Já mám pro 190 slabost...ale zaplatit 25-50k € za 2.5 16V Evolutiondali píše:No vzhledem k pravděpodobnosti jeho výskytu v běžným provozu je staisticky větší šance že to schytám od poladěný naftový oktávky, u který ovšem přes ten mrak nebude vidět, jestli má taky křídlo nebo neLukášM píše:A u MB 190 2.5 16V Evolution uvidíš jen to zadní křídlo
obstarožní sporťáky
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 1837
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
obstarožní "sporťáky"
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
-
Offline
- Příspěvky: 298
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S80 3.2
- Bydliště: Praha 4
obstarožní sporťáky
Toyota Celica, Lancia Delta HF...čím dál víc se vzdalujeme souvislosti se sportovními sedany a kombi
(i když je pravda, že už původní seznam s corradem a porsche je trochu mimo mísu porovnávání
)
Srovnávat tyto vozy a Volvo T5R/R je jako srovnávat dnešní M5 a Koenigsegg CCXR
Srovnávat tyto vozy a Volvo T5R/R je jako srovnávat dnešní M5 a Koenigsegg CCXR
_________________
JE: S80 3,2
BYLO: S80 V8, S60 2,5T AWD, 850R, 850T5, 760TIC, 740TIC a 3x 244GL
JE: S80 3,2
BYLO: S80 V8, S60 2,5T AWD, 850R, 850T5, 760TIC, 740TIC a 3x 244GL
-
Offline
- Příspěvky: 1837
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
obstarožní sporťáky
Vždyť se to jmenuje obstarožní sporťáky, tam mi spíš pak nesedí to Volvokarlos píše:Toyota Celica, Lancia Delta HF...čím dál víc se vzdalujeme souvislosti se sportovními sedany a kombi(i když je pravda, že už původní seznam s corradem a porsche je trochu mimo mísu porovnávání
)
Srovnávat tyto vozy a Volvo T5R/R je jako srovnávat dnešní M5 a Koenigsegg CCXR
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
-
Offline
- Příspěvky: 298
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S80 3.2
- Bydliště: Praha 4
obstarožní sporťáky
...taky pravda - prostě doktor to blbě založilLukášM píše:Vždyť se to jmenuje obstarožní sporťáky, tam mi spíš pak nesedí to Volvokarlos píše:Toyota Celica, Lancia Delta HF...čím dál víc se vzdalujeme souvislosti se sportovními sedany a kombi(i když je pravda, že už původní seznam s corradem a porsche je trochu mimo mísu porovnávání
)
Srovnávat tyto vozy a Volvo T5R/R je jako srovnávat dnešní M5 a Koenigsegg CCXR
_________________
JE: S80 3,2
BYLO: S80 V8, S60 2,5T AWD, 850R, 850T5, 760TIC, 740TIC a 3x 244GL
JE: S80 3,2
BYLO: S80 V8, S60 2,5T AWD, 850R, 850T5, 760TIC, 740TIC a 3x 244GL
-
Offline
- Příspěvky: 3186
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
obstarožní sporťáky
Obstarožní sporťáky a jiné káry, co se tak tvářily versus 850 R
Byl to momentální popud.
Byl to momentální popud.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvky: 1837
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
obstarožní sporťáky
No muselo by se to opravdu srovnávat jen s MB, BMW a Audi, to byla přímá konkurencedoktor píše:Obstarožní sporťáky a jiné káry, co se tak tvářily versus 850 R
Byl to momentální popud.
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
-
Offline
- Příspěvky: 1899
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Košice - Staré mesto
- Vůz: V90 D5 AWD Inscription
obstarožní sporťáky
Lancia Thema 8.32 by Ferrari
..o 3 hrnce vic + vysouvaci kridlo a beztak se nechyta, ale aspon zvuk tam je!
205 PS / 151kW / 0-100 km/h za 7.2s / max. 235 km/h
205 PS / 151kW / 0-100 km/h za 7.2s / max. 235 km/h
-
Offline
- Příspěvky: 4068
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
obstarožní "sporťáky"
Tak to se podrž, kolik má kamarádova 2,3-16 najeto: 90 tisíc poctivých! A ten interiér.. anatomický recara s černou perforovanou kůží...4místný s anatomama i vzadu a to vše jak nový... A to jsem eště nenapsal kolik za něj dával...LukášM píše: Já mám pro 190 slabost...
-
Offline
- Příspěvky: 1837
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
obstarožní "sporťáky"
Ty zadní sedačky jsou hodně pěkné, líbí se mi to boční vedenídali píše:Tak to se podrž, kolik má kamarádova 2,3-16 najeto: 90 tisíc poctivých! A ten interiér.. anatomický recara s černou perforovanou kůží...4místný s anatomama i vzadu a to vše jak nový... A to jsem eště nenapsal kolik za něj dával...LukášM píše: Já mám pro 190 slabost...
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
-
Offline
- Příspěvky: 1837
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
obstarožní sporťáky
Doufám, že jsi chtěl napsat, že se nechytá, protože má příliš těžký předek a špatně se řídí. Ty údaje co jsi psal, nejsou ani zdaleka rozhodujícíst_Andy píše:Lancia Thema 8.32 by Ferrari..o 3 hrnce vic + vysouvaci kridlo a beztak se nechyta, ale aspon zvuk tam je!
![]()
205 PS / 151kW / 0-100 km/h za 7.2s / max. 235 km/h
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
-
Offline
- Příspěvky: 1899
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Košice - Staré mesto
- Vůz: V90 D5 AWD Inscription
obstarožní sporťáky
No to je tak kdyz biturbo ferrari couva, pak se neni co divitLukášM píše:Doufám, že jsi chtěl napsat, že se nechytá, protože má příliš těžký předek a špatně se řídí. Ty údaje co jsi psal, nejsou ani zdaleka rozhodujícíst_Andy píše:Lancia Thema 8.32 by Ferrari..o 3 hrnce vic + vysouvaci kridlo a beztak se nechyta, ale aspon zvuk tam je!
![]()
205 PS / 151kW / 0-100 km/h za 7.2s / max. 235 km/h
Od topicu neodbocuju a udaje jsou pro doplneni tabulky.. IMHO dily na motor bych shanet nechtel a urcite bych se sapal vic po Delte integrale, s tou je mimo dalnice o poznani vetsi prdel jako s erkem ale bohuzel, nebo nastesti, ta nam do tabulky nesedi..
-
Offline
- Příspěvky: 1837
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
obstarožní sporťáky
Já reagoval na to, že se nechytást_Andy píše:
No to je tak kdyz biturbo ferrari couva, pak se neni co divitnevim co je rozhodujici, je to sedan? je! je hranaty? je! Je to upgrade serie? je!
Od topicu neodbocuju a udaje jsou pro doplneni tabulky.. IMHO dily na motor bych shanet nechtel a urcite bych se sapal vic po Delte integrale, s tou je mimo dalnice o poznani vetsi prdel jako s erkem ale bohuzel, nebo nastesti, ta nam do tabulky nesedi..
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
-
Offline
- Příspěvky: 1578
- Registrován: 18 roků
- Vůz: S60, 2.4T
- Bydliště: Praha 5
obstarožní sporťáky
a sol v zime ti deltu zozere.LukášM píše:Já reagoval na to, že se nechytást_Andy píše:
No to je tak kdyz biturbo ferrari couva, pak se neni co divitnevim co je rozhodujici, je to sedan? je! je hranaty? je! Je to upgrade serie? je!
Od topicu neodbocuju a udaje jsou pro doplneni tabulky.. IMHO dily na motor bych shanet nechtel a urcite bych se sapal vic po Delte integrale, s tou je mimo dalnice o poznani vetsi prdel jako s erkem ale bohuzel, nebo nastesti, ta nam do tabulky nesedi..Rozhodující je hmotnost a jízdní vlatnosti, ne ty údaje
Jo servis bude zábavou, proto se dají ty auta koupit od 3-4k €
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
-
Offline
- Příspěvky: 1899
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Košice - Staré mesto
- Vůz: V90 D5 AWD Inscription
obstarožní sporťáky
To sedi!LukášM píše: a sol v zime ti deltu zozere.
Naposledy upravil(a) st_Andy dne 15 úno 2010 13:40, celkem upraveno 1 x.
obstarožní sporťáky
Silně pochybuji,že to byla M3st_Andy píše:To sedi!LukášM píše: a sol v zime ti deltu zozere.a prave proto bude porad nejidealnejsi obstarozni sportak pro zabiti Uno 1.4 Turbo... Taky je to upragedovana serie, ma taky hrany ale je to bohudik hatchback
S eRkem by to pak mohlo byt velice zajimave setkani.
-
Offline
- Příspěvky: 1899
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Košice - Staré mesto
- Vůz: V90 D5 AWD Inscription
obstarožní sporťáky
Nepochybuj, je to auto meho mladi
-
Offline
- Příspěvky: 1837
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
obstarožní sporťáky
Nissan Sunny GTI-R by mohl být také strašákem Volvích Erek
Fiat Uno...motor pekelný, ale závodit by v tom mohl jen magor nebo sebevrah 
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
-
Offline
- Příspěvky: 301
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Vůz: Golf III
- Bydliště: Bratislava
obstarožní sporťáky
Z tých novších (aj keď kľudne porovnateľné vekom s V70 I) by asi narobilo problémy aj Saxo VTR resp Pažout 106 GTI - nejakých 900 kg, 1,6 16ventil a cca 90KW.LukášM píše:Nissan Sunny GTI-R by mohl být také strašákem Volvích ErekFiat Uno...motor pekelný, ale závodit by v tom mohl jen magor nebo sebevrah
Rozmýšľam, či také nesplašiť na vrchy, mohla by to byť vcelku sranda
_________________
ehm, Golf...
ex 940SE B200FT '92, 480S 2.0 '94
ehm, Golf...
ex 940SE B200FT '92, 480S 2.0 '94
-
Offline
- Příspěvky: 290
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Vůz: S70 2,5T
- Bydliště: Banska Bystrica, Slovensko
obstarožní sporťáky
U nas v okoli byvaju preteky na tusim 400 m (letisko Cerin-cacin) a takyto modry pezotik to suverenne natieral kde komu ... (A8 4,2 qatro, nejake alfy, pre imprezu to bol tiez tazky oriesok)jaffar píše: Pažout 106 GTI - nejakých 900 kg, 1,6 16ventil a cca 90KW.
Rozmýšľam, či také nesplašiť na vrchy, mohla by to byť vcelku sranda
_________________
Volvo S70 2,5T, B5254T, '98 najeto cca 160 tis km
Volvo S70 2,5T, B5254T, '98 najeto cca 160 tis km
-
Offline
- Příspěvky: 1837
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
obstarožní sporťáky
Jasně Saxo nebo 106 dobré, ale chtělo by to ještě upravit motor. Ten Sunny je jiná třída 169 kw a 280 Nm 
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
-
Offline
- Příspěvky: 1593
- Registrován: 19 roků 1 měsíc
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Vůz: Volvo 1980-97
obstarožní sporťáky
Mě bohatě stačí oturbenej renault 5... On i R5 s 1.4 jednobodem v atmosféře je problém pro většinu produkce... 
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 5187
- Registrován: 20 roků 2 měsíce
- Bydliště: PRG
obstarožní sporťáky
Naprostý souhlas - měl jsem tu "čest" s tím chvilku jezdit a je to opravdu auto, které se snaží zlikvidovat svého řidičest_Andy píše:To sedi!a prave proto bude porad nejidealnejsi obstarozni sportak pro zabiti Uno 1.4 Turbo... '93 ...
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 2351
- Registrován: 19 roků 5 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
obstarožní sporťáky
Naprostý souhlas - měl jsem tu "čest" s tím chvilku jezdit a je to opravdu auto, které se snaží zlikvidovat svého řidičest_Andy píše:To sedi!a prave proto bude porad nejidealnejsi obstarozni sportak pro zabiti Uno 1.4 Turbo... '93 ...
Já znám jedno, kterému se to dokonce 2x povedlo.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvky: 207
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Bydliště: Jihlava
- Vůz: S80 2.5T 06 manual
obstarožní sporťáky
Já měl kdysi RENAULT 5 GT TURBO a díky svojí váze s tím ten motor cvičil až běda.
Taky to mělo moc fajn kola 195/55/13. Sice málo obvyklý rozměr pneu, zato na tom autě vypadaly skvěle.
Bohužel se mi nedochovala ani jedna fotka tohohle mazlíka.
Taky to mělo moc fajn kola 195/55/13. Sice málo obvyklý rozměr pneu, zato na tom autě vypadaly skvěle.
Bohužel se mi nedochovala ani jedna fotka tohohle mazlíka.
_________________
S80 V8 2008 executive, V70 2.3 T5 99
Bylo V70II TDI manual, 850 2.3 T5 automat, S80 2.5T 06 manual
S80 V8 2008 executive, V70 2.3 T5 99
Bylo V70II TDI manual, 850 2.3 T5 automat, S80 2.5T 06 manual
-
Offline
- Příspěvky: 1899
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Košice - Staré mesto
- Vůz: V90 D5 AWD Inscription
obstarožní sporťáky
Jo petka GT to byl taky postrach, ty 1.4T byli napucene. mel sem presne ten samej rozmer "nizkoprofilu"RobertH píše:Já měl kdysi RENAULT 5 GT TURBO a díky svojí váze s tím ten motor cvičil až běda.
Taky to mělo moc fajn kola 195/55/13. Sice málo obvyklý rozměr pneu, zato na tom autě vypadaly skvěle.
Bohužel se mi nedochovala ani jedna fotka tohohle mazlíka.
avsak pasivni bezpecnost: zero, spodek si tykal se rzi, vrátka jak z papiru a 118 koni se 161 Nm/3500rpm na 850 kilo zive vahy
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Ejdou Rotacak, georg, JirkaC009, Urvanej