Úvaha

...i nemožném! ALE JEN POKUD TO SOUVISÍ S VOLVEM!!! (potažmo evt. s jinými automobily)

VYKECAT SE MŮŽETE V LAMPÁRNĚ!!!
  • Autor
  • Zpráva
X-Tuner
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 359
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Benešov

Úvaha

Příspěvek od X-Tuner »

Zdravím vás všechny , poměrně dost přemýšlím o prodeji svého vozu Volvo V70 2.5 TDi s automatem a to z toho důvodu že mě automatická převodovka nebaví , chybí mi manuální řazení , auto bylo velmi dobře servisované a díky tomu má na kontě přes 571 tkm , autu nic není ale jak říkám , chybí mi manuální převodovka , chtěl bych vědět kolik si myslíte že bych za takovéto vozidlo mohl inzerovat nebo případně jestli by jste měly nějaké rady jak přeměnit automat na manuál , jeden kolega odsud který jsem už zřejmě moc nechodí , říkal že je možné předělat automat na manuál , přičemž by se zřejmě měnila převodovka , plus nějaký blbiny k tomu ale já tomu moc nevěřím , žádám tedy o radu , předem díky za vaše odpovědi , každopádně bych chtěl oznámit že u Volva hodlám zůstat :wink:

wickey
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3642
Registrován: 20 roků 10 měsíců
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

Úvaha

Příspěvek od wickey »

menit jde, nejsem si ale jist, jestli se ta investice vyplati. auto s 571 na tachu mimo komunitu prodas jen velmi tezko imho.
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD

doktor
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3186
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Bydliště: Slaný, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98

Úvaha

Příspěvek od doktor »

Při prodeji počítej 50 tisíc strop, když všecko bude tip top.

Když to dáš do bazaru, tak ti dají 35 tisíc a za týden bude na tacháči 184,000km, top stav, 79.000kč cena.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE

Sarkasmic
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1594
Registrován: 18 roků 8 měsíců
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo 1980-97

Úvaha

Příspěvek od Sarkasmic »

Tak tak,s tím náletem to mimo volvokluby prodáš jen těžko... A měnit? To máte převodovku,spojku,pedálovou konzolu,řazení,táhla... Prostě se to nevyplatí....
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3

Honza
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 5022
Registrován: 21 roků 9 měsíců
Bydliště: České Budějovice
Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená

Úvaha

Příspěvek od Honza »

Sarkasmic píše:Tak tak,s tím náletem to mimo volvokluby prodáš jen těžko... A měnit? To máte převodovku,spojku,pedálovou konzolu,řazení,táhla... Prostě se to nevyplatí....
a nikdo to nepovolí natož schválí.
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány

lucki
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1582
Registrován: 17 roků 7 měsíců
Vůz: S60, 2.4T
Bydliště: Praha 5

Úvaha

Příspěvek od lucki »

Sarkasmic píše:A měnit? To máte převodovku,spojku,pedálovou konzolu,řazení,táhla... Prostě se to nevyplatí....
mozno chce nejaku s robotizovanou spojkou :D
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra

VanThomas
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1176
Registrován: 19 roků 5 měsíců
Vůz: 745 D24T M46+OD 90'
Bydliště: Praha 3

Úvaha

Příspěvek od VanThomas »

puč si nějakej manuál a projeď si Prahu ve špičce od severu k jihu a pak ještě od východu na západ a vono tě to možná přejde :twisted:

ad přestavba, jedině se dostat k levnýmu vraku a přeházet z něj potřebné, ale je třeba počítat s tím, že to neupapíruješ => na legální technickou zapomenout...
_________________
V70 B5254T AW50 98'
VW Polo 2002 1.2 HTP Poloauto s půlkou motoru...
bylo 745 D24T M46+OD 90'

jarek.krizan
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvky: 2355
Registrován: 19 roků
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

Úvaha

Příspěvek od jarek.krizan »

Tak si pořiď ještě jedno auto s manuálem na blbnutí. Ale automat do dnešního přeplněného provozu je zlatý. Stačí opravdu několik ucpaných měst, pár hodin popojíždění a budeš asi vzpomínat na automat.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

PLJARDA
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1184
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: Brno
Vůz: VOLVO 760 GLE ; VOLVO V70 I.
Bydliště: Brno;Nový Lískovec

Úvaha

Příspěvek od PLJARDA »

doktor píše:Při prodeji počítej 50 tisíc strop, když všecko bude tip top.

Když to dáš do bazaru, tak ti dají 35 tisíc a za týden bude na tacháči 184,000km, top stav, 79.000kč cena.
Tak,tak a možná ani 35000. :o
_________________
VOLVO 760 GLE 2,4TD , 85kw , r.v.88 , modrozelená metalíza
VOLVO V70 2,5 TDI ,103kw , r.v.97 , stříbrná metalíza
bylo-VOLVO V40 , 85kw ,obsah 1,8/16 ventil , r.v.97 , tmavě červená metalíza
bylo- VOLVO S40 , 77kw , obsah 16/16ventil , r.v. 99. černá metla
mob. 731037895

EcoPower
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 105
Registrován: 15 roků 4 měsíce
Bydliště: okres Verona

Úvaha

Příspěvek od EcoPower »

Do ty predelavky bych nesel.
Delal jsem to jednou, nekdy v '95, na R25 V6. Nikdy to nebylo jako origo, stalo to spoustu penez, a kdyz odjizdelo ze dvorku, malem jsem libal zem. Nevymejslej blbiny, a bud to prodej, nebo si to nech tak jak to je. S tim najezdem budes muset hodne pod cenu, i kdyz verim, ze je to naprosto v cajku. Toz tak. :)

X-Tuner
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 359
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Benešov

Úvaha

Příspěvek od X-Tuner »

Do víru velkoměst jezdim jednou za uherskej rok a ještě jedno auto si dovolit nemůžu na to zas nejsou finance , jen mě tak zajímalo kolik by jste tipovali cenu , tomu autu nic neni bylo dobře servisovaný a na poslední diagnostice mi to nehodilo žádnou chybu , prostě nic , spíš sem tam by se našla nějaká vada na kráse což mě nevadí , všechno plánuju postupně dát do cajku , zatim si to nechám a pak se časem uvidí , ale je taky fakt že se bojim toho kolik to auto ještě vydrží při mym nájezdu ale doufám že ještě dost , protože kdyby to odešlo tak pak by mi nezbylo nic jinýho než to rozprodat na díly z čehož bych moc peněz asi neměl a musel bych si koupit nějakou popelnici za pár korun abych měl čim jezdit

LukyKolin
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 209
Registrován: 19 roků 8 měsíců
Bydliště: VRZČ enkláva Strakonice

Úvaha

Příspěvek od LukyKolin »

X-Tuner píše:ale je taky fakt že se bojim toho kolik to auto ještě vydrží při mym nájezdu ale doufám že ještě dost , protože kdyby to odešlo tak pak by mi nezbylo nic jinýho než to rozprodat na díly z čehož bych moc peněz asi neměl a musel bych si koupit nějakou popelnici za pár korun abych měl čim jezdit
Myslím, že když dáš motoru a převodovce údržbu, péči a slušný zacházení tak Ti ještě vydrží hodně dlouho. Hlavně rozvody a vodní pumpu, to nezadbávej - na to většinou tyhle motory umírají.

K tomu náletu: troufám si říci že podobný nálet má velké procento TDIček co tady lidi vlastní....Jen o tom neví :-D
Ty si holt měl to "štěstí" že si koupil auto s jasným původem a historii.

Automat je asi věcí vkusu, ber to tak že už ho máš a buď rád že nemusíš kvedlat klackem.... Osobně to považuji za výhodu...

Co sem viděl Tvoje auto v Sušici , tak vypadalo dobře....Tak jestli všechno funguje jak říkáš , buď rád že nemusíš investovat a řešit problémy a užívej si toho :-)
_________________
Je: Outlander PHEV
bylo: SAAB 9-5 Aero ,dvojka, sedmy a vosumpade...

X-Tuner
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 359
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Benešov

Úvaha

Příspěvek od X-Tuner »

Takže asi takhle pánové a dámy , auto bude určeno k prodeji a to z důvodu že automatem se domu prostě vyhrabu až na X pokusů a zároveň prostě momentální nájezd je 583 tkm , o auto pečuji ale mám obavy že prostě jednoho dne to neustojí a odejde převodovka nebo motor , hlavně v zimním období u mě trpí převodovka kvuli výjezdu k baráku , proto začínám schánět vozidlo s pohonem 4x4 a manuální převodovkou , nebudu nic zatajovat a momentálně značně uvažuji o koupi vozu Subaru Legacy a nebo Forester na pohon LPG , je mi to líto ale příští rok opravdu hodlám prodat auto , pokud mi poskytnete velmi důvěrné info třeba o V70XC s pohonem LPG tak o tom začnu třeba přemýšlet , ale zatím jsem rozhodnut pro jinou značku , pokud někdo máte zkušenosti se Subaru vs. Volvo (4x4) informujte mě ;-)

LukyKolin
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 209
Registrován: 19 roků 8 měsíců
Bydliště: VRZČ enkláva Strakonice

Úvaha

Příspěvek od LukyKolin »

X-Tuner píše:z důvodu že automatem se domu prostě vyhrabu až na X pokusů
Máš na autě TRACS ? Jaký máš gumy ? Nemyslím si, že s manuálem vyjedeš více......

Je to hodně o citlivé noze na plynu......

X-Tuner píše:proto začínám schánět vozidlo s pohonem 4x4 a manuální převodovkou
Do volva 4X4 bych nešel ani náhodou.....

Já osobně bych šel do nějaké zachovalé, se servisní historii, staré A6 avant 2.5 TDI Quatro do roku 97- faceliftovaná Audi 100 (C4).....

A nebo do toho Legacy , ale to bych se snažil koupit co nejnovější- co Tě dovolí finance
_________________
Je: Outlander PHEV
bylo: SAAB 9-5 Aero ,dvojka, sedmy a vosumpade...

X-Tuner
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 359
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Benešov

Úvaha

Příspěvek od X-Tuner »

LukyKolin píše:
X-Tuner píše:z důvodu že automatem se domu prostě vyhrabu až na X pokusů
Máš na autě TRACS ? Jaký máš gumy ? Nemyslím si, že s manuálem vyjedeš více......

Je to hodně o citlivé noze na plynu......

TRACS mám , když se hrabu domu tak ho skoro ani nepociťuju , gumy mám Polaris 2 , ale každým dnem jsou horší a horší protože je spálim při hrabání , a s mauálem bych se domu dostal o dost líp si myslim protože jsem se nedávno hrabal domu s Citroenem C8 co jsem si pučil od táty a kola jen tak lehce proklouzly , je to manuál

jarek.krizan
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvky: 2355
Registrován: 19 roků
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

Úvaha

Příspěvek od jarek.krizan »

A máš zapnutý zimní režim na automatce ?
Jen blázen by šel do 4 kolky od VW, to si můžeš rovnou pořídit XC 70 a systém máš stejný.
Nejlepší 4 kolky dělá Subaru.
Pokud něčím jako citrón vyjedeš líp, bude asi někde nějaký problém, protože jinak má Volvo lepší trakci.
Manuál je logicky v zimě horší, s automatem by to měla být pohoda.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

Martas
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 457
Registrován: 18 roků
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo V70 II D5 AWD

Úvaha

Příspěvek od Martas »

Můj názor je v tom že je to v nohách a citlivosti .Známí na horách zahrabal Octávku až na břicho.Je to divné ale když jsem za auto sedl tak po pár zhoupnutí auto bylo venku.Asi dobrý den jsem měl. :D Já bych šel do Subaru... 100% a když bych nenašel to co by se mi líbilo tak do Audi Allroad 2.5 TDI 4x4 manual,6kvalt. A nebo toto Obrázek je také řešení :lol: :lol:
_________________
je : Volvo V 70 II 2007 2,4 D5 AWD aut.136 Kw Olivák ,V70 Cross County 1998, B5254T (2,5T, 142kW), LPG Bylo: Volvo 740 GLT 1989 2.3 Gltečko, Volvo 850 LW 1994 850 2.5 20V ,Volvo V70 II 2001 2,5 TDI Black ,Volvo 760 GLE 1989 2,4 - TD-Sojkovka klenot

X-Tuner
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 359
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Benešov

Úvaha

Příspěvek od X-Tuner »

V citlivosti to neni , zkoušel jsem všechno , problém je taky v tom že náš vjezd k baráku je kolmen na silnici (do T) takže pořádně se rozjed moc nejde jinak bych zbořil vrata včetně sloupku jako že se mi to párkrát málem povedlo , to auto se v zatáčce sklouzne jak nic takže se musí opatrně , Winter režim mě nechá stát v půlce kopce a dál ani nehrábne a můžu ho točit jak chci , a když už se chce pohnout tak jen hrabe na místě a to nebude moc dobrý pro převodovku :no:

Tomas BB, SK
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 290
Registrován: 16 roků 8 měsíců
Vůz: S70 2,5T
Bydliště: Banska Bystrica, Slovensko

Úvaha

Příspěvek od Tomas BB, SK »

tak koli tejto blbine by som auto nepredaval. Ja vim, ku predu se to jezdi, ale zacouvat, to uz holt chce .... :angel:
_________________
Volvo S70 2,5T, B5254T, '98 najeto cca 160 tis km

dali
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4072
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

Úvaha

Příspěvek od dali »

X-Tuner píše:gumy mám Polaris 2
Nejhorší zimáky co jsem na autě měl...Barum - warum? :o platí beze zbytku. Dunlopy Wintersport 3D co mám teď taky hodně špatný, člověku, kterej zařídil podplacení testů bych na místě zaměstnavatele (Dunlopu), dal 15. 16. a 17. plat, good work :good: :green: Jediný co mi na tom autě fungovalo byly GY UG7 v 15".
Tak mě napadá, co takhle hrablo, a pytel písku ze stavebnin? :Rose: Mě ve spojení s těma dunlopama když mám poctivě prohrnuto stačí posypat cca 30 cm za kolama a kousek před a jak se to jednou hejbe, tak už zbytek vjezdu vyjedu.
A zkusit to odcouvat jak píše Tomas mi taky nepřipadá jako špatnej nápad.
jarek.krizan píše:Pokud něčím jako citrón vyjedeš líp, bude asi někde nějaký problém, protože jinak má Volvo lepší trakci.
Tak tady mám teda naprosto odlišný zkušenosti. Nevím jak ostatní volví předohraby, ale V70I má podle mě trakci a průchodnost v zimě naprosto katastofální. Já to přičítám tomu jak má auto dlouhej čumák, tak tím pádem lidi sedící na předních sedačkách daleko za nápravou málo zatěžujou přední nápravu. Třeba mnohem těžší VW transportér, s kterým to můžu sronat má na předohrab průchodnost fantastickou a je to podle mě tím, že se tam sedí v podstatě nad nápravou. Myslím že podobně to bude i u tý C8 s podobně krátkým čumákem....

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 12949
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

Úvaha

Příspěvek od Urvanej »

Já bych se nevzdával házení viny na gumy spíš než na auto...
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

dali
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4072
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

Úvaha

Příspěvek od dali »

Martas píše:co by se mi líbilo tak do Audi Allroad 2.5 TDI 4x4 manual,6kvalt.
Geniální auto. :good: Na jednom fóru jsem od týpka co dělá v servisu čet, že si na dílně s kolegama nadávaj: Neser mě, nebo ti koupím Allroada v 2,5TDI :crazy: . Co se týče poruchovosti a nákladnosti servisu, kam se na to sere sebenovější Volvo v AWD a automatu s Four-C :green:

Sarkasmic
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1594
Registrován: 18 roků 8 měsíců
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo 1980-97

Úvaha

Příspěvek od Sarkasmic »

No,tak konkrétně pro jarka-jestli mi hodláš tvrdit,že automat je na rozjíždění a klouzání po namrzlym lepsi nez manual,tak to se budu do krve hádat! Že má volvo (konkrétně 850 a V70I) lepší trakci než citroen-resp cokoliv běžnýho jinýho-vo tom se budu hádat taky-prostě to auto do namrzlýho kopce do pohybu dáš jen s vypětím všeho umu-narozdíl třeba od oktávky a laguny...

Ale jak píšou všichni-pokud jedinej problém co s autem máš,je zajíždění k baráku,opravdu bych neměnil. Soused má subinu forestra a výjezd z garáže si taky musí sypat pískem aby se dostal na silnici...
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3

wickey
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3642
Registrován: 20 roků 10 měsíců
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

Úvaha

Příspěvek od wickey »

ja jen tolik k tematu, ze vyjedu mnohem vic a snadneji s automatem na W rezim (podotykam, ze zatim nemam zapojeny zadek) na V70 jak s manualem v 850
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD

Sarkasmic
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1594
Registrován: 18 roků 8 měsíců
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo 1980-97

Úvaha

Příspěvek od Sarkasmic »

ok,proti jizde nic,ale kdyz to nekde zapadne-s automatem auto nerozhoupeš... U automatů to beru konkrétně u řady 7/9xx. Ale 850 a 70 opravdu vynikaji docela špatnou trakcí...
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3

Zpět na „o všem možném :-)“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Jakub Svoboda