benzin/nafta - co vybrat

První generace velkých předokolek
  • Autor
  • Zpráva
yoby
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 3629
Registrován: 18 roků 2 měsíce
Bydliště: České Budějovice
Participant x 1

benzin/nafta - co vybrat

Příspěvek od yoby »

jogin3 píše:Me by jenom zajimala ta reakce na muj post. 15litru ve meste :lol: Tomu se musim zasmat, protoze sem na 10.3L/100Km a jezdim prevazne mesto a kousek vesnice nez dojedu do prace cca 18Km tam a 18zpet. No ti co me znaji vedi, ze si zatah uzivam, takze nejak na spotrebu nejezdim. Ale muzu rict, ze kdyz sem skousel na spotrebu a pekne sem to setril dostal sem se na krasnych 9.6l/100km, takze si myslim, ze adekvatni spotreba a v tyhle kategorii a sile je nadprumerne dobra.
A mluvíš o spotřebě podle PP nebo tankování? :-)
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999

jogin3
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 514
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
Bydliště: Hradec Králové

benzin/nafta - co vybrat

Příspěvek od jogin3 »

Beru to ruzne. Dneska sem tankoval 22.12litru vzdy jedu na plnou, takze vyjedu treba ted 215Km a natankoval sem dneska na pistoli 22.12 coz se rovna 10.2na 100Km a palubak ukazuje 10.3l/100km takze to odpovida. Vetsinou me to kolisa mezi 10.1-10.3 nekdy 10.5 kdyz uz zavodim a jede se nekolikrat za sebou plnej.
_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE

zorg1
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 302
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: ♥ Slovensko ♥

benzin/nafta - co vybrat

Příspěvek od zorg1 »

..::Philip::.. píše:Nez bufika mam radeji elektricky predehrech v me v50. Nesmrdi, nezvysuje spotrebu a teplo je po 400m i v. minus 20.


Lukaso: ty jsi byl pri letosni zime zavren v nore ze jsi nezazil mrazy?
Mas to od výroby ? mozes o tom napisat viac ?

ok2ucx
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2609
Registrován: 17 roků 2 měsíce
Bydliště: Poodří
Vůz: V90CC-T6/P*/740/940

benzin/nafta - co vybrat

Příspěvek od ok2ucx »

Prox píše:tak diky za rady, cekal jsem ze to dopadne pro benzin, jen jsem si to nejak nechtel priznat :)
Ahoj,

právě nyní se silně zajímám o druhé Volvo do rodiny. A řeším i stejné dilema nafta x benzín. Už to tedy nebude V70 (tu už mám), tak jsem chtěl jít logicky do stejné platformy -> S60.

první volba: S60 D5 (120kW) automat
- D5 pro to, že jsem s ním velmi spokojen ve V70II, automat proto, že je to úžasné labůžo. O nic se nestarat a jen mačkat 2 pedály. K takovému velkému autu to pro pohodovou jízdu prostě patří. Většina lidí si klepe na čelo, že jako automat = v naší firmě, kde je 120 lidí a asi tolik aut, tak to nikdo nemá. Ale já si to nenechám vymluvit. Chci už jen to a nic jiného.
- tahle volba ale asi nebude moc reálná, protože nechci zase uvalit tolik peněz, pod 6000€ se nic kloudného sehnat nedá, nemám velký nájezd (hlavní auto v rodině je V70).

druhá volba: V40 1.9D 85kW, bohužel manuál, v automatu se snad vůbec nedělají?
- tohle byl asi jen krátký myšlenkový ústup z předchozí varianty, snaha zůstat u Volva + nafta, ve zvolené cenové kategorii.

... pak jsem prolézal všechny možné diskuse, včetně této a zatím poslední šampión mého výběru je:
třetí volba: S60 benzín automat
- tady už se snad něco kloudného najde. Otázka motorizace - asi se mi zalíbí 2.5T 184kW, ale vlastně cokoli. Asi to tak dopadne, i když jsem benzín na začátku zcela vylučoval. Ten rozdíl v pořizovací ceně tam asi nějaký bude, než to protočím v palivu, chvilku to potrvá.


No, ale co jsem chtěl tímto slovním výlevem říct? Máme asi podobné zadání (já navíc ten automat). Nezaznamenal jsem, v jaké cenové hladině lovíš V70, ale V70II v benzínu začíná také někde kolem těch 6000€. I v automatu. A tam bych, být tebou, lovil. Já tam budu lovit S60ku.

Pavel
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

hajnej
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 9966
Registrován: 16 roků 10 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 D5 151kw 2011

benzin/nafta - co vybrat

Příspěvek od hajnej »

s tim automatem máš pravdu. taky bych další auto hledal v automatu
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw

Prox
Offline
Příspěvky: 19
Registrován: 14 roků 11 měsíců
Bydliště: Praha

benzin/nafta - co vybrat

Příspěvek od Prox »

automat bych pochopitelne rad, ale neni to priorita.. co jsem koukal tak v cene do 200tis je D5 automatu docela poskromnu
_________________
BMW 740iL.. bude V70..snad

marek t
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 126
Registrován: 20 roků 4 měsíce
Bydliště: LOUNY

benzin/nafta - co vybrat

Příspěvek od marek t »

Ahoj, taky se přidám... U V70 II 2,4T je spotřeba dle palubáku ( tzn. bráno s rezervou) za posledních cca 75.000km 9,2l - většina cukačky po městě a cca 30% trasy delší než 50km ( 95% řídí moje drahá polovička). V zimě je auto ohřatý na provozní teploty během mžiku. Bydíme v Lounech, což je malý město a než se dostaneme k ceduli je voda na 90 stupních.
A co je nej... automat tzn. v manuálu třeba o 0,5 až 1l dolů ???
Síla a dynamika podle mě dostačující i na těžký a naložený kombi.
Marek
_________________
VOLVO XC70 HEICO 180kw B5254T 2006 AT, VOLVO V70 2,4T 147 kw B5244T 2003 AT, VOLVO 745 GLT 114kw B234F OD 1988, VOLVO 945 TURBO KIT+121kw B230FT 1995, VOLVO V70XC 142kw B5244T 1998 a Tátovo - SAAB 9-5 AERO 184kw 2003 + SAAB 9-3 SS 129kw 2005
bylo:V855 tdi 97 manual SAAB 9000 CS 2,3Thirsch 170kw 97 VOLVO 244 GL 66kw B19A 1978 VOLVO 245 SE 60kw D24 1991 a halda brouků
tel: 739 722 234

karelvolvo
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2165
Registrován: 16 roků
Bydliště: Vrchoslavice
Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD

benzin/nafta - co vybrat

Příspěvek od karelvolvo »

To jsi jako ten palubák 75 000 tkm nenuloval?
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 429tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 247tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 277tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 462 tkm

marek t
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 126
Registrován: 20 roků 4 měsíce
Bydliště: LOUNY

benzin/nafta - co vybrat

Příspěvek od marek t »

karelvolvo píše:To jsi jako ten palubák 75 000 tkm nenuloval?
nee, není důvod, stejně mě spotřeba moc nezajímá. Pokud bych chtěl měřit, budu počítat od bandy k bandě. Kupoval jsem benzín, takže na spotřebu moc nehraju :) Počítal jsem s 11litry a skutečnost je lépe :Yahoo!:
_________________
VOLVO XC70 HEICO 180kw B5254T 2006 AT, VOLVO V70 2,4T 147 kw B5244T 2003 AT, VOLVO 745 GLT 114kw B234F OD 1988, VOLVO 945 TURBO KIT+121kw B230FT 1995, VOLVO V70XC 142kw B5244T 1998 a Tátovo - SAAB 9-5 AERO 184kw 2003 + SAAB 9-3 SS 129kw 2005
bylo:V855 tdi 97 manual SAAB 9000 CS 2,3Thirsch 170kw 97 VOLVO 244 GL 66kw B19A 1978 VOLVO 245 SE 60kw D24 1991 a halda brouků
tel: 739 722 234

ok2ucx
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2609
Registrován: 17 roků 2 měsíce
Bydliště: Poodří
Vůz: V90CC-T6/P*/740/940

benzin/nafta - co vybrat

Příspěvek od ok2ucx »

_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

hajnej
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 9966
Registrován: 16 roků 10 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 D5 151kw 2011

benzin/nafta - co vybrat

Příspěvek od hajnej »

tenhle kousek je super http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=livrkbus4hmm sice slabší motor, ale volvo není závodák (ikdyž jak pro koho, je tady pár pacientů
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw

eLzyx
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3069
Registrován: 19 roků 7 měsíců
Bydliště: Teplicko
Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
Bydliště: Bílina

benzin/nafta - co vybrat

Příspěvek od eLzyx »

hayney píše:volvo není závodák (ikdyž jak pro koho, je tady pár pacientů)
hlavně na ně neukazovat :D
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999

karelvolvo
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2165
Registrován: 16 roků
Bydliště: Vrchoslavice
Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD

benzin/nafta - co vybrat

Příspěvek od karelvolvo »

marek t píše:
karelvolvo píše:To jsi jako ten palubák 75 000 tkm nenuloval?
nee, není důvod, stejně mě spotřeba moc nezajímá. Pokud bych chtěl měřit, budu počítat od bandy k bandě. Kupoval jsem benzín, takže na spotřebu moc nehraju :) Počítal jsem s 11litry a skutečnost je lépe :Yahoo!:
Já jen že když ho nenuluješ tak pak píše nesmysl. Nuluji minimálně každou nádrž někdy i třeba před delší jízdou jízdou.
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 429tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 247tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 277tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 462 tkm

hajnej
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 9966
Registrován: 16 roků 10 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 D5 151kw 2011

benzin/nafta - co vybrat

Příspěvek od hajnej »

není potřeba, oni se přihlásí sami
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +350tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw

karelvolvo
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2165
Registrován: 16 roků
Bydliště: Vrchoslavice
Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD

benzin/nafta - co vybrat

Příspěvek od karelvolvo »

hayney píše:tenhle kousek je super http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=livrkbus4hmm sice slabší motor, ale volvo není závodák (ikdyž jak pro koho, je tady pár pacientů
Zajimavy je že často je na fotkách interieru nastavena klima uplně do leva na modrou nevím co tím kdo sleduje co ho k tomu nutí to tam dát já to nikdy ani nezkusil a v zimě taky nedávám až na červenou
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 429tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 247tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 277tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 462 tkm

marek t
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 126
Registrován: 20 roků 4 měsíce
Bydliště: LOUNY

benzin/nafta - co vybrat

Příspěvek od marek t »

karelvolvo píše: Já jen že když ho nenuluješ tak pak píše nesmysl. Nuluji minimálně každou nádrž někdy i třeba před delší jízdou jízdou.
proč jako píše nesmysly?
_________________
VOLVO XC70 HEICO 180kw B5254T 2006 AT, VOLVO V70 2,4T 147 kw B5244T 2003 AT, VOLVO 745 GLT 114kw B234F OD 1988, VOLVO 945 TURBO KIT+121kw B230FT 1995, VOLVO V70XC 142kw B5244T 1998 a Tátovo - SAAB 9-5 AERO 184kw 2003 + SAAB 9-3 SS 129kw 2005
bylo:V855 tdi 97 manual SAAB 9000 CS 2,3Thirsch 170kw 97 VOLVO 244 GL 66kw B19A 1978 VOLVO 245 SE 60kw D24 1991 a halda brouků
tel: 739 722 234

karelvolvo
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2165
Registrován: 16 roků
Bydliště: Vrchoslavice
Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD

benzin/nafta - co vybrat

Příspěvek od karelvolvo »

marek t píše:
karelvolvo píše: Já jen že když ho nenuluješ tak pak píše nesmysl. Nuluji minimálně každou nádrž někdy i třeba před delší jízdou jízdou.
proč jako píše nesmysly?
Vynuluj a uvidíš
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 429tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 247tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 277tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 462 tkm

marek t
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 126
Registrován: 20 roků 4 měsíce
Bydliště: LOUNY

benzin/nafta - co vybrat

Příspěvek od marek t »

karelvolvo píše:
Vynuluj a uvidíš
Ale Karle, proto je to dlouhodobá spotřeba, je jasný, že když spěchám a budu mít vynulovanej budík spotřeba se zvýší... na nádrži mi ukáže třeba 11l, ale pokud je dlouhodobá za 3 roky, jezdím za 9,2l :wink:
_________________
VOLVO XC70 HEICO 180kw B5254T 2006 AT, VOLVO V70 2,4T 147 kw B5244T 2003 AT, VOLVO 745 GLT 114kw B234F OD 1988, VOLVO 945 TURBO KIT+121kw B230FT 1995, VOLVO V70XC 142kw B5244T 1998 a Tátovo - SAAB 9-5 AERO 184kw 2003 + SAAB 9-3 SS 129kw 2005
bylo:V855 tdi 97 manual SAAB 9000 CS 2,3Thirsch 170kw 97 VOLVO 244 GL 66kw B19A 1978 VOLVO 245 SE 60kw D24 1991 a halda brouků
tel: 739 722 234

ok2ucx
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2609
Registrován: 17 roků 2 měsíce
Bydliště: Poodří
Vůz: V90CC-T6/P*/740/940

benzin/nafta - co vybrat

Příspěvek od ok2ucx »

ok2ucx píše:Já tam budu lovit S60ku.
Ahoj, tak jsem ulovil. Nakonec je to benzín, T5 184kW. Automat samozřejmě 8) Supr kára.

Při této příležitosti jsem si zrekapituloval svoji nedávnou motoristickou minulost. A přišel na to, že jsem udělal několik nevratných kroků:

1. velké auto (to byla ještě Xantie) - proč se tlačit v malém, když může všude být místa dost?
2. bezpečné auto - bez komentáře - to už bylo Volvo. Naštěstí jsem tuhle vlastnost zatím nemusel prověřovat.
3. automatická převodovka - báječný luxus a pohoda. Fofrklackem řadit umím, ale už se mi nechce. Nařídil bych to zákonem. :roll:
4. silné auto - to je poslední krok - benzínová 184kW T5 má fantastický zátah, v kombinaci s automatem stačí jen pošimrat plyn a rázem to jede 100km/h. Nejsem žádný závodník, mám rád plynulou a pohodovou jízdu, ale tohle mě fakt dostalo. Krotit se teď musím, vono to nějak moc dobře jede...

No, zpátky už (pro mě) cesta není. Snad jen bod 4. bych přeformuloval na přiměřenou výkonovou rezervu. I D5 120kW zahýbe s 1750kg kombíkem zcela dostatačující. A jak zvolit naftu vs. benzín. No jsem na vážkách... Asi zase podle km ročně.

Pavel
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

Zpět na „850, S / V70 (-00), C70“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé