Rozvody jsou cela stejnéstepan.e píše:mám dotaz, nastavení rozvodu u D24TIC je stejné jako u D24T, případná rada nebo odkaz na stažení manuálu potěší, mám 740GLE s motorem D24TIC a budu ho oživovat, díky Š.
rozvody D24TIC, potřebuji poradit
- Autor
- Zpráva
rozvody D24TIC, potřebuji poradit
- 
Offline  
- Člen VK
- Příspěvky: 5026
- Registrován: 21 roků 1 měsíc
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
rozvody D24TIC, potřebuji poradit
a co tedy tohle???
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
- 
Offline  
- Příspěvky: 1594
- Registrován: 19 roků
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Vůz: Volvo 1980-97
rozvody D24TIC, potřebuji poradit
jak jednoduche mili vatsone... Rozdil je ve výrobci-jedna origo volvo,druhá replika. Jinak nahmlich totéž!
Edit: ted se mi zobrazila i ta treti pumpa.... Rozdil je v počtu zubů,je to totéž jak 16V benzíny,taky jiný počty zubů...
Edit: ted se mi zobrazila i ta treti pumpa.... Rozdil je v počtu zubů,je to totéž jak 16V benzíny,taky jiný počty zubů...
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
- 
Offline  
- Příspěvky: 134
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Vůz: 760
- Bydliště: Petřvald u Karviné
rozvody D24TIC, potřebuji poradit
To by mě zajímalo taky.
Zatím žiju v tom,že motory jsou stejné a liší se pouze výkonem v kw a to tím,že jsou budto bez turba,s turbem,nebo TIC.
Nebo motor někdy prošel nějakou obnovou?
Zatím žiju v tom,že motory jsou stejné a liší se pouze výkonem v kw a to tím,že jsou budto bez turba,s turbem,nebo TIC.
Nebo motor někdy prošel nějakou obnovou?

_________________
Je:V70 2,0T r.2000 132kw
760 D24Tic r.88 85kw
Bylo V40 2,0 r.98 103kw
S40 1,8 r.97 85kw
960 2,5 r.95 125kw
Je:V70 2,0T r.2000 132kw
760 D24Tic r.88 85kw
Bylo V40 2,0 r.98 103kw
S40 1,8 r.97 85kw
960 2,5 r.95 125kw
- 
Offline  
- Člen VK
- Příspěvky: 5026
- Registrován: 21 roků 1 měsíc
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
rozvody D24TIC, potřebuji poradit
no jo ale jedna má 18 zubů a druhá 20 

_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
- 
Offline  
- Příspěvky: 1594
- Registrován: 19 roků
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Vůz: Volvo 1980-97
rozvody D24TIC, potřebuji poradit
Ale jinak počet zubů na pumpě nijak neovlivní nastavení rozvodů... Klika i vačka budou furt stejně...
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
- 
Offline  
- Člen VK
- Příspěvky: 5026
- Registrován: 21 roků 1 měsíc
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
rozvody D24TIC, potřebuji poradit
no ale když si to představuju tak potřebuješ i jinej řemen ne?Sarkasmic píše:Ale jinak počet zubů na pumpě nijak neovlivní nastavení rozvodů... Klika i vačka budou furt stejně...
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
- 
Offline  
- Příspěvky: 1594
- Registrován: 19 roků
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Vůz: Volvo 1980-97
rozvody D24TIC, potřebuji poradit
no,nemusel bys potrebovat,ale jistej si nejsem D24 sem dycky viděl jen zvrchu...
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
- 
Offline  
- Člen VK
- Příspěvky: 5026
- Registrován: 21 roků 1 měsíc
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
rozvody D24TIC, potřebuji poradit
podobnej případ zde...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
- 
Offline  
- Člen VK
- Příspěvky: 5026
- Registrován: 21 roků 1 měsíc
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
rozvody D24TIC, potřebuji poradit
v případě toho řemenu nenímartinopel píše:Hlavně origo číslo je pořád stejné
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
- 
Offline  
- Příspěvky: 1594
- Registrován: 19 roků
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Vůz: Volvo 1980-97
rozvody D24TIC, potřebuji poradit
no jak to chapu já,tak jeden remen je napinanej pres vodni pumpu a druhej je napínanej napínákem??? (kladkou)
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
- 
Offline  
- Příspěvky: 1594
- Registrován: 19 roků
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Vůz: Volvo 1980-97
rozvody D24TIC, potřebuji poradit
Ano tak je to tak jak jsem si myslel,řeman A je pro provedení bez napínací kladky,je jen vodici kladka,nevím sice co ho napíná,ale je tak a řemen B je pro auto ve kterým je napínací kladka... Jednoduše určitelný po shození víka rozvodů. I 16V redblocky benzíny to tak maj,tam se zase líší to,jestli je kladka napínaná manuelně,nebo automaticky...
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
- 
Offline  
- Člen VK
- Příspěvky: 5026
- Registrován: 21 roků 1 měsíc
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
rozvody D24TIC, potřebuji poradit
ještě teda oprava...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
- 
Offline  
- Člen VK
- Příspěvky: 5026
- Registrován: 21 roků 1 měsíc
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
rozvody D24TIC, potřebuji poradit
předpokládam že já mam ten složitější a dražší systém  Předpokládam že to bude souviset s hydroštelama popř egr
 Předpokládam že to bude souviset s hydroštelama popř egr
 Předpokládam že to bude souviset s hydroštelama popř egr
 Předpokládam že to bude souviset s hydroštelama popř egr_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
- 
Offline  
- Člen VK
- Příspěvky: 5026
- Registrován: 21 roků 1 měsíc
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
rozvody D24TIC, potřebuji poradit
předpokládám že ho napíná vodní pumpička...Sarkasmic píše:Ano tak je to tak jak jsem si myslel,řeman A je pro provedení bez napínací kladky,je jen vodici kladka,nevím sice co ho napíná,
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
- 
Offline  
- Příspěvky: 134
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Vůz: 760
- Bydliště: Petřvald u Karviné
rozvody D24TIC, potřebuji poradit
U mého motoru napíná vodní pumpa.Takže potom jsou dva druhy rozvodů.Sarkasmic píše:Ano tak je to tak jak jsem si myslel,řeman A je pro provedení bez napínací kladky,je jen vodici kladka,nevím sice co ho napíná,ale je tak a řemen B je pro auto ve kterým je napínací kladka... Jednoduše určitelný po shození víka rozvodů. I 16V redblocky benzíny to tak maj,tam se zase líší to,jestli je kladka napínaná manuelně,nebo automaticky...
_________________
Je:V70 2,0T r.2000 132kw
760 D24Tic r.88 85kw
Bylo V40 2,0 r.98 103kw
S40 1,8 r.97 85kw
960 2,5 r.95 125kw
Je:V70 2,0T r.2000 132kw
760 D24Tic r.88 85kw
Bylo V40 2,0 r.98 103kw
S40 1,8 r.97 85kw
960 2,5 r.95 125kw
- 
Offline  
- Příspěvky: 1594
- Registrován: 19 roků
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Vůz: Volvo 1980-97
rozvody D24TIC, potřebuji poradit
ano,ta první vodící je pro řemen A, Ta druhá pro řemen B-v případě řemenu B je třeba napínací a vodící kladku. Každopádně nastavení rozvodů je stále stejný....
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
- 
Offline  
- Příspěvky: 1594
- Registrován: 19 roků
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Vůz: Volvo 1980-97
rozvody D24TIC, potřebuji poradit
Tudíž potřebuješ jednu z těch vodních pump,mělo by bejt jedno jakou a řemen a kladku ARenoš píše: U mého motoru napíná vodní pumpa.Takže potom jsou dva druhy rozvodů.
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
- 
Offline  
- Člen VK
- Příspěvky: 5026
- Registrován: 21 roků 1 měsíc
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
rozvody D24TIC, potřebuji poradit
zkrátka se dá říct že ty seš lucky bastard a budeš mít levný rozvody a já jsem looser a budu je mít podstatně dražšíRenoš píše: U mého motoru napíná vodní pumpa.Takže potom jsou dva druhy rozvodů.

_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
- 
Offline  
- Příspěvky: 1594
- Registrován: 19 roků
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Vůz: Volvo 1980-97
rozvody D24TIC, potřebuji poradit
 to sou ty nový kcháry.... Ale jestli soudíš dle roku výroby,nejdřív vizuelně zkontroluj... Voni se vobčas spletli...
 to sou ty nový kcháry.... Ale jestli soudíš dle roku výroby,nejdřív vizuelně zkontroluj... Voni se vobčas spletli..._________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
- 
Offline  
- Příspěvky: 134
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Vůz: 760
- Bydliště: Petřvald u Karviné
rozvody D24TIC, potřebuji poradit
Já mám už rozvody udělány a stály opravdu facku.Ondra. píše:zkrátka se dá říct že ty seš lucky bastard a budeš mít levný rozvody a já jsem looser a budu je mít podstatně dražšíRenoš píše: U mého motoru napíná vodní pumpa.Takže potom jsou dva druhy rozvodů.
 
 Ty máš potom asi motor mladšího data?
_________________
Je:V70 2,0T r.2000 132kw
760 D24Tic r.88 85kw
Bylo V40 2,0 r.98 103kw
S40 1,8 r.97 85kw
960 2,5 r.95 125kw
Je:V70 2,0T r.2000 132kw
760 D24Tic r.88 85kw
Bylo V40 2,0 r.98 103kw
S40 1,8 r.97 85kw
960 2,5 r.95 125kw
- 
Offline  
- Člen VK
- Příspěvky: 5026
- Registrován: 21 roků 1 měsíc
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
rozvody D24TIC, potřebuji poradit
jj bavím se teď o svojí 940. Je to model 1993 má to hydroštely, EGR ventil a plní Euro1, jinak dle kučery vychází starší provedení na cca 2300 vč pumpy a novější cca 3500Renoš píše: Já mám už rozvody udělány a stály opravdu facku.
Ty máš potom asi motor mladšího data?
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
- 
Offline  
- Příspěvky: 134
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Vůz: 760
- Bydliště: Petřvald u Karviné
rozvody D24TIC, potřebuji poradit
Pořád parádní cena. 

_________________
Je:V70 2,0T r.2000 132kw
760 D24Tic r.88 85kw
Bylo V40 2,0 r.98 103kw
S40 1,8 r.97 85kw
960 2,5 r.95 125kw
Je:V70 2,0T r.2000 132kw
760 D24Tic r.88 85kw
Bylo V40 2,0 r.98 103kw
S40 1,8 r.97 85kw
960 2,5 r.95 125kw
- 
Offline  
- Člen VK
- Příspěvky: 5026
- Registrován: 21 roků 1 měsíc
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
rozvody D24TIC, potřebuji poradit
no to je tak když se dělá ze starýho smradlavýho diesela (early 70´es), moderní ekologický sportovní turbodiesel (early 90´es)Sarkasmic píše:to sou ty nový kcháry.... Ale jestli soudíš dle roku výroby,nejdřív vizuelně zkontroluj... Voni se vobčas spletli...
 
 
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé