LukášM píše:A u MB 190 2.5 16V Evolution uvidíš jen to zadní křídlo
No vzhledem k pravděpodobnosti jeho výskytu v běžným provozu je staisticky větší šance že to schytám od poladěný naftový oktávky, u který ovšem přes ten mrak nebude vidět, jestli má taky křídlo nebo ne
Já mám pro 190 slabost...ale zaplatit 25-50k € za 2.5 16V Evolution
Toyota Celica, Lancia Delta HF...čím dál víc se vzdalujeme souvislosti se sportovními sedany a kombi (i když je pravda, že už původní seznam s corradem a porsche je trochu mimo mísu porovnávání )
Srovnávat tyto vozy a Volvo T5R/R je jako srovnávat dnešní M5 a Koenigsegg CCXR
karlos píše:Toyota Celica, Lancia Delta HF...čím dál víc se vzdalujeme souvislosti se sportovními sedany a kombi (i když je pravda, že už původní seznam s corradem a porsche je trochu mimo mísu porovnávání )
Srovnávat tyto vozy a Volvo T5R/R je jako srovnávat dnešní M5 a Koenigsegg CCXR
Vždyť se to jmenuje obstarožní sporťáky, tam mi spíš pak nesedí to Volvo
karlos píše:Toyota Celica, Lancia Delta HF...čím dál víc se vzdalujeme souvislosti se sportovními sedany a kombi (i když je pravda, že už původní seznam s corradem a porsche je trochu mimo mísu porovnávání )
Srovnávat tyto vozy a Volvo T5R/R je jako srovnávat dnešní M5 a Koenigsegg CCXR
Vždyť se to jmenuje obstarožní sporťáky, tam mi spíš pak nesedí to Volvo
...taky pravda - prostě doktor to blbě založil Mělo se to jmenovat "obstarožní hranaté krabice se zvýšeným výkonem motoru"
Lancia Thema 8.32 by Ferrari ..o 3 hrnce vic + vysouvaci kridlo a beztak se nechyta, ale aspon zvuk tam je!
205 PS / 151kW / 0-100 km/h za 7.2s / max. 235 km/h
Tak to se podrž, kolik má kamarádova 2,3-16 najeto: 90 tisíc poctivých! A ten interiér.. anatomický recara s černou perforovanou kůží...4místný s anatomama i vzadu a to vše jak nový... A to jsem eště nenapsal kolik za něj dával...
Tak to se podrž, kolik má kamarádova 2,3-16 najeto: 90 tisíc poctivých! A ten interiér.. anatomický recara s černou perforovanou kůží...4místný s anatomama i vzadu a to vše jak nový... A to jsem eště nenapsal kolik za něj dával...
Ty zadní sedačky jsou hodně pěkné, líbí se mi to boční vedení V ČR je teď jeden na prodej za 150k, ale je lehce potuněný a dost zanedbaný. Nic co by se nedalo doladit k originálu, přesto mám jiný projekt
st_Andy píše:Lancia Thema 8.32 by Ferrari ..o 3 hrnce vic + vysouvaci kridlo a beztak se nechyta, ale aspon zvuk tam je!
205 PS / 151kW / 0-100 km/h za 7.2s / max. 235 km/h
Doufám, že jsi chtěl napsat, že se nechytá, protože má příliš těžký předek a špatně se řídí. Ty údaje co jsi psal, nejsou ani zdaleka rozhodující
st_Andy píše:Lancia Thema 8.32 by Ferrari ..o 3 hrnce vic + vysouvaci kridlo a beztak se nechyta, ale aspon zvuk tam je!
205 PS / 151kW / 0-100 km/h za 7.2s / max. 235 km/h
Doufám, že jsi chtěl napsat, že se nechytá, protože má příliš těžký předek a špatně se řídí. Ty údaje co jsi psal, nejsou ani zdaleka rozhodující
No to je tak kdyz biturbo ferrari couva, pak se neni co divit nevim co je rozhodujici, je to sedan? je! je hranaty? je! Je to upgrade serie? je!
Od topicu neodbocuju a udaje jsou pro doplneni tabulky.. IMHO dily na motor bych shanet nechtel a urcite bych se sapal vic po Delte integrale, s tou je mimo dalnice o poznani vetsi prdel jako s erkem ale bohuzel, nebo nastesti, ta nam do tabulky nesedi..
st_Andy píše:
No to je tak kdyz biturbo ferrari couva, pak se neni co divit nevim co je rozhodujici, je to sedan? je! je hranaty? je! Je to upgrade serie? je!
Od topicu neodbocuju a udaje jsou pro doplneni tabulky.. IMHO dily na motor bych shanet nechtel a urcite bych se sapal vic po Delte integrale, s tou je mimo dalnice o poznani vetsi prdel jako s erkem ale bohuzel, nebo nastesti, ta nam do tabulky nesedi..
Já reagoval na to, že se nechytá Rozhodující je hmotnost a jízdní vlatnosti, ne ty údaje Jo servis bude zábavou, proto se dají ty auta koupit od 3-4k €
st_Andy píše:
No to je tak kdyz biturbo ferrari couva, pak se neni co divit nevim co je rozhodujici, je to sedan? je! je hranaty? je! Je to upgrade serie? je!
Od topicu neodbocuju a udaje jsou pro doplneni tabulky.. IMHO dily na motor bych shanet nechtel a urcite bych se sapal vic po Delte integrale, s tou je mimo dalnice o poznani vetsi prdel jako s erkem ale bohuzel, nebo nastesti, ta nam do tabulky nesedi..
Já reagoval na to, že se nechytá Rozhodující je hmotnost a jízdní vlatnosti, ne ty údaje Jo servis bude zábavou, proto se dají ty auta koupit od 3-4k €
a sol v zime ti deltu zozere.
_________________ teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
To sedi! a prave proto bude porad nejidealnejsi obstarozni sportak pro zabiti Uno 1.4 Turbo... '93 je taky upragedovana serie, ma taky hrany a katalzyator ale je to bohudik hatchback S eRkem by to pak mohlo byt velice zajimave setkani.
Naposledy upravil(a) st_Andy dne 15 úno 2010 13:40, celkem upraveno 1 x.
To sedi! a prave proto bude porad nejidealnejsi obstarozni sportak pro zabiti Uno 1.4 Turbo... Taky je to upragedovana serie, ma taky hrany ale je to bohudik hatchback S eRkem by to pak mohlo byt velice zajimave setkani.
LukášM píše:Nissan Sunny GTI-R by mohl být také strašákem Volvích Erek Fiat Uno...motor pekelný, ale závodit by v tom mohl jen magor nebo sebevrah
Z tých novších (aj keď kľudne porovnateľné vekom s V70 I) by asi narobilo problémy aj Saxo VTR resp Pažout 106 GTI - nejakých 900 kg, 1,6 16ventil a cca 90KW.
Rozmýšľam, či také nesplašiť na vrchy, mohla by to byť vcelku sranda
_________________ ehm, Golf...
ex 940SE B200FT '92, 480S 2.0 '94
jaffar píše: Pažout 106 GTI - nejakých 900 kg, 1,6 16ventil a cca 90KW.
Rozmýšľam, či také nesplašiť na vrchy, mohla by to byť vcelku sranda
U nas v okoli byvaju preteky na tusim 400 m (letisko Cerin-cacin) a takyto modry pezotik to suverenne natieral kde komu ... (A8 4,2 qatro, nejake alfy, pre imprezu to bol tiez tazky oriesok)
_________________ Volvo S70 2,5T, B5254T, '98 najeto cca 160 tis km
st_Andy píše:To sedi! a prave proto bude porad nejidealnejsi obstarozni sportak pro zabiti Uno 1.4 Turbo... '93 ...
Naprostý souhlas - měl jsem tu "čest" s tím chvilku jezdit a je to opravdu auto, které se snaží zlikvidovat svého řidiče
Já znám jedno, kterému se to dokonce 2x povedlo.
_________________ V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou V S80 , B5244SV 850 B5204
Já měl kdysi RENAULT 5 GT TURBO a díky svojí váze s tím ten motor cvičil až běda.
Taky to mělo moc fajn kola 195/55/13. Sice málo obvyklý rozměr pneu, zato na tom autě vypadaly skvěle.
Bohužel se mi nedochovala ani jedna fotka tohohle mazlíka.
RobertH píše:Já měl kdysi RENAULT 5 GT TURBO a díky svojí váze s tím ten motor cvičil až běda.
Taky to mělo moc fajn kola 195/55/13. Sice málo obvyklý rozměr pneu, zato na tom autě vypadaly skvěle.
Bohužel se mi nedochovala ani jedna fotka tohohle mazlíka.
Jo petka GT to byl taky postrach, ty 1.4T byli napucene. mel sem presne ten samej rozmer "nizkoprofilu" Dochovano posledni foto obstarozniho mazlika-bastlika, pak si pro nej prisel pan se synkem (vsimate tu poodobnost?! faceliftovani a la 850->70)
avsak pasivni bezpecnost: zero, spodek si tykal se rzi, vrátka jak z papiru a 118 koni se 161 Nm/3500rpm na 850 kilo zive vahy to se uz nechvel jenom volant