info: P2 bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

  • Autor
  • Zpráva
Honza
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 5022
Registrován: 21 roků 8 měsíců
Bydliště: České Budějovice
Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená

info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od Honza »

hayney píše:
ondra1976 píše:Nebo servisní řešení (nebude se zapínat ohřev motoru automaticky) ,číslo dílu 8697050, cena 350 Kč
ví někdo něco o tomto? já to zatím neslyšel, jestli to chápu správně, bufík zapínám, když chci já při zapnutém motoru?
Jo.
Pokud nahraješ soft na časovač kterej zahrnuje okamžitej start tak ti nbude zapínat při nastatrtování pří 5st a míň
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány

Ortový
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 234
Registrován: 16 roků 5 měsíců
Vůz: S 60 D5244T 2,4l 05" black automat
Bydliště: Handlová, Slovensko

info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od Ortový »

tak to mám urobené ja,bufík ide len keď chcem...
_________________
S 60 D5 Move,D5244T,AW55-50/51SN, r.v 2005 Čierny
S60 2,4i Kinetic,B5244S,AW55-50/51SN, r.v.2005 Zlatý
galéria

hajnej
Online
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 9946
Registrován: 16 roků 9 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 D5 151kw 2011

info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od hajnej »

můj dotaz je. jestli lze nahrat jenom nejakej soft za ty tři stovky a mit v PC nabidku primeho startu. a nebo je to proste soucasti toho softu na casovani bufika
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw

ondra1976
Offline
Příspěvky: 54
Registrován: 14 roků 9 měsíců
Bydliště: melnik

info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od ondra1976 »

Je to jen ruční zapnutí - vypnutí, přijdeš o automatický start, bez timeru
Jo za 350Kč, ale teď z nich vylezla ještě práce, takže celkem do 1500Kč.¨
Tak nevím, jestli si nenechat raději tu automatiku.
_________________
Volvo V70II D5 2004 96Kw automat Geartronic - 6,4L/100Km
Volvo Penta AQ 110HP 1966, Loď - 30L/1Mth

hajnej
Online
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 9946
Registrován: 16 roků 9 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 D5 151kw 2011

info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od hajnej »

záleží co jezdíš. jestli hodně malý přesuny, že se ti ani nestihne ohřát. tak je lepší ten přímej.
za tu práci. to je svinstvo.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw

Hájčus
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 2374
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Chomutov / Praha 13
Vůz: EV - NIRO

info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od Hájčus »

Tak mam novy poznatek o mem benzinovem NT...
Je mozne, ze by topeni vadil moc kvalitni benzin???
Odjakziva jsem do auta tankoval jen VERVA 100, nebo Carerra100...
No a bufik mi vzdy zlobil, sam se vypinal a nehlasil nic do vypisu diagnostiky...
Ted jsem natankoval plnou nadrz benzinu Carerra95 a jen tak z pr*ele zkusil bufik no a on normalne fungoval. uz 3 den jde..
Tak snad asi zkusim natankovat uplne obyceny benzin u OMV.. ze by ten lepsi benzin mel vazne o tolik lepsi horlavost a vadilo to tak paradoxne chemicke reakci v bufiku...?????
Co si o tom myslite? Je tu nekdo chemik?
Diky Janek Hajcus Zmateny
_________________
EV-NIRO; HONDA Africa Twin 1100 A.S. //
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)

Ing.Magor
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 714
Registrován: 16 roků 2 měsíce
Vůz: modrá V70R II 300koní
Bydliště: Kostelec n. Orlicí, Praha

info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od Ing.Magor »

Hajcus píše:Tak mam novy poznatek o mem benzinovem NT...
Je mozne, ze by topeni vadil moc kvalitni benzin???
Odjakziva jsem do auta tankoval jen VERVA 100, nebo Carerra100...
No a bufik mi vzdy zlobil, sam se vypinal a nehlasil nic do vypisu diagnostiky...
Ted jsem natankoval plnou nadrz benzinu Carerra95 a jen tak z pr*ele zkusil bufik no a on normalne fungoval. uz 3 den jde..
Tak snad asi zkusim natankovat uplne obyceny benzin u OMV.. ze by ten lepsi benzin mel vazne o tolik lepsi horlavost a vadilo to tak paradoxne chemicke reakci v bufiku...?????
Co si o tom myslite? Je tu nekdo chemik?
Diky Janek Hajcus Zmateny
Více oktanový benzin by se měl jindy vznítit, tak že by byl zde problém? :unknown:
_________________
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI

jou81
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1025
Registrován: 17 roků 2 měsíce
Bydliště: Brno / Hradec Králové
Vůz: XC90 MY17 Inscription

info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od jou81 »

To pochybuju. Od toho je tam senzor plamene který hlídá optimální hoření v komoře a podle toho dávkuje palivo.

Na které diagnostice jsi byl že nehlásila nic o vypnutí?
_________________
https://www.zidekmir.cz/ - Volvo diagnostika s úsměvem, v Brně zdarma :-)
Oprava přístrojovek a jiné elektroniky z S/V/XC s doživotní zárukou :-) tel. 602749614

S80 V8 Executive MY09, XC90 2017 Inscription, ice white. S60R MY05. Byla S80 T6 200kw MY04, S60 D5 2002.

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 12917
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od Urvanej »

Oktanové číslo má co dělat se samozápalem, autodetonací. Tydle podmínky vznikaji při kompresi, může se to stát, když máš třeba moc "studený" svíčky, ten zobáček se moc ohřívá a při kompresi zapaluje směs ještě před jiskrou.
Takže pokud si pamatuju správně a je tam zapalování řešeno žhavícíma svíčkama, tak si osobně myslim, že by to mělo mít vliv. Čim větší oktanový číslo, tim se směs hůř zapálí, ale zase tam nejsou žádný tlaky...
Otázka, jesi nejni v háji ta žhavící svíčka.
Vařim z Wiki, ale chtěl si chemika a já sice mam VŠCHT, ale chemii jsem měl naposledy před 11ti lety. :-)
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

hajnej
Online
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 9946
Registrován: 16 roků 9 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 D5 151kw 2011

info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od hajnej »

v případě hajcuse a jeho xkrát rozebraného a ozkoušeného bufíka špatná svíčka nepřichází v úvahu. ta bud žhaví nebo ne
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw

Hájčus
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 2374
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Chomutov / Praha 13
Vůz: EV - NIRO

info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od Hájčus »

jou81 píše:To pochybuju. Od toho je tam senzor plamene který hlídá optimální hoření v komoře a podle toho dávkuje palivo.

Na které diagnostice jsi byl že nehlásila nic o vypnutí?
Marra; Volvo Charouz KV a Volvo Praha 9
_________________
EV-NIRO; HONDA Africa Twin 1100 A.S. //
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)

Hájčus
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 2374
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Chomutov / Praha 13
Vůz: EV - NIRO

info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od Hájčus »

Urvanej píše:Oktanové číslo má co dělat se samozápalem, autodetonací. Tydle podmínky vznikaji při kompresi, může se to stát, když máš třeba moc "studený" svíčky, ten zobáček se moc ohřívá a při kompresi zapaluje směs ještě před jiskrou.
Takže pokud si pamatuju správně a je tam zapalování řešeno žhavícíma svíčkama, tak si osobně myslim, že by to mělo mít vliv. Čim větší oktanový číslo, tim se směs hůř zapálí, ale zase tam nejsou žádný tlaky...
Otázka, jesi nejni v háji ta žhavící svíčka.
Vařim z Wiki, ale chtěl si chemika a já sice mam VŠCHT, ale chemii jsem měl naposledy před 11ti lety. :-)
Tato zhavici svicka ale je v podstate odporovej drat namotanej na porcelanove teleso, ktere se pod Proudem (A) rozzhavi jako topna spirala treba ve fenu, nebo horkovzdusne pistoli. Neni to na primncipu jiskry, jako u svicek v motoru... A zhavi v pravde kralovsky. Cigarko si od ni zapalis bedem sekundy..
_________________
EV-NIRO; HONDA Africa Twin 1100 A.S. //
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)

Hájčus
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 2374
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Chomutov / Praha 13
Vůz: EV - NIRO

info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od Hájčus »

jou81 píše:To pochybuju. Od toho je tam senzor plamene který hlídá optimální hoření v komoře a podle toho dávkuje palivo.

Na které diagnostice jsi byl že nehlásila nic o vypnutí?
No ano, ale co kdyz prave flame senzor, nebo senzor teploty na těle bufika vzhodnoti, ye to hori jak neurvalý a tak to radši z bezpeč.duvodu schodi...?
(OT kdyz jsme s kamosem sehnali kerosin a nalili ho do Simsona, jezdil jak dabel, ale za pul den jsme dojezdili a kdyz jsme rozebrali motor, zjistili jsme, ze je pist pritavenejnavarenej na valec.. :twisted: )
_________________
EV-NIRO; HONDA Africa Twin 1100 A.S. //
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)

Hájčus
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 2374
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Chomutov / Praha 13
Vůz: EV - NIRO

info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od Hájčus »

Ing.Magor píše:
Hajcus píše:Tak mam novy poznatek o mem benzinovem NT...
Je mozne, ze by topeni vadil moc kvalitni benzin???
Odjakziva jsem do auta tankoval jen VERVA 100, nebo Carerra100...
No a bufik mi vzdy zlobil, sam se vypinal a nehlasil nic do vypisu diagnostiky...
Ted jsem natankoval plnou nadrz benzinu Carerra95 a jen tak z pr*ele zkusil bufik no a on normalne fungoval. uz 3 den jde..
Tak snad asi zkusim natankovat uplne obyceny benzin u OMV.. ze by ten lepsi benzin mel vazne o tolik lepsi horlavost a vadilo to tak paradoxne chemicke reakci v bufiku...?????
Co si o tom myslite? Je tu nekdo chemik?
Diky Janek Hajcus Zmateny
Více oktanový benzin by se měl jindy vznítit, tak že by byl zde problém? :unknown:
To si zase nemyslim, ze by to byl az takovy extrem... To by pak musela RJ premapovat zapalpredstih.. Spis to jen lip prohori a udela to vic tepla.. Ale fakt nevim, nekjsem chemik..
_________________
EV-NIRO; HONDA Africa Twin 1100 A.S. //
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)

hajnej
Online
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 9946
Registrován: 16 roků 9 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 D5 151kw 2011

info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od hajnej »

Hajcus píše:(OT kdyz jsme s kamosem sehnali kerosin a nalili ho do Simsona, jezdil jak dabel, ale za pul den jsme dojezdili a kdyz jsme rozebrali motor, zjistili jsme, ze je pist pritavenejnavarenej na valec.. :twisted: )
si mě při večeru pobavil.....
ale s tim flame senzorem máš asi pravdu a jak ted? pořád topíš? i když, je docela teplo
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw

jou81
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1025
Registrován: 17 roků 2 měsíce
Bydliště: Brno / Hradec Králové
Vůz: XC90 MY17 Inscription

info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od jou81 »

Tak to vezmu logicky, pokud tápeš, vezmi dva benzíny, a laboruj jaký hodnoty jdou z flamesenzoru.
_________________
https://www.zidekmir.cz/ - Volvo diagnostika s úsměvem, v Brně zdarma :-)
Oprava přístrojovek a jiné elektroniky z S/V/XC s doživotní zárukou :-) tel. 602749614

S80 V8 Executive MY09, XC90 2017 Inscription, ice white. S60R MY05. Byla S80 T6 200kw MY04, S60 D5 2002.

Hájčus
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 2374
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Chomutov / Praha 13
Vůz: EV - NIRO

info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od Hájčus »

hayney píše:
Hajcus píše:(OT kdyz jsme s kamosem sehnali kerosin a nalili ho do Simsona, jezdil jak dabel, ale za pul den jsme dojezdili a kdyz jsme rozebrali motor, zjistili jsme, ze je pist pritavenejnavarenej na valec.. :twisted: )
si mě při večeru pobavil.....
ale s tim flame senzorem máš asi pravdu a jak ted? pořád topíš? i když, je docela teplo
:D byla to vazne svanda zirali jsme na to a rikali si kde udelai soudruzi z DDR chybu... :pardon:
No, porad topim. Dnes jsem natankoval upe obyc Natural 95 u omv tak zitra uvidim. Ono tohle benzinove NT pri rezimu manualniho pritopu se ti rozbehne v podstate kdykoliv a hlida si jen teplotu chladici kapaliny a teplotu sveho "ja" takze se da poustet treba i kdyz je plus deset.. ale motor a kabina je studena...
_________________
EV-NIRO; HONDA Africa Twin 1100 A.S. //
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)

Hájčus
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 2374
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Chomutov / Praha 13
Vůz: EV - NIRO

info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od Hájčus »

jou81 píše:Tak to vezmu logicky, pokud tápeš, vezmi dva benzíny, a laboruj jaký hodnoty jdou z flamesenzoru.
No, ja ani tapat nechci. NT jsem mel vyndane uz tolikrat, ze je mi z toho zle a obcas se budim v noci zpocenej. A uz me to ani nebavi. Letosni zimu jsem dokonce rezignoval a "prepnul"se do rezimu "nemam zadne NT"a tupe skrabal vokno se zap.motorem a cekal, az se cela ta kupa svedskejch plechu aspon trochu ohreje. :cry:
Bylo mi to lito, ale zlomil jsem nad tim hul.
Pokud to bude ted, treba mesic fungovat bez probl.na obyc natural a pak zase zamerne natankuju Cararra100 a nepujde to, tak proste HOWG..
_________________
EV-NIRO; HONDA Africa Twin 1100 A.S. //
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)

hajnej
Online
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 9946
Registrován: 16 roků 9 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 D5 151kw 2011

info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od hajnej »

jak jsou na tom vůbec nové modely V,XC70, a XC60 mívaj taky bufíka?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw

Boss
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 559
Registrován: 17 roků 10 měsíců
Bydliště: Slovensko, Sliač

info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od Boss »

No, hoši, už to prišlo aj na mňa :-(

Potreboval by som viac názorov, pretože už nad problémom rozmýšľam dlhšie a na nič som neprišiel....

Prebehlo to takto: bufík mi začal točiť vysoké otáčky - hučať, až kým nevykúrilo a nevypol, pričom zle spaľovalo naftu, dymilo to ako sviňa. Keď sme to rozobrali, našli sme spadnutú vrtuľku, aj klobúčik, všetko čo držala skrutka na ventilátorčeku na dne vo vnútri bufíka, to bolo spadnuté, lebo povolila skrutka a naftu preto nemalo čo rozprašovať, tak ju iba pálilo. Bufík hrial, ale hučalo to a dymilo.
Keď sme to po chvíli maturovania poskladali, vonku sa bufík pokúšal nabehnúť, ale po krátkom čase ho vyplo. Na diagnostike potom detekovali zlú sviečku/žhavič. Po výmene sviečky a diagnostike zostala porucha CEM-5F3D ( Gebläse Signal zu niedrig ) alebo CEM-5F3E ( Gebläse Fehlerhaftes Signal ). Tak sme to zase rozobrali a nič sme nenašli, akurát trochu opálené dva vodiče na vrchu ventilátora pod klobúkom, ktoré sme premerali, zaizolovali a upevnili tak, aby nikde nezavadzali. Ventilátor po pripojení napriamo na 12V ide bez pazvukov.
Po konzultácii sme tipovali na nejaký skrat na kostru, alebo kontakt, ale aj tak neviem... :unknown:
Ventilátor sa pokúsi rozbehnúť, ale po sekunde-dvoch vypne, niečo ho nepustí. A ak by bol skrat v prívode, tak by sa neroztočil vôbec..

Čo si o tom myslíte ? Čo by mohlo zapríčiniť zlý alebo nesprávny signál do motorčeka ventilátora ?
Bufík je vo vnútri skoro ako nový, žiadne nánosy, nahorené špiny a pod. Aj diely vyzerajú ako z fabriky. Predtým, kým nepovolila skrutka fungoval super, bez dymu a pazvukov.

Ideme to zase rozobrať a tipy sa hodia :-)
A mám dojem, že zacvakať 300€ za komplet motorček, ak je to iba prkotina, nie ja až taký dobrý nápad, kua....
_________________
XC90 D5 (D5244T) '05, geartronic, čierna
bolo: V70 II D5 (D5244T) '03, 120kW, čierna *** V70 II 2,5D (D5252T) '00, čierna *** V70 I 2.5 TDI (D5252T) 12/98, čierna

René
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 155
Registrován: 15 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha

info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od René »

Upadnutí vrtulky je běžná věc. Jen pozor aby si jí nenamontoval obráceně. Podle tvého popisu je problém ale někde jinde.
_________________
Volvo XC70, D5, 120kW, 10/2002, automat, zlatá metal.,TV/RTI, bixenony, střešní okno, telefon... - prodáno
BMW X5, 3.0D, 160kW, 2006, modrá metal.
Suzuki GSR 600 R1, 2007, modrá metal.
TOYOTA RAV4, 2,0i, 2002, modrá metal.

Hájčus
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 2374
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Chomutov / Praha 13
Vůz: EV - NIRO

info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od Hájčus »

@ Boss:
Napada me, zda tim, jak bufik spaloval "naprazdno" a nafta horela uvnitr a coudila, zda nemas zacouzenej Flame senzor, anebo tu dirku, ktreou Flame senzor "kouka" do spalovaciho prostoru...
Zle dratky asi budes mit take z toho, ze se v bufiku udelalo moc velke teplo. Ale pokud toci, melo by to byt ok.
Jak patri vrtulka najdes ZDE
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=4&t=23319&start=100
anebo ZDE
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=4&t=23319&start=125
Tak hodne zdaru.. J.
_________________
EV-NIRO; HONDA Africa Twin 1100 A.S. //
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)

Boss
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 559
Registrován: 17 roků 10 měsíců
Bydliště: Slovensko, Sliač

info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od Boss »

Poskladané je to dobre a mám dojem, že tá vrtuľa aj keby bola opačne ( čo nie je ), by nemala vplyv na roztočenie sa.
U mňa bude iný problém a tipujem ne nejakú maličkosť, len treba na to prísť :cry:

Flame sme kontrolovali, vyzerá byť O.K.
_________________
XC90 D5 (D5244T) '05, geartronic, čierna
bolo: V70 II D5 (D5244T) '03, 120kW, čierna *** V70 II 2,5D (D5252T) '00, čierna *** V70 I 2.5 TDI (D5252T) 12/98, čierna

karelvolvo
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2160
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Vrchoslavice
Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD

info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od karelvolvo »

Co vodní čerpadlo šlape?
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 428tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 246tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 274tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 457 tkm

Boss
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 559
Registrován: 17 roků 10 měsíců
Bydliště: Slovensko, Sliač

info: bufík nezávislé topení předehřev přídavné topení

Příspěvek od Boss »

To by malo byť bez problémov a diagnostika by to tiež mala načítať...
Diagnostika píše iba - CEM-5F3D ( Gebläse Signal zu niedrig ) alebo CEM-5F3E ( Gebläse Fehlerhaftes Signal )- zlá alebo nesprávny signál ventilátora
_________________
XC90 D5 (D5244T) '05, geartronic, čierna
bolo: V70 II D5 (D5244T) '03, 120kW, čierna *** V70 II 2,5D (D5252T) '00, čierna *** V70 I 2.5 TDI (D5252T) 12/98, čierna

Zpět na „Nezávislé topení a el.předehřev“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé