
Vraj je to E-M spojka, moze to byt? ak hej kde to najdem, ako vymenim alebo teda co stym.
doplnil som chladivo, natlakoval vycistil. chybu som zistil az potom, predtym mi v dosledku chladiva nechladila skoro vobec (mal som 180g zo 780g chladiva).Hajcus píše:Cus, spis bych zkusil, zda mas dostatecne natlakovany obeh a dostatek chladiva...
Pokud jsi nedopoustel, nedelal vymenu chladiva-maziva dele nez rok, stopro budes mit "podmiru". (Ja to tak mel. Vysal, vycistil, doplnil, natlakoval a ted mrznu uz po kilometru, i kdyz na palubaku ukazovalo 38stupnu..) Janek
chladiva je dost. tlak je dobry. asi teda tie vole. zatial to nerobi tak casto, tak na to kaslemst_Andy píše:jenom poznamecka, kdyz neni dost chladiva kompresor se da do safe-modu a preventivne nespina
ne. bud chladi, alebo nie. skratka chladi, chladi, zapcha - zohreje sa, a uz nechladi ani ked frcim po dialnici. potom sa (tesne pred mojim uvarenim) zase zopne.klopy píše:Vasadím se, že když stojíš nechladí a když vytočíš motor, že se chytne
Myslím,že takhle to nefunguje,je to dostatečně dimenzováno aby všechno fungovalo současně,nebo chceš tvrdit,že by i přestalo plnit turbo aby se nezahříval intercoler?(pro auta co ho mají).SlavomirSK píše:... a nie je to nahodou tak ze ked je kriticka teplota chladiaceho systemu motora tak sa proste klima nezopina aby este viac nezohrievalo druhy chladic
ved chladic klimy je vtedy zeravy a sahara ten teply vzduch pusta na chladic vody - ak by sahara neuchladila motor je to eliminacia katastrofy v podobe vyvarenia motora ...
no to hej. ale ide o to, ci sa spusti chladic hned (nezavysle), alebo caka kym sa spusti kompresor.st_Andy píše:stlacenim tlacitka klimy sa zopne kompresor o par sekund na to chladic aby ti tam nefukal fen od motora
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé