


Hezký , no tak to jsem na to zvědavej co všechno vyjdedoktor píše:kola 7,5 - 10 tis., gumy 10 tis. (plus/minus) , světla + směrovky 10 tis, maska XC cca 3 tis, nárazník R 7 -10 tis. + stříknutí za 2 tis., zadní kšilt 2 tis + střik.
Rozpěrná tyč do 2 tis (utlumí pazvuky od palubky při průjezdu nerovnostmi)
Tak šetři ty kluku.
igi75 píše:Já mám teda manuál u obou autíček, ale měl jsem možnost jezdit s automatem a kdybych na to měl při koupi mého volvíka, tak bych do toho teda určitě šel. Automat je prostě super. Kvedlačka má sice výhodu, že si člověk zařádí, ale pokud za tím člověk sedí často, tak to pohodlíčko je prostě super.
čo iné sa dá od teba čakať..Peťo píše:ja len ze ked uz tak tuho uvazujete tak AISIN na S/V40 nema chybu, automat na S/V70 je oproti tomu shit
ehm ... nevím na "čem jsi" nebo co si šleháš, ale v S40/V40 je stejná automatická převodovka jako v S/V70. A to Aisin Warner AW50-42Peťo píše:ja len ze ked uz tak tuho uvazujete tak AISIN na S/V40 nema chybu, automat na S/V70 je oproti tomu shit
to nevadí že jsou stejné, v S/V40 je podle Peťa stejně všechno nejlepší ....eLzyx píše:ehm ... nevím na "čem jsi" nebo co si šleháš, ale v S40/V40 je stejná automatická převodovka jako v S/V70. A to Aisin Warner AW50-42
skor to suvisi s tým, že načipovaná T4 sa nedožije 400.000 km.lucki píše:No ja suhlasim s petom. automat v malom S,Vcku proste zije dlhsie. mam to potvrdene aj od volvo-servisaka, ktory mi tiez povedal ze este nevidel rozbity automat u S,V40, a to dokonca ani na nacipovanej T4ke. predsa len je to lahsie auto, mozno to suvisi s tym...
doktor píše:čo iné sa dá od teba čakať..Peťo píše:ja len ze ked uz tak tuho uvazujete tak AISIN na S/V40 nema chybu, automat na S/V70 je oproti tomu shit
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé