění víka ventilů.
podle množství prosakovaného oleje, zejména v oblasti řemenice vačka-čerpadlo snad ani né.
Přílohy
DSC00722.JPG
DSC00722.JPG (66.7 KiB) Zobrazeno 4940 x
_________________
740GL,r.v.1986,D24
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „Firmy & kontakty“