benzin/nafta - co vybrat

První generace velkých předokolek
  • Autor
  • Zpráva
Prox
Offline
Příspěvky: 19
Registrován: 13 roků 9 měsíců
Bydliště: Praha

benzin/nafta - co vybrat

Příspěvek od Prox »

Zdravim vsechny Volvo proznivce a hned mam mozna hloupy dotaz..aspon podle nazvu.
Mam v planu prodat svuj tank a koupit spolehlivy a prakticky rodinny vuz - V70 (stane-li se zazrak tak II., ale penezeka nejspis dovoli "jen" I.). Primarne jsem myslel na naftu nicmene obecne se tvrdi ze nafta se vyplati pouze pri vetsim rocnim najezdu, coz muj pripad urcite neni (aspon zatim). Momentalne za rok najedu tak 5, maximalne 10tkm nicmene i pri tomhle najezdu se svymi 14l/100km dam za rok za benzin rekneme 20-40tis, mit naftu se spotrebou cca 7l/100, usetrim rocne 10-20tis coz neni malo.
Pochopitelne mit nejaky "normalni" benzin s prumerem 10 tak uz uspora neni tak markatni ale stejne. Naftu jsem nikdy nemel tak nemuzu posoudit, primarne me laka spotreba 6-7l coz je pro me uplne sci-fi (nikdy jsem nemel nic co by jezdilo dlouhodobe pod 10l). Jeste me napada jestli naftovy motor pri takhle nizkem najezdu nejak netrpi.
Predem diky za vase nazory :wink:
_________________
BMW 740iL.. bude V70..snad

yoby
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvky: 3653
Registrován: 17 roků
Bydliště: České Budějovice
Participant x 1

benzin/nafta - co vybrat

Příspěvek od yoby »

Spíš než o celkový nájezd jde o typy tras... jestli najedeš jednou za týden 200km nebo skáčeš každý den 2km do práce
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999

Prox
Offline
Příspěvky: 19
Registrován: 13 roků 9 měsíců
Bydliště: Praha

benzin/nafta - co vybrat

Příspěvek od Prox »

ve vetsine pripadu kratke trasy, vicemene par km
_________________
BMW 740iL.. bude V70..snad

Pavluňa
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 549
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Bydliště: Kolín
Vůz: Audi A4 (B8) Avant, 2.0TDI (105kw), r.v.
Bydliště: Kolín

benzin/nafta - co vybrat

Příspěvek od Pavluňa »

Prox píše:ve vetsine pripadu kratke trasy, vicemene par km
Pri tvem najzedu a typu tras vezmi na 100% benzin :wink: a jaky motor?To zalezi co od nej cekas :)
_________________
Audi A4 (B8) Avant, 2.0TDI (105kw), r.v. 2011 r.v.2005,Kinetic
Pavluňova galerka :-)

doktor
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3217
Registrován: 16 roků
Bydliště: Slaný, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98

benzin/nafta - co vybrat

Příspěvek od doktor »

jak se ptáš, tak je to tak - naftový motor při krátkých trasách trpí, čím novější diesel, tím víc.
kolem 10L spotřeby by ses s V70 II mohl vejít.

příklad spotřeby
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvky: 9857
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

benzin/nafta - co vybrat

Příspěvek od hajnej »

Prox píše:Naftu jsem nikdy nemel tak nemuzu posoudit, primarne me laka spotreba 6-7l coz je pro me uplne sci-fi (nikdy jsem nemel nic co by jezdilo dlouhodobe pod 10l).
jestli seš zvyklej na takovou spotřebu, tak koupě benzinu od volva tě nebude tolik mrzet. určitě bych zvolil benzin. ty kratky přesuny tomu dýzlu fakt nesedí. pak už je otázkou jestli s turbem nebo bez turba
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

MarekV
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 869
Registrován: 13 roků 11 měsíců
Bydliště: Nitra
Vůz: S60 D5, S60 R, S80 D5

benzin/nafta - co vybrat

Příspěvek od MarekV »

doktor píše:jak se ptáš, tak je to tak - naftový motor při krátkých trasách trpí, čím novější diesel, tím víc.
kolem 10L spotřeby by ses s V70 II mohl vejít.

příklad spotřeby
Ak mas kratke trasy tak by si diesel iba trapil. Rozdiel v cene medzi diesel a benzin modelom totozneho modelu a roku vyroby casom mozno utratis na benzin a vyssiu spotrebu. Ja chodim dieslom dialnicu 100km jednu cestu, tam je to super ale ked idem nejakych 3-4km po meste tak sa mi motor akurat zahreje a hned ho vypinam, takze to neni pre ten motor nic dobre aj spotreba je pomerne vysoka s porovnanim ked je zahriaty.

Lukaso
Ověřený
Offline
Příspěvky: 1652
Registrován: 16 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: S60
Bydliště: Praha

benzin/nafta - co vybrat

Příspěvek od Lukaso »

A taky je třeba brát v úvahu, že u benzínu při stejném ročníku a ceně lépe najdeš menší nájezd...

a přeci jen starší auto jen na palivo nejezdí...
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024

roon_cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 217
Registrován: 14 roků 11 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo 240
Bydliště: Praha 4

benzin/nafta - co vybrat

Příspěvek od roon_cz »

na to co jezdis za trasy a kolik najedes rocne, tak jednoznacne benzin.
a motor podle toho jestli mas rad sviznejsi nebo normalni jizdu.
_________________
Volvo 244 GL 1990 diplomat sales automat s klimou

Prox
Offline
Příspěvky: 19
Registrován: 13 roků 9 měsíců
Bydliště: Praha

benzin/nafta - co vybrat

Příspěvek od Prox »

tak diky za rady, cekal jsem ze to dopadne pro benzin, jen jsem si to nejak nechtel priznat :)
hayney: na benzinovou spotrebu jsem zvyklej ale uz me to prave nebavi a chci neco se spotrebou pokud mozno do 10l. Momentalne mam dlouhodoby prumer 13,7 (coz na 4,0 V8 neni tak spatne na tech kratkych trasach co jezdim), na dalky se dostanu tak na 12.

Abych teda shrnul problem kratkych tras - naftovy motor se nestihne poradne prohrat a pri "studenem" neni idealni spalovani a motor trpi znacne vic nez benzin, pripadne se to jeste nekde zanasi..? Krom toho tedy navic spotreba v tomto rezimu je vyssi..

Ohledne benzinu, ted mam skoro 300HP takze vykonu jsem si uzil, jde mi hlavne o spotrebu ale zase nechci nejakou lemru, idealni by asi mel byt (co se tyce V70I) 2,5 20V?

Kouknu jeste na spritmotor, spotrebu kolem 10l a 8l na dalku (na coz by se nejaky benzin mohl dostat) bych jeste akceptoval, co si budeme povidat, lepsi priplatit za palivo nez delat po roce na dieselu GO
_________________
BMW 740iL.. bude V70..snad

MarekV
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 869
Registrován: 13 roků 11 měsíců
Bydliště: Nitra
Vůz: S60 D5, S60 R, S80 D5

benzin/nafta - co vybrat

Příspěvek od MarekV »

Prox píše:tak diky za rady, cekal jsem ze to dopadne pro benzin, jen jsem si to nejak nechtel priznat :)
hayney: na benzinovou spotrebu jsem zvyklej ale uz me to prave nebavi a chci neco se spotrebou pokud mozno do 10l. Momentalne mam dlouhodoby prumer 13,7 (coz na 4,0 V8 neni tak spatne na tech kratkych trasach co jezdim), na dalky se dostanu tak na 12.

Abych teda shrnul problem kratkych tras - naftovy motor se nestihne poradne prohrat a pri "studenem" neni idealni spalovani a motor trpi znacne vic nez benzin, pripadne se to jeste nekde zanasi..? Krom toho tedy navic spotreba v tomto rezimu je vyssi..

Ohledne benzinu, ted mam skoro 300HP takze vykonu jsem si uzil, jde mi hlavne o spotrebu ale zase nechci nejakou lemru, idealni by asi mel byt (co se tyce V70I) 2,5 20V?

Kouknu jeste na spritmotor, spotrebu kolem 10l a 8l na dalku (na coz by se nejaky benzin mohl dostat) bych jeste akceptoval, co si budeme povidat, lepsi priplatit za palivo nez delat po roce na dieselu GO
V podstate si to zhrnul cele, ak nechces lemru a spotrebu do 10 a dialnica cca 8 tak podla toho ake ma skusenosti kamos tak na 2.4 Turbo S60 - 200 koni ma priblizne hodnoty ake pozadujes. Ten motor sa montuje aj do V70 takze myslim, ze by si sa mohol vydat touto cestou. Vykon tiez bohate staci ak si sa vykonu uz nabazil. Ale k tym spotrebam nech sa vyjadria priamo benzinaci, ja to mam od kamosa takze zato uplne nerucim.

lucki
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1611
Registrován: 16 roků 7 měsíců
Vůz: S60, 2.4T
Bydliště: Praha 5

benzin/nafta - co vybrat

Příspěvek od lucki »

2.4 20V bez turba je imho fajn ak si kluny vodic. s nalozenou V70 ak chces obiehat, tak zober radsej s nizkotlakym turbom (147 kW). to je uplne ideal. potreba mesto cca do 11l (viac ak jazdis normalne tak tazko, leda plne nalozeny a v kolone), okresky (90km/h) zvladnes aj za 8, dialnica (130) tak do cca do 9. u bezturba trosku vyssie na okreske a dialnici.
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra

Tomas BB, SK
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 295
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Vůz: S70 2,5T
Bydliště: Banska Bystrica, Slovensko

benzin/nafta - co vybrat

Příspěvek od Tomas BB, SK »

Ono plne nalozena S/V 70 nie je ziadny rychlik ani s nizkotlakym turbom. Nie ze by to nejelo, aj do kopcov to pri 140 citelne zrychluje, ale pre dialnice s plnym autom by som radsej T5 alebo R. Ak si kludas tak 2.5 20V alebo nizkotlake turbo. (pokial sa turba nebojis :good: )

Po meste zeru vsetky 5 valce od volva skoro rovnako, akurat ze kazdy jazdime inym stylom a v inom meste a za inych podmienok takze kazdy udavame v meste inu spotrebu. Niekto 11, niekto 15. Ja to mam cca za 13-15, na 11 sa nedostanem ani nahodou. V pomalej a preplnenej premavke sa to na kratsich tratiach proste neda. Inac mimo mesta +- predpisovo ako pise lucki okolo 8, dialnica okolo 130-140 okolo 9 - 9.5. Nizkotlak je prijemne vozenie, pekne taha od cca 2000 otacok, netreba to vytacat ako atmosferu 20V. Najma ak jazdis s rodinou a kopcom nepotrebnych carachov a si zvyknuty na 4 litrovy motor, siel by som do 2.5T.
_________________
Volvo S70 2,5T, B5254T, '98 najeto cca 160 tis km

doktor
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3217
Registrován: 16 roků
Bydliště: Slaný, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98

benzin/nafta - co vybrat

Příspěvek od doktor »

Já nevím, pořád tady někdo pomlouvá atmosferické motory, že nejedou atd. Neznalý člověk si pak myslí, že jsou to nějaké lemry.

Jsem s mojí 10V V70 naprosto spokojen, předjíždí rychle a svižně - skutečně, když tomu dám plnej kotel, tak automat podřadí klidně i o 2 stupně a auto má velmi slušné zrychlení.
A to jsem již měl tu čest s více autama, oktávkama a jinýma značkama - nechci porovnávat čísla, ale ten pocit z pružného zrychlení při předjíždění. Cítím se v autě bezpečně a předjíždím bez obav.
Do kopce nezpomaluje, potřebných 130 si drží bez větší námahy, na tempomatui pojede i stálou rychlostí 160km /ho ( např. jsem nedávno odzkoušel v Německu 155km/h na tempomatu a spotřeba byla 9L). Motor je na toto auto dimenzovaný tak akorát.

Kdo si představuje závodní kombík, tak se plete, ale je to fajnový dálniční koráb. Mám 10V a po 20V ani turbu do kombika netoužím, výkon mi dostačuje.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE

Prox
Offline
Příspěvky: 19
Registrován: 13 roků 9 měsíců
Bydliště: Praha

benzin/nafta - co vybrat

Příspěvek od Prox »

13-15 je to co mam ted a to je to co uz prave nechci :) proto muj prvotni plan byla nafta

edit: dynamika je az nekde na x-te pricce v prioritach, plny vykon co mam ted s V8 vyuzivam tak z 5%. Kdyz to bude slabsi, jakoze tak jako tak bude tak si holt u predjizdeni pockam na delsi volny usek, s tim nemam problem
_________________
BMW 740iL.. bude V70..snad

Ing.Magor
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 730
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Vůz: modrá V70R II 300koní
Bydliště: Kostelec n. Orlicí, Praha

benzin/nafta - co vybrat

Příspěvek od Ing.Magor »

Prox píše:13-15 je to co mam ted a to je to co uz prave nechci :) proto muj prvotni plan byla nafta
Já mám průměr s 300koňovým eRkem cca 11l. Takže ať si koupíš jakýkoliv benzin od volva, pominu-li V8, tak se budeš stopro pohybovat minimálně o 3litry níž než jsi teď zvyklí :wink:
_________________
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI

Tomas BB, SK
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 295
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Vůz: S70 2,5T
Bydliště: Banska Bystrica, Slovensko

benzin/nafta - co vybrat

Příspěvek od Tomas BB, SK »

Ale ved nikto nehovori, ze atmosfery su na toto auto poddimenzovane v style a la fabia 1.0 Kazdy motor ma svoj prejav, niekomu sedi, inemu nie. Len podotknem ze tazatel je zvyknuty na 4.0l V8 a k nemu bude asi najblizsi charakter nizkotlakoveho turba. trebo to proste skusit sa previezt a potom sa uvidi ...

Jako priklad mozem uviest dve xsary v nasej rodine, obe objemu 1800 ccm, jedna je 8 ventil 90k a druha 16V 115k. Dvojventil je subjektivne pruznejsi v bezne pouzivanom spektre otacok 2000 az 4000. Za 4000 chyti 16V druhy dych, kdezto 8V za tymito otackami uz nic moc a radsej clovek preradi. V priamom porovnani pruzneho zrychlenia je ale 16V na tom lepsie, aj ked sa to nezda. Osobne jazdim so slabsou veziou radsej, motor mi pride vyrovnanejsi.
_________________
Volvo S70 2,5T, B5254T, '98 najeto cca 160 tis km

Tomas BB, SK
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 295
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Vůz: S70 2,5T
Bydliště: Banska Bystrica, Slovensko

benzin/nafta - co vybrat

Příspěvek od Tomas BB, SK »

Ing.Magor píše:
Prox píše:13-15 je to co mam ted a to je to co uz prave nechci :) proto muj prvotni plan byla nafta
Já mám průměr s 300koňovým eRkem cca 11l. Takže ať si koupíš jakýkoliv benzin od volva, pominu-li V8, tak se budeš stopro pohybovat minimálně o 3litry níž než jsi teď zvyklí :wink:
Suhlas. To ze mne to po meste zere 13-15, neznamena ze aj tebe. V8 objemu 4 litre by v mojom jazdnom rezime v meste spapkalo obhadujem niekde 15-17
_________________
Volvo S70 2,5T, B5254T, '98 najeto cca 160 tis km

Prox
Offline
Příspěvky: 19
Registrován: 13 roků 9 měsíců
Bydliště: Praha

benzin/nafta - co vybrat

Příspěvek od Prox »

pravda, kocham se :D
_________________
BMW 740iL.. bude V70..snad

jogin3
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 519
Registrován: 16 roků 8 měsíců
Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
Bydliště: Hradec Králové

benzin/nafta - co vybrat

Příspěvek od jogin3 »

Tak ja sem jasne pro benzin. Sam ho mam a ta vune V-power racing je neodolatelna. Ale urcite na maly najezd je lepsi benzin. Jelikoz neni tak narocny a urcite ne pak co se tyce udrzby.
Jinak by sem shanel motorizace T5 nebo 2.5T, preci jenom V70je trochu tezsi, ale je to zase o stylu ktery preferujes. Ja se muzu zarucit ze s motorem T5 si uzijes dost a dost zabavy a zatahu do sedadel. Vermi, mam to primo z volantu :D
_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE

lucki
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1611
Registrován: 16 roků 7 měsíců
Vůz: S60, 2.4T
Bydliště: Praha 5

benzin/nafta - co vybrat

Příspěvek od lucki »

jogin3 píše:Tak ja sem jasne pro benzin. Sam ho mam a ta vune V-power racing je neodolatelna. Ale urcite na maly najezd je lepsi benzin. Jelikoz neni tak narocny a urcite ne pak co se tyce udrzby.
Jinak by sem shanel motorizace T5 nebo 2.5T, preci jenom V70je trochu tezsi, ale je to zase o stylu ktery preferujes. Ja se muzu zarucit ze s motorem T5 si uzijes dost a dost zabavy a zatahu do sedadel. Vermi, mam to primo z volantu :D
jo, a pri spotrebe 15litrov v meste ani nespoznas ze si presadol.
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra

Prox
Offline
Příspěvky: 19
Registrován: 13 roků 9 měsíců
Bydliště: Praha

benzin/nafta - co vybrat

Příspěvek od Prox »

koukam ze spoustu lidi ma problem pochopit ze o dynamiku mi vazne nejde :D , vzdycky jsem mel bmw 6ti valce, ted V8 a jak clovek starne, jezdi tak nejak pomaleji. Jeden k hlavnich duvodu proc se chci toho co mam zbavit je prave spotreba (a rezne mrcha coz me dovadi k silenstvi :))
_________________
BMW 740iL.. bude V70..snad

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 13193
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

benzin/nafta - co vybrat

Příspěvek od raolsa »

A nad plynem jsi neuvažoval. Já jezdím okolo 12-13 litrů LPG, běžná jízda a to to moc nešetřím , ale dá se i za 10. Dlouhé trasy do 90 km/h.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

zorg1
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 295
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: ♥ Slovensko ♥

benzin/nafta - co vybrat

Příspěvek od zorg1 »

Prox píše:koukam ze spoustu lidi ma problem pochopit ze o dynamiku mi vazne nejde :D , vzdycky jsem mel bmw 6ti valce, ted V8 a jak clovek starne, jezdi tak nejak pomaleji. Jeden k hlavnich duvodu proc se chci toho co mam zbavit je prave spotreba (a rezne mrcha coz me dovadi k silenstvi :))
Nerozmyslaj a kup si 120 kw verziu naftaka, ja mam v s60 a jazdim zhruba tak ako ty , 10 tis. - 15 tis.km rocne... nejazdim dlhe trate a nemam s autom žiadne problemy. Priemernu spotrebu mam nieco cez 6 litrov jazdim normalne a v pohode. Sice v zime sa to neskorej nahrieva no nech a co ? nevidim v tom ziadny problem,, a tah ma fajny ked treba predbehnut nejaky kamion alebo nieco podobne... Nedaj na tie reči co niekto píše o tom aky je diesel nahouby...
_________________
je : new Honda CR-V, IX/ 2014, 155 HP, Elegance, 2,0 L i-VTEC 5AT, Benzín, 4WD, outdoor, winter pack, Perleťová čierna Crystal
bolo: S60 D5 2004, skvelé vozidlo......
bude : Volvo veterán

Honda Jazz, 1,2 cool

lucki
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1611
Registrován: 16 roků 7 měsíců
Vůz: S60, 2.4T
Bydliště: Praha 5

benzin/nafta - co vybrat

Příspěvek od lucki »

zorg1 píše:Nedaj na tie reči co niekto píše o tom aky je diesel nahouby...
nikto tu reci o diesely na houby nemal. len ty mas ten pocit. chcel radu dostal ju. ja tiez proti dieselu nic nemam, do kobika ked idem na prezentaciu, s tovarom, alebo na dovolenku uplne parada. do mesta radsej benzin, je tichsi.
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra

Zpět na „850, S / V70 (-00), C70“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé