
Úvaha
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 359
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Benešov
Úvaha
Zdravím vás všechny , poměrně dost přemýšlím o prodeji svého vozu Volvo V70 2.5 TDi s automatem a to z toho důvodu že mě automatická převodovka nebaví , chybí mi manuální řazení , auto bylo velmi dobře servisované a díky tomu má na kontě přes 571 tkm , autu nic není ale jak říkám , chybí mi manuální převodovka , chtěl bych vědět kolik si myslíte že bych za takovéto vozidlo mohl inzerovat nebo případně jestli by jste měly nějaké rady jak přeměnit automat na manuál , jeden kolega odsud který jsem už zřejmě moc nechodí , říkal že je možné předělat automat na manuál , přičemž by se zřejmě měnila převodovka , plus nějaký blbiny k tomu ale já tomu moc nevěřím , žádám tedy o radu , předem díky za vaše odpovědi , každopádně bych chtěl oznámit že u Volva hodlám zůstat 

-
Offline
- Příspěvky: 3642
- Registrován: 20 roků 10 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
Úvaha
menit jde, nejsem si ale jist, jestli se ta investice vyplati. auto s 571 na tachu mimo komunitu prodas jen velmi tezko imho.
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
-
Offline
- Příspěvky: 3186
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
Úvaha
Při prodeji počítej 50 tisíc strop, když všecko bude tip top.
Když to dáš do bazaru, tak ti dají 35 tisíc a za týden bude na tacháči 184,000km, top stav, 79.000kč cena.
Když to dáš do bazaru, tak ti dají 35 tisíc a za týden bude na tacháči 184,000km, top stav, 79.000kč cena.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvky: 1594
- Registrován: 18 roků 8 měsíců
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Vůz: Volvo 1980-97
Úvaha
Tak tak,s tím náletem to mimo volvokluby prodáš jen těžko... A měnit? To máte převodovku,spojku,pedálovou konzolu,řazení,táhla... Prostě se to nevyplatí....
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5022
- Registrován: 21 roků 9 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
Úvaha
a nikdo to nepovolí natož schválí.Sarkasmic píše:Tak tak,s tím náletem to mimo volvokluby prodáš jen těžko... A měnit? To máte převodovku,spojku,pedálovou konzolu,řazení,táhla... Prostě se to nevyplatí....
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
-
Offline
- Příspěvky: 1582
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Vůz: S60, 2.4T
- Bydliště: Praha 5
Úvaha
mozno chce nejaku s robotizovanou spojkouSarkasmic píše:A měnit? To máte převodovku,spojku,pedálovou konzolu,řazení,táhla... Prostě se to nevyplatí....

_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
-
Offline
- Příspěvky: 1176
- Registrován: 19 roků 5 měsíců
- Vůz: 745 D24T M46+OD 90'
- Bydliště: Praha 3
Úvaha
puč si nějakej manuál a projeď si Prahu ve špičce od severu k jihu a pak ještě od východu na západ a vono tě to možná přejde
ad přestavba, jedině se dostat k levnýmu vraku a přeházet z něj potřebné, ale je třeba počítat s tím, že to neupapíruješ => na legální technickou zapomenout...

ad přestavba, jedině se dostat k levnýmu vraku a přeházet z něj potřebné, ale je třeba počítat s tím, že to neupapíruješ => na legální technickou zapomenout...
_________________
V70 B5254T AW50 98'
VW Polo 2002 1.2 HTP Poloauto s půlkou motoru...
bylo 745 D24T M46+OD 90'
V70 B5254T AW50 98'
VW Polo 2002 1.2 HTP Poloauto s půlkou motoru...
bylo 745 D24T M46+OD 90'
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 2355
- Registrován: 19 roků
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
Úvaha
Tak si pořiď ještě jedno auto s manuálem na blbnutí. Ale automat do dnešního přeplněného provozu je zlatý. Stačí opravdu několik ucpaných měst, pár hodin popojíždění a budeš asi vzpomínat na automat.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvky: 1184
- Registrován: 15 roků 2 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: VOLVO 760 GLE ; VOLVO V70 I.
- Bydliště: Brno;Nový Lískovec
Úvaha
Tak,tak a možná ani 35000.doktor píše:Při prodeji počítej 50 tisíc strop, když všecko bude tip top.
Když to dáš do bazaru, tak ti dají 35 tisíc a za týden bude na tacháči 184,000km, top stav, 79.000kč cena.

_________________
VOLVO 760 GLE 2,4TD , 85kw , r.v.88 , modrozelená metalíza
VOLVO V70 2,5 TDI ,103kw , r.v.97 , stříbrná metalíza
bylo-VOLVO V40 , 85kw ,obsah 1,8/16 ventil , r.v.97 , tmavě červená metalíza
bylo- VOLVO S40 , 77kw , obsah 16/16ventil , r.v. 99. černá metla
mob. 731037895
VOLVO 760 GLE 2,4TD , 85kw , r.v.88 , modrozelená metalíza
VOLVO V70 2,5 TDI ,103kw , r.v.97 , stříbrná metalíza
bylo-VOLVO V40 , 85kw ,obsah 1,8/16 ventil , r.v.97 , tmavě červená metalíza
bylo- VOLVO S40 , 77kw , obsah 16/16ventil , r.v. 99. černá metla
mob. 731037895
-
Offline
- Příspěvky: 105
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: okres Verona
Úvaha
Do ty predelavky bych nesel.
Delal jsem to jednou, nekdy v '95, na R25 V6. Nikdy to nebylo jako origo, stalo to spoustu penez, a kdyz odjizdelo ze dvorku, malem jsem libal zem. Nevymejslej blbiny, a bud to prodej, nebo si to nech tak jak to je. S tim najezdem budes muset hodne pod cenu, i kdyz verim, ze je to naprosto v cajku. Toz tak.
Delal jsem to jednou, nekdy v '95, na R25 V6. Nikdy to nebylo jako origo, stalo to spoustu penez, a kdyz odjizdelo ze dvorku, malem jsem libal zem. Nevymejslej blbiny, a bud to prodej, nebo si to nech tak jak to je. S tim najezdem budes muset hodne pod cenu, i kdyz verim, ze je to naprosto v cajku. Toz tak.

-
Offline
- Příspěvky: 359
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Benešov
Úvaha
Do víru velkoměst jezdim jednou za uherskej rok a ještě jedno auto si dovolit nemůžu na to zas nejsou finance , jen mě tak zajímalo kolik by jste tipovali cenu , tomu autu nic neni bylo dobře servisovaný a na poslední diagnostice mi to nehodilo žádnou chybu , prostě nic , spíš sem tam by se našla nějaká vada na kráse což mě nevadí , všechno plánuju postupně dát do cajku , zatim si to nechám a pak se časem uvidí , ale je taky fakt že se bojim toho kolik to auto ještě vydrží při mym nájezdu ale doufám že ještě dost , protože kdyby to odešlo tak pak by mi nezbylo nic jinýho než to rozprodat na díly z čehož bych moc peněz asi neměl a musel bych si koupit nějakou popelnici za pár korun abych měl čim jezdit
-
Offline
- Příspěvky: 209
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: VRZČ enkláva Strakonice
Úvaha
Myslím, že když dáš motoru a převodovce údržbu, péči a slušný zacházení tak Ti ještě vydrží hodně dlouho. Hlavně rozvody a vodní pumpu, to nezadbávej - na to většinou tyhle motory umírají.X-Tuner píše:ale je taky fakt že se bojim toho kolik to auto ještě vydrží při mym nájezdu ale doufám že ještě dost , protože kdyby to odešlo tak pak by mi nezbylo nic jinýho než to rozprodat na díly z čehož bych moc peněz asi neměl a musel bych si koupit nějakou popelnici za pár korun abych měl čim jezdit
K tomu náletu: troufám si říci že podobný nálet má velké procento TDIček co tady lidi vlastní....Jen o tom neví

Ty si holt měl to "štěstí" že si koupil auto s jasným původem a historii.
Automat je asi věcí vkusu, ber to tak že už ho máš a buď rád že nemusíš kvedlat klackem.... Osobně to považuji za výhodu...
Co sem viděl Tvoje auto v Sušici , tak vypadalo dobře....Tak jestli všechno funguje jak říkáš , buď rád že nemusíš investovat a řešit problémy a užívej si toho

_________________
Je: Outlander PHEV
bylo: SAAB 9-5 Aero ,dvojka, sedmy a vosumpade...
Je: Outlander PHEV
bylo: SAAB 9-5 Aero ,dvojka, sedmy a vosumpade...
-
Offline
- Příspěvky: 359
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Benešov
Úvaha
Takže asi takhle pánové a dámy , auto bude určeno k prodeji a to z důvodu že automatem se domu prostě vyhrabu až na X pokusů a zároveň prostě momentální nájezd je 583 tkm , o auto pečuji ale mám obavy že prostě jednoho dne to neustojí a odejde převodovka nebo motor , hlavně v zimním období u mě trpí převodovka kvuli výjezdu k baráku , proto začínám schánět vozidlo s pohonem 4x4 a manuální převodovkou , nebudu nic zatajovat a momentálně značně uvažuji o koupi vozu Subaru Legacy a nebo Forester na pohon LPG , je mi to líto ale příští rok opravdu hodlám prodat auto , pokud mi poskytnete velmi důvěrné info třeba o V70XC s pohonem LPG tak o tom začnu třeba přemýšlet , ale zatím jsem rozhodnut pro jinou značku , pokud někdo máte zkušenosti se Subaru vs. Volvo (4x4) informujte mě 

-
Offline
- Příspěvky: 209
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: VRZČ enkláva Strakonice
Úvaha
Máš na autě TRACS ? Jaký máš gumy ? Nemyslím si, že s manuálem vyjedeš více......X-Tuner píše:z důvodu že automatem se domu prostě vyhrabu až na X pokusů
Je to hodně o citlivé noze na plynu......
Do volva 4X4 bych nešel ani náhodou.....X-Tuner píše:proto začínám schánět vozidlo s pohonem 4x4 a manuální převodovkou
Já osobně bych šel do nějaké zachovalé, se servisní historii, staré A6 avant 2.5 TDI Quatro do roku 97- faceliftovaná Audi 100 (C4).....
A nebo do toho Legacy , ale to bych se snažil koupit co nejnovější- co Tě dovolí finance
_________________
Je: Outlander PHEV
bylo: SAAB 9-5 Aero ,dvojka, sedmy a vosumpade...
Je: Outlander PHEV
bylo: SAAB 9-5 Aero ,dvojka, sedmy a vosumpade...
-
Offline
- Příspěvky: 359
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Benešov
Úvaha
TRACS mám , když se hrabu domu tak ho skoro ani nepociťuju , gumy mám Polaris 2 , ale každým dnem jsou horší a horší protože je spálim při hrabání , a s mauálem bych se domu dostal o dost líp si myslim protože jsem se nedávno hrabal domu s Citroenem C8 co jsem si pučil od táty a kola jen tak lehce proklouzly , je to manuálLukyKolin píše:Máš na autě TRACS ? Jaký máš gumy ? Nemyslím si, že s manuálem vyjedeš více......X-Tuner píše:z důvodu že automatem se domu prostě vyhrabu až na X pokusů
Je to hodně o citlivé noze na plynu......
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 2355
- Registrován: 19 roků
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
Úvaha
A máš zapnutý zimní režim na automatce ?
Jen blázen by šel do 4 kolky od VW, to si můžeš rovnou pořídit XC 70 a systém máš stejný.
Nejlepší 4 kolky dělá Subaru.
Pokud něčím jako citrón vyjedeš líp, bude asi někde nějaký problém, protože jinak má Volvo lepší trakci.
Manuál je logicky v zimě horší, s automatem by to měla být pohoda.
Jen blázen by šel do 4 kolky od VW, to si můžeš rovnou pořídit XC 70 a systém máš stejný.
Nejlepší 4 kolky dělá Subaru.
Pokud něčím jako citrón vyjedeš líp, bude asi někde nějaký problém, protože jinak má Volvo lepší trakci.
Manuál je logicky v zimě horší, s automatem by to měla být pohoda.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvky: 457
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo V70 II D5 AWD
Úvaha
Můj názor je v tom že je to v nohách a citlivosti .Známí na horách zahrabal Octávku až na břicho.Je to divné ale když jsem za auto sedl tak po pár zhoupnutí auto bylo venku.Asi dobrý den jsem měl.
Já bych šel do Subaru... 100% a když bych nenašel to co by se mi líbilo tak do Audi Allroad 2.5 TDI 4x4 manual,6kvalt. A nebo toto
je také řešení





_________________
je : Volvo V 70 II 2007 2,4 D5 AWD aut.136 Kw Olivák ,V70 Cross County 1998, B5254T (2,5T, 142kW), LPG Bylo: Volvo 740 GLT 1989 2.3 Gltečko, Volvo 850 LW 1994 850 2.5 20V ,Volvo V70 II 2001 2,5 TDI Black ,Volvo 760 GLE 1989 2,4 - TD-Sojkovka klenot
je : Volvo V 70 II 2007 2,4 D5 AWD aut.136 Kw Olivák ,V70 Cross County 1998, B5254T (2,5T, 142kW), LPG Bylo: Volvo 740 GLT 1989 2.3 Gltečko, Volvo 850 LW 1994 850 2.5 20V ,Volvo V70 II 2001 2,5 TDI Black ,Volvo 760 GLE 1989 2,4 - TD-Sojkovka klenot
-
Offline
- Příspěvky: 359
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Benešov
Úvaha
V citlivosti to neni , zkoušel jsem všechno , problém je taky v tom že náš vjezd k baráku je kolmen na silnici (do T) takže pořádně se rozjed moc nejde jinak bych zbořil vrata včetně sloupku jako že se mi to párkrát málem povedlo , to auto se v zatáčce sklouzne jak nic takže se musí opatrně , Winter režim mě nechá stát v půlce kopce a dál ani nehrábne a můžu ho točit jak chci , a když už se chce pohnout tak jen hrabe na místě a to nebude moc dobrý pro převodovku 

-
Offline
- Příspěvky: 4072
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
Úvaha
Nejhorší zimáky co jsem na autě měl...Barum - warum?X-Tuner píše:gumy mám Polaris 2



Tak mě napadá, co takhle hrablo, a pytel písku ze stavebnin?

A zkusit to odcouvat jak píše Tomas mi taky nepřipadá jako špatnej nápad.
Tak tady mám teda naprosto odlišný zkušenosti. Nevím jak ostatní volví předohraby, ale V70I má podle mě trakci a průchodnost v zimě naprosto katastofální. Já to přičítám tomu jak má auto dlouhej čumák, tak tím pádem lidi sedící na předních sedačkách daleko za nápravou málo zatěžujou přední nápravu. Třeba mnohem těžší VW transportér, s kterým to můžu sronat má na předohrab průchodnost fantastickou a je to podle mě tím, že se tam sedí v podstatě nad nápravou. Myslím že podobně to bude i u tý C8 s podobně krátkým čumákem....jarek.krizan píše:Pokud něčím jako citrón vyjedeš líp, bude asi někde nějaký problém, protože jinak má Volvo lepší trakci.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12949
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Úvaha
Já bych se nevzdával házení viny na gumy spíš než na auto...
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 4072
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
Úvaha
Geniální auto.Martas píše:co by se mi líbilo tak do Audi Allroad 2.5 TDI 4x4 manual,6kvalt.



-
Offline
- Příspěvky: 1594
- Registrován: 18 roků 8 měsíců
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Vůz: Volvo 1980-97
Úvaha
No,tak konkrétně pro jarka-jestli mi hodláš tvrdit,že automat je na rozjíždění a klouzání po namrzlym lepsi nez manual,tak to se budu do krve hádat! Že má volvo (konkrétně 850 a V70I) lepší trakci než citroen-resp cokoliv běžnýho jinýho-vo tom se budu hádat taky-prostě to auto do namrzlýho kopce do pohybu dáš jen s vypětím všeho umu-narozdíl třeba od oktávky a laguny...
Ale jak píšou všichni-pokud jedinej problém co s autem máš,je zajíždění k baráku,opravdu bych neměnil. Soused má subinu forestra a výjezd z garáže si taky musí sypat pískem aby se dostal na silnici...
Ale jak píšou všichni-pokud jedinej problém co s autem máš,je zajíždění k baráku,opravdu bych neměnil. Soused má subinu forestra a výjezd z garáže si taky musí sypat pískem aby se dostal na silnici...
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
-
Offline
- Příspěvky: 3642
- Registrován: 20 roků 10 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
Úvaha
ja jen tolik k tematu, ze vyjedu mnohem vic a snadneji s automatem na W rezim (podotykam, ze zatim nemam zapojeny zadek) na V70 jak s manualem v 850
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
-
Offline
- Příspěvky: 1594
- Registrován: 18 roků 8 měsíců
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Vůz: Volvo 1980-97
Úvaha
ok,proti jizde nic,ale kdyz to nekde zapadne-s automatem auto nerozhoupeš... U automatů to beru konkrétně u řady 7/9xx. Ale 850 a 70 opravdu vynikaji docela špatnou trakcí...
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Jakub Svoboda