2.3 T5 spolehlivost

První generace velkých předokolek
  • Autor
  • Zpráva
jogin3
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 514
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
Bydliště: Hradec Králové

2.3 T5 spolehlivost

Příspěvek od jogin3 »

a co 2x denne 15Km? :D To uz se o niceni motoru doufam nejedna
_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE

raolsa
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 14367
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
Participant x 1

2.3 T5 spolehlivost

Příspěvek od raolsa »

jogin3 píše:a co 2x denne 15Km? :D To uz se o niceni motoru doufam nejedna
:shock: No to taky doufám, já jezdím 2x denně 22,2 km. :D
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920

pipV50
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 29
Registrován: 14 roků 9 měsíců
Bydliště: Neratovice

2.3 T5 spolehlivost

Příspěvek od pipV50 »

Tomas BB, SK píše:Realnych 216tkm - na volvo motor? To je akurat tak tesne po zabehu.
Vobec nie je rozdiel medzi benzinom a naftakom, preco by mal benzin, ci uz atmosfera alebo turbina vydrzat menej? Ina vec je to, ze naftaky sa kupuju ked vela jazdim=vela km = malo studenych startov v pomere k celkovemu poctu nabehanych motohodin. Benzina si skor ludia kupuju na kratke vzdialenosti, na nakup do tesca a pod, takze aj pocet motohodin studeneho motora k celkovemu najazdu je podstatne vacsi. A to je pre opotrebenie motora to co ma najvacsi vplyv.
Kluci já dělám ročně kolem 40 tis. km a kůpil jsem si benzín. Prostě jsem té naftě eště nepřišel na chuť. Ten zvuk pěti válců je úžasný. Dám za dvě a pěkně odspoda si to vytočím, to je lahoda. :good:
_________________
Volvo V50 MOMENTUM B5244S5 2,4 103kW manual, 8,1 l/100 km
Byla Škoda Octavia 1,6 74 kW

GDPR_user

2.3 T5 spolehlivost

Příspěvek od GDPR_user »

pipV50 píše:
Tomas BB, SK píše:Realnych 216tkm - na volvo motor? To je akurat tak tesne po zabehu.
Vobec nie je rozdiel medzi benzinom a naftakom, preco by mal benzin, ci uz atmosfera alebo turbina vydrzat menej? Ina vec je to, ze naftaky sa kupuju ked vela jazdim=vela km = malo studenych startov v pomere k celkovemu poctu nabehanych motohodin. Benzina si skor ludia kupuju na kratke vzdialenosti, na nakup do tesca a pod, takze aj pocet motohodin studeneho motora k celkovemu najazdu je podstatne vacsi. A to je pre opotrebenie motora to co ma najvacsi vplyv.
Kluci já dělám ročně kolem 40 tis. km a kůpil jsem si benzín. Prostě jsem té naftě eště nepřišel na chuť. Ten zvuk pěti válců je úžasný. Dám za dvě a pěkně odspoda si to vytočím, to je lahoda. :good:
Nic proti,ale pětihrnek a čtyřhrnek mi znějí stejně.Jo od šestihrnku nahoru to je jiné kafe.

wickey
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3642
Registrován: 20 roků 11 měsíců
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

2.3 T5 spolehlivost

Příspěvek od wickey »

martine, tady si dovolim nesouhlasit, zvukove ma imho 5V bliz k 6V nez 4V. samozrejme pod V8 to neni zvuk :green:
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD

pipV50
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 29
Registrován: 14 roků 9 měsíců
Bydliště: Neratovice

2.3 T5 spolehlivost

Příspěvek od pipV50 »

Jo pětihrnek je určo blíže k šesti. Ovšem řadový 6 BMW, to jsou zvuky uchu lahodící...to se musí nechat.
_________________
Volvo V50 MOMENTUM B5244S5 2,4 103kW manual, 8,1 l/100 km
Byla Škoda Octavia 1,6 74 kW

eLzyx
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3069
Registrován: 19 roků 7 měsíců
Bydliště: Teplicko
Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
Bydliště: Bílina

2.3 T5 spolehlivost

Příspěvek od eLzyx »

raolsa píše:
jogin3 píše:a co 2x denne 15Km? :D To uz se o niceni motoru doufam nejedna
:shock: No to taky doufám, já jezdím 2x denně 22,2 km. :D
vy ty motory vůbec nevytěžujete .... u mě je to denně 2x 90km :crazy: a nebo někdy i 2x800km týden :oops:
Jezdit to D5tkou, tak se ukoušu nudou.
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999

GDPR_user

2.3 T5 spolehlivost

Příspěvek od GDPR_user »

wickey píše:martine, tady si dovolim nesouhlasit, zvukove ma imho 5V bliz k 6V nez 4V. samozrejme pod V8 to neni zvuk :green:
Tady si dovolím nesouhlasit já,protože u 6ti hrnku jedou dva písty společně,zatím co 5v má každý solo

eLzyx
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3069
Registrován: 19 roků 7 měsíců
Bydliště: Teplicko
Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
Bydliště: Bílina

2.3 T5 spolehlivost

Příspěvek od eLzyx »

takže 6V má blíž 4V? Tam jdou taky dva písty současně :wink:
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999

hajnej
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 9966
Registrován: 16 roků 10 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 D5 151kw 2011

2.3 T5 spolehlivost

Příspěvek od hajnej »

eLzyx píše:Jezdit to D5tkou, tak se ukoušu nudou.
kolik bys ušetřil za ten rok provozu (v palivu)???
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw

GDPR_user

2.3 T5 spolehlivost

Příspěvek od GDPR_user »

eLzyx píše:takže 6V má blíž 4V? Tam jdou taky dva písty současně :wink:
ale na 2 doby.

dali
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4072
Registrován: 19 roků 7 měsíců
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

2.3 T5 spolehlivost

Příspěvek od dali »

martinopel píše:Nic proti,ale pětihrnek a čtyřhrnek mi znějí stejně.Jo od šestihrnku nahoru to je jiné kafe.
Že ty na dílně nosíš klapky na uších jak Otík? :green: :pardon: To si s klidným srdcem můžeš koupit třeba tříválec....Už jenom když srovnáš, jak často je takovej zvuk k potkání. 6 válců má kdejakej koncern, nebo korejec, dokonce už i šáde. Aby to v mým žebříčku spolehlivě trumflo zvuk pětiválce, musí to mít od 10 válců nahoru. Nebejt zvuku kterej dokáže moje 850 s vejfukem bez jediný přepážky vykouzlit, dávno by mě přestala bavit. A vím jistě, že jestli si jednou koupím auto, který je mým snem, že mi bude chybět ten krásně rozhádanej pětiválcovej zvuk...

eLzyx
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3069
Registrován: 19 roků 7 měsíců
Bydliště: Teplicko
Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
Bydliště: Bílina

2.3 T5 spolehlivost

Příspěvek od eLzyx »

hayney píše:
eLzyx píše:Jezdit to D5tkou, tak se ukoušu nudou.
kolik bys ušetřil za ten rok provozu (v palivu)???
ona je to irelevantní otázka, protože po půl roce ježdění takový vzdálenosti dieselem bych dal v práci výpověď. Nebavila by mne cesta, do práce bych jezdil naštvanej a tak nějak bych měl celkově zkaženej den :D Ten benzín mi dokáže občas i vykouzlit slušnej rohlík na tváři. A vo vo vo tom to je
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999

eLzyx
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3069
Registrován: 19 roků 7 měsíců
Bydliště: Teplicko
Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
Bydliště: Bílina

2.3 T5 spolehlivost

Příspěvek od eLzyx »

dali píše: ten krásně rozhádanej pětiválcovej zvuk...
jo ... to je to, co moderní Volvo dělá Volvem. Svérázný, trochu rozhádaný zvuk. :good:
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999

GDPR_user

2.3 T5 spolehlivost

Příspěvek od GDPR_user »

dali píše:
martinopel píše:Nic proti,ale pětihrnek a čtyřhrnek mi znějí stejně.Jo od šestihrnku nahoru to je jiné kafe.
Že ty na dílně nosíš klapky na uších jak Otík? :green: :pardon: To si s klidným srdcem můžeš koupit třeba tříválec....Už jenom když srovnáš, jak často je takovej zvuk k potkání. 6 válců má kdejakej koncern, nebo korejec, dokonce už i šáde. Aby to v mým žebříčku spolehlivě trumflo zvuk pětiválce, musí to mít od 10 válců nahoru. Nebejt zvuku kterej dokáže moje 850 s vejfukem bez jediný přepážky vykouzlit, dávno by mě přestala bavit. A vím jistě, že jestli si jednou koupím auto, který je mým snem, že mi bude chybět ten krásně rozhádanej pětiválcovej zvuk...
Pšššt nikomu to neříkej.

pipV50
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 29
Registrován: 14 roků 9 měsíců
Bydliště: Neratovice

2.3 T5 spolehlivost

Příspěvek od pipV50 »

[/quote]
ona je to irelevantní otázka, protože po půl roce ježdění takový vzdálenosti dieselem bych dal v práci výpověď. Nebavila by mne cesta, do práce bych jezdil naštvanej a tak nějak bych měl celkově zkaženej den :D Ten benzín mi dokáže občas i vykouzlit slušnej rohlík na tváři. A vo vo vo tom to je[/quote]

Souhlas a to mám jen 140 koníků.
_________________
Volvo V50 MOMENTUM B5244S5 2,4 103kW manual, 8,1 l/100 km
Byla Škoda Octavia 1,6 74 kW

Tomas BB, SK
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 290
Registrován: 16 roků 9 měsíců
Vůz: S70 2,5T
Bydliště: Banska Bystrica, Slovensko

2.3 T5 spolehlivost

Příspěvek od Tomas BB, SK »

Martine, ak ti 5 valec od volva znie rovnako ako 4 valec, tak sorry, si hluchy jak poleno. Tvoja zena z teba musi mat radost :x
_________________
Volvo S70 2,5T, B5254T, '98 najeto cca 160 tis km

karelvolvo
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2165
Registrován: 16 roků
Bydliště: Vrchoslavice
Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD

2.3 T5 spolehlivost

Příspěvek od karelvolvo »

[quote="pipV50"][/quote
Kdybys v té V50-ce měl D5 mluvil bys jinak
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 429tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 247tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 277tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 462 tkm

Lukaso
Offline
Příspěvky: 1723
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: S60
Bydliště: Praha

2.3 T5 spolehlivost

Příspěvek od Lukaso »

karelvolvo píše:
pipV50 píše:[/quote
Kdybys v té V50-ce měl D5 mluvil bys jinak
no jistě protože D5 je prostě nejlepší na světě 8) jel si vůbec v něčem jiném? :wink:
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024

karelvolvo
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2165
Registrován: 16 roků
Bydliště: Vrchoslavice
Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD

2.3 T5 spolehlivost

Příspěvek od karelvolvo »

Kámoš měl služební auto V70 II 125kw a mou D5 -kou jsem mu kdykoliv napráskal třeba při cestě k moři napakovany auta prostě nestíhal. Ale říkal že to nikdy dobře nejelo a spotřeba no hrůza.
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 429tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 247tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 277tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 462 tkm

yoby
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 3629
Registrován: 18 roků 2 měsíce
Bydliště: České Budějovice
Participant x 1

2.3 T5 spolehlivost

Příspěvek od yoby »

karelvolvo píše:Kámoš měl služební auto V70 II 125kw a mou D5 -kou jsem mu kdykoliv napráskal třeba při cestě k moři napakovany auta prostě nestíhal. Ale říkal že to nikdy dobře nejelo a spotřeba no hrůza.
Pak máš samozřejmě patent na pravdu :-) Už k té naftě přestaň čichat a lej jí jen do nádrže :wink:
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999

pipV50
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 29
Registrován: 14 roků 9 měsíců
Bydliště: Neratovice

2.3 T5 spolehlivost

Příspěvek od pipV50 »

karelvolvo píše:
pipV50 píše:[/quote
Kdybys v té V50-ce měl D5 mluvil bys jinak
No to by byla určitě pecka. Trošku jsem toho najezdil s BMW 120 d 120kW a jo byla to pecka, nicméně benzín je benzín. Já bych o naftě i uvažoval, jelikož km najezdím docela dost, ale do V50 se dávají 1,6 a 2,0 od PSA - Ford a zdejší naftová většina promine, já jsem slyšel z několika zdrojů a od několika majitelů, že to se spolehlivostí není žádná sláva. A D5? To jsme cenově někde jinde, tey pro mě. :unknown:
_________________
Volvo V50 MOMENTUM B5244S5 2,4 103kW manual, 8,1 l/100 km
Byla Škoda Octavia 1,6 74 kW

dali
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4072
Registrován: 19 roků 7 měsíců
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

2.3 T5 spolehlivost

Příspěvek od dali »

Tak jako, D5 je oproti dieselům od jiných výrobců poměrně malý zlo. Ale benzín to neni a nikdy nebude. Chápu míň náročný exmajitele starších benzínových aut, že jim D5 dokáže benzínový auto nahradit. Zrovna tak chápu, když někdo přejde třeba z TDI oktávky na D5, že tahkhle nějak si představuje benzínový auto, ve kterým mimochodem nikdy nejel :green: Pro mě je třeba ideální mít 2 auta. Diesela na normální ježdění a R na víkendy, pro zábavu. Diesel má pro mě tu výhodu, že ani s magorem, kterej jezdí benzínovým autem za 20-22 litrů, za volantem se nedostane se spotřebou přes 9 litrů. Díky 850R vím, co je to rychlý a výkonný auto...na jakýmkoli rovným úseku dokáže jet o 40km/h rychlejc než můj celkem vymazlenej chrochták, kterej by si bez problémů vytřel s jakoukoli 120kW D5.

Tomas BB, SK
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 290
Registrován: 16 roků 9 měsíců
Vůz: S70 2,5T
Bydliště: Banska Bystrica, Slovensko

2.3 T5 spolehlivost

Příspěvek od Tomas BB, SK »

dali píše:Tak jako, D5 je oproti dieselům od jiných výrobců poměrně malý zlo. Ale benzín to neni a nikdy nebude. Chápu míň náročný exmajitele starších benzínových aut, že jim D5 dokáže benzínový auto nahradit. Zrovna tak chápu, když někdo přejde třeba z TDI oktávky na D5, že tahkhle nějak si představuje benzínový auto, ve kterým mimochodem nikdy nejel :green: Pro mě je třeba ideální mít 2 auta. Diesela na normální ježdění a R na víkendy, pro zábavu. Diesel má pro mě tu výhodu, že ani s magorem, kterej jezdí benzínovým autem za 20-22 litrů, za volantem se nedostane se spotřebou přes 9 litrů. Díky 850R vím, co je to rychlý a výkonný auto...na jakýmkoli rovným úseku dokáže jet o 40km/h rychlejc než můj celkem vymazlenej chrochták, kterej by si bez problémů vytřel s jakoukoli 120kW D5.
Tohe si neměl napsat... budeš ukamenován a utopen v ropě. :green:
_________________
Volvo S70 2,5T, B5254T, '98 najeto cca 160 tis km

wickey
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3642
Registrován: 20 roků 11 měsíců
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

2.3 T5 spolehlivost

Příspěvek od wickey »

dali píše:na jakýmkoli rovným úseku dokáže jet o 40km/h rychlejc než můj celkem vymazlenej chrochták, kterej by si bez problémů vytřel s jakoukoli 120kW D5.
a co teprv kdyz se naucis zatacet - to bude trestani :green: :green: 8)
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD

Zpět na „850, S / V70 (-00), C70“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot]